Zoals ik zeg dat maak ik niet uit ts zijn verhaal op.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:08 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Janken? Jij vindt het prima dat er een kamikaze bejaarde op de weg rijdt?
Incompetente mensen dus.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat ik uit de op opmaak rijd oma net als een gewone automobilist
Verkeerde weghelft vind je niet erg?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:09 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Zoals ik zeg dat maak ik niet uit ts zijn verhaal op.
Yep die kijken vaak totaal niet uit. Nemen het liefst de hele weg in beslag zodat niemand anders er meer door kan.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:08 schreef Ali-Chemicali het volgende:
Ik vind die die moeders die als gekken rijden, om hun kinderen af te droppen, of als ze het boodschappen doen irritanter..
Als het 2 secc een stukje is niet nee, als je maar niet midden op dat stuk rijdt niet nee..quote:Op zondag 14 juni 2015 18:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Verkeerde weghelft vind je niet erg?
Zoek ff op youtube naar russian crash video's dan zie je wat 2 seconden op de verkeerde weghelft kan doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:11 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Als het 2 secc een stukje is niet nee, als je maar niet midden op dat stuk rijdt niet nee..
En dat zijn nou net de dingen die voor gevaar zorgen als we dit als normaal gedrag aanvaarden.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:11 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Als het 2 secc een stukje is niet nee, als je maar niet midden op dat stuk rijdt niet nee..
Vervelende users zijn jij en vamp.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:13 schreef sneakydesert het volgende:
En twee seconden op de verkeerde weghelft zijn al veel meters.
Ligt aan je snelheid...quote:Op zondag 14 juni 2015 18:13 schreef sneakydesert het volgende:
En twee seconden op de verkeerde weghelft zijn al veel meters.
Het gaat om het verschil in de frequentie van de fouten, niet het fouten maken an sich.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja maar dan moet half Nederland z'n roze papiertje/plasticje in gaan leveren, als iedereen netjes zou rijden en geen fouten maakt zou ik niet morgen in de file staan
Heb ik geen russian crash videos voor nodig, op de kop af een jaar geleden een spookrijder tegen gekomen, was een bejaardequote:Op zondag 14 juni 2015 18:12 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zoek ff op youtube naar russian crash video's dan zie je wat 2 seconden op de verkeerde weghelft kan doen.
quote:Op zondag 14 juni 2015 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil in de frequentie van de fouten, niet het fouten maken an sich.
Misschien moet je andermans posts wat beter lezen voordat je je als een opgefokte debiel gaat lopen gedragen.
Holy shit dat zal wel schrikken zijn geweest.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb ik geen russian crash videos voor nodig, op de kop af een jaar geleden een spookrijder tegen gekomen, was een bejaarde
Is wel zijn rijbewijs kwijt geraakt trouwensDuitse politie kon het niet waarderen dat ie 6 auto's totall loss heeft gereden.
Ga het nou niet op de man gooien joh. Consequent gevaarlijk gedrag in het verkeer moeten we niet als normaal gaan ervaren. Dus ook die paar seconden op de verkeerde weghelft niet. Wat voor malloot ben je dan als je dat doet. Je bent toch met je volle verstand aan het rijden, stuur dan bij.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:14 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Vervelende users zijn jij en vamp.
Maken nooit foutjes in het verkeer schijnbaar.
Dit inderdaad, ik heb liever geen russische praktijken op de weg.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ga het nou niet op de man gooien joh. Consequent gevaarlijk gedrag in het verkeer moeten we niet als normaal gaan ervaren. Dus ook die paar seconden op de verkeerde weghelft niet. Wat voor malloot ben je dan als je dat doet. Je bent toch met je volle verstand aan het rijden, stuur dan bij.
Dat kom ik nou nooit tegen, jongelui op de fiets in het donker, dat wel, petjes in golfjes die denken dat een vrachtwagen op een duppie kan stoppen ook, leasebakrijders die invoegen terwijl er geen ruimte is ook, maar bejaarden zonder licht, nee eigenlijk niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:17 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Holy shit dat zal wel schrikken zijn geweest.
Ik kom zo vaak vrouwen en bejaarden tegen in het verkeer die in het donker gewoon geen verlichting gebruiken, levensgevaarlijk die lui.
Ben nu wel heel nieuwsgierig naar een voorbeeld van zo'n levensgevaarlijke situatiequote:Op zondag 14 juni 2015 18:28 schreef wtkoos het volgende:
mensen mensen... wat een discussie !!
Natuurlijk zijn niet alle oudjes een gevaar op de weg. Ik heb een oom van 85 en die rijdt stad en land af zonder enige problemen. Dat zeg ik ook nergens.
Feit is dat mijn moeder een gevaar voor zichzelf is (da's tot daar aan toe) en voor andere (niet acceptabel). Ik heb het 2x meegemaakt en m'n zus ook dat ze een potentieel levensgevaarlijke situatie creeerde.
Vorige jaar is ze nog medisch gekeurd en inderdaad, dat is geen rijvaardigheids test.
Ja, als iedereen na 10 jaar nog eens een rijvaardigheidstest moest doen zou het file probleem opgelost zijn. Maar dat was mijn vraag niet.
Ik weet ondertussen genoeg en laat jullie lekker verder bakkeleien :-)
Ja ook wel mensen op fiets zonder licht en dan 3 breed, maar mijn snelheid is dan ook wel een stuk lager (30). De rest kom je altijd tegen en had ik eerder al gezegd dat dat soort lui bloedirritant zijn en gevaarlijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat kom ik nou nooit tegen, jongelui op de fiets in het donker, dat wel, petjes in golfjes die denken dat een vrachtwagen op een duppie kan stoppen ook, leasebakrijders die invoegen terwijl er geen ruimte is ook, maar bejaarden zonder licht, nee eigenlijk niet.
Denk dat de bejaarden bij jou in de buurt extra gevaarlijk zijn
Toen ik een nieuwe auto had en de verlichting onderweg uitviel ben ik een keer door een gast klemgereden op een kruispunt 's nachts. Ik stond voor het stoplicht en hij zette zijn auto voor die van mij. Stapte uit en liep helemaal om de auto heen en toen naar mijn raampje. Schrok me dood, maar was wel attent van hem. "Ik heb het idee dat je verlichting uitstaat" zei hijquote:Op zondag 14 juni 2015 18:32 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja ook wel mensen op fiets zonder licht en dan 3 breed, maar mijn snelheid is dan ook wel een stuk lager (30). De rest kom je altijd tegen en had ik eerder al gezegd dat dat soort lui bloedirritant zijn en gevaarlijk.
Ja blijkbaar, ik kom er letterlijk elke keer wel 1 tegen als ik 's avonds rij. Ik signalen geven, maar lijken wel dood zo strak kijken ze voor zich uit.
Ow misschien een leuk verhaal:
Heb een keer een bejaarde achtervolgt die zonder licht reed, omdat ik de politie aanwijzigen aan het geven was. Uiteindelijk hebben ze hem gestopt en kon ik weer richting huis
Probeerde hem een paar keer te signaleren, maar mijn en die van andere weggebruikers hadden geen effect.
Blijkbaar hadden ze al eerder een melding erover gehad.
Heel je verlichting? Dat lijkt me inderdaad wel ineens raar. Zeker als je in een goed verlichte straat rijdt merk je dat niet gelijk.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:48 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Toen ik een nieuwe auto had en de verlichting onderweg uitviel ben ik een keer door een gast klemgereden op een kruispunt 's nachts. Ik stond voor het stoplicht en hij zette zijn auto voor die van mij. Stapte uit en liep helemaal om de auto heen en toen naar mijn raampje. Schrok me dood, maar was wel attent van hem. "Ik heb het idee dat je verlichting uitstaat" zei hij
Dat zijn vervelende dingen als ze gebeuren, maar als ik of je buurman dat zou doen dan zou de verzekering alles regelen, je gaat langs met een bos bloemen en hopelijk is alles goed.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:50 schreef wtkoos het volgende:
levensgevaarlijke situatie.. uhh.. frontale botsing met tegenligger misschien?
Fietser omver rijden bij rechtsafslaan?....
Doei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |