beter fix je flipsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mijn geluk, mijn toekomstige vrouw, wat doe je.
His loss.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mijn geluk, mijn toekomstige vrouw, wat doe je.
Denk je dat ik een vrouwelijke Amoeba ben ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter fix je flips
die ziet er ook beter uit dan stengel
doenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik zit er aan te denken om wpisgod.nl te registreren.
kan er niet over oordelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter fix je flips
die ziet er ook beter uit dan stengel
nee je bent een stengelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
His loss.
[..]
Denk je dat ik een vrouwelijke Amoeba ben ofzo?
zou 24/7 ddossenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:20 schreef LompeHork het volgende:
Ik zit er aan te denken om wpisgod.nl te registreren.
Idd, foto van flips plzquote:
plzquote:
oh dat is wel kekquote:
ok doeiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb en geen geld en geen sigaretten
ff zelfmoord plegen challaz
ik heb wel broederquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb en geen geld en geen sigaretten
ff zelfmoord plegen challaz
nou echt wel!quote:
IK HEB ER TOCH GVD NIKS TEGEN.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:29 schreef broccoli. het volgende:
[..]
nou echt wel!
(Is dit onze eerste officiële ruzie? )
Goedmaaksecks?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
IK HEB ER TOCH GVD NIKS TEGEN.
JA NU WEL![]()
Nou omdat jij het bent.quote:
Surtsj is zo tof dat hij de laatste isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
half fok is er overheen geweest en nog is het niet genoeg
best for last en zo hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
half fok is er overheen geweest en nog is het niet genoeg
jij krijgt de beste soa's het laatst jaquote:
#yoloquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij krijgt de beste soa's het laatst ja
Boeiend, ik ben toch zijn laatstequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij krijgt de beste soa's het laatst ja
dat geloof je toch zeker zelf nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Boeiend, ik ben toch zijn laatste
ware liefde alles
Dat heeft ie net in dm gezegdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat geloof je toch zeker zelf niet
omg nee sorryquote:
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens, maar die maken het dan nog semi-goed.
Die bejaarden niet
Of ze moeten me koekjes of geld geven.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Bejaarden zijn er eigenlijk in twee varianten.
1. Liev![]()
2. Zuur![]()
Die tweede categorie loopt gewoon de hele tijd te zeiken op alles en iedereen, want zij hebben het zo zwaar
stond keertje bij de albert heijn en ging een kassa open dus ik loop naar die kassa, spullen op de band leggen enzo komt er oppeens een oldtimer ja ik was eerst ik stond in die andere rij al te wachtenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze denken altijd dat ze overal voorrang op hebben en zo. Rot op, ik was eerder bij de bus.
Precies. Oprotten oude bokquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stond keertje bij de albert heijn en ging een kassa open dus ik loop naar die kassa, spullen op de band leggen enzo komt er oppeens een oldtimer ja ik was eerst ik stond in die andere rij al te wachten
gewoon genegeerdje tyft maar lekker op
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze denken altijd dat ze overal voorrang op hebben en zo. Rot op, ik was eerder bij de bus.
Heb o.a. de Bijbel, Koran, Egyptische boek der doden en Vymaanika Shaastra gelezen dus ja xdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe weet je waar die tekst vandaan komt
stond 2 weken terug bij de appie in de rij bij een non pinkassaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Precies. Oprotten oude bok
En dat betalen van die luiOf gepast wat eeuwen duurt ''want even kijken of ik dat klein heb'' en als ze pinnen kun je al helemaal beter een andere kassa pakken.
ahaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:48 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Heb o.a. de Bijbel, Koran, Egyptische boek der doden en Vymaanika Shaastra gelezen dus ja xd
Die ook deels gelezen, meende dit echter te kennen van de Bijbel maar blijkbaar niet dan ;p Jij hebt zulke dingen dus ook gelezen, dat is wel leukquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aha
deze kwam uit het boek van Henoch
Zo echt he.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee
Bejaarden zijn er eigenlijk in twee varianten.
1. Liev![]()
2. Zuur![]()
Die tweede categorie loopt gewoon de hele tijd te zeiken op alles en iedereen, want zij hebben het zo zwaar
maak nooit wat afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Die ook deels gelezen, meende dit echter te kennen van de Bijbel maar blijkbaar niet dan ;p Jij hebt zulke dingen dus ook gelezen, dat is wel leuk
onterecht die oldtimer kan toch niet ruiken dat je eruit wiltquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zo echt he.
Zat gisteren in de metro, komt er zo'n ouwe grafbak naast me zitten. Volgende halte eruit, sta ik op.
"Meneer"
> "OOOHWW"
"Zou ik er alsjeblieft wellicht misschien eventueel langs mogen?"
> "JA DAT MOET JE DAN WEL VRAGEN HE!"
ja wat dacht je ervan dat jij moet opletten
Dan moet ie kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
onterecht die oldtimer kan toch niet ruiken dat je eruit wilt
Je kan toch zien of iemand aanstalten maaktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
onterecht die oldtimer kan toch niet ruiken dat je eruit wilt
wp nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je kan toch zien of iemand aanstalten maakt
Preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zo echt he.
Zat gisteren in de metro, komt er zo'n ouwe grafbak naast me zitten. Volgende halte eruit, sta ik op.
"Meneer"
> "OOOHWW"
"Zou ik er alsjeblieft wellicht misschien eventueel langs mogen?"
> "JA DAT MOET JE DAN WEL VRAGEN HE!"
ja wat dacht je ervan dat jij moet opletten
Was jij die ouwe grafbak?quote:
Heeft ook niet echt nut om alles helemaal te lezen. En er is altijd wel meer te lezen dus ja. De gospels o.a. die juist niet geaccepteerd zijn door de kerk zijn juist het interessantste. Boek van Mozes enzo ook en dat soort dingen. Bijbel zelf las ik toen voor andere reden en gaf niet het resultaat waarop ik hoopte toen xdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maak nooit wat af
heb de helft gelezen volgens mij
bijbel vroeger wel een stuk van het oude testament gelezen en weet wel het 1 en ander maar nooit helemaal uitgelezen
O wee als je stiekem Surtsj bentquote:
Zo rijk dat je geen geld hebt voor sigarettenquote:
Oh. #ripquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
okee dat laatste niet echt maar wel jong en knap
Vind vooral engelen enzo interessantquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Heeft ook niet echt nut om alles helemaal te lezen. En er is altijd wel meer te lezen dus ja. De gospels o.a. die juist niet geaccepteerd zijn door de kerk zijn juist het interessantste. Boek van Mozes enzo ook en dat soort dingen. Bijbel zelf las ik toen voor andere reden en gaf niet het resultaat waarop ik hoopte toen xd
Gewoon helemaal niet roken, dat is het bestequote:
niet je geld in vlammen laten opgaanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet roken, dat is het beste
Oke het boek van Mozes gaat daar o.a. over ;p Of althans de indeling van Gods koninkrijk met de verschillende taken voor de engelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind vooral engelen enzo interessant
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet roken, dat is het beste
Dat doe ik welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
niet je geld in vlammen laten opgaan
zal het eens bekijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke het boek van Mozes gaat daar o.a. over ;p Of althans de indeling van Gods koninkrijk met de verschillende taken voor de engelen
ach ja laat haar maar pratenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
daar zal ze het wel niet mee eens zijn
Wel lief dat je het voor me opzoekt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:12 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/P/poenie
Niet zo lullig doen. Er is een nieuw fok nu. Persoonlijke aanvallen zijn niet meer gewenst.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:12 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel lief dat je het voor me opzoekt.
Doe ik speciaal voor jou, dan blijf je uit de buurt.
een beetje gezelschap?quote:
de dood van fok jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen. Er is een nieuw fok nu. Persoonlijke aanvallen zijn niet meer gewenst.
Om me wakker te houden terwijl ik aan mijn ondernemingsplan sleutelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
een beetje gezelschap?
Wat tijd voor jezelf?
Hé maar ik gaf hem wel een compliment!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Niet zo lullig doen. Er is een nieuw fok nu. Persoonlijke aanvallen zijn niet meer gewenst.
Mwoa buiten ONZ was het soms wel echt gewoon te raar hoe mensen zijn maar oke.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Om me wakker te houden terwijl ik aan mijn ondernemingsplan sleutel
Ja en waarom mij niet? Of is discriminatie minder erg volgens jou?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hé maar ik gaf hem wel een compliment!
Maar ook wel wat voor gezelschap in deze SC hoorquote:
Jup.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:
Of is discriminatie minder erg volgens jou?
Yayquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ook wel wat voor gezelschap in deze SC hoor
Beledigd zijn is een keuze.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en waarom mij niet? Of is discriminatie minder erg volgens jou?
Dat dan weer nietquote:
Jij hebt een stomme username.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en waarom mij niet? Of is discriminatie minder erg volgens jou?
Ook niet met een shitload aan suiker en melk?quote:
Nopequote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ook niet met een shitload aan suiker en melk?
quote:
Zo is dat maar net.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles lekker vinden natuurlijk
Er niet 1 in je tuin hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog een zwembadje kopen voor het warme weer
Niet iedereen krijgt het loon van een FOK! mod op zijn rekening gestort hoorquote:
nou van die 3k in de maand alleen ga ik het ook niet redden hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt het loon van een FOK! mod op zijn rekening gestort hoor
Maar ik moet nog zo veel meerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:25 schreef jodelahity het volgende:
Mijn opa heeft gevochten voor jouw vrijheid en jij zegt dat je een zwembadje moet kopen jij ongevoelige etter
Netto of brutoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nou van die 3k in de maand alleen ga ik het ook niet redden hoor
Dat is dan een slordige 2300 p.m netto ongquote:
Meh, minimaal 4k per maand nodig (netto).quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is dan een slordige 2300 p.m netto ong
Dat is best netjes toch
Dan moet je zorgen dat je manager wordt ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh, minimaal 4k per maand nodig (netto).
Neuh. Zoals het nu gaat ben ik tevredenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je manager wordt ofzo
Niet miepen over die 2300 netto danquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neuh. Zoals het nu gaat ben ik tevreden
Ja dan moet ik gewoon rustig aan doenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Niet miepen over die 2300 netto dan
Zolang je maar een computer hebt om te FOK!ken rightquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja dan moet ik gewoon rustig aan doen
Deze laptop is wel eens aan vervanging toe eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zolang je maar een computer hebt om te FOK!ken right
Wat voor cheeseburger?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Ga ik een cheeseburger eten of een tompouce?
Ja, duh.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor cheeseburger?
Zelfgemaakt
Dan wel natuurlijkquote:
ik had gister godvergeten lekkere hamburger gemaaktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Ga ik een cheeseburger eten of een tompouce?
die tijden zijn voorbijquote:
picsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had gister godvergeten lekkere hamburger gemaakt
het heeft mij gene windeieren gelegdquote:
Goddelijkquote:
Ohhhh dat is wel een goed teken dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Goddelijk
zelfs mijn zusje vond het "echt lekker" en die is normaal niet zo gecharmeerd van mijn kookkunsten
of nouja ze lust de helft niet van wat ik kook
jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ohhhh dat is wel een goed teken dan.
aightquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
zal ik zeggen hoe ik hem gefixt heb?
italiaanse bol ( i knowquote:
Welke saus?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
italiaanse bol ( i know)
mes doorheen zodat je een onderkant en bovenkant hebt
beide kanten even laten grillen dan wat cheddar op de onderkant doen dan bacon (uit de pan uiteraard)
dan tomaat dan weer cheddar dan hamburger en dan saus en de bovenkant van het broodje
ik had bij toeval amerikaanse fritesaus in de koelkast staan dus die maar gepaktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Welke saus?
En ik skip de tomaat, want tomaat
Aight zal het eens proberen zondagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik had bij toeval amerikaanse fritesaus in de koelkast staan dus die maar gepakt
De basis.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:21 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Vanaf de ballen gemeten of de basis?
Snap je het nu?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:02 schreef broccoli. het volgende:
Hoi, trouwens.
Ben ik weer.
had even uitleg.
Ja, was alleen een samenvatting van de jaren 80 met een paar grappige clips en gezeik van klasgenoten dat het fout (Vanessa) of depressief was (The Cure).quote:
En Vanessaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja, was alleen een samenvatting van de jaren 80 met een paar grappige clips en gezeik van klasgenoten dat het fout (Vanessa) of depressief was (The Cure).
Hoe durven ze The Cure te beledigen
Schoudertasje ook goed?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:06 schreef jodelahity het volgende:
Je hebt ze wel geslagen met een handtasje toch?
Zo echt he!quote:
wat voor paddy?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
italiaanse bol ( i know)
mes doorheen zodat je een onderkant en bovenkant hebt
beide kanten even laten grillen dan wat cheddar op de onderkant doen dan bacon (uit de pan uiteraard)
dan tomaat dan weer cheddar dan hamburger en dan saus en de bovenkant van het broodje
wou quarterpounder maar die hadden ze niet meer toen maar gewone burger gehaald en beetje met kruiden bestrooidquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou quarterpounder maar die hadden ze niet meer toen maar gewone burger gehaald en beetje met kruiden bestrooid
amai bravo goe opgelet jongquote:
echte god maakt het geen reet uitquote:
als het een echte god geen reet uitmaakt dan was deze verdediging opnieuw niet nodigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echte god maakt het geen reet uit
en had geen zin om zelf burger te gaan kneden wou gewoon snel eten
wat?quote:
altijd hetzelfde excuusquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het je al e chte god geen reet uitmaakt dan was deze verdediging opnieuw niet nodig
ja een beetje hetzelfde met die TT's van je hehquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
altijd hetzelfde excuus
"als het echt zo was dan had je niet gereageerd"
JA DAT IS TOCH NIET LEUK DAN GAAT DE FUCKING LOL VAN FOK ER TOCH AF WAT IS DIT VOOR EEN BS
Mijn tt's is niks mis meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een beetje hetzelfde met die TT's van je heh
u b trippin boyquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hoogstaande TT's
zeg maar a merk van de topic titels
crap de la crapquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hoogstaande TT's
goede TT's jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
Hoogstaande TT's
Nee hoor, het schoudertasje is zelfs een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:11 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow er zit wel een beetje agressie in jou merk ik hehe
Als jij gaat hakken ontstaat er een aardbevingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:40 schreef wietparkiet het volgende:
zie me hakken zie me tjappen kij kij kijk me gaan
nee hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Als jij gaat hakken ontstaat er een aardbeving
Ik blijf lekker drijvenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hoor
als jij gaat zwemmen zien mensen je aan voor drijfhout
http://www.spectator.co.u(...)the-hipster-is-over/quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet mijn baard eens gaan bijwerken
#random
Pics van je baardquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:50 schreef Lt.Surge het volgende:
#random
UK serieus nemenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.spectator.co.u(...)the-hipster-is-over/
mijn baard groeit niet dus hoef hem ook nooit bij te werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:50 schreef Lt.Surge het volgende:
#random
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:53 schreef PeZu het volgende:
ik blijf de mijne net zoals voor de hype gewoon dragen![]()
scheren zuigt en hij staat me gewoon kapot goed
Ga je me dan troosten?quote:
Lekker kaal koppiequote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:07 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
stop maar met jnaken, je sexyheid is er
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:07 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
welk festival was dit?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:07 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
fortarock vorige weekquote:
zeker slipknot was zowaar live goed, hatebreed, red fang waren goed , lamb of god en exodus ook, vd rest was het vooral gezellig omdat we allemaal lekker wasted warenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh was het tof?
ik was vorig jaar met mn oude naar forta dat was echt tof
nicequote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker slipknot was zowaar live goed, hatebreed, red fang waren goed , lamb of god en exodus ook, vd rest was het vooral gezellig omdat we allemaal lekker wasted waren
vorig ben ik niet geweest wel de jaren daarvoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nice
kan me vorig jaar nog wel goed herinneren dat aan het eind van de dag bij maiden mensen echt helemaal van de kaart waren
oh daar ben ik niet zo vanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
vorig ben ik niet geweest wel de jaren daarvoor.
lekker beuken in de pit
haha zoals je op de foto wel iets kan zien ben ik een grote jongen en dan is het helemaal mooiquote:
Dat is een goed berichtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Vet nice. Skype werkt voor de radio uitzending vanavond.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is een goed berichtmooi dat je dat zo snel voor elkaar hebt gekregen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Zonder hulp was het niet gelukt, no worries, je krijgt een ere ronde op de radio lvie
Weer een beetje de zin terug gevonden?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Enige nadeel is dat ik nu buiten V-dj en Skype niets anders hoorDat moet ik nog wel even fixen na de uitzending, dat kan nog wel even wachten.
OJ dat is piece of koekje.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:59 schreef Monopoly het volgende:
Enige nadeel is dat ik nu buiten V-dj en Skype niets anders hoorDat moet ik nog wel even fixen na de uitzending, dat kan nog wel even wachten.
het maakt mij echt niet uit hoorquote:
ik koop bijna al 10 jaar uitsluitend ziek mooie air force-jesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het maakt mij echt niet uit hoor
als ik nieuwe schoene haal/bestel dan wil ik die omdat ik er dan een jaar mee loop ofzo
niet omdat het "ziekmooie nike air force ones" zijn
laatste nikejes die ik had was ik 14 of 15 volgens mijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik koop bijna al 10 jaar uitsluitend ziek mooie air force-jes
hij bedoelt van die schoenen die opa's en oma's dragenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef PeZu het volgende:
gene idee wie je aanspreekt, quoten kan handig zijn, maar air force-jes zijn van leer
ik heb maat 48.5-49.5, deze kan ik gewoon blind kopen dan weet ik dat ze geod zitten en goed stevig zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste nikejes die ik had was ik 14 of 15 volgens mij
sinds dien alleen nog maar DC's en adidasjes
Oh dat heb ik met DC'squote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb maat 48.5-49.5, deze kan ik gewoon blind kopen dan weet ik dat ze geod zitten en goed stevig zijn
ja ik heb ook redelijke brede wreef dus dan ben je idd blij als je ene standaard lekkere schoen hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met DC's
ik heb 46 EU en behoorlijk brede voeten
meeste nikejes zitten te krap voor mij en dc's vind ik ook mooier dus dan koop ik die
Jup en ben verder niet erg kieskeurig en het kan me vrij weinig schelen wat andere over mijn stijl/kleding denken dus dan is de keuze snel gemaaktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb ook redelijke brede wreef dus dan ben je idd blij als je ene standaard lekkere schoen hebt
mensen die daar aan denken hebben nog heel wat te lerenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jup en ben verder niet erg kieskeurig en het kan me vrij weinig schelen wat andere over mijn stijl/kleding denken dus dan is de keuze snel gemaakt
in mijn vriendengroep vinden sommige het wel een big deal dat ik bandshirts draag en geen merkkleding draagquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die daar aan denken hebben nog heel wat te leren
Ja dat is het ook. Kleed je niet als een of andere teringpauper en er is niks aan de handquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in mijn vriendengroep vinden sommige het wel een big deal dat ik bandshirts draag en geen merkkleding draag![]()
mindere godenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in mijn vriendengroep vinden sommige het wel een big deal dat ik bandshirts draag en geen merkkleding draag![]()
zodat ik aan jou ideaal voldoe?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat is het ook. Kleed je niet als een of andere teringpauper en er is niks aan de hand
cammen in pak? watquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zodat ik aan jou ideaal voldoe?
waarom zou ik ik kleed me zoals ik me daar fijn bij voel en als je dat niet bevalt dan houd je je smoel maar
ik zit toch ook niet constant op jou te fitten als je weer eens in pak zit te cammen
Moet ie verder lekker zelf weten hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
cammen in pak? wat![]()
![]()
wie houd je voor de gek dan, juist jezelf
tuuk hij gaat zijn goddelijk gang en inderdaad wat je al zeiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet ie verder lekker zelf weten hoor
Heldquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja uitleggen is dan weer wat lastiger. maar ik zal proberen wat screens te maken hoe of wat.
Oh the memoriesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb met mono ook 2 uur op skype gezeten om de radio werkend te krijgen
Het gaat om de combinatie. Ik doe altijd een gekleurde chino onder een overhemd met eventueel een colbert. Ja en dan af en toe een stropdas omdat stropdassen nice zijn. Maar sinds ik die leren zomerjas heb draag ik geen stropdas/colbert want die combinatie vloekt dan weer wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je had je colbert niet aan nee sorry mijn fout
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het gaat om de combinatie. Ik doe altijd een gekleurde chino onder een overhemd met eventueel een colbert. Ja en dan af en toe een stropdas omdat stropdassen nice zijn. Maar sinds ik die leren zomerjas heb draag ik geen stropdas/colbert want die combinatie vloekt dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |