Pittige Uccie is weer helemaal terugquote:
Nee nee, ik ben trouw aan specu...meestal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Fokker en Uccie zijn de nieuwe LTVDK en Jasmijn.
Dat waren wij al veel eerder, waarom denk je dat Uccie zo lang niet kon postenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Fokker en Uccie zijn de nieuwe LTVDK en Jasmijn.
Ben wel blij dat ik nu niet meer aan het bed vastzit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat waren wij al veel eerder, waarom denk je dat Uccie zo lang niet kon posten
Die polsen trekken wel bij johquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik nu niet meer aan het bed vastzit.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:46 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat ze door haar vader gedwongen werd om op vakantie naar India te gaan om met een leuke dokter te trouwen ?
Arno moet van zijn vader trouwen met een Indiase dokter.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:
Nu je erover begint ja Arjan, waar is Arno![]()
![]()
.
Nee, even serieus, laatste keer dat 'ie vanuit India heeft gepost was 1 juni, daarna niks meer, ik maak me zorgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Arno moet van zijn vader trouwen met een Indiase dokter.
quote:
Oh hij is daar!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, even serieus, laatste keer dat 'ie vanuit India heeft gepost was 1 juni, daarna niks meer, ik maak me zorgen.
[..]
Hij zou daar maar een weekje blijven voor de bruiloft van zijn schoonzus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh hij is daar!
Misschien op rondreis zonder internet.
Oh, nja geen idee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zou daar maar een weekje blijven voor de bruiloft van zijn schoonzus.
Hooikoorts?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gewoon verkouden aan het worden, hoe kan dat nou in Juni godverdomme.
Die zit vastgerot op de wc met een ORS infuus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zou daar maar een weekje blijven voor de bruiloft van zijn schoonzus.
Nee, de zus van zijn vriendin ging trouwen met een vent uit India.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, nja geen idee.
Komt zijn vriendin ook uit India, had hij weleens mogen vertellen.
Nee, zijn schoonzus trouwt met een Indiërquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, nja geen idee.
Komt zijn vriendin ook uit India, had hij weleens mogen vertellen.
Dat zei mijn moeder ook al, maar dat heb ik nog nooit gehad.quote:
Oh misschien wel dat meisje wat deze week bij Grenzeloos Verliefd isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, de zus van zijn vriendin ging trouwen met een vent uit India.
Komt soms pas heel laat. Ik had daar ook nooit last van, echt pas de afgelopen paar jaar dat ik af en toe last er van heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook al, maar dat heb ik nog nooit gehad.
Ik ben wel buiten geweest vandaag, misschien heeft het daar mee te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt soms pas heel laat. Ik had daar ook nooit last van, echt pas de afgelopen paar jaar dat ik af en toe last er van heb.
Kun je wel op latere leeftijd krijgen hoor, mijn vader na zijn 40e zelfs. Al had dat ook met bloedtransfusie te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook al, maar dat heb ik nog nooit gehad.
Ik wielren bijna dagelijks dus dat zou wel kunnen ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je wel op latere leeftijd krijgen hoor, mijn vader na zijn 40e zelfs. Al had dat ook met bloedtransfusie te maken.
Toch aan de rare wielrenzaken geweest
Ja zou kunnen, het sneeuwde wel pollen vandaagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben wel buiten geweest vandaag, misschien heeft het daar mee te maken.
Op die foto ziet het er wel bizar uit ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Vind je ook dat ik rare kuiten heb Uccie?
[ afbeelding ]
Doe dat verdomme in een spoiler johquote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Vind je ook dat ik rare kuiten heb Uccie?
[ afbeelding ]
Ik kwam echt jankend op kantoor aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, het sneeuwde wel pollen vandaag.
timmmmmm zei dat er uit zag alsof ik Afrikaanse babys in mijn kuiten had geimplanteerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op die foto ziet het er wel bizar uit ja.
Van deze heb ik gelukkig weinig last, alleen een droge keel. Maar ik heb gelukkig niet van die zware verschijnselen als sommigen, meestal alleen een snotneus en een droge keel.quote:
Ok wat een lol. Ik ben echt compleet verstopt nu.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, het sneeuwde wel pollen vandaag.
Dat, of je hebt het bolletjes slikken verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
timmmmmm zei dat er uit zag alsof ik Afrikaanse babys in mijn kuiten had geimplanteerd.
Ik fiets gewoon veel.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat, of je hebt het bolletjes slikken verkeerd begrepen.
Dag Uc, goed dat je weer terug bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |