Klopt, vroeger had je 2 soorten mensen, Metallica-fans en Slayer-fans.quote:
Toen was het al een groot kastgebeuren.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
in 1991 was Metallica zeer goed, daarna werden ze gek
Dit staaltje drumwerk moet jou dan als muziek in de oren klinken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, vroeger had je 2 soorten mensen, Metallica-fans en Slayer-fans.
Metallica-fans zaten graag aan elkaars penis terwijl Slayer-fans lekker bier gingen drinken met elkaar.
Heb ik vorige week nog gekeken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:14 schreef Tem het volgende:
Ik ga weer de roast van Charlie Sheen kijken.
Ik ga niet klikken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit staaltje drumwerk moet jou dan als muziek in de oren klinken.
Is het toeval dat jouw avatar lijkt op de voorkant van het Load album?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, vroeger had je 2 soorten mensen, Metallica-fans en Slayer-fans.
Metallica-fans zaten graag aan elkaars penis terwijl Slayer-fans lekker bier gingen drinken met elkaar.
Ik heb nochtans hard gelachen.quote:
Dit zag ik dus tegelijk hier als gifje als net op tv.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik vorige week nog gekeken.
[ afbeelding ]
Heb je ook die hele oude gezien met Richard Pryor?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Die roasts heb ik nu wel echt te vaak gezien, alleen de Roast compilatie van Greg Giraldo kan ik eindeloos terugkijken.
Ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:19 schreef Scabies het volgende:
[..]
Is het toeval dat jouw avatar lijkt op de voorkant van het Load album?
Niet alles, moeite waard om helemaal te kijken?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ook die hele oude gezien met Richard Pryor?
Ja, maar alleen al omdat Pryor een enorme baas is.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet alles, moeite waard om helemaal te kijken?
Dan ga ik hem eens helemaal bekijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar alleen al omdat Pryor een enorme baas is.
Deze hele 7 minuten zijn echt zo ontzettend goed, vooral dat stuk waar hij die vrouw (waar hij overigens goed mee bevriend is) belachelijk maakt omdat ze vroeger is verkracht door haar vader.quote:
Mooi.quote:
Die eerste 3 zijn van die matige blackmetal albums.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:42 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Mooi.
Even het eerste album gehaald om straks in de auto te luisteren.
Goeie keus?
Elflettering kan deze op zijn keyboard.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:49 schreef Treinhomo het volgende:
'Top 40 muziek tegen depressies'.
Kan er maar één zijn:
Ja waar is Voortent eigenlijk?quote:
Kan wel zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
Elflettering kan deze op zijn keyboard.
Ok, ga ik die eerst checken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die eerste 3 zijn van die matige blackmetal albums.
Vanaf Satanica (1999) begint het interessant te worden.
Thelema.6 vind ik nog steeds een van de sterkste albums.
Die zou ik in de auto draaien. Zos Kia Cultus ook trouwens.
Deze is ook heel sterk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze hele 7 minuten zijn echt zo ontzettend goed, vooral dat stuk waar hij die vrouw (waar hij overigens goed mee bevriend is) belachelijk maakt omdat ze vroeger is verkracht door haar vader.
Geen idee of die ik kan spelen. Het eerste album van Right Said Fred, getiteld Up, is verrassend goed. Alles wat daarna kwam, is verrassend slecht.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering kan deze op zijn keyboard.
Is Falco zoiets als Peter Schilling? Dan vind ik het top ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:18 schreef Tem het volgende:
Dit lijkt me wel wat voor Mani.
En deze uiteraard.
![]()
Dit is een heerlijk nummer ja.quote:
Ik ken Falco eigenlijk alleen hiervan:quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Falco zoiets als Peter Schilling? Dan vind ik het top ja.
Rock Me Amadeus hoor je toch ook wel te kennen...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken Falco eigenlijk alleen hiervan:
En deze niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken Falco eigenlijk alleen hiervan:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Rock Me Amadeus hoor je toch ook wel te kennen...
Nooit bij stil gestaan dat die ook van hem is eerlijk gezegdquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:33 schreef Tem het volgende:
Bolland en Bolland productie allemaal, maar goed.
Nee hoor, ik ben weer veilig thuis!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:34 schreef Tem het volgende:
Helemaal aan de coke en drank en zich te pletter gereden geloof ik.
Stond op het eerste cassettebandje dat ik in 1986 van de radio opnam. In de versie van Status Quo dan.quote:
Ik heb zo'n spijt dat ik niet heb bijgehouden wat er op die bandjes van toen stonden. Zou die wel willen reconstrueren voor in de auto. Lekker blèren onderweg.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stond op het eerste cassettebandje dat ik in 1986 van de radio opnam. In de versie van Status Quo dan.
Ik heb ze allemaal nog ergens liggen. Op het eerste bandje stond ook Chris de Burgh met Lady In Red, dat herinner ik me ook nog. Het waren toen zulke andere tijden dan nu. Toen was je puur op de radio aangewezen. Nu kun je op internet alles zelf bij elkaar zoeken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spijt dat ik niet heb bijgehouden wat er op die bandjes van toen stonden. Zou die wel willen reconstrueren voor in de auto. Lekker blèren onderweg.
Pacman aan de crackquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Deze intro van Bloodhound Gang is een geniale referentie naar Falco. Er zitten trouwens nog wel meer bekende nummers in verwerkt.
Dat is volgens mij dezelfde versie als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stond op het eerste cassettebandje dat ik in 1986 van de radio opnam. In de versie van Status Quo dan.
Met het lijstje van de top 40 bij de radio, alle nieuwe binnenkomers werden altijd gedraaid.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal nog ergens liggen. Op het eerste bandje stond ook Chris de Burgh met Lady In Red, dat herinner ik me ook nog. Het waren toen zulke andere tijden dan nu. Toen was je puur op de radio aangewezen. Nu kun je op internet alles zelf bij elkaar zoeken.
Bolland & Bolland hebben het nummer geschreven. Status Quo zijn de originele uitvoerenden. Soms gaan schrijvers hun eigen nummer zelf ook zingen na verloop van tijd.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is volgens mij dezelfde versie als ik het zo hoor
Ik kreeg mijn eerste radio-cassetterecorder als verjaardagscadeau toen ik 10 werd. Sindsdien is een muziekverslaving ontstaan die tot op de dag van vandaag voortduurt.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met het lijstje van de top 40 bij de radio, alle nieuwe binnenkomers werden altijd gedraaid.
Wij schelen net een paar jaar hè, ik had Richard Marx en Glenn Madeiros op die bandjes.
Misschien eens zoeken op discogs.com of who sampled whoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
Ik probeer nog steeds een remix van You're in the army now terug te vinden. Had ik destijds gehoord in de platenzaak, was een vage technoplaat . Destijds niet gekocht omdat het de enige toffe track op het vinyl was, maar kan het echt niet meer terugvinden
.
De Culture Beat versie vind ik een stuk leuker, daar ben ik mee opgegroeidquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bolland & Bolland hebben het nummer geschreven. Status Quo zijn de originele uitvoerenden. Soms gaan schrijvers hun eigen nummer zelf ook zingen na verloop van tijd.
Zo ken je Nosie Katzmann vast niet. Een Duitser die wel eens wat bekende liedjes heeft geschreven. Zoals deze:
De hitversie mag je zelf opzoeken
Ja ik zat Discogs al uit te spitten, dacht dat ik hem misschien alsnog een keer heb gekocht, maar kan zo niks terugvinden. Was ook echt de B2 van de plaat volgens mij, dus ook niet echt handig zoekenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien eens zoeken op discogs.com of who sampled who
Ja zoiets, ik denk 1989.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn eerste radio-cassetterecorder als verjaardagscadeau toen ik 10 werd. Sindsdien is een muziekverslaving ontstaan die tot op de dag van vandaag voortduurt.
Glenn Madeiros was 1987-1988, toch?
Dat weet ik nog wel ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik denk 1989.
Ik kreeg er ook eentje toen in 1985, roze....twee weken later kreeg ik een koptelefoon en twee dagen daarna een meezingverbod
Deze man heeft het nummer geschreven. Een aantal jaar geleden heeft bij een plaat uitgebracht met allemaal dit soort country-achtige versies van de nummers die hij destijds heeft geschreven. Hij schreef o.a. ook mee aan "Right In The Night" van Jam & Spoon.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Culture Beat versie vind ik een stuk leuker, daar ben ik mee opgegroeid
Ik mag alleen zingen in de auto op de snelweg, zonder passagiers.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:50 schreef Webschip het volgende:
Sommige mensen mogen ook niet meezingen.
Als jij zingt, zingen de vogels dan mee?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag alleen zingen in de auto op de snelweg, zonder passagiers.
Of karaoke als iedereen meer dan 10 bier op heeft
Nee, dan stoppen ze hun vleugels in hun oren en gaan in een hoekje liggen huilen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als jij zingt, zingen de vogels dan mee?
Die vallen van stok.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:53 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als jij zingt, zingen de vogels dan mee?
We kunnen niet allemaal jouw talent hebben.quote:
Misschien zijn we wel een leuk zangduo.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal jouw talent hebben.
Inderdaad, is een heel bekend fenomeen hier in Den Haag.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Precies. Waar je denk je dat Birds van Anouk op is geïnspireerd...
Duo toondoof en notenblind?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel een leuk zangduo.
Je woont ook daadwerkelijk in Den Haag?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Inderdaad, is een heel bekend fenomeen hier in Den Haag.
Vallende vogels = Uccie zingt iets.
De klanken zijn misschien dan net iets te dissonant.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dan stoppen ze hun vleugels in hun oren en gaan in een hoekje liggen huilen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je woont ook daadwerkelijk in Den Haag?
Ik vroeg me af wat de vogels zouden doen toen ze Locomotief Oosterhuis in dat verschrikkelijke pak zagen.quote:
Wist ik niet eens. Des te duidelijker waar Anouk haar inspiratie vandaan heeft. Die woont gewoon vlak bij Uccie om de hoek...quote:
Ik vind het wel deprimerend om in mijn Discogs te kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze man heeft het nummer geschreven. Een aantal jaar geleden heeft bij een plaat uitgebracht met allemaal dit soort country-achtige versies van de nummers die hij destijds heeft geschreven. Hij schreef o.a. ook mee aan "Right In The Night" van Jam & Spoon.
Die vlogen waarschijnlijk van Oost- naar West-Berlijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat de vogels zouden doen toen ze Locomotief Oosterhuis in dat verschrikkelijke pak zagen.
pfecies, al leg je de lat nu wel heeeel hoog.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Anita en Ed zijn ook beroemd.
Ik denk eerder de andere kant op.quote:Op zondag 14 juni 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vlogen waarschijnlijk van Oost- naar West-Berlijn.
Ik koop de laatste tijd ook minder muziek. Ben drukker met luisteren. Er komen wel weer wat releases aan die ik wil hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het wel deprimerend om in mijn Discogs te kijken. T/m 2009 bergen met platen en de afgelopen 5 jaar slechts één
.
Ogen uitspoelen met zoutzuur.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wat de vogels zouden doen toen ze Locomotief Oosterhuis in dat verschrikkelijke pak zagen.
Nou...quote:Op zondag 14 juni 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
pfecies, al leg je de lat nu wel heeeel hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |