Blablabla, dit soort onzin wordt al geroepen sinds het ontstaan van de YPG. De YPG bestaat voor een deel Arabieren, daarbij hebben ze een Arabische militie opgericht (al-Sanadid) en werken samen met de FSA. Dat zou dus betekenen dat Arabieren hun eigen 'soortgenoten' verjagen. Lijkt me vrij onlogisch.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Deescalatie. De samenwerking lijkt me belangrijker dan de fouten van enkelingen.
In kleur denken. Er is verschil.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:40 schreef primakov het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij hier vaak genoeg de PKK aanvalt en mensen uitmaakte voor PKK sympathisanten, vervolgens loop je wel de vorderingen van de YPG toe te juichen. Verklaar je nader.
In kleur denken. De waarheid zit vast in het midden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:56 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Blablabla, dit soort onzin wordt al geroepen sinds het ontstaan van de YPG. De YPG bestaat voor een deel Arabieren, daarbij hebben ze een Arabische militie opgericht (al-Sanadid) en werken samen met de FSA. Dat zou dus betekenen dat Arabieren hun eigen 'soortgenoten' verjagen. Lijkt me vrij onlogisch.
ISIS fanboy's proberen er vanaf het begin een sektarisch conflict van te maken door Syriërs tegen elkaar uit te spelen, maar dat wil nog niet echt lukken.
Logica is ver te zoeken..quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In kleur denken. De waarheid zit vast in het midden.
Weinig logica en consistentie dus, niet willen ingaan op treffende vragen. Valideer je wel eens hetgeen je hier aan tweets post?quote:
Dat antwoord kan ik je wel geven. NEE.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:57 schreef primakov het volgende:
[..]
Weinig logica en consistentie dus, niet willen ingaan op treffende vragen. Valideer je wel eens hetgeen je hier aan tweets post?
quote:Syrian Head of Air Force Intelligence in Suweida Province Killed in Rebel Attack on al-Thala Airbase
Pro-regime social media outlets have confirmed the death of Colonel Louay al-Ali, the head of Air Force Intelligence in Suweida Province in southern Syria, in last week’s rebel attack on the al-Thala Airbase.
twitter:Karybdamoid twitterde op woensdag 17-06-2015 om 20:04:33Tal Abyad / Giri Spi map. The North Pocket has been closed by #YPG/#FSA, and they are now moving along the M4 http://t.co/0dRGfvxDDV reageer retweet
twitter:CizireCanton twitterde op woensdag 17-06-2015 om 20:04:53Confirmed: #YPG and #FSA forces cleared the north pocket! http://t.co/A2UC5cZZD9 reageer retweet
SPOILER: mapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:34 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:Karybdamoid twitterde op woensdag 17-06-2015 om 20:04:33Tal Abyad / Giri Spi map. The North Pocket has been closed by #YPG/#FSA, and they are now moving along the M4 http://t.co/0dRGfvxDDV reageer retweet
twitter:CizireCanton twitterde op woensdag 17-06-2015 om 20:04:53Confirmed: #YPG and #FSA forces cleared the north pocket! http://t.co/A2UC5cZZD9 reageer retweet
Lekker bezig de koerden.SPOILER: mapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben benieuwd hoe dit verder zal gaan verlopen....
Wat zal ISIS gaan doen?
Hoe reageert SAA hierop? SAA en YPG/koerden gaat over het algemeen gewoon goed samen, maar YPG werkt ook samen met FSA. Interessante ontwikkeling, zeker voor de koerden.
twitter:markito0171 twitterde op woensdag 17-06-2015 om 22:10:17#Syria #Idlib Jaish al-Fatah (#JaF) launched new attempt tonight to take over Tal Sheikh Khattab & Mushayrifah http://t.co/9Ax5YABrSe reageer retweet
Check post #147 en #148quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:49 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Hoe reageert SAA hierop? SAA en YPG/koerden gaat over het algemeen gewoon goed samen,
Komt van de zogenaamde 'oppositie' die in een hotel in Istanbul vertoeven en daar vertroeteld worden door de Turkse regering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:34 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Komt van de zogenaamde 'oppositie' die in een hotel in Istanbul vertoeven en daar vertroeteld worden door de Turkse regering.Erdo is inderdaad nogal doorgeslagen. Alles wat niet strookt met zijn wereldvisie is terroristisch, zionistisch en verwant aan de 'parallel'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook grappig dat hij staat te jammeren over Turkmenen en Arabieren welke vluchten. Dan vraag ik mij toch wel af waarom Turkije niet ingrijpt als het de Turkmenen in Syrie wil verdedigen van de boze enge Koerden.
twitter:zaidbenjamin twitterde op woensdag 17-06-2015 om 23:22:28The YPG Campaign for Tel Abyad and Northern ar-Raqqa Province http://t.co/tZfRMuxJKx reageer retweet
Wat is jouw logica om de misdaden van de pkk direct te koppelen aan de ypg?quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:57 schreef primakov het volgende:
[..]
Weinig logica en consistentie dus, niet willen ingaan op treffende vragen. Valideer je wel eens hetgeen je hier aan tweets post?
Uhh volgens mij ontstond toen juist de fsa/ypg samenwerking en vochten de rebellen op andere locaties tegen isis.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:37 schreef Szura het volgende:
Vraag me af waar al die 'etnische zuivering-roepers' waren toen ISIS alle Koerden in Kobani wilde opruimen. Toen hoorde je die 'rebellen' niet.
De PKK alleen demoniseren...quote:
Schoolkinderen opblazen goedpratenquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:53 schreef kurd0w het volgende:
[..]
De PKK alleen demoniseren...De PKK niet in perspectief kunnen plaatsen...
Ik vraag me nog altijd af wat voor zolderautist jij nou eigenlijk bent, met je wikipedia kennis en haat-liefde relatie tegenover Koerden.
Toch kan je als minderheid beter in hun gebied wonen dan in JAN/IS gebieden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:44 schreef IPA35 het volgende:
En nu veroveren ze een Arabische stad en halen ze alle naamborden weg en noemen ze het "Gire Spi". Verder verdrijven ze daar Arabieren. Verderop dwingen ze Assyriërs zich bij hun outfit aan te sluiten of hun wapens af te geven.
All the while diversiteit en tolerantie prediken. In ieder geval zijn de Ba'athisten en Kemalisten gewoon eerlijk over het feit dat ze een stel etnocentrische facisten zijn. Zou jullie sieren hetzelfde te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |