SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pinkpop Afsluitplaat:
Pinkpop Website: http://www.pinkpop.com
Pinkpop Twitter: https://twitter.com/pinkpopfest
Pinkpop Facebook: https://www.facebook.com/PinkpopFestival
Pinkpop Instagram: http://instagram.com/pinkpopfest
Rest van Line-Up
Vrijdag 12 juni:
Mainstage: Muse, Elbow, George Ezra, Bodycount feat. Ice-T
3FM Stage: Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators, Faith No More, Shaka Ponk
Brand Bier Stage: Above & Beyond, Paloma Faith, Gavin James, Jick Munro & The Amazing Laserbeams
Stage 4: Dj's Waxfriend & Prime feat. Jebroer & Adje, Aurora, Coasts
Zaterdag 13 juni:
Main Stage: Robbie Williams, The Script, Anouk, Dotan, The Wombats
3FM Stage: Avicii, Kensington, Selah Sue, Jonathan Jeremiah, The Last Internationale
Brand Bier Stage: Eagles Of Death Metal, Sheppard, John Coffey, Magic!, Gaz Goombas
Stage 4: Lonely The Brave, Joost van Bellen, East Cameron Folkcore, Pop Evil, Twin Atlantic, Causes
Zondag 14 juni:
Main Stage: Foo Fighters, Pharell Williams, One Republic, De Jeugd van Tegenwoordig, Frank Turner & The Sleeping Souls
3FM Stage: Placebo, Rise Against, Counting Crows, Typhoon, Kitty, Daisy & Lewis
Brand Bier Stage: Fiddler's Green, Kovacs, Oscar & The Wolf, Nick Mulvey, Urabnus & De Fanfare
Stage 4: Willie Wartaal & Dopplegang, Ewert & The Two Dragons, Pierce Brothers, The Deaf, Peace
Tickets
Start voorverkoop 46ste Pinkpop editie:
Zaterdag 28 februari 2015 vanaf 10.00 uur via Ticketmaster.nl, de bekende Ticketmaster voorverkoop-adressen en Buro Pinkpop in Geleen.
ticketmasterOfficiële ticketprijzen:
Weekendkaart (3 dagen inclusief camping): ¤ 180 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Dagkaart: ¤ 95 (INCLUSIEF ¤ 5 servicekosten)
Officiële kaarten zijn vanaf zaterdag 28 februari op 3 manieren verkrijgbaar:
Online via www.ticketmaster.nl Zie voorverkoop via internet
Telefonisch via Ticketmaster: 0900-300 1250 (60 cpm).
Via één van de onderstaande fysieke Ticketmaster voorverkoopadressen.
Let op: via internet kunnen vóór de officiële start voorverkoop al kaarten worden aangeboden, maar koop deze niet, dit zijn geen officiële kaarten!
De ENIGE officiële website voor Pinkpop kaarten is Ticketmaster.nl
Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.
Neem bij vragen of twijfel altijd EERST contact op met Ticketmaster of Buro Pinkpop. Lees hier meer over valse kaarten, ticketsites en zwarthandel. Koop je kaartje in ieder geval NIET hier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij gaat anders al wat jaren mee.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:30 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die drummer valt zo neer. Kan niet anders.
Zo drumt Mario Goossens al jaren. Vol overgave, zweet in de schoenen!quote:Op zondag 14 juni 2015 16:30 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die drummer valt zo neer. Kan niet anders.
Vind hem ook een ongelooflijke baas hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 16:31 schreef Belabor het volgende:
[..]
Zo drumt Mario Goossens al jaren. Vol overgave, zweet in de schoenen!
Hij zal wel op een houtje bijten.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dave zal zijn mengpaneeltje wel moeten verkopen, nu ie geen tourinkomsten meer heeft
Triggerfinger instrumentaalquote:Op zondag 14 juni 2015 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Hier is de zanger (via de stream althans) wel prima te verstaan, op Paaspop ben ik weggelopen, ik hoorde alleen maar instrumenten.
Dat was op Pinkpop 2013 ook een issue, ja. Toen had ik sowieso het idee dat ze de techniek dat hele festival niet helemaal onder de knie hadden. Soms erg goed, soms erg slecht.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
Hier is de zanger (via de stream althans) wel prima te verstaan, op Paaspop ben ik weggelopen, ik hoorde alleen maar instrumenten.
Spijker op zijn kopquote:Op zondag 14 juni 2015 16:42 schreef peaceman het volgende:
Tis gewoon een goede live band.
Zo eentje die er altijd goed is om bij te hebben op een festival.
Heb ik net niet gezien, maar die gebruiken ze vaak voor de wat rustigere nummers. Without A Sound bijvoorbeeld!quote:Op zondag 14 juni 2015 16:47 schreef richolio het volgende:
Ik keek er niet echt meer naar, maar had Ruben nou die Gibson 1952 http://equipboard.com/pros/ruben-block ?
Was een mooi ding.
Ohja inderdaad. Nee volgens mij was dat deze niet dan. Ben wel benieuwd welke dan wel.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:49 schreef Belabor het volgende:
[..]
Heb ik net niet gezien, maar die gebruiken ze vaak voor de wat rustigere nummers. Without A Sound bijvoorbeeld!
quote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef richolio het volgende:
Wat voor unit heeft hij op zijn hoofd dan.
De zanger van Counting Crows niet kennenquote:Op zondag 14 juni 2015 16:54 schreef richolio het volgende:
Wat voor unit heeft hij op zijn hoofd dan.
Beste inderdaad.quote:
Jaquote:
Heb 'm wel eens gezien ofzo, maar nu je het weer zo ziet.quote:
Nohquote:Op zondag 14 juni 2015 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Triggerfinger gaat nu met een privéjet naar Groningen
Je bedoelt die witte Gretsch?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja inderdaad. Nee volgens mij was dat deze niet dan. Ben wel benieuwd welke dan wel.
Nee.quote:
Welk nieuwtje?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.Na het nieuwtje van gisteren heb ik het helemaal gezien, oplichterij.
Haha geweldigquote:
Welk nieuwtje?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Dat het eindbedrag van afgelopen editie toevallig wat minder hoog uitviel.quote:
Oh echt?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dat het eindbedrag van afgelopen editie toevallig wat minder hoog uitviel.
Dus was het geen record.
Gelukkig schiet 3fm zelf bij
je zit wel een beetje in je zwartgallige periode of niet? Zie je nagenoeg niets positiefs melden..quote:Op zondag 14 juni 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een beetje genant om zo aan te tonen dat het om exposure gaat en niet om het goede doel.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt?Ach ja, als ze het geld ook maar echt zelf bijleggen heb ik er niet zo'n moeite mee
Ja ik denk dat ik de ongesteldheid van mijn vriendin heb overgenomen.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zit wel een beetje in je zwartgallige periode of niet? Zie je nagenoeg niets positiefs melden..
eenzijdige informatievoorziening...vertel ook even hoe dat gekomen is...quote:Op zondag 14 juni 2015 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dat het eindbedrag van afgelopen editie toevallig wat minder hoog uitviel.
Dus was het geen record.
Gelukkig schiet 3fm zelf bij
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Even serieus.. Deze editie van Pinkpop is toch eigenlijk gewoon een verkapt Tros Muziekfeest. Wat een aanfluiting op een paar uitzonderingen na. Pure huisvrouwenmuziek.
Ze rekenen het aantal 'vooraf' uit en naderhand bleek dat minder hoog uit te vallen omdat verschillende gelden uiteindelijk anders uitvielen, bijvoorbeeld doordat het onderwerp niet echt praktisch te gebruiken was in lessenpaketten.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
eenzijdige informatievoorziening...vertel ook even hoe dat gekomen is...
Maar wat moet ik zeggen? Vrede op aarde? Ik houd van jullie allemaal?quote:
Ik ook van jou!!!!quote:Op zondag 14 juni 2015 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wat moet ik zeggen? Vrede op aarde? Ik houd van jullie allemaal?
Het is met name de stream waar het aardig tam is, zoals altijd eigenlijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Even serieus.. Deze editie van Pinkpop is toch eigenlijk gewoon een verkapt Tros Muziekfeest. Wat een aanfluiting op een paar uitzonderingen na. Pure huisvrouwenmuziek.
en incasseringen die niet doorgingen ter waarde 250.000... Tja dat kan je ze moeilijk gaan verwijten...quote:Op zondag 14 juni 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze rekenen het aantal 'vooraf' uit en naderhand bleek dat minder hoog uit te vallen omdat verschillende gelden uiteindelijk anders uitvielen, bijvoorbeeld doordat het onderwerp niet echt praktisch te gebruiken was in lessenpaketten.
Hoezo gingen die niet door dan?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
en incasseringen die niet doorgingen ter waarde 250.000... Tja dat kan je ze moeilijk gaan verwijten...
Dat valt in de categorie van mensen die Pinkpop nu verwijten dat Dave Grohl zijn been brak.
dat mag, maar alleen als je het meentquote:Op zondag 14 juni 2015 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wat moet ik zeggen? Vrede op aarde? Ik houd van jullie allemaal?
''BLAUWE RUIS! In m'n ziel en in m'n oren!'' Maar dan in het Engels.quote:
waarschijnlijk mensen met onvoldoende saldo. Dat soort zaken.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo gingen die niet door dan?
Het is altijd een schatting die ze presenteren, dat kan ook niet anders met giften en toezeggingen die op tig verschillende manieren binnenkomen en niet allemaal ook daadwerkelijk gestort zijn. Andere jaren bleek het bedrag achteraf hoger, maar daar zeurt dan weer niemand over...quote:Op zondag 14 juni 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze rekenen het aantal 'vooraf' uit en naderhand bleek dat minder hoog uit te vallen omdat verschillende gelden uiteindelijk anders uitvielen, bijvoorbeeld doordat het onderwerp niet echt praktisch te gebruiken was in lessenpaketten.
dank je voor deze uitstekende aanvulling.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is altijd een schatting die ze presenteren, dat kan ook niet anders met giften en toezeggingen die op tig verschillende manieren binnenkomen en niet allemaal ook daadwerkelijk gestort zijn. Andere jaren bleek het bedrag achteraf hoger, maar daar zeurt dan weer niemand over...
Ik snap dat het lastig is, maar ik geloof niet dat ze dat nu pas wisten...quote:Op zondag 14 juni 2015 17:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is altijd een schatting die ze presenteren, dat kan ook niet anders met giften en toezeggingen die op tig verschillende manieren binnenkomen en niet allemaal ook daadwerkelijk gestort zijn. Andere jaren bleek het bedrag achteraf hoger, maar daar zeurt dan weer niemand over...
en dus?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is, maar ik geloof niet dat ze dat nu pas wisten...
Blijft het nog wel zeikmuziekquote:Op zondag 14 juni 2015 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
''BLAUWE RUIS! In m'n ziel en in m'n oren!'' Maar dan in het Engels.
Daar heb je wel een punt ja. Op het veld komt het zo anders over, veel meer sfeerquote:Op zondag 14 juni 2015 17:29 schreef richolio het volgende:
Niet per se zeikmuziek, het is gewoon echt een beetje saai. Misschien is die ervaring daar op het veld anders.
Ergens is een moment dat je de balans definitief opmaakt, zou ook prima nu kunnen zijn. Snap niet waarom mensen tegenwoordig over achterdochtig en negatief op moeten reageren. Ze geven ieder jaar keurig openheid van zaken over opbrengst en besteding, dus er is ook geen reden om hier negatief over te zijn.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dat het lastig is, maar ik geloof niet dat ze dat nu pas wisten...
Nouja het 'record' blijft uiteindelijk wel staan. Wat vind je daar dan van?quote:Op zondag 14 juni 2015 17:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ergens is een moment dat je de balans definitief opmaakt, zou ook prima nu kunnen zijn. Snap niet waarom mensen tegenwoordig over achterdochtig en negatief op moeten reageren. Ze geven ieder jaar keurig openheid van zaken over opbrengst en besteding, dus er is ook geen reden om hier negatief over te zijn.
+1000quote:Op zondag 14 juni 2015 17:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ergens is een moment dat je de balans definitief opmaakt, zou ook prima nu kunnen zijn. Snap niet waarom mensen tegenwoordig over achterdochtig en negatief op moeten reageren. Ze geven ieder jaar keurig openheid van zaken over opbrengst en besteding, dus er is ook geen reden om hier negatief over te zijn.
Ik vind dit soort bands op die grote velden altijd compleet wegvallen. Op zijn best leuk tussendoor met een biertje in de zonquote:Op zondag 14 juni 2015 17:29 schreef richolio het volgende:
Niet per se zeikmuziek, het is gewoon echt een beetje saai. Misschien is die ervaring daar op het veld anders.
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het 'record' blijft uiteindelijk wel staan. Wat vind je daar dan van?
3fm heeft daar wel 'enig' baat bij natuurlijk.quote:
Het is in lijn met eerdere jaren waarin ze ook bleven uitgaan van het oorspronkelijk bekend gemaakte bedrag, ook als het achteraf meer bleek. Zo lang ze blijven verantwoorden vind ik het wel prima zo.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het 'record' blijft uiteindelijk wel staan. Wat vind je daar dan van?
Ik kan me wel voorstellen dat ze het zo doen, alleen na hoe het dit jaar liep, ik heb er wel -enige- twijfels bij.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is in lijn met eerdere jaren waarin ze ook bleven uitgaan van het oorspronkelijk bekend gemaakte bedrag, ook als het achteraf meer bleek. Zo lang ze blijven verantwoorden vind ik het wel prima zo.
ik ben blij dat ik wat minder achterdochtig in het leven sta. Sceptisch zijn is heel gezond hoor, maar je kunt overdrijven.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3fm heeft daar wel 'enig' baat bij natuurlijk.
+1quote:Op zondag 14 juni 2015 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik wat minder achterdochtig in het leven sta. Sceptisch zijn is heel gezond hoor, maar je kunt overdrijven.
O/T: ik heb couting crowes zowel slechter als beter gehoord.
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1Maar Mexi geeft aan ongesteld te zijn, dan redeneer je doorgaans wat minder goed
ja maar volgens jou wordt de top 2000 gemanipuleerd!1!!1?!! Dat is wel heel skeptisch hoor!quote:Op zondag 14 juni 2015 17:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik wat minder achterdochtig in het leven sta. Sceptisch zijn is heel gezond hoor, maar je kunt overdrijven.
O/T: ik heb couting crowes zowel slechter als beter gehoord.
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
+1Maar Mexi geeft aan ongesteld te zijn, dan redeneer je doorgaans wat minder goed
hoho daar had ik bewijs voorquote:Op zondag 14 juni 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar volgens jou wordt de top 2000 gemanipuleerd!1!!1?!! Dat is wel heel skeptisch hoor!
Oeh goeie comebackquote:Op zondag 14 juni 2015 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar volgens jou wordt de top 2000 gemanipuleerd!1!!1?!! Dat is wel heel skeptisch hoor!
Nu word ik toch nieuwsgierig...quote:
minder sterk dan het lijkt. Feiten (bij mij) tegen onderbuikgevoel (mex).quote:
Dat was volgens mij dat geintje dat je het aantal stemmers op een plaat per provincie kon zienquote:
long long story en het is inmiddels wel wat beter. Radio 2 heeft zich op bepaalde punten sterk aangepast en verbeterd.quote:
nee jij hebt mijn column destijds niet (goed) gelezen.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dat geintje dat je het aantal stemmers op een plaat per provincie kon zien
Toch niet familie van hè.quote:
*gaat zoeken*quote:Op zondag 14 juni 2015 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
long long story en het is inmiddels wel wat beter. Radio 2 heeft zich op bepaalde punten sterk aangepast en verbeterd.
oh dat was uit een andere tekst inderdaad. Dit ging over Stoeltie die het had over die Nirvanaplaat, lees ikquote:Op zondag 14 juni 2015 17:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee jij hebt mijn column destijds niet (goed) gelezen.
Van de Jeugd?quote:
Ja meh, weet niet. Ik vind ze wel altijd leuk hoor, niet daarvan.quote:
ik ook niet, maar als ie eerlijk wordt samengesteld heb ik daar meer vrede mee.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
*gaat zoeken*
Maar zelfs als het wel eerlijk is ga ik het toch niet eens zijn met die lijst
Ja ze zijn nu eenmaal een gimmick. Kan er wel om lachen maar het kan natuurlijk niet veel evolutie meer krijgen.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja meh, weet niet. Ik vind ze wel altijd leuk hoor, niet daarvan.
Psycho en Mercy.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:57 schreef d4v1d het volgende:
is er nou nog iets van muse opgenomen?
Te lui om terug te lezen
Ja, mercy. Zeikplaat.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:57 schreef d4v1d het volgende:
Te lui om terug te lezen
Waar was je heel de tijdquote:Op zondag 14 juni 2015 17:57 schreef d4v1d het volgende:
Te lui om terug te lezen
godverdomme ik had fapmarathon.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Waar was je heel de tijdHelaas niet veel muse nee
Godverdomme man, wat een gedoe.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
godverdomme ik had fapmarathon.
En moest werken godverdomme en was gisteravond niet thuis
kan prima ditquote:Op zondag 14 juni 2015 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit kan dus eigenlijk echt niet meer maar wat een plaat he
Die is langer volgens mij.quote:
Ze zijn nog niet klaar.quote:
2009 waren ze vrijwel constant bezig met Bruce Springsteen.quote:
Zag er authentiek uit, zeker aangezien de Foo's vaak unieke festivalshirts bij zich hebbenquote:
Arme Brucequote:Op zondag 14 juni 2015 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2009 waren ze vrijwel constant bezig met Bruce Springsteen.
Nee, dat is gewoon wartaal.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat die stem vervormd is.
quote:
quote:En net als fifty want je vindt me in de club
Met een chickie aan de kant en met een vinger in d'r kut
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:53 schreef richolio het volgende:
Gaan ze deze keer ook met een fles vodka wijn langs het publiek
Ja ok, maar tv of stream bedoelde ik eigenlijk, maar is wel hetzelfde ja hihiquote:
Euhm... nee, not even closequote:
Als ik dat vind, dan vind ik datquote:Op zondag 14 juni 2015 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... nee, not even close![]()
Maar DJVT maken er wel altijd een leuk feestje van.
quote:
Foo Fighters soiweso gewoon een ontzettende kutbandquote:Op zondag 14 juni 2015 18:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm... nee, not even close![]()
Maar DJVT maken er wel altijd een leuk feestje van.
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:50 schreef Dekreator het volgende:
[..]
[..]
Foo Fighters soiweso gewoon een ontzettende kutband
Ja kan je van die smileys sturen, maar zijn simpelweg muzikanten van niks. Vrijwel elk 19jarig conservatorium studentje speelt ze er vierkant uitquote:
Sure, net zoals ik vind dat het niet kloptquote:
Ja hoorquote:Op zondag 14 juni 2015 18:52 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Ja kan je van die smileys sturen, maar zijn simpelweg muzikanten van niks. Vrijwel elk 19jarig conservatorium studentje speelt ze er vierkant uit
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:52 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Ja kan je van die smileys sturen, maar zijn simpelweg muzikanten van niks. Vrijwel elk 19jarig conservatorium studentje speelt ze er vierkant uit
Als jij dat gelooft dan mag dat.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:52 schreef Dekreator het volgende:
[..]
In je eerste zin bekrachtig je precies wat ik zeg, muzikaal zijn draait om creativiteit. De Foo Fighters zitten vast in 20 jaar oude dogmas. Dat tweede is een domme, generaliserende uitspraak.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Dave Grohl is juist een prima muzikant, alleen vind ik de nummers niet zo spannend. Maar het conservatorium studentje kan geen show geven als Dave en heeft niet zo'n hart voor de fans als Dave.
Als het al waar zou zijn; ik ken verdomd weinig studentjes die een heel stadion plat spelen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:52 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Dat is de kracht van marketing en een heleboel geld.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het al waar zou zijn; ik ken verdomd weinig studentjes die een heel stadion plat spelen.
Sure, ik gun je je meningquote:Op zondag 14 juni 2015 18:55 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Dat is de kracht van marketing en een heleboel geld.
Ik snap je punt wel maar je brengt het op een manier dat zelfs ik het compleet niet serieus kan nemen. Heeft niets met generalisatie te maken, het heeft met een bewijs te maken dat men er gewoon mee wegloopt.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:55 schreef Dekreator het volgende:
[..]
In je eerste zin bekrachtig je precies wat ik zeg, muzikaal zijn draait om creativiteit. De Foo Fighters zitten vast in 20 jaar oude dogmas. Dat tweede is een domme, generaliserende uitspraak.
Klopt, maar er is ook een hele hoop geld in Stiltskin gepompt en die hebben het niet gehaald.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:55 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Nee, dat is de kracht van nummers kunnen schrijven die aanslaan bij het publiek en het live ook overtuigend kunnen brengen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:55 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog enigszins met me eens bent, Maar het interesseert me eerlijk gezegd niet bizar veel dat een paar leken op een forum me niet serieus nemenquote:Op zondag 14 juni 2015 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel maar je brengt het op een manier dat zelfs ik het compleet niet serieus kan nemen. Heeft niets met generalisatie te maken, het heeft met een bewijs te maken dat men er gewoon mee wegloopt.
En wat maakt jou dan de deskundige?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:58 schreef Dekreator het volgende:
[..]
Fijn dat je het nog enigszins met me eens bent, Maar het interesseert me eerlijk gezegd niet bizar veel dat een paar leken op een forum me niet serieus nemen
misschien had je wat te melden aangaande de 'discussie'.quote:
En hij is wegquote:
Volgens mij heeft Dekreator last van misplaatste arrogantie, ook gezien zijn PoHi. Ook een beetje deluded misschien.quote:
Ook niet waar, maar dat wist je zelf ook al wel vermoed ikquote:Op zondag 14 juni 2015 19:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Conservatorium? Dat zijn toch die mensen die alleen uit hun eigen theorie boekje wat kunnen spelen toch?
quote:Op zondag 14 juni 2015 19:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook niet waar, maar dat wist je zelf ook al wel vermoed ik
Toch is het best wel handig om wat theorie te kennen.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]beetje tegengas geven. Al hecht ik wel degelijk weinig waarde aan theorie achter muziek.
Zeker ja, heel erg goedquote:
ik hou er ook niet van, maar ze hebben wel wat mooie liedjes.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
The Script, dat is toch een soort one direction?
Uh, ja, inhoudsvolle post.quote:
dit nummer van standing in the hall of fame is wel een goede voor commercials/previews, ook vaak daarvoor gebruikt alquote:Op zondag 14 juni 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van, maar ze hebben wel wat mooie liedjes.
One Direction heeft ook mooie liedjesquote:Op zondag 14 juni 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik hou er ook niet van, maar ze hebben wel wat mooie liedjes.
Ik weet wel dat ik ze niet gezien heb op Pinkpop 2013.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
The Script, dat is toch een soort one direction?
Die lead'zanger' die amper zingt en als hij z'n bek open trekt er goed naast zitquote:Op zondag 14 juni 2015 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, ja, inhoudsvolle post.
Zou je ons kunnen uitleggen wat je 'tering' vindt?
Kan geen kwaad maar je hebt altijd een bepaalde feeling nodig wat niet te leren valt. Is het zelfde als een goede stem hebben. Daarom halen veel van die winnaars van die talentenjachten toch vaak de top niet voor een lange periodequote:Op zondag 14 juni 2015 19:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch is het best wel handig om wat theorie te kennen.
Beidequote:Op zondag 14 juni 2015 19:47 schreef Stickertje het volgende:
word er hier naar ned 3 gekeken of cultura?
culturaquote:Op zondag 14 juni 2015 19:47 schreef Stickertje het volgende:
Beetje switchen af en toe.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:47 schreef Stickertje het volgende:
Wat moesten ze kosten?quote:Op zondag 14 juni 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n The Script vind ik in verhouding toch wel een dure act
Cultura.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:47 schreef Stickertje het volgende:
Shitquote:Op zondag 14 juni 2015 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Dat meisje had wat te vertellen, ze zei "I'm a man"
Tegen die tijd niet zeggen "Break a leg" voordat hij op gaatquote:Op zondag 14 juni 2015 19:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
FF zo goed als zeker volgend jaar weer headliner
Die rockers nu zijn ook niet slechtquote:Op zondag 14 juni 2015 19:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet slecht hoor die Gavin James jammer dat hij gelijk stond met Faith No More
Ik ken alleen deze cover van 'mquote:Op zondag 14 juni 2015 19:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet slecht hoor die Gavin James jammer dat hij gelijk stond met Faith No More
Welk nummer is dit?quote:Op zondag 14 juni 2015 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik herinner me die beelden nog van EoDM op Lowlands een paar jaar terug bij 35 graden
Gitaartje ging toen naar de klotenquote:Op zondag 14 juni 2015 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik herinner me die beelden nog van EoDM op Lowlands een paar jaar terug bij 35 graden
I like to move in the night.quote:
Iederen smolt daar, niet gezond.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gitaartje ging toen naar de kloten
Wel van gehoord, maar echt blij word ik er niet van.quote:
Van dat bier vangen zeker?quote:Op zondag 14 juni 2015 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha dit filmpje heb ik nog niet gezien
Muse.quote:
Ben jij maar 1 dag geweest?quote:
waarom 2 dagen en niet gewoon 3 dagen dan?quote:
Dat is inderdaad een ding...het schijnt dat akoestische gitaren al jaren beter verkopen dan electrische... Ik mag graag akoestisch spelen, maar op zo'n festival moeten de versterkers op 11...quote:
Week ervoor naar RAR geweest daar Foo Fighters gezien. Gister vooral geweest voor mn vrouwtje. Volgende week BKS ook nog voor de deur dus kon wel rustdagje gebruiken.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom 2 dagen en niet gewoon 3 dagen dan?
Het waren sws veelal alleen nog de cabinets die er stonden, de versterkers hadden al wat eerder afgedaanquote:Op zondag 14 juni 2015 20:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een ding...het schijnt dat akoestische gitaren al jaren beter verkopen dan electrische... Ik mag graag akoestisch spelen, maar op zo'n festival moeten de versterkers op 11...
Marshall heeft trouwens afgedaan als de versterker of choice...veel Orange tegenwoordig, en Fender...
Orange is dan ook gewoon de beste als je een hardere sound wil met veel feedback (van de bekenderen) en Fender voor een wat softere sound.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:02 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een ding...het schijnt dat akoestische gitaren al jaren beter verkopen dan electrische... Ik mag graag akoestisch spelen, maar op zo'n festival moeten de versterkers op 11...
Marshall heeft trouwens afgedaan als de versterker of choice...veel Orange tegenwoordig, en Fender...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |