SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lukte ze sws al niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:42 schreef Ferdii het volgende:
Jezus wat een aanval, dat lukt barca niet eens
Je wil bij de drie beste Europese landen zitten dit toernooi, want dan plaats je je voor de Olympische Spelen 2016. Dus dan is het een kwestie van de halve finale halen.quote:
boeiequote:
Tja..we kunnen zoveel willen maar gebeuren gaat het niet als ik dit zo zie..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:46 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je wil bij de drie beste Europese landen zitten dit toernooi, want dan plaats je je voor de Olympische Spelen 2016. Dus dan is het een kwestie van de halve finale halen.
Dit jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:46 schreef FritzWepper het volgende:
Zit je hiervoor een kleine twee uur voor de buis.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik koop nu een week lang geen chinees
Statement maken!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik koop nu een week lang geen chinees
Preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Er was maar één ploeg die verdiende te winnen en dat was Nederland.
Het zijn net mannen ja, al doen die dat tegenwoordig met een boxer of een douchebroekquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze zo ook met elkaar douchen? Nakend,
Zucht..en dat zal ook nooit ontwikkelen zolang mensen als jij het tegenhouden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:51 schreef MakkieR het volgende:
NOS kan beter zijn geld uitbesteden aan belangrijkere zaken. Dit bewijst eens en voor altijd dat voetbal geen vrouwensport is
Douchebroek, ok.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn net mannen ja, al doen die dat tegenwoordig met een boxer of een douchebroek
Schuld van de moslims.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:51 schreef TheVulture het volgende:
al doen die dat tegenwoordig met een boxer of een douchebroek
Elkaar inzepen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zijn net mannen ja, al doen die dat tegenwoordig met een boxer of een douchebroek
En jij komt dan tot 2 uur 's nachts hier posten voor iets wat volgens jou een kuthype is?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nee joh meer vanwege die kut hype
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:50 schreef Mani89 het volgende:
Gaan ze zo ook met elkaar douchen? Nakend,
Gast ik kijk de Copa nuquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
En jij komt dan tot 2 uur 's nachts hier posten voor iets wat volgens jou een kuthype is?
Nou hier komt ie hoor:
Die Chinezen deden het anders best aardig. En er zijn meer ploegen die meer dan behoorlijk spelen. Dat vergelijken met mannenvoetbal is zo vervelend, doe je bij andere sporten ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:51 schreef MakkieR het volgende:
NOS kan beter zijn geld uitbesteden aan belangrijkere zaken. Dit bewijst eens en voor altijd dat voetbal geen vrouwensport is
Ik hou niks tegen, het zijn toch echt de dames die hier duidelijk laten zien waarom ze zich nooit hebben gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Zucht..en dat zal ook nooit ontwikkelen zolang mensen als jij het tegenhouden.
Blijf ik wel voor wakker.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Om 3 uur Canada New Zealand, wees er bij
Het niveau is gewoon nog lager en dankzij deze kwalificatie zal dat niveau langzaam maar zeker beter worden in Nederland. Maar dan moet het natuurlijk wel te zien zijn op TV.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:54 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik hou niks tegen, het zijn toch echt de dames die hier duidelijk laten zien waarom ze zich nooit hebben gekwalificeerd.
Oh dus je moet posten anders kijk je niet. Logic, ik kijk gewoon in bed.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet in dat topic zien posten anders. Je loopt gewoon te zieken.
Laat gaan joh.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:55 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh dus je moet posten anders kijk je niet. Logic, ik kijk gewoon in bed.
Goed bezig Rikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ja hij komt ff cool doen maar heb hem weer op z'n plek gezet
Alsjeblieft niet, ik wil vermaakt worden en dit heeft niks meer te maken met mooi en schoon spel. het was een gedrocht om naar te kijken als je Nederland steunt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Het niveau is gewoon nog lager en dankzij deze kwalificatie zal dat niveau langzaam maar zeker beter worden in Nederland. Maar dan moet het natuurlijk wel te zien zijn op TV.
Je hebt gelijk, eigenlijk vind ik je gewoon heel stoer!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mondjes snoeren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt zonder twijfel maar je moet ergens beginnen als het gaat om de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal. Kwa ervaring zijn wij zo'n beetje wat Togo was op het mannen-WK van 2006.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ik wil vermaakt worden en dit heeft niks meer te maken met mooi en schoon spel. het was een gedrocht om naar te kijken als je Nederland steunt.
ardquote:
Slapenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die-hard hoor. Of slaap je sowieso nooit?
pas heel laat slaap ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die-hard hoor. Of slaap je sowieso nooit?
Gelukkig ben ik nog jong.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga je vanzelf meer doen wanneer je ouder wordt.
nachtmensen ftwquote:
Zoals die Nieuw zeelanders deden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:09 schreef Downwards het volgende:
Zo rond het uur had je vooral voor het betere knie- en elleboogwerk moeten gaan; dan had je 0,0 meer te duchten gehad van die Chineesjes.
jij bent goed gozerquote:
Ben je een man of een vrouw? Ik weet het namelijk niet. Niet dat het me wat interesseert verder.quote:
Het lult als een kerel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben je een man of een vrouw? Ik weet het namelijk niet. Niet dat het me wat interesseert verder.
ik word als een man behandeld hierzoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben je een man of een vrouw? Ik weet het namelijk niet. Niet dat het me wat interesseert verder.
Maar bent dus een vrouw? Oké.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik word als een man behandeld hierzo
quote:
Oké prullenbak:quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik word als een man behandeld hierzo
DeLuna inderdaad.quote:
quote:
sorry hans ik heb nietquote:
canaaaaaada en zeelandquote:
nahquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:40 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een sappige nectarine, het vocht druipt via mijn kin op mijn buikspieren
nee heb het gewoon teringheetquote:
doe eens chillquote:
ik heb wel een ventilatorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben chill. Het is alleen al pokkeheet, en dan ook nog die pokkewarme laptop.
zet het raam openquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als ik dat naast mijn bed zet ben ik de volgende dag verkouden
Leukere wedstrijd dan Nederland.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:57 schreef Anonymousz het volgende:
ivoorkust - thailand 2-3
7+ blessuretijd
had naar die wedstrijd moeten kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Leukere wedstrijd dan Nederland.
En heb raam al open.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:01 schreef Wicky15 het volgende:
Heb eigenlijk helemaal geen zin meer om tv aan te zetten voor die kutwedstrijd. Maar ik doe het toch maar
Slapen?quote:
Ik heb het opeens heel erg warm hier.. niet normaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:57 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Leukere wedstrijd dan Nederland.
En heb raam al open.
Ja, het is echt niet chillquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het opeens heel erg warm hier.. niet normaal.
Trek je pyjama uit, dan worden we allemaal warmquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb het opeens heel erg warm hier.. niet normaal.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Trek je pyjama uit, dan worden we allemaal warm
[..]
[..]
quote:
ik vind het wel meevallenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet? Heb niet goed gekeken
quote:
niks mis meequote:
Dat dacht ik toch.quote:
Wil jij niet genieten van deze mooie pot?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 03:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zit ik op grote hagelstenen te wachten, gaan ze weer verder.
Had het al op Engels gezet ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef TWP het volgende:
Die commentator is overigens MOTM tot nu toe.
Jij ging dit kijken met het idee dat Nederland voor de titel kon gaan?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:44 schreef Nober het volgende:
Dit ga je toch niet meer kijken? Na twee wedstrijden is wel gebleken dat Nederland er nog niet klaar voor is, en dan doel ik op de speelsters.
Nee kwartfinale, maar met veel beter spel als nummer 12 op de FIFA Ranking.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:46 schreef showtimer het volgende:
[..]
Jij ging dit kijken met het idee dat Nederland voor de titel kon gaan?
Natuurlijk welquote:
Inmiddels genoeg op dit WK gezien om te zeggen dat die Ranking maar een half beeld geeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee kwartfinale, maar met veel beter spel als nummer 12 op de FIFA Ranking.
Over 4 minuten.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:55 schreef Wicky15 het volgende:
Even dutje gedaan. Hoe laat is de volgende pot?
Mexico - Bolivia om half 2 jajajaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:55 schreef Wicky15 het volgende:
Even dutje gedaan. Hoe laat is de volgende pot?
4 goals verschil, 5 zou nog beter zijn en 6 nog beter. Als Zwitserland met minstens 5 goals verschil wint, minstens 6 keer scoort waarvan minstens 4 in de tweede helft moet ik een schone broek gaan halenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat heb je nodig voor je broodbeleg?
Ik kwam er vrij snel achter toen ze maar niet live gingen op ES1quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:59 schreef heywoodu het volgende:
Misschien ben ik de enige die het even vergeten is, misschien ook niet, maar om SUI - ECU te kijken moet je dus overschakelen naar ES2(of ze moeten het nog ergens anders uitzenden?)
Thanks. Zat nog te wachten inderdaadquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:59 schreef heywoodu het volgende:
Misschien ben ik de enige die het even vergeten is, misschien ook niet, maar om SUI - ECU te kijken moet je dus overschakelen naar ES2(of ze moeten het nog ergens anders uitzenden?)
Dit gaat een doelpuntenfestijn worden?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
4 goals verschil, 5 zou nog beter zijn en 6 nog beter. Als Zwitserland met minstens 5 goals verschil wint, minstens 6 keer scoort waarvan minstens 4 in de tweede helft moet ik een schone broek gaan halen
Daar is mijn hoop wel op gevestigd jaquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit gaat een doelpuntenfestijn worden?
Ecuador kan niet echt goed ballen, nee. Maar ze hadden ook wel de nodige pech met drie pingels en roodquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar is mijn hoop wel op gevestigd ja
Nou ben ik echt totaal geen kenner, maar wat ik zoal las over Ecuador was niet best allemaal ("leuk dat ze er zijn, maar ze moeten vooral lol hebben want eigenlijk hebben ze hier niks te zoeken").
Die rode kaartquote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ecuador kan niet echt goed ballen, nee. Maar ze hadden ook wel de nodige pech met drie pingels en rood
Dus dat smerige broekje komt er sowieso.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:04 schreef heywoodu het volgende:
ik vind Ecuador wel leuk en hoop eigenlijk stiekem wel dat ze het goed doen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 01:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dus dat smerige broekje komt er sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |