Niemand wil jouw kundige posts missen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HOOP DAT iedereen mijn vorige post heeft gelezen
dat verklaart namelijk deze tt
man man, robin mag samen met zijn maatje blind lekker op de eiland blijven wat mij betreft.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef klaasweetalles het volgende:
IK HEB ME WEER MAAR AAN 1 MAN GEERGERD
EN IK WIL HET IN HOOFDLETTERS HIER NEERZETTEN
WAT EEN FUKKING HOMOFIEL IS DIE DALEY BLIND ZEG
hoe kan je met zo een wijfen kapsel met een staartje op het veld gaan staan...
denkt die flikker dat hij ronaldo is ofzo met zijn kapsels
Ronaldo mag daT ...ronalda kan VOETBALLEN!
ikleesallesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Blind samen met Sneijder en De Vrij beste man van het veld, homo of niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Nieuwe voetbalseizoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar waar doelde je op met 'het nieuwe seizoen' op 1 juli
heb je weer fifa15 gespeelt jonge?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blind samen met Sneijder en De Vrij beste man van het veld, homo of niet.
Maar het nieuwe seizoen is voor mij dan nog niet echt begonnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nieuwe voetbalseizoen.
Met GAE tegen lollerkutploeg.
Oh ja, jij bent een Immers en Vilhena fan ( en dat soort crap). Verklaart veelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je weer fifa15 gespeelt jonge?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:56 schreef klaasweetalles het volgende:
effe serieuze analyse
Dit Nederlands elftal gaat zich nooit kwalificeren voor het EK
Ze gaan nog minimaal 2 keer verliezen
Dit is echt geen ploeg
los zand
heeft de coach mee te maken
Deze coach heeft al 5 keer verloren
wtf...
als je in top 10 land zit van de FIFa, dan moet je gewoon ONTSLAGEN ZIJN na zoveel nederlagen op rij.......
wat denkt de knvb nou joh.....zelfs op gibraltar wordt je na 3 nederlagen ontslagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |