Hij speelt nou al bijna een uur 1 of ander nummer, mag nu wel eens wat andersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:04 schreef richolio het volgende:
Zou tof zijn als hij Home gewoon lekker niet speelt en afsluit met een of ander nummer
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp
Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp
Spijtig inderdaad, ik kon altijd wel genieten van de prille festivalgangersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?
dat viel mij wel vaker op.quote:
Ben niet de enigequote:
Ik vind dit inderdaad leuker en vrolijker dan Dotan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:16 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ben niet de enige![]()
Vind wat ik tot nu toe heb gehoord al veel beter dan meneer oehhh hiervoor.
Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:17 schreef JochemP het volgende:
Hehe Telegraaf. Nog even bitchen dat Kensington niet op de main staat
http://www.telegraaf.nl/f(...)aign=filmenuitgaantf
Altijd zo. Probeer bij festivals de main altijd zo veel mogelijk te vermijden. Daar zijn haast nooit de memorabele feestjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |