Ik heb ook nooit DM's als ik inlogquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik voel mij zo eenzaam. als ik inlog op fok heb ik nooit dm-s. Ik heb nooit emails of berichtjes. op whatsapp gebeurd ook niets.... Op badoo voegde een meisje mij ineens toe op whatsapp, en dat is nu ook doodgelopen. Wanneer zegt ze weer eens wat?
[..]
en toen stilte. waarom zegt ze niets!?
Kwijlquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Niet van mij, ik bedrijf enkel de liefde. Ik quote uitstraling.
Omdat jij nu aan de beurt bent met iets zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik voel mij zo eenzaam. als ik inlog op fok heb ik nooit dm-s. Ik heb nooit emails of berichtjes. op whatsapp gebeurd ook niets.... Op badoo voegde een meisje mij ineens toe op whatsapp, en dat is nu ook doodgelopen. Wanneer zegt ze weer eens wat?
[..]
JIJ MOET WAT ZEGGEN!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Koos Initiatiefloos, lekker zeuren over dat de ander geen moeite voor je doet, terwijl je zelf zo geen berichtjes wil sturen, want gebrekkige eigenwaarde.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef pluff het volgende:
[..]
Omdat zij als laatste al had gezegd dat ze een kater had. Nu ben jij weer aan de buurt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:57 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dat ben ik al elke keer. Ik heb toch niets interessants te zeggen. Ik ben uitgeput met over het weer/egels/wasmachines/katten/paaltjes-en-hekjes pratenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat jij nu aan de beurt bent met iets zeggen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
JIJ MOET WAT ZEGGEN!
Zij stuurde toch als laatste een bericht?
Drol.
En nu is het te laat. nu na 2 weken kan ik niet ineens weer wat sturen toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Koos Initiatiefloos, lekker zeuren over dat de ander geen moeite voor je doet, terwijl je zelf zo geen berichtjes wil sturen, want gebrekkige eigenwaarde.
Kun je een beetje curry koken dan? En dan bedoel ik niet uit een zakje..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik maak wel weer een Indiase curry, wel alvast dat tijgerprintslipje aantrekken dan eh?
Dus waarom wil je dan dat zij wat zegt.. jij hebt toch niets te vertellen, dus zal het sowieso dood gaan lopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik al elke keer. Ik heb toch niets interessants te zeggen. Ik ben uitgeput met over het weer/egels/wasmachines/katten/paaltjes-en-hekjes praten
Johquote:
1 hele simpele tip, ik ben geen PUA oid, maar blijf vragen stellen, vrouwen willen eigenlijk niets van je weten, maar over zichzelf pratenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat zij als laatste al had gezegd dat ze een kater had. Nu ben jij weer aan de buurt.
Je weet wel "om en om" iets zeggen. Houdt het gesprek vaak aan de gang.
Daarbij zijn vrouwen ook wat afwachtener dus initiatief moet vanuit jou komen
Dat doe ik alleen niet als ik echt geen zin heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, blijft toch lastig, chatten. Ik had het er van de week over, dat tegenwoordig bijna niemand meer een gesprek beeindigt, je stopt gewoon met praten, zeker op WA.
Ik doe het zelf ook hoor, maar voorheen op bijv MSN zei ik wel vaak gewoon gedag oid.
Beetje ouwehoeren, en dan soms is het even stil, je hebt natuurlijk ook nog een leven naast je telefoon. Vind het eigenlijk een stuk beter dan MSN van vroeger, daar was het bij een paart minuten stilte altijd afwachten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, blijft toch lastig, chatten. Ik had het er van de week over, dat tegenwoordig bijna niemand meer een gesprek beeindigt, je stopt gewoon met praten, zeker op WA.
Ik doe het zelf ook hoor, maar voorheen op bijv MSN zei ik wel vaak gewoon gedag oid.
Go outside, die datingsites zijn truttig en daar zit echt niet het neusje van de zalm, veelal hopeloze leftovers, als het om de liefde gaat moet je geen concessies maken maar voor het hoogst haalbare gaan, altijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:00 schreef DamagedBrain het volgende:
Reageren op een dating site is moeilijk!
Ik ben eigenlijk ook een beetje bang voor haar omdat haar looks lijken op iemand die mij gepest heeft. elke keer denk ik daaraan als het even moeilijk gaat...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Is makkelijk en lekker als je de goede kruiden hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kun je een beetje curry koken dan? En dan bedoel ik niet uit een zakje..
Bij mannen werkt dat ook hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 hele simpele tip, ik ben geen PUA oid, maar blijf vragen stellen, vrouwen willen eigenlijk niets van je weten, maar over zichzelf praten.
En das niet sekistisch bedoeld oid, maar het werkt zo bij velen.
Ik doe het bijna nooit meer, snap ook niet waarom niet. Het schoot me gewoon opeens te binnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen niet als ik echt geen zin heb.
Maar zeg het doorgaans wel even als ik niet meer kan reageren omdat ik ga werken of slapen of gewoon zin heb om iets anders te doen.
Maar je bent niet uitgeput als er geneukt kan worden grapjas.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:00 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja maar dat ben ik al elke keer. Ik heb toch niets interessants te zeggen. Ik ben uitgeput met over het weer/egels/wasmachines/katten/paaltjes-en-hekjes praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |