Waarschijnlijk kan jij alleen een scootmobiel betalen hahaha.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:50 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja maar mijn buurman heeft niet het overzicht en reactiesnelheid van een oud dametje (letterlijk in dit geval). De kans is gewoon aanzienlijk groter met iemand die moeite heeft te rijden, blijkbaar moeilijk te snappen.
Niemand rijdt perfect, maar ik heb nog nooit dat soort fouten gemaakt nee. Ik hou goed afstand (2sec regel), geef netjes ruimte voor invoegers. Rij niet gehaast maar wel door, dring niemand op.
Ik kijk altijd in mijn spiegels bij het uitvoeren van acties om goed overzicht te houden. Zelfs in files zorg ik er voor dat er een groot genoege ruimte is tussen mij en mijn buurman om eventuele motorrijders door te laten.
Blijkbaar is het moeilijk rekening te houden met anderen op de weg voor een hoop mensen.
[..]
Ja lever je rijbewijs maar in(deels gemeend), liever heb ik niet jouw types op de weg. Ow 2 seconden afgeleid is niks, maar ondertussen kun je wel een aanrijding veroorzaken met je dom gedrag.
Als je aan het rijden bent hou je je aandacht daarbij.
Ik vind het schattig hoe je je zelf klem aan het lullen bentquote:Op zondag 14 juni 2015 17:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Moeilijk heh lezen
DAT soort fouten.
Ik reed 2 jaar een Toyota Supra(sinds maart verkocht) en daarvoor ook jaren auto's gehadquote:Op zondag 14 juni 2015 17:52 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan jij alleen een scootmobiel betalen hahaha.
Iedereen is weleens afgeleid, of je nou een geil mokkel ziet, of een onverwachte situatie..
Potverdorie, wel 2 jaar rijervaring in een Supra nog welquote:Op zondag 14 juni 2015 17:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik reed 2 jaar een Toyota Supra(sinds maart verkocht) en daarvoor ook jaren auto's gehad
Toyota, dat zegt genoegquote:Op zondag 14 juni 2015 17:53 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik reed 2 jaar een Toyota Supra(sinds maart verkocht) en daarvoor ook jaren auto's gehad
Ja want fout parkeren valt in dezelfde categoriequote:Op zondag 14 juni 2015 17:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik vind het schattig hoe je je zelf klem aan het lullen bent
Dus de drie dingen die je opnoemt zijn voldoende om niet meer te mogen rijden en andere fouten mogen wel
En jij rijdt noooit te hard, nee ik geloof nu zeker niet dat je die auto had..quote:Op zondag 14 juni 2015 17:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja want fout parkeren valt in dezelfde categorie
Of 10 KM/pu te hard rijden.
10 per uur te hard, boefje, ook in een woonwijk zeker, lekker brullen met de dikke uitlatenquote:Op zondag 14 juni 2015 17:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik rij al 10 jaar, zonder enige schade of betrokkenheid bij enigszin een ongeluk of rare situatie door mijn schuld. Dat doet goed overzicht houden voor jequote:Op zondag 14 juni 2015 17:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Potverdorie, wel 2 jaar rijervaring in een Supra nog wel
Fout parkeren kan bloedvervelend en heel dom zijn, net verkeerd vlak voor een kruispunt staan, niemand kan meer goed kijken en dan rijdt oma een kindje aanquote:Op zondag 14 juni 2015 17:55 schreef totalvamp het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2015 17:56 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
En jij rijdt noooit te hard, nee ik geloof nu zeker niet dat je die auto had..
Er zijn topics met foto's van mijn auto, daarnaast reed ik max 150 op een weg waar je 130 mag.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
10 per uur te hard, boefje, ook in een woonwijk zeker, lekker brullen met de dikke uitlaten
100% mee eens, al zou ik mijn auto daar nooit neerzetten. Ik stond verkeerd in den haag, had geen idee dat ik daar niet mocht parkeren.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Fout parkeren kan bloedvervelend en heel dom zijn, net verkeerd vlak voor een kruispunt staan, niemand kan meer goed kijken en dan rijdt oma een kindje aan
En dan is het niet jouw schuld maar oma d'r schuld die geen overzicht had
Puik voor je, ik dik 20 jaar, met vrachtwagens en grote bestelbyussen, zonder deuken, ben ik nu beterquote:Op zondag 14 juni 2015 17:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik rij al 10 jaar, zonder enige schade of betrokkenheid bij enigszin een ongeluk of rare situatie door mijn schuld. Dat doet goed overzicht houden voor je
Jahoor, maar een paar reacties terug vielen hard rijders, onder mensen die geen rijbewijs mochten hebben,quote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
Er zijn topics met foto's van mijn auto, daarnaast reed ik max 150 op een weg waar je 130 mag.
Woonwijk gewoon 30 of zelfs minder hier vanwege slecht overzicht op zijstraten.
Ja maar dan moet half Nederland z'n roze papiertje/plasticje in gaan leveren, als iedereen netjes zou rijden en geen fouten maakt zou ik niet morgen in de file staanquote:Op zondag 14 juni 2015 17:59 schreef sneakydesert het volgende:
Wat een discussie zeg. Ik ben blij dat iemand het lef heeft om te zeggen dat zijn moeder niet capabel is om te rijden. Iemand die consequent een gevaar vormt voor zichzelf en andere weggebruikers moet niet op de weg rijden.
Daarom zeg ik, bied je moeder dan een paar rijlessen kadeau aan.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:59 schreef sneakydesert het volgende:
Wat een discussie zeg. Ik ben blij dat iemand het lef heeft om te zeggen dat zijn moeder niet capabel is om te rijden. Iemand die consequent een gevaar vormt voor zichzelf en andere weggebruikers moet niet op de weg rijden.
Tussen een paar fouten en een consequente levensgevaarlijke rijstijl zit mij inziens een groot verschil.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ja maar dan moet half Nederland z'n roze papiertje/plasticje in gaan leveren, als iedereen netjes zou rijden en geen fouten maakt zou ik niet morgen in de file staan
Dat kan, TS wilt haar rijbewijs afpakken. Ook prima, kan mijn geen reet schelen. Zolang ze maar geen gevaar meer vormt op de weg.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:01 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, bied je moeder dan een paar rijlessen kadeau aan.
Ga even ergens anders janken, wat ik opmaak uit ts zn verhaal is een paar kleine punten die verbeterd kunnen worden.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:05 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat kan, TS wilt haar rijbewijs afpakken. Ook prima, kan mijn geen reet schelen. Zolang ze maar geen gevaar meer vormt op de weg.
.. en rijden zonder te remmen met 40km rustig door 5 seconden rood.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:03 schreef Klonk het volgende:
Ouderen zijn niet gevaarlijk, ze rijden weinig kilometers, petjes, leasebakken, afgeleide moeders in Twingo's die zijn link.
Opa en oma onderweg naar de supermarkt zijn hoogstens af en toe wat hinderlijk
Ja, het zijn net gewone weggebruikersquote:Op zondag 14 juni 2015 18:06 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
.. en rijden zonder te remmen met 40km rustig door 5 seconden rood.
Er is een verschil tussen hard rijden op een lege a4 en hard rijden op een drukke weg slingerend tussen het verkeer door. Of bumperkleven om er door te mogen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:00 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Jahoor, maar een paar reacties terug vielen hard rijders, onder mensen die geen rijbewijs mochten hebben,![]()
Ja je bent beter blijkbaarquote:Op zondag 14 juni 2015 18:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Puik voor je, ik dik 20 jaar, met vrachtwagens en grote bestelbyussen, zonder deuken, ben ik nu beter
Laatste bekeuring was toen jij net aan het rijden was.
Man, man, man
Wat ik uit de op opmaak rijd oma net als een gewone automobilistquote:Op zondag 14 juni 2015 18:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Tussen een paar fouten en een consequente levensgevaarlijke rijstijl zit mij inziens een groot verschil.
Janken? Jij vindt het prima dat er een kamikaze bejaarde op de weg rijdt?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:06 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Ga even ergens anders janken, wat ik opmaak uit ts zn verhaal is een paar kleine punten die verbeterd kunnen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |