Nissan is Renault? Serieus?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
Tja ach wat verwacht je dan ook van Nissan... Nissan=Renault dus tja dat verklaard al een boel he
Hebben een samenwerkingquote:Op zondag 14 juni 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nissan is Renault? Serieus?
Nooit geweten
Dat verklaart helemaal niets. Zowel Nissan als Renault maken goede motoren. Kijk maar naar de LMP2. Meeste zijn Nissans.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
Tja ach wat verwacht je dan ook van Nissan... Nissan=Renault dus tja dat verklaard al een boel he
Die Audi's blijven falen met allesquote:Op zondag 14 juni 2015 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben ook weer online.
Was vanochtend verbaast om te zien dan Porsche 1 en 2 zijn.Dat had ik echt niet verwacht.
Klopt inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2015 11:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaat wel iets verder dan samenwerking. Renault is voor de helft of zo eigenaar van Nissan.
Is dan ook een irritante kerelquote:Op zondag 14 juni 2015 11:52 schreef Burner82 het volgende:
Coronel is alle tweets gericht aan hem aan het retweeten... best irritant...
Die platgeslagen kevers kunnen ook nog kapot gaan hoorquote:
Ik heb nog geen kapotte Porsche gezien, op #8 met remproblemen naquote:Op zondag 14 juni 2015 11:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die platgeslagen kevers kunnen ook nog kapot gaan hoor
Dat zijn toch alleen Peugeot en Citroen in PSA?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Nooit geweten
Ik dacht dat citroen en peugeot en renault enzo wel samen werkte en vaker dezelfde motor in hun auto's leggen. Bv de 1.6 HDIF uit de 207 ligt ook in de C4 om een voorbeeld te geven
Peugeot en Citroen vallen onder hetzelfde bedrijf PSA.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Nooit geweten
Ik dacht dat citroen en peugeot en renault enzo wel samen werkte en vaker dezelfde motor in hun auto's leggen. Bv de 1.6 HDIF uit de 207 ligt ook in de C4 om een voorbeeld te geven
Ow ik dacht ook renaultquote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen Peugeot en Citroen in PSA?
Vannacht hadden ze bij Eurosport een tijdje geen commentaar vanwege technische problemen. Alleen maar omgevingsgeluid.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Ik vind van RTL vervelend dat ze het motorgeluid bijna niet hoorbaar hebben.
Nog 3 uur te gaan... En als er nog niks fout is gegaan....quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kapotte Porsche gezien, op #8 met remproblemen na
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kapotte Porsche gezien, op #8 met remproblemen na
Ja heb ik meegekregen nogquote:Op zondag 14 juni 2015 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vannacht hadden ze bij Eurosport een tijdje geen commentaar vanwege technische problemen. Alleen maar omgevings geluid.
You got me therequote:Op zondag 14 juni 2015 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb er verschillende zien branden en roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |