Op popcorntime staatn seizoen 2.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef richolio het volgende:
Broadchurch.. Wat een serie. Keiharde aanrader voor de mensen die 'm nog niet hebben gekeken.
Net de seizoensfinale gekeken.Jammer dat er maar één seizoen op staat.
Het is toch een serie? Ik vind het er super vaag uitzien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:00 schreef planethugo het volgende:
Wet Hot American Summer kijk ik echt naar uit, ben waarschijnlijk de enige maar die film is zo baas
Het is een prequel van de film in serievorm:quote:Op donderdag 25 juni 2015 03:39 schreef Aijmee het volgende:
[..]
Het is toch een serie? Ik vind het er super vaag uitzien.
op Videoland staat ook Seizoen 2 + het word uitgezonden bij rtl al een aantal wekenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef richolio het volgende:
Broadchurch.. Wat een serie. Keiharde aanrader voor de mensen die 'm nog niet hebben gekeken.
Net de seizoensfinale gekeken.Jammer dat er maar één seizoen op staat.
Niet alle apparatuur nemen die instellingen helaas over.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:00 schreef satecl het volgende:
Oké mensen. Ik ben er echt klaar mee. HELP! Ik heb op m'n slaapkamer een samsung SmartTV. Daar staat Netflix 3.1 op. Nu heb ik daar al heel lang gele ondertiteling. Hoe krijg ik die gewoon wit met zwarte rand. Op mijn tv in m'n woonkamer en zolder(apple TV) heb ik nergens last van.
- Ik heb op de PC al bij m'n account instellingen ingesteld dat ik het wit/zwart wil
- Ik heb Netflix al opnieuw geïnstalleerd.
- Ik krijg er denk ik geen nieuwe op.
- Bij deze versie van Netflix kan ik geen instellingen vinden
- Op de website van netflix staat dat ik tijdens het afspelen van een film op 'pijltje omlaag' moet drukken. Dit lukt ook niet.
HELP!
Inderdaad. Ik heb contact gehad met Netflix. Op een wat ouderen Samsung TV neemt hij de instellingen niet over. Lukt het wel als ik een nieuwere versie van Netflix erop zet? En zo ja, hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet alle apparatuur nemen die instellingen helaas over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb contact gehad met Netflix. Op een wat ouderen Samsung TV neemt hij de instellingen niet over. Lukt het wel als ik een nieuwere versie van Netflix erop zet? En zo ja, hoe doe ik dat?Je kunt het altijd proberen (heb geen Samsung TV).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Western Digital heeft eenzelfde soort probleem met de lettergrootte.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Ik zou dus echt niet weten hoe ik een nieuwere versie van Netflix op mijn TV kan zetten. Als iemand me kan helpen... Graagquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen (heb geen Samsung TV).
Western Digital heeft eenzelfde soort probleem met de lettergrootte.
Ja, daar was ik al bang voor. Om dit op te lossen zal ik dus voor ¤ 35,- een Google Chromestick moeten kopen. Dat moet dan maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:47 schreef Dagonet het volgende:
Waarschijnlijk is je TV te oud om te updaten. (Zie bijv http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?t=7624)
28 augustusquote:“Narcos” tells the story of the Colombian cocaine kingpins of the late 1980s and the efforts of law enforcement to bring them to justice — in a brutal, bloody conflict.
Sofia Coppolaquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:37 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Bling Ring The - 2013 16 1:30 uur
• Genre: Misdaad, Drama
• Hoofdrollen: Emma Watson, Katie Chang, Leslie Mann, Carlos Miranda
Dit is een waargebeurd verhaal over de Hollywood Hills Burglar Bunch die het internet gebruikte om de inbraken die ze bij sterren thuis uitvoerden, te timen.
zijn de bestequote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
Die Zweedse politieseries is dat nou een beetje te doen eigenlijk, iemand?
Ga ik dan toch een keer proberen.quote:
De Zweeds / Deense Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb is iig erg goed te doen! Later is er een Amerikaans / Mexicaanse remake van gemaakt die ook op Netflix gemaakt is, The Bridge (TV Series 2013–2014) - IMDb maar hier heb ik me maar niet aan gewaagd (teveel vergelijkingen met de originele serie).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:19 schreef Ryan3 het volgende:
Die Zweedse politieseries is dat nou een beetje te doen eigenlijk, iemand?
Okee, ga ik die eerst proberen. Thx.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:32 schreef JayHovah het volgende:
[..]
De Zweeds / Deense Bron/Broen (TV Series 2011– ) - IMDb is iig erg goed te doen! Later is er een Amerikaans / Mexicaanse remake van gemaakt die ook op Netflix gemaakt is, The Bridge (TV Series 2013–2014) - IMDb maar hier heb ik me maar niet aan gewaagd (teveel vergelijkingen met de originele serie).
Eerste aflevering gezien, van de Amerikaanse serie, komt goed over moet ik zeggen. Beetje de sfeer van de betere politieserie, zoals boven staat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:38 schreef JayHovah het volgende:
Over The Bridge (TV Series 2013–2014) - IMDb bedoelde ik dat ie ook op Netflix staat...
Amerikaanse Netflix ?quote:Op zondag 28 juni 2015 01:48 schreef Manke het volgende:
Alfred J. Kwak en Boes staan er ook compleet op
deze heb ik vanochtend gekeken. ook wel een aanrader, ik ben dan niet echt een Grateful Dead fan (sterker nog ken geneen liedje van hun) maar het is wel erg leuk om te zien hoe zo'n band leeft en zichzelf ontwikkeld. en die bob wier is gewoon een mooi mens leeft echt voor de muziekquote:Op zondag 14 juni 2015 12:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb deze ook nog op Mijn Lijst staan:
Other One: ...Bob Weir The – 2015 AL 1:23 uur
quote:USA:
Born to Fly (Documentary, Sports)
Camelia la Texana Season 1 (TV, Drama, Foreign)
Hard to Be a God (Drama, Foreign)
Highlander (Action, Fantasy)
If You Don't, I Will (Indie, Drama, Foreign)
NCIS Season 1-11 (TV, Drama)
The Day My Butt Went Psycho Season 1-2 (TV, Kids)
The Pope from the End of the World (Documentary, Faith)
Canada:
The Drop (Drama, Crime)
The Hunger Games (Action, SciFi)
The Maze Runner (Action, SciFi)
The Sapphires (Indie, Drama, Foreign)
Australia:
Batman Returns, & Robin, Forever (Action)
Blast from the Past (Comedy)
No Country for Old Men (Thriller)
Saving Private Ryan (Action, War)
Transformers: Revenge of the Fallen (Action, SciFi)
New Zealand:
Downton Abbey Season 1-4 (Drama)
Romeo Must Die (Action)
Na 22 uur met een tablet buitenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:50 schreef KingRadler het volgende:
veel te warm voor Netflix stel het uit na volgende week
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.An Honest Liar - 2014 16
Genre: Documentaires, Biografieën
De gepensioneerde goochelaar en boeienkoning James Randi probeert oplichters aan de kaak te stellen, maar zijn persoonlijke leven is een grote leugen.
Dancing on the Edge - seizoen 1 - 2013
Genre: Drama, Romantisch
Deze miniserie volgt de Louis Lester Band, een groep zwarte jazzmusici die populair waren in de Engels society tijdens de jaren dertig van de vorige eeuw.
Driven to Kill - 2009 16
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Een schrijver van misdaadromans keert terug naar zijn verleden als Russische maffioso als zijn dochters bruidegom de zoon van zijn oude aartsvijand blijkt te zijn.
Game of Death - 2010 12
Genre: Actie, Thriller
Wanneer een diplomaat amper ontsnapt aan een moordaanslag, brengt een bodyguard hem naar het ziekenhuis en bereidt zich erop voor dat de slechteriken terug zullen komen.
Green Prince The - 2014 12
Genre: Documentaires, Biografieën, Provocerend, Sociocultureel
Mosab Hassan Yousef, de zoon van een van de leiders van de Palestijnse militante beweging Hamas, werkt tien jaar lang als spion voor de Israëlische inlichtingendienst.
Hannibal Rising - 2007 16
Genre: Misdaad, Thriller
Regisseur Peter Webber gaat nader in op de mythe van Hannibal Lecter in deze angstaanjagende prequel over de moordzuchtige wortels van de kannibalistische moordenaar.
Pantani: The Accidental Death of a Cyclist - 2014
Genre: Documentaires
Volg het tragische leven van de bekende wielrenner Marco Pantani, die na het winnen van de Tour de France en de Giro d'Italia ten onder ging aan zijn verslaving.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Al een jaar netflix, nog nooit buitenlandse netflix gekeken. Genoeg te zien op de Nederlandse.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:29 schreef Curlbrah het volgende:
Zijn er hier überhaupt mensen die de Nederlandse Netflix bekijken? .. Die lijkt zo weinig content te hebben.
Als je niet elke dag uren kijkt dan is er best veel content hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:29 schreef Curlbrah het volgende:
Zijn er hier überhaupt mensen die de Nederlandse Netflix bekijken? .. Die lijkt zo weinig content te hebben.
Red me prima met de Nederlandse. Kijk misschien drie keer per week iets. Dus meer dan genoeg voor mijn behoefte.quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:29 schreef Curlbrah het volgende:
Ik heb nog laaaaang niet alles gezienquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:29 schreef Curlbrah het volgende:
Ja al sinds het begin van Netflixquote:Op donderdag 2 juli 2015 01:29 schreef Curlbrah het volgende:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:17 schreef Aether het volgende:
leuk, ze mogen sowieso wel wat meer sportdocu's erop zettenSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pantani: The Accidental Death of a Cyclist - 2014
Genre: Documentaires
Volg het tragische leven van de bekende wielrenner Marco Pantani, die na het winnen van de Tour de France en de Giro d'Italia ten onder ging aan zijn verslaving.
Same here. Wel eens wat op US gekeken, maar genoeg op NL wat ik nog wil zien.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:34 schreef Mike het volgende:
In begin ben ik af en ben naar US content geswitched, maar ondertussen hou ik het bij het Nederlandse aanbod. Er is daar meer dan genoeg te zien en heb daar al te weinig tijd voor.
Dat is voor mij toch ook heel belangrijk. Gewoon geen zin meer om illegaal te doen als er een legaal alternatief is.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:40 schreef Forbry het volgende:
Verder heb ik een abonnement op Netflix genomen, júist om zo veel mogelijk legaal naar series/films te kijken en al wordt het door Netflix zelf gedoogd, naar andere regio's switchen is in principe even illegaal als downloaden, dus tja...
Ja, voor mij ook hoor. Om die reden probeer ik het aantal series/seizoenen wat ik nog buiten Netflix om volg -in kleine stapjes, want soms toch wel erg lastig voor me om bepaalde series/seizoenen een tijd te moeten laten liggen- ook steeds meer te beperken...quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is voor mij toch ook heel belangrijk. Gewoon geen zin meer om illegaal te doen als er een legaal alternatief is.
Willen is het goede woord inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was toch sprake van dat Netflix in elk land dezelfde content wilde aanbieden?
Ja, maar met de huidige antieke auteursrechten wetten kan je dat simpelweg helemaal vergeten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er was toch sprake van dat Netflix in elk land dezelfde content wilde aanbieden?
Dan kijk je toch alleen naar films uit landen die geen auteursrechten toepassen. Dan moeten ze wel inbinden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, maar met de huidige antieke auteursrechten wetten kan je dat simpelweg helemaal vergeten.
Not gonna happen.
Dit argument snap ik niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:51 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch alleen naar films uit landen die geen auteursrechten toepassen. Dan moeten ze wel inbinden.
Jij bent een onderdeel van het probleem. Je moet stoppen met kijken zodat ze ons niet langer kunnen uitmelken. Dat zal ze leren.quote:
bojack seizoen 2,lachenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:41 schreef Aether het volgende:
O.a. in juli op Netflix: http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-juli-2015/
Sgoed manquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:06 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij bent een onderdeel van het probleem. Je moet stoppen met kijken zodat ze ons niet langer kunnen uitmelken. Dat zal ze leren.
er is ook een spin-off "Hjørdis"quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
De serie 'Rita' er doorheen gejaagd in een weekje. Best vermakelijk om te zien.
Blijft een heerlijke seriequote:Op zondag 5 juli 2015 03:36 schreef ForzaMilan het volgende:
Opnieuw begonnen aan The Office US. Vandaag 11 afleveringen gekeken.
Lutherquote:Op zondag 5 juli 2015 01:05 schreef Impressme het volgende:
Grimm in de mik, 3 seizoenen, aardige serie.....
Morgen Luther, ik ben benieuwd, weer even geen monsters/vampieren etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |