Is het weer die tijd van de maand voor je?quote:
nee hoor, daar doe ik niet aanquote:Op zondag 14 juni 2015 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand voor je?
overgang al gehad dusquote:
ik zou lekker gaan wandelenquote:Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Na vanochtend gewerkt te hebben (hoera 150% uitbetaald krijgen) twijfel ik over wat ik vanmiddag ga doen, behalve boodschappen doen.
Zal ik jurkje gaan naaien, sjaal verder af haken, bing watchen of schoolwerk doen?
eerst wat moet, dan wat magquote:Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Na vanochtend gewerkt te hebben (hoera 150% uitbetaald krijgen) twijfel ik over wat ik vanmiddag ga doen, behalve boodschappen doen.
Zal ik jurkje gaan naaien, sjaal verder af haken, bing watchen of schoolwerk doen?
Gisteren al gedaan Na vanochtend op het werk ook vele meters gemaakt te hebben, heb ik daar niet zo zin in.....quote:
* ieniminimuis haalt al haar leuke dingen van haar to-do lijstje af voor de komende jarenquote:Op zondag 14 juni 2015 12:27 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst wat moet, dan wat mag![]()
einde moederlijke mededeling
per dag natuurlijk, je leeft vandaagquote:Op zondag 14 juni 2015 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis haalt al haar leuke dingen van haar to-do lijstje af voor de komende jaren
Het is zondagmiddag en dat is altijd sjaal-haak tijd. Zo moeilijk is de keuze dus niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Meerdere afleveringen van een tv serie achter elkaar kijken,quote:Op zondag 14 juni 2015 12:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is zondagmiddag en dat is altijd sjaal-haak tijd. Zo moeilijk is de keuze dus niet.
Wie/wat is trouwens bing watchen? Is dat die dude uit Friends ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al ? Ik zag Mo's verzoek idd maar zo snelquote:Op zondag 14 juni 2015 14:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt allen radio49 luisteren, voor een uurtje Drs. P
Dat klinkt meer als iets voor ouders die een tijdje geen last van hun kinderen willen hebben en daar maar 10 tekenfilms in de videorecorder stoppen. Zak chips en fles cola erbij en je hebt er uren geen omkijken naar.quote:Op zondag 14 juni 2015 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Meerdere afleveringen van een tv serie achter elkaar kijken,
De generatie die daar mee opgegroeid is doet dat nu op zondag als ze niets te doen hebbenquote:Op zondag 14 juni 2015 14:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als iets voor ouders die een tijdje geen last van hun kinderen willen hebben en daar maar 10 tekenfilms in de videorecorder stoppen. Zak chips en fles cola erbij en je hebt er uren geen omkijken naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |