Misschien heb ik erover heen gelezen dat jouw naam genoemd werd, maar ik had na jouw post pas in de gaten dat jij de boosdoener was.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is enorm grappig om te zien als users heel hard roepen dat ze genoeg fatsoen hebben om geen namen te noemen en het een paar postings later dan toch gaan doen. Gelukkig ben ik fatsoenlijk genoeg om dat niet te doen.![]()
Nu ga ik even een DM versturen naar iemand die dat op prijs stelt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb iemand geblokkeerd in DM. Gelukkig heb ik nog net genoeg fatsoen om geen namen te noemen, maar ik snap het echt niet waarom ik dat niet zou mogen. Dat doet me oprecht pijn. Mijn fout. Gelukkig schijnt de zon vandaag. Fuck it!
Krijg ik nu ook allemaal hartjes en kusjes omdat ik zielig ben? Geen pics van tetten aub, want dat kan mijn hart niet aan.
Na de sluiting van 40+ heb ik het opgegeven om degene die het op Fok! voor het zeggen hebben te snappen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:03 schreef sacha het volgende:
[..]
wat mij ontzettend tegen de borst stuit () is het voldongen feit; in MED schrijven: dit insert sub forum gaat sluiten en vervolgens een 'discussie' proberen aan te gaan over hoe het beter kan / moet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker liedje wel en ik ben blij dat ik niet alleen ben.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker liedje wel en ik ben blij dat ik niet alleen ben.
Jij post vanavond met muziek in plaats van tekst?quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij post vanavond met muziek in plaats van tekst?
Verstandig planquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:16 schreef sacha het volgende:
Aap slaapt eindelijk![]()
same old, same old...
gekneusde enkel, geneusde pols, veel loshangende velletjes![]()
*long boarden gaat verbieden*
Maandag niet naar school.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:16 schreef sacha het volgende:
Aap slaapt eindelijk![]()
same old, same old...
gekneusde enkel, geneusde pols, veel loshangende velletjes![]()
*long boarden gaat verbieden*
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag niet naar school.
Goed geregeld...
je zult toch maar een geneusde pols hebben, arme Aap!quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
je zult toch maar een geneusde pols hebben, arme Aap!
Trustuh danquote:Op zaterdag 13 juni 2015 23:36 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
ik las het net terug!
daarom dus nu koezen
Is het weer die tijd van de maand voor je?quote:
nee hoor, daar doe ik niet aanquote:Op zondag 14 juni 2015 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand voor je?
overgang al gehad dusquote:
ik zou lekker gaan wandelenquote:Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Na vanochtend gewerkt te hebben (hoera 150% uitbetaald krijgen) twijfel ik over wat ik vanmiddag ga doen, behalve boodschappen doen.
Zal ik jurkje gaan naaien, sjaal verder af haken, bing watchen of schoolwerk doen?
eerst wat moet, dan wat magquote:Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Na vanochtend gewerkt te hebben (hoera 150% uitbetaald krijgen) twijfel ik over wat ik vanmiddag ga doen, behalve boodschappen doen.
Zal ik jurkje gaan naaien, sjaal verder af haken, bing watchen of schoolwerk doen?
Gisteren al gedaan Na vanochtend op het werk ook vele meters gemaakt te hebben, heb ik daar niet zo zin in.....quote:
* ieniminimuis haalt al haar leuke dingen van haar to-do lijstje af voor de komende jarenquote:Op zondag 14 juni 2015 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst wat moet, dan wat mag![]()
einde moederlijke mededeling
per dag natuurlijk, je leeft vandaagquote:Op zondag 14 juni 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis haalt al haar leuke dingen van haar to-do lijstje af voor de komende jaren
Het is zondagmiddag en dat is altijd sjaal-haak tijd. Zo moeilijk is de keuze dus niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Meerdere afleveringen van een tv serie achter elkaar kijken,quote:Op zondag 14 juni 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is zondagmiddag en dat is altijd sjaal-haak tijd. Zo moeilijk is de keuze dus niet.
Wie/wat is trouwens bing watchen? Is dat die dude uit Friends ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al ? Ik zag Mo's verzoek idd maar zo snelquote:Op zondag 14 juni 2015 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt allen radio49 luisteren, voor een uurtje Drs. P
Dat klinkt meer als iets voor ouders die een tijdje geen last van hun kinderen willen hebben en daar maar 10 tekenfilms in de videorecorder stoppen. Zak chips en fles cola erbij en je hebt er uren geen omkijken naar.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Meerdere afleveringen van een tv serie achter elkaar kijken,
De generatie die daar mee opgegroeid is doet dat nu op zondag als ze niets te doen hebbenquote:Op zondag 14 juni 2015 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als iets voor ouders die een tijdje geen last van hun kinderen willen hebben en daar maar 10 tekenfilms in de videorecorder stoppen. Zak chips en fles cola erbij en je hebt er uren geen omkijken naar.
heeft ze het goed gedaan?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn dochter aangemoedigd, ze liep de Ladies run in Rotterdam, alles was roze gekleurd.
Ik vind van wel, maar zij was niet echt tevreden, nu is ze nogal perfectionistisch, maar ze had ook niet genoeg getraind omdat ze afgelopen week ook haar scriptie heeft ingeleverd.quote:
10 tekenfilms achter elkaar, dat wil ik ook nog wel doen op de zondagmiddagquote:Op zondag 14 juni 2015 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als iets voor ouders die een tijdje geen last van hun kinderen willen hebben en daar maar 10 tekenfilms in de videorecorder stoppen. Zak chips en fles cola erbij en je hebt er uren geen omkijken naar.
Heb je een roze dochter?quote:Op zondag 14 juni 2015 16:22 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn dochter aangemoedigd, ze liep de Ladies run in Rotterdam, alles was roze gekleurd.
Maar of ze helemaal roze was weet ik met dat antwoord nog niet, alleen kleding of ook sieraden, misschien zelfs wel gesminkt.quote:
De hele dag TV kijken? Ik ben dan wel bejaard, maar nog niet hersendood. Dan ga ik liever een boek lezen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:08 schreef drakin het volgende:
binge watching is af en toe wel top, hele eerste seizoen van maid marian and her marry men bijvoorbeeld. Of misschien is the young ones wat voor jou?
O das maar half roze. Wel een kleine foto.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De opbrengst van de Ladiesrun gaat naar Pink Ribbon, alle 11.500 dames lopen in een roze shirt, nou ja, bijna alle.
En ik heb Evy gezien, al jaren lang mijn hardloopvriendin, maar nu eindelijk in het echt gezien
[ afbeelding ]
Zal wel de Friese versie van bing zijn.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De hele dag TV kijken? Ik ben dan wel bejaard, maar nog niet hersendood. Dan ga ik liever een boek lezen.
Waarom noem jij het trouwens binge en die kleine muis bing?
wel marathons doen en Evy niet kennenquote:Op zondag 14 juni 2015 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik trouwens ook wel met films gedaan, maar dan heet het weer marathon
Ik sta natuurlijk ook ver voor Evy met aantal films.quote:
Hoe heet het als je meerdere Formule-1 wedstrijden achter elkaar kijkt?quote:Op zondag 14 juni 2015 18:34 schreef drakin het volgende:
Heb ik trouwens ook wel met films gedaan, maar dan heet het weer marathon
Hetzelfde rondje nog een keer (herhaal dit)quote:Op zondag 14 juni 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet het als je meerdere Formule-1 wedstrijden achter elkaar kijkt?
Dat is hier in augustus.quote:Op zondag 14 juni 2015 16:22 schreef Deisyy het volgende:
De 24 uur van Le Mans.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe heet het als je meerdere Formule-1 wedstrijden achter elkaar kijkt?
Die van Makepeace?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarin Patrick Dempsey tweede is geworden
Kwijl...quote:Op zondag 14 juni 2015 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarin Patrick Dempsey tweede is geworden
Mijn dochter is niet van de vrouwenliefde, tenminste tot nu toe niet, maar wat niet is kan komen. Aangezien ik 3 nichtjes heb die een relatie met een vrouw hebben zou ik dan bijna denken dat het erfelijk bepaald is.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is hier in augustus.
Maar dan met voornamelijk mannen op boten...
Ik doelde op 'roze gekleurd', niet zo zeer op je dochter...quote:Op zondag 14 juni 2015 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet van de vrouwenliefde, tenminste tot nu toe niet, maar wat niet is kan komen. Aangezien ik 3 nichtjes heb die een relatie met een vrouw hebben zou ik dan bijna denken dat het erfelijk bepaald is.
Wij hebben homo genen in de familie.... Zoontje van mijn nicht is nu 6 ofzo maar je kan nu al zien dat hij er eentje is. Maar hij kan het niet helpen in beiden families zitten uitzonderlijk veel homo's.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet van de vrouwenliefde, tenminste tot nu toe niet, maar wat niet is kan komen. Aangezien ik 3 nichtjes heb die een relatie met een vrouw hebben zou ik dan bijna denken dat het erfelijk bepaald is.
Ik dacht dat je hetzelfde dacht als Drakin.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doelde op 'roze gekleurd', niet zo zeer op je dochter...
Ik ken die gozer niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, die van Meredith.
[ afbeelding ]
Die keek ik wel bijna in marathon, in 3 maanden tijd heb ik alle seizoen van Grey's Anatomy gekeken, zo'n 240 afleveringen.
Nee, dan kan hij het niet helpenquote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben homo genen in de familie.... Zoontje van mijn nicht is nu 6 ofzo maar je kan nu al zien dat hij er eentje is. Maar hij kan het niet helpen in beiden families zitten uitzonderlijk veel homo's.
Ik heb geen flauw idee wat een bing watcher is. Sowieso haat ik de zoekmachine Bing.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken die gozer niet.
Ik ben dan ook geen bing watcher...
De man van je nicht moet nog uit de kast komen?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben homo genen in de familie.... Zoontje van mijn nicht is nu 6 ofzo maar je kan nu al zien dat hij er eentje is. Maar hij kan het niet helpen in beiden families zitten uitzonderlijk veel homo's.
Aanname's...quote:Op zondag 14 juni 2015 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hetzelfde dacht als Drakin.
Dat is straks de nicht van haar nicht...quote:Op zondag 14 juni 2015 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De man van je nicht moet nog uit de kast komen?
Ik heb een neef waarvan wij altijd dachten dat het een nicht was, maar hij is al jaren getrouwd, dus of hij zit nog in de kast of wij hadden het mis. Het was wel even lastig of we hem moesten uitnodigen voor nichtendag.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is straks de nicht van haar nicht...
Wij hebben geen homo's/lesbiënnes in de familie.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een neef waarvan wij altijd dachten dat het een nicht was, maar hij is al jaren getrouwd, dus of hij zit nog in de kast of wij hadden het mis. Het was wel even lastig of we hem moesten uitnodigen voor nichtendag.
Eén van mijn tantes was bijna 30 jaar getrouwd, 3 kinderen en vond de buurvrouw, ook al jaren getrouwd, toch ineens leuker. Sluit dus niks bij voorbaat uit...quote:Op zondag 14 juni 2015 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een neef waarvan wij altijd dachten dat het een nicht was, maar hij is al jaren getrouwd, dus of hij zit nog in de kast of wij hadden het mis. Het was wel even lastig of we hem moesten uitnodigen voor nichtendag.
Dat is inderdaad wel opvallend, wie moet je daar nou eens de schuld van geven?quote:Op zondag 14 juni 2015 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij hebben geen homo's/lesbiënnes in de familie.
En dat is toch best wel opvallend met ruim (uhm....) 200 familieleden ofzo.
Bing.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat is inderdaad wel opvallend, wie moet je daar nou eens de schuld van geven?
Zoals ik even eerder al zei, wat niet is kan komen, ik sta nergens meer vreemd van te kijken.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van mijn tantes was bijna 30 jaar getrouwd, 3 kinderen en vond de buurvrouw, ook al jaren getrouwd, toch ineens leuker. Sluit dus niks bij voorbaat uit...
Statistisch gezien, en dat moet jij toch beamen, kan jij dat gewoon niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij hebben geen homo's/lesbiënnes in de familie.
En dat is toch best wel opvallend met ruim (uhm....) 200 familieleden ofzo.
Ik ook niet meer, als je niet minstens bisexueel bent hoor je er tegenwoordig al niet meer bij...quote:Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals ik even eerder al zei, wat niet is kan komen, ik sta nergens meer vreemd van te kijken.
Statistisch gezien kan het prima. De familie van ienimini compenseert ruimschoots wat er bij ons mist.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Statistisch gezien, en dat moet jij toch beamen, kan jij dat gewoon niet.
Er is altijd wel een te leuke nicht die pot blijkt te zijn of een volle neef die dat niet blijkt te zijn in elke familie, zeker met zo'n grote clan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |