SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Jou mogen we toch wel gwn uitschelden voor homo tog?quote:
Jij niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jou mogen we toch wel gwn uitschelden voor homo tog?
Zeg blufquote:
Hoezo? Heb je interesse?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
En hoe zit het met opmerkingen over het penetreren van moeders, 60 minuten lang?
Goh leuke sig. Die zal volgens de nieuwe regeltjes waarschijnlijk ook niet door de beugel kunnen.quote:
Had je dat weissman filmpje gezien van etha?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goh leuke sig. Die zal volgens de nieuwe regeltjes waarschijnlijk ook niet door de beugel kunnen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goh leuke sig. Die zal volgens de nieuwe regeltjes waarschijnlijk ook niet door de beugel kunnen.
Hoe heet het nummer onder deze video? Jij weet dat vast wel.quote:
Kenny B - Paradijsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe heet het nummer onder deze video? Jij weet dat vast wel.
https://www.facebook.com/334722313397303/videos/399319733604227/
bwahahahahaha kaolo smegmanusquote:
dat magquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
En hoe zit het met opmerkingen over het penetreren van moeders, 60 minuten lang?
rot op homolesboquote:
Nice try buddyquote:
Net zo'n psycho serial killer koppeltje die de schijnt probeert op te houden in een saaie suburban wijk door extra aardig te zijn voor mensen uit de community.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ze aardig doen is het nog veel enger.
dmen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:06 schreef seto het volgende:
[..]
hey welkom in deze reeks
als je vragen hebt wees niet bang om mij te dmen
veel postplezier!
Oh is engels jou te vreemd? mengisap bola sayaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:15 schreef seto het volgende:
hey mcnulty i think dat je nog meer english woorden moet gebruiken als je dutch zinnen aan het maken are
Je moet niet met McNulty dm'en. Die lekt info uit dm's.quote:
wat is dm's dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet niet met McNulty dm'en. Die lekt info uit dm's.
Speel met mijn privé dan speel ik met jouw privé.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet niet met McNulty dm'en. Die lekt info uit dm's.
Ik vind je nu al heel lief. Mag ik je aaien?quote:
tequila drinken toen ik 15 wasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ook
wat is je grootste jeugdzonde geweest
hahaquote:
mijn moeder is doodquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha
Echt een ondeugd ben je!
als ik aan je moeder zou vragen wat jou zo fantastisch maakt
wat zou ze zeggen
De poorten hebben wij voor u open gesteld loopt u er maar in grote getale doorheen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Vrouwelijke gymgangers aanwezig? Zie mijn topiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |