quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik zag helemaal niet dat ik 'm dichtgooide. Thanks doll
Dat deed ik helemaal niet!
Ik ben niet krampachtig, vind ik zelf dan in ieder geval. Ik had zin in dat toetje en had het er voor over.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef Isabeau het volgende:
SummerBreeze, zo erg is dat niet, 1x een toetje als je uit eten bent geweest. Je zegt zelfs nog dat je onder je onderhoud bent gebleven! Je moet niet zo krampachtig omgaan met eten. Het gaat om de lange termijn en ik ga er vanuit dat uit eten niet een wekelijks iets is. Als je het grootste deel van je dagen prima oplet en alles goed doet, dan is zo nu en dan een 'misser' helemaal geen probleem. En ik zou dit niet eens een misser noemen, eerlijk gezegd. Als je de ene dag iets meer hebt gehad dan je van plan was, dan de volgende dag een klein beetje compenseren en er verder niet zo bij stil staan
Do as I say, don't do as I doquote:
Nou, een beetje krampachtig is het wel, je bent nu gerustgesteld door de weegschaal vanmorgen en dan valt het weer mee, maar als je teveel kcal eet voor je gevoel wordt je daar negatief van.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik ben niet krampachtig, vind ik zelf dan in ieder geval. Ik had zin in dat toetje en had het er voor over.
Ik schreef die vorige post echter net nadat ik alles had ingevuld en schrok van de dagscore van 2014 kcal.
Voordeel daarvan is wel dat ik daardoor ook weet en besefd heb dat ik voor het aanpassen van mijn eten veel meer binnenkreeg op een dag dan ik dacht.
En ik was in een negatieve bui toen ik dat schreef. Dat klinkt wellicht door in mijn post.
Half uurtje geleden gerustgesteld over dat waar ik vanmorgen zo negatief door was en daardoor inmiddels ook wat beter in staat om te relativeren. Nu kan ik inderdaad wat beter denken: ach, schijt van die ene dag. Vanaf nu ga ik me gewoon weer wat laten gaan![]()
Even een wat beter beeld: ik heb als doel in fatsecret 1575 kcal per dag staan (ik zat dus 439 kcal eroverheen zie ik nu). Maar de ene dag zit ik zonder hongergevoel rond de 1525, de andere dag kom ik uit rond de 1600,1650. En dat maakt me ook echt niet uit, zolang ik op de lange termijn maar gemiddeld gezien rond die 1575 zit. Ik hou gewoon te veel van lekker eten om te stoppen zodra ik precies op 1575 sta.
Nee, niet gerustgesteld door de weegschaal. Gerustgesteld over iets andersquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Nou, een beetje krampachtig is het wel, je bent nu gerustgesteld door de weegschaal vanmorgen en dan valt het weer mee, maar als je teveel kcal eet voor je gevoel wordt je daar negatief van.
Is verder geen oordeel, maar eerlijk zijn tegenover jezelf is beter.
Daarbij komt, van toetjes moet je geen schuldgevoel krijgen, daar moet je van genieten
Leuk fripsel!
SPOILER: reden gerustgesteld zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Oei.![]()
Sterkte.
Ik weet niet wat ik verder moet zeggen.
Ik wil jullie niet in mineurstemming brengenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet![]()
Ik kwam hier mijn epische faal vertellen maar het is niet echt de tijd voor een garpje ineens.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Nee, niet gerustgesteld door de weegschaal. Gerustgesteld over iets andersIk snap ook zeker hoe je daar over in spanning kunt zitten. Dat is zoiets belangrijks. Niet alleen omdat je aan haar wensen wilt voldoen maar ook omdat je zelf niet op dat moment meer hoeft te verzinnen hoe je de uitvaart zult indelen.SPOILER: reden gerustgesteld zijnOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonvader heeft daar nooit over willen praten en dat was echt moeilijk voor iedereen. Nog maar een virtuele knuffel voor jou
Spoilers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |