quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:17 schreef Aether het volgende:
leuk, ze mogen sowieso wel wat meer sportdocu's erop zettenSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pantani: The Accidental Death of a Cyclist - 2014
Genre: Documentaires
Volg het tragische leven van de bekende wielrenner Marco Pantani, die na het winnen van de Tour de France en de Giro d'Italia ten onder ging aan zijn verslaving.
Same here. Wel eens wat op US gekeken, maar genoeg op NL wat ik nog wil zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:34 schreef Mike het volgende:
In begin ben ik af en ben naar US content geswitched, maar ondertussen hou ik het bij het Nederlandse aanbod. Er is daar meer dan genoeg te zien en heb daar al te weinig tijd voor.
Dat is voor mij toch ook heel belangrijk. Gewoon geen zin meer om illegaal te doen als er een legaal alternatief is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:40 schreef Forbry het volgende:
Verder heb ik een abonnement op Netflix genomen, júist om zo veel mogelijk legaal naar series/films te kijken en al wordt het door Netflix zelf gedoogd, naar andere regio's switchen is in principe even illegaal als downloaden, dus tja...
Ja, voor mij ook hoor. Om die reden probeer ik het aantal series/seizoenen wat ik nog buiten Netflix om volg -in kleine stapjes, want soms toch wel erg lastig voor me om bepaalde series/seizoenen een tijd te moeten laten liggen- ook steeds meer te beperken...quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is voor mij toch ook heel belangrijk. Gewoon geen zin meer om illegaal te doen als er een legaal alternatief is.
Willen is het goede woord inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was toch sprake van dat Netflix in elk land dezelfde content wilde aanbieden?
Ja, maar met de huidige antieke auteursrechten wetten kan je dat simpelweg helemaal vergeten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was toch sprake van dat Netflix in elk land dezelfde content wilde aanbieden?
Dan kijk je toch alleen naar films uit landen die geen auteursrechten toepassen. Dan moeten ze wel inbinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, maar met de huidige antieke auteursrechten wetten kan je dat simpelweg helemaal vergeten.
Not gonna happen.
Dit argument snap ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:51 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch alleen naar films uit landen die geen auteursrechten toepassen. Dan moeten ze wel inbinden.
Jij bent een onderdeel van het probleem. Je moet stoppen met kijken zodat ze ons niet langer kunnen uitmelken. Dat zal ze leren.quote:
bojack seizoen 2,lachenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:41 schreef Aether het volgende:
O.a. in juli op Netflix: http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-juli-2015/
Sgoed manquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:06 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij bent een onderdeel van het probleem. Je moet stoppen met kijken zodat ze ons niet langer kunnen uitmelken. Dat zal ze leren.
er is ook een spin-off "Hjørdis"quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
De serie 'Rita' er doorheen gejaagd in een weekje. Best vermakelijk om te zien.
Blijft een heerlijke seriequote:Op zondag 5 juli 2015 03:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Opnieuw begonnen aan The Office US. Vandaag 11 afleveringen gekeken.
Lutherquote:Op zondag 5 juli 2015 01:05 schreef Impressme het volgende:
Grimm in de mik, 3 seizoenen, aardige serie.....
Morgen Luther, ik ben benieuwd, weer even geen monsters/vampieren etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |