Komt omdat 'ie stiekem verliefd op je isquote:
Heb je concurrentie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie stiekem verliefd op je is.
Nee, gewoon NEE.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat 'ie stiekem verliefd op je is.
Want?quote:
Ja maar niet op moemoe.quote:
Dit is wel heel hard zo he, je had het hem ook gewoon via dm kunnen vertellen.quote:
Ik heb het hem persoonlijk verteld.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:56 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel heel hard zo he, je had het hem ook gewoon via dm kunnen vertellen.
Maar het is zo'n aardige jongen, waarom gun je hem die kans nietquote:
Hij is een stier. Dat gaat gewoon niet werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar het is zo'n aardige jongen, waarom gun je hem die kans niet.
Ik heb geen zin in een autobom.quote:
Staat zijn sterretje verkeerd?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij is een stier. Dat gaat gewoon niet werken.
Dat weet ik wel zekerquote:
Ja da hek toch nie kut.quote:
Dat is toch allemaal veel te veel gedoe joh, en ik heb niet eens een mic.quote:
1984 is comingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:14 schreef YokiKater het volgende:
Het gaat nog om een test maar de politie heeft nu ook drones.
[ afbeelding ]
Marokkanen be like.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:14 schreef YokiKater het volgende:
Het gaat nog om een test maar de politie heeft nu ook drones.
[ afbeelding ]
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zitten nu echt fucking overal aannemers met hun tyfuslawaai.
Wacht maar totdat ze bij jou komen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:54 schreef Specularium het volgende:
Waarom kan ik nergens meer Pickwick kaneelthee vinden?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig boeit dit helemaal niemand.
Hier is aan 2 kanten van de straat een heel stuk afgezet wegens 'werkzaamheden' (zooi parkeerplekken weg dus) maar er is niemand aan het werk daarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Er zitten nu echt fucking overal aannemers met hun tyfuslawaai.
Tenminste geen lawaai:p Mij boren ze nu al maanden mijn bed uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is aan 2 kanten van de straat een heel stuk afgezet wegens 'werkzaamheden' (zooi parkeerplekken weg dus) maar er is niemand aan het werk daar
Goeie sig.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mij boren ze nu al maanden mijn bed uit.
Dat zal volgende week wel komen, denk dat ze nu hittevrij hebben of zo. Geen idee ook wat ze gaan doen, staat alleen 'werkzaamheden'.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tenminste geen lawaai:p Mij boren ze nu al maanden mijn bed uit.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tenminste geen lawaai:p Mij boren ze nu al maanden mijn bed uit.
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Doe eens aardig in Johannes' verjaardagstopic stelletje proleten.
Ben jij een fervent haker?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
Harry, wist je trouwens al dat "LOL, didn't read" straks niet meer mag?
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Dat staat er niet, greppelheks.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag ook niet meer onaardig tegen jou doen.
Wat verwacht je zelf..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
Hey Specularium, was erg gezellig vannacht.
maareh, ga jij nu ook aardiger tegen mij zijn na dit topic? MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
maareh, ga jij nu ook aardiger tegen mij zijn na dit topic? MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Misschien vindt hij Gordon stiekem ook wel tof. Die zat tenslotte ook bij de Toppers.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
87 A4'tjes over hoe kut hij de Toppers vindt maar Jeroen van der Boom is wel fantastisch.
Uh wat is deze?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:46 schreef Specularium het volgende:
Mensen die denken dat we nu met bloemetjes in de bips door de wei moeten huppelen hebben FOK! niet begrepen.
Dat is dus eigenlijk een soort FOK!ken maar dan 'echt pratend' vreemd concept.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ineens zat Fylax ook in zo'n groepsgesprek.
Had niemand tegen mij gezegd.
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk een soort FOK!ken maar dan 'echt pratend' vreemd concept.
Helaas zonder tettenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk een soort FOK!ken maar dan 'echt pratend' vreemd concept.
Mijn hemel ik moet er niet aan denken, FOK!ken met mijn moeder erbijquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Helaas zonder tetten
Wel met de vader van Fylax
Het beste zou zijn dat je dat voor iedereen doet, niet alleen als het een negatieve post over mij is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Bij elke negatieve post over Fylax ga ik vanaf nu een TR plaatsen.
Is er iets dat je ons moet vertellen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:44 schreef Fylax het volgende:
Nou, Fylax was wel mooi rustig. Eigenlijk wel prettig zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel ik moet er niet aan denken, FOK!ken met mijn moeder erbijvader zou beetje raar zijn want die is dood.
Prima plan, ga ik ze allemaal niet lezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
Hij was er maar 1 minuut hoor, kwam even drinken halen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn hemel ik moet er niet aan denken, FOK!ken met mijn moeder erbijvader zou beetje raar zijn want die is dood.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:48 schreef Mani89 het volgende:
KLB / De onvermijdelijke Gordonquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien vindt hij Gordon stiekem ook wel tof. Die zat tenslotte ook bij de Toppers.
Praat wel makkelijker. Maar goed als jullie dat leuk vinden moet je vooral doen. Lijkt mij helemaal niks, ik vind iemand bellen al een drama.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kun je dan beter doen met mensen die ook in je buurt wonen.
Ik hoop dat je niet serieus bent nu want dit is best wel tegenstrijdig met het topic in MED.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Prima plan, ga ik ze allemaal niet lezen.
Je hoeft niet te praten, doe ik ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Praat wel makkelijker. Maar goed als jullie dat leuk vinden moet je vooral doen. Lijkt mij helemaal niks, ik vind iemand bellen al een drama.
1 op 1 lijkt me ook wat saai, maar met een groepje kan het best leuk zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Praat wel makkelijker. Maar goed als jullie dat leuk vinden moet je vooral doen. Lijkt mij helemaal niks, ik vind iemand bellen al een drama.
Die negatieve UI doet me denken aan Q&Q (ken jij vast nog wel).quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zulke slechte grappen maak ik zelfs niet.
Wat een geweldige, hilarische grap!
Danny leest hier mee dus die grijpt wel in als het moet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet serieus bent nu want dit is best wel tegenstrijdig met het topic in MED.
Jammer. Ik hoopte dat je nu eindelijk definitief op de vrolijke bij-UI zou overstappen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:46 schreef Specularium het volgende:
Mensen die denken dat we nu met bloemetjes in de bips door de wei moeten huppelen hebben FOK! niet begrepen.
Oh ja skype kun je ook als msn gebruiken, dat vergeet ik altijd. Nou ja ik heb toch niks interessants te vertellenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hoeft niet te praten, doe ik ook gewoon niet.
Ik denk dat Danny wel wat beters te doen heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Danny leest hier mee dus die grijpt wel in als het moet.
Hopelijk activeert Danny snel weer mijn abo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens grijpen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We misten nog wel een zeikwijfquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja skype kun je ook als msn gebruiken, dat vergeet ik altijd. Nou ja ik heb toch niks interessants te vertellen
Uhm....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die negatieve UI doet me denken aan Q&Q (ken jij vast nog wel).
Niemand heeft iets interessants te vertellen merkte ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja skype kun je ook als msn gebruiken, dat vergeet ik altijd. Nou ja ik heb toch niks interessants te vertellen
Ik wil wel eerst een date Karina.quote:
Beetje nutteloos geskype dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand heeft iets interessants te vertellen merkte ik.
Veel plezier Fylax.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:56 schreef Fylax het volgende:
Nou jongens, jullie zijn weer 45 minuten van mij af, het is weer tijd voor een gesprekje met de psycholoog.
Doe hem de groenten van me.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:56 schreef Fylax het volgende:
Nou jongens, jullie zijn weer 45 minuten van mij af, het is weer tijd voor een gesprekje met de psycholoog.
Gisteren was ik nog een ouwe lul. Het zegt me zo niet wat. Alhoewel: de term Q&Q komt me heel vaag bekend voor. Wel eens van gehoord, maar nooit echt gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow je bent jonger dan ik dacht zeker![]()
Was een kinderserie vroeger, een hele enge. Deze foto:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:56 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een ouwe lul. Het zegt me zo niet wat. Alhoewel: de term Q&Q komt me heel vaag bekend voor. Wel eens van gehoord, maar nooit echt gezien.
Van mij hoef je niet positief te doen hoor. Doe ik ook zelden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje zoals deze SC, maar ik moet positief doen.... Ik weet er even geen draai aan te geven.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een ouwe lul. Het zegt me zo niet wat. Alhoewel: de term Q&Q komt me heel vaag bekend voor. Wel eens van gehoord, maar nooit echt gezien.
Dit is jouw partytopic: VBL / Feliciteer hier de leukste mod! Johannes_Vermeer!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan mijn party topic een beetje op niveau blijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Je kunt hier geen niveau verwachten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit is jouw partytopic: VBL / Feliciteer hier de leukste mod! Johannes_Vermeer!
Dit is de NWS-SC
Is dat LTDVK?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:
omg.![]()
https://www.facebook.com/(...)6793932/?pnref=story
Ik ga straks een terrasje pakken. En dan hopelijk niet in slaap vallen, aangezien ik vannacht nauwelijks heb geslapen.quote:
Niet vergeten in te smeren he :pquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga straks een terrasje pakken. En dan hopelijk niet in slaap vallen, aangezien ik vannacht nauwelijks heb geslapen.
En dan sta je morgen op geenstijl.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:19 schreef Specularium het volgende:
Heb je wel zo 4 plaatsen voor jezelf.
Ik blijf wel een beetje in de schaduw. Insmeren heeft weinig zin bij mij. Twintig minuten in de volle zon en ik ben knalrood verbrand.quote:
Specularium begint eerst in de trein.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef LTVDK het volgende:
Zeg Specu, jij hebt toch geen aspiraties om piloot te worden he? Copiloot Lubitz zocht gif via internet
En wie weet hoeveel gifs hij vandaag al wel niet heeft gezocht.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium begint eerst in de trein.
Haha, Henk is een ginger.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf wel een beetje in de schaduw. Insmeren heeft weinig zin bij mij. Twintig minuten in de volle zon en ik ben knalrood verbrand.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:42 schreef YokiKater het volgende:
In het kader van de nieuwe policy wil ik even zeggen dat ik jullie allemaal heel erg aardig vind, zelfs LTKDV.
Ik ook van jou!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:42 schreef YokiKater het volgende:
In het kader van de nieuwe policy wil ik even zeggen dat ik jullie allemaal heel erg aardig vind, zelfs LTKDV.
Ik ga tegen beter weten in toch maar lekker de oven in, lekker huidkanker krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik blijf wel een beetje in de schaduw. Insmeren heeft weinig zin bij mij. Twintig minuten in de volle zon en ik ben knalrood verbrand.
En zo is het.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anders doe je even normaal, onbeschofte vlerk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef Fokker89 het volgende:
In het kader van de nieuwe policy kan ik maar beter stoppen met posten.
Vandaag mag jij alles Johannes.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het kader van de nieuwe policy wil ik met iedereen de liefde bedrijven.
Mooi zo. Heeft ze je wel eens proberen aan te randen?quote:
Nog nooit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi zo. Heeft ze je wel eens proberen aan te randen?
Hard geworden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Mijn psycholoog zou mij best mogen aanranden.
Die laatste gif, welke film is dat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vooral
[ afbeelding ]
Heb jeje show nou al voorbereid?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh, ik spaar chartaal geld. Uitgeven doe ik vooral met mijn bankrekening.
Oeeeeeh dit zou zo vet zijn. Een mini T-rexquote:Loopt er straks een kleine Tyrannosaurus Rex in jouw woonkamer? Wetenschappers zijn bezig om de dino nieuw leven in te blazen.
Onderzoekers vestigen hun hoop op hybride soorten. Onlangs is een kip gecreëerd met de snuit van een dinosaurus. Dit is het begin. “Het maakt me niet uit wie de dinosaurus terugbrengt, ik wil gewoon zien dat het gebeurt”, vertelt paleontoloog Jack Horner van het Natural History Museum in een interview met Popular Science.
Gloeivis
Gloeivis
Volgens Horner is het mogelijk om eigenschappen van dinosauriërs in bestaande dieren te stoppen. “Een goed voorbeeld is de gloeivis”, zegt Horner. “Wetenschappers plaatsten genen van lichtgevende kwallen in zebravissen, waardoor de gloeivis ontstond. Deze vis geeft licht in het donker. Je kunt de genen overal plaatsen, waardoor je lichtgevende konijnen of gloeiende kippen krijgt.”
Het is makkelijker om een hybride te maken dan een kloon van een Tyrannosaurus Rex. “We hebben immers geen DNA van een dinosaurus, dus het is lastig om een exacte kopie te maken”, zegt Horner. “Maar wanneer we weten wat genen doen en hoe we ze kunnen activeren, kunnen we alles maken wat we willen.”
Vijf tot tien jaar
In de film Jurassic World verschijnt een hybride dinosaurus, namelijk de Indominus Rex. Horner beweert dat deze genetisch gemodificeerde dinosaurus in de toekomst te ‘bouwen’ is. “Binnen vijf tot tien jaar kunnen we vogels maken die lijken op dino’s.”
Chihuahua Rex?
Het is misschien wel een angstige gedachte. Straks worden chihuahua’s genetisch gemodificeerd om huis-tuin-en-keuken-dino’s te kweken. Moeten we dit willen? Laat je reactie achter onder dit artikel!
http://www.scientias.nl/e(...)t-wellicht-mogelijk/
Ziet er wel lekker uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Dit is trouwens de Gloeivis
[ afbeelding ]
Klinkt minder spannend dan het is als ik het zo lees, is gewoon een kip met schubbenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oeeeeeh dit zou zo vet zijn. Een mini T-rex
Of een lichtgevend konijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt minder spannend dan het is als ik het zo lees, is gewoon een kip met schubben.
Good Luck Chuck als ik het mij goed herinner.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die laatste gif, welke film is dat?
Ik denk niet dat iemand daar intrapt verder, ik was de nieuwe aflevering van Wayward Pines aan het kijken. Ik denk dat Karina hier ook weer van heeft genoten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Doen jullie nou allemaal alsof jullie een leven hebben
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik was gewoon in de tuin aan het chillen op mijn billen. Nu zit ik op mijn eten te wachten.
Lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Patat, pikanto, beide met pindasaus en een bamiblok.
Ik ben een soort onkruid hè...nooit helemaal weg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey hallo! Dat is lang geleden. Welkom terug
Even rustigjes aandoen.quote:
UCCIE!!!!!!!!!!!!!quote:
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
Prachtige dames weer overal,.
Ze hadden zich gewoon verstopt.
Gelukkig, ik begon me al een beetje zorgen te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben een soort onkruid hè...nooit helemaal weg.
Ja ben weer bijna helemaal de oude.quote:
Fijn dat je er weer bentquote:
Als het ernstig was geweest had ik het je wel laten weten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon me al een beetje zorgen te maken.
Ja goed.quote:
Coolquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja goed.
Voor degene die het nog weten, Kuiken 2.0 en 3.0 zijn helemaal volwassen geworden. Missen wel wat teentjes, maar verder Hollands Welvaren.
Oh ik weet van niks, maar nee ik hou me nog even rustig.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gutter doet het ineens weer ofzo.
Nee, die van mij kijken nog steeds alleen maar naar de eieren en gaan dan liever eten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
CoolZijn er nieuwe kuikens in het verschiet?
Ok, beterschap.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik weet van niks, maar nee ik hou me nog even rustig.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het ernstig was geweest had ik het je wel laten weten.
Je kunt me nu ook bereiken hè, via gezichtenboekjequote:
Ja weet ik, en Skype. Het had ook echt niet langer moeten duren want dan had ik contact opgenomen om te vragen of het allemaal nog wel goed gaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kunt me nu ook bereiken hè, via gezichtenboekje
En dr. Marianne houdt wel een oogje in het zeil.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja weet ik, en Skype. Het had ook echt niet langer moeten duren want dan had ik contact opgenomen om te vragen of het allemaal nog wel goed gaat.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dr. Marianne houdt wel een oogje in het zeil.
Njos heeft dagenlang lopen huilen dat ze je mistequote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dr. Marianne houdt wel een oogje in het zeil.
Ik heb haar kunnen kalmeren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Njos heeft dagenlang lopen huilen dat ze je miste
Mag die boven de rivieren komen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yasmin is bang dat LTKDV ook gaat.
Er zijn nog geen barricades opgeworpen op de Moerdijkbrug, dus denk dat het nog magquote:
Hoi Uccie! Je bent net op tijd terug om Fylax te horen draaien vanavond! Je hebt toch geen levensbedreigende ziekte ofzo?quote:
Nee hoor, maar de arts had mijn medicatie aangepast en toen ging het een beetje mis.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoi Uccie! Je bent net op tijd terug om Fylax te horen draaien vanavond! Je hebt toch geen levensbedreigende ziekte ofzo?
ja goed hèquote:
Heyyyyy Filofax!!!quote:
wtf is dat nu weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:20 schreef Fokker89 het volgende:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
lees dit wel even Uccie, want het kon ook echt niet meer met jouw gedrag
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heyyyyy Filofax!!!
Ik moest vanochtend nog aan je denken...ik heb Dettol douchegel gekocht
Ben jij misschien stiekem ook gewoon blank?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Snap hier dus helemaal niets van.![]()
NWS / Blanke Afro-Amerikaanse blijkt toch blank te zijn
Nee tochquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij misschien stiekem ook gewoon blank?
Moeten Fokker en ik hem in elkaar slaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de arts had mijn medicatie aangepast en toen ging het een beetje mis.
Volgens hun debiele one drop rule ben ik een neger. #blackpride.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij misschien stiekem ook gewoon blank?
Jij hebt toch wat zand in je?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens hun debiele one drop rule ben ik een neger. #blackpride.
Ok, moet ik misschien wat geld aan je doneren?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee hoor, het wqas even nodig.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moeten Fokker en ik hem in elkaar slaan?
Dat kan sowieso geen kwaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok, moet ik misschien wat geld aan je doneren?
YasminStock 2015. Ik zal Tooske inhuren om de boel aan elkaar te praten.quote:
Volgens die one drop zijn wij allemaal negers, als je maar ver genoeg terug gaatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik weer naar Thailandquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
YasminStock 2015. Ik zal Tooske inhuren om de boel aan elkaar te praten.
Nee aanpassing van medicatie, dat rot voelen kreeg ik er gratis bij.quote:
Nou, gelukkig ben je er weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee aanpassing van medicatie, dat rot voelen kreeg ik er gratis bij.
Gelukkig, verandering houd ik niet van.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, gelukkig ben je er weer.
Hier is alles nog precies hetzelfde.
De jaren 80 belden. Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik ben echt verslaafd aan dit liedje, wat een baas.
Hahahahhaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heyyyyy Filofax!!!
Ik moest vanochtend nog aan je denken...ik heb Dettol douchegel gekocht
Dat is ook de hele bedoeling van dat nummer natuurlijk. Perfecte throwback.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De jaren 80 belden. Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen.
Kijk Efteling eens even de grens opzoeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Du is leuker.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zomaar mijn fraai ontworpen UI dumpen? Ik mag hopen dat dit tijdelijk is?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
HahahahhaIk ben bijna 16
![]()
hoe is t nu metje
Nee, voor EEUWIG.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zomaar mijn fraai ontworpen UI dumpen? Ik mag hopen dat dit tijdelijk is?
Tijdelijk ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zomaar mijn fraai ontworpen UI dumpen? Ik mag hopen dat dit tijdelijk is?
Ja en ik heb nog steeds schoenen die ouder zijn dan jij.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
HahahahhaIk ben bijna 16
![]()
hoe is t nu metje
zijn ze al ingedaald dan, denk je?quote:
Zij is nog veel erger.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
Fijn dat Uccie weer terug isWas bang dat ik haar had weggejaagd met mijn walgelijke gedrag
.
Het is net Patty Brard...niemand wil het zien, maar je komt er toch weer voor terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:39 schreef LTVDK het volgende:
Fijn dat Uccie weer terug isWas bang dat ik haar had weggejaagd met mijn walgelijke gedrag
.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoor je dit al helemaal zeggen met je accent
Auwquote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is net Patty Brard...niemand wil het zien, maar je komt er toch weer voor terug.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
AuwDit is wel de grofste belediging die ik ooit heb gehad
. Uccie is back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |