Klopt.Dat is naar volk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is het. 95% zijn vaste posters die iedereen leuk, geil, knap en lief vinden die een foto posten.
Heb je enig idee wat voor DM's/PM's meisjes krijgen die wat posten.
Je schaamt je om een vent te zijn met dat soort types.
Thxs! Dat was ik sowieso al van plan aangezien beide functies wel juridisch zijn, maar ik met beide gebieden weinig tot geen ervaring heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed voorbereiden, dat is altijd de beste tip
Hoe barmhartigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand moet die ouwe lijken opzich nemen.
Nou,dat zal ook wel liggen aan het verschil in definitie wat een goede foto betreft. Nog zoiets waaraan je de simpele galbak ook gewoon aan kan herkennen, want it shows in the portfolio..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen de moeilijkheidsgraad (het is geen rocket science dat fotograferen) van het nemen van een spannende foto van een mooie vrouw toch wel wat overschatten
Zo onzelfzuchtig ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand moet die ouwe lijken opzich nemen.
Dat is waar, maar blijkbaar trappen er toch meisjes in. Had mij misschien ook wel kunnen overkomen, alleen ik was gewoon weggegaan als het een viesterd blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kom op hoor. In dit tijdperk is het niet bepaald moeilijk om even te googlen en logisch na te denken of het wel klopt enzo..
Ex had voor het uit ging al een jaar geen foto's meer vanwege computercrash. :$quote:
Jij snapt hem, je vriend heeft je toch in in elke standje gezien en kan je lichaam toch al uit tekenen dus dat ongemakkelijke gevoel en eventuele risico is totaal weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, dan kun je toegeven aan het narcistische exhibitionisme zonder dat je je hoeft te schamen voor jezelf.
Voor de klanten welquote:
Dat zeg je nu, maar dan ben je feitelijk al een beetje te laat hè.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:08 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar blijkbaar trappen er toch meisjes in. Had mij misschien ook wel kunnen overkomen, alleen ik was gewoon weggegaan als het een viesterd blijkt te zijn.
Gewoon veel oefenen...ow, verraad ik nu mijn alterego als fotograaf?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen de moeilijkheidsgraad (het is geen rocket science dat fotograferen) van het nemen van een spannende foto van een mooie vrouw toch wel wat overschatten
Yatsgezellig Fotografie?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon veel oefenen...ow, verraad ik nu mijn alterego als fotograaf?
TFP ja, want je wil experimenteren en daarom kan het graties!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Gewoon veel oefenen...ow, verraad ik nu mijn alterego als fotograaf?
Ik ken een vage kerel van 50 die jonge meiden over weet te halen voor erotische foto shoots, en soms meer, die maakt speciaal ook foto's van molens, gezinnetjes de natuur, auto's, etc. om een ander beeld neer te zetten van zichzelfquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:09 schreef Ballet9 het volgende:
En soms weet je het ook gewoon niet en blijkt iemand heel anders te zijn dan je denkt.
Meisjes penetreren met een telelens.quote:
quote:
"Yats Fotografie. Voor net dat extra beetje gezelligheid!"quote:
Landschappen ja... Heuvels enzo... Snap hetquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Maar nee, gelukkig maak ik alleen landschapsfoto's en heet ik geen Ronald
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Landschappen ja... Heuvels enzo... Snap het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |