Heeft waarschijnlijk meer ballenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:41 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga soep eten, is spannender dan Dotan.

7/10quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk meer ballen

Ja als je er doorheen moet is het verschrikkelijk. Voor de rest zijn we wel een leuke stad hoorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Maastricht![]()
Maar dat is vooral omdat ik er dagelijks met de auto in en uit moet

Hij heeft het laatste kwartier geen noot meer geraakt nee...quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ja als je er doorheen moet is het verschrikkelijk. Voor de rest zijn we wel een leuke stad hoor![]()
En jezus wat begint die Dotan vals te klinken opeens

Eensch, ik dacht eerst dat ze nog een cd hadden draaien maar ze bleken echt al live te spelen... meer dan de nummers achter elkaar afspelen zit er ook niet in. Goed moment om even de oogjes te sluiten iddquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Saai die Dotan... Twin Atlantic klonk ook ruk dan maar grashangen.

Jammer had geen verkeerde optie geweest imoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.1limburg.nl/no(...)ers?context=topstory
Geen KISS want daar is Jan geen fan van

En dan straks gewoon lachend met Jett Rebel komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:56 schreef FritzWepper het volgende:
http://www.1limburg.nl/no(...)ers?context=topstory
Geen KISS want daar is Jan geen fan van

KISS heeft geen eigen smoelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jammer had geen verkeerde optie geweest imo

Echt welquote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:
die drummer bij dotan..die vrouw. Zij is best lekker of wat?

Die heeft nog redelijk zijn eigen smoelquote:

quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:

Één van de weinig goede dingen deze afgelopen 40 minuten.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:

Ik zie een gozer met een baardje op drums. Would not hit.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 16:58 schreef kurk_droog het volgende:

Hij speelt nou al bijna een uur 1 of ander nummer, mag nu wel eens wat andersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:04 schreef richolio het volgende:
Zou tof zijn als hij Home gewoon lekker niet speelt en afsluit met een of ander nummer

quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp

Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:06 schreef Alziend-Oog het volgende:
Die oude blonde vrouw niet meer in beeld brengen svp

Spijtig inderdaad, ik kon altijd wel genieten van de prille festivalgangersquote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze hebben de pedofielen dit jaar wel echt van de camera's afgehouden he?

dat viel mij wel vaker op.quote:

Ben niet de enigequote:

Ik vind dit inderdaad leuker en vrolijker dan Dotan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:16 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Ben niet de enige![]()
Vind wat ik tot nu toe heb gehoord al veel beter dan meneer oehhh hiervoor.

Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:17 schreef JochemP het volgende:
Hehe Telegraaf. Nog even bitchen dat Kensington niet op de main staat
http://www.telegraaf.nl/f(...)aign=filmenuitgaantf

Altijd zo. Probeer bij festivals de main altijd zo veel mogelijk te vermijden. Daar zijn haast nooit de memorabele feestjes.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:24 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Op het tweede podium gaat het vaak nog beter los dan bij main. Is geen schande om daar te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |