Nissan is Renault? Serieus?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
Tja ach wat verwacht je dan ook van Nissan... Nissan=Renault dus tja dat verklaard al een boel he
Hebben een samenwerkingquote:Op zondag 14 juni 2015 11:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nissan is Renault? Serieus?
Nooit geweten
Dat verklaart helemaal niets. Zowel Nissan als Renault maken goede motoren. Kijk maar naar de LMP2. Meeste zijn Nissans.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:48 schreef Nymphetic13 het volgende:
Tja ach wat verwacht je dan ook van Nissan... Nissan=Renault dus tja dat verklaard al een boel he
Die Audi's blijven falen met allesquote:Op zondag 14 juni 2015 11:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben ook weer online.
Was vanochtend verbaast om te zien dan Porsche 1 en 2 zijn.Dat had ik echt niet verwacht.
Klopt inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2015 11:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gaat wel iets verder dan samenwerking. Renault is voor de helft of zo eigenaar van Nissan.
Is dan ook een irritante kerelquote:Op zondag 14 juni 2015 11:52 schreef Burner82 het volgende:
Coronel is alle tweets gericht aan hem aan het retweeten... best irritant...
Die platgeslagen kevers kunnen ook nog kapot gaan hoorquote:
Ik heb nog geen kapotte Porsche gezien, op #8 met remproblemen naquote:Op zondag 14 juni 2015 11:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die platgeslagen kevers kunnen ook nog kapot gaan hoor
Dat zijn toch alleen Peugeot en Citroen in PSA?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Nooit geweten
Ik dacht dat citroen en peugeot en renault enzo wel samen werkte en vaker dezelfde motor in hun auto's leggen. Bv de 1.6 HDIF uit de 207 ligt ook in de C4 om een voorbeeld te geven
Peugeot en Citroen vallen onder hetzelfde bedrijf PSA.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Nooit geweten
Ik dacht dat citroen en peugeot en renault enzo wel samen werkte en vaker dezelfde motor in hun auto's leggen. Bv de 1.6 HDIF uit de 207 ligt ook in de C4 om een voorbeeld te geven
Ow ik dacht ook renaultquote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat zijn toch alleen Peugeot en Citroen in PSA?
Vannacht hadden ze bij Eurosport een tijdje geen commentaar vanwege technische problemen. Alleen maar omgevingsgeluid.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Geralt het volgende:
Ik vind van RTL vervelend dat ze het motorgeluid bijna niet hoorbaar hebben.
Nog 3 uur te gaan... En als er nog niks fout is gegaan....quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kapotte Porsche gezien, op #8 met remproblemen na
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kapotte Porsche gezien, op #8 met remproblemen na
Ja heb ik meegekregen nogquote:Op zondag 14 juni 2015 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vannacht hadden ze bij Eurosport een tijdje geen commentaar vanwege technische problemen. Alleen maar omgevings geluid.
You got me therequote:Op zondag 14 juni 2015 11:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb er verschillende zien branden en roken.
Boh, en dan onboard bij de Corvette als ie de slowzone uitkomt en vol gas geeft, wat een machtig geluidquote:Op zondag 14 juni 2015 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vannacht hadden ze bij Eurosport een tijdje geen commentaar vanwege technische problemen. Alleen maar omgevings geluid.
Volgend jaar de Ford GT erbijquote:
Ze halen die hele auto uit elkaar... Leuk om te zien altijd.quote:
Dat is volgens mij niet waar.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:58 schreef Ferry_76 het volgende:
De LMP1 Nissan is geen 'echte' fabrieksauto, maar een project van het veel kleinere Nissan America.
Wordt weliswaar in de States getest;quote:
quote:The GT-R LM began testing at Nissan's Arizona test facility in November and has subsequently undertaken two tests at the Austin track in Texas.
Nope is gewoon gebouwd door NISMO, wat gewoon in Japan zit en wat ook oa de Nissan Skyline GT-R bouwdequote:
quote:Op zondag 14 juni 2015 12:05 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Nope is gewoon gebouwd door NISMO, wat gewoon in Japan zit en wat ook oa de Nissan Skyline GT-R bouwde
Het is een internationaal project inderdaad, maar niet van Nissan USA alleen.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:05 schreef Woods het volgende:
[..]
Wordt weliswaar in de States getest;
[..]
Alleen jammer dat hij door blijft tetteren, ook als hij ff z'n kop moet houden.. Als er radio is of zo.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zegt altijd zinnige dingen dus wat mij betreft wel.
Volgend jaar rijdt hij weer in de LMP2 samen met onder meer Frits van Eerdquote:Op zondag 14 juni 2015 12:09 schreef Geralt het volgende:
Lammers moet vaker commentaar geven. Hij doet dat erg goed vind ik
Dan wens ik hem bij deze alvast heel veel succesquote:Op zondag 14 juni 2015 12:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgend jaar rijdt hij weer in de LMP2 samen met onder meer Frits van Eerd
Eensch!quote:Op zondag 14 juni 2015 12:09 schreef Geralt het volgende:
Lammers moet vaker commentaar geven. Hij doet dat erg goed vind ik
Absoluut, misschien komt ie de aankomende tijd nog wat dichterbij.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:14 schreef Peterselieman het volgende:
ai. Jammer, want het was een leuk gevecht
Volgende week gewoon weerquote:Op zondag 14 juni 2015 12:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Uurtje verlenging/extra tijd ivm SC? Lijkt me wel fair.
het hoort er gewoon bijquote:Op zondag 14 juni 2015 12:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Uurtje verlenging/extra tijd ivm SC? Lijkt me wel fair.
De #2 is er voorbij inderdaadquote:Op zondag 14 juni 2015 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Audi #9 wordt bijna geklopt door de eerste Toyota, toch maar snel naar buiten
Post hem hier evenquote:Op zondag 14 juni 2015 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Ze gaan foto ding niet meer doen vrees ik...
Zou wel mooi zijnquote:Op zondag 14 juni 2015 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Ze gaan foto ding niet meer doen vrees ik...
twitter:Audi__Sport twitterde op zondag 14-06-2015 om 12:18:24No. 9 rejoins after 17m in the pit garage. Crew changed front left driveshaft #AudiSport #WEC #LM24 #Audiultra #welcomechallenges reageer retweet
Go Toyotaquote:Op zondag 14 juni 2015 12:28 schreef M90 het volgende:
Car 9 pitstop under investigation
Gaat maar door voor Audi
Totaal nietquote:Op zondag 14 juni 2015 12:28 schreef Woods het volgende:
Konden beide LPM1 Nissans de Porsche, Audi en Toyota's bijbenen dan met voorwiel + motor voorin?
Nee, maar hun hybride systeem werkt ook niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:28 schreef Woods het volgende:
Konden beide LPM1 Nissans de Porsche, Audi en Toyota's bijbenen dan met voorwiel + motor voorin?
Kon ook niet anders natuurlijkquote:
Het hybride systeem werkt niet.. Dus ze hebben wel de accu aan boord, maar kunnen het niet gebruiken. Dus slepen wat extra gewicht mee. Kunnen het dus niet bijhouden.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:28 schreef Woods het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |