SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee negers in een slaapzak, een Twix. Oh was Amerika nog niet zo ver?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:01 schreef tralalala het volgende:
Die Amerikaanse "humor" met die TWIX reclame, dat moeten wij hier toch niet?
KutLama'squote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
In China is het altijd verboden te lachen
spoilerquote:
Eerst meloenen en kippetjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twee negers in een slaapzak, een Twix. Oh was Amerika nog niet zo ver?
fixedquote:
Bedankt Jackquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:05 schreef Nober het volgende:
Ik heb opeens het gevoel dat we dit gaan winnen.
Morgen misschien jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:05 schreef Nober het volgende:
Het zou wat zijn, twee keer volkomen kut spelen en 6 puntenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:05 schreef Nober het volgende:
Jezus.. jij hebt een behoorlijke lagquote:
Ja sorryquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jezus.. jij hebt een behoorlijke lag
Ze is welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Donkgodin speelt niet zo goed als de vorige pot.
Die is voor de momenten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van der Donkgodin speelt niet zo goed als de vorige pot.
Mortaxx is volgens mij afgehaaktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:10 schreef Paxcon het volgende:
Wel veel pittige kapsel bij de Chinezen zeg
Nederland ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
China speelt wel minder dan in de 1e helft.
De achterlinie is het sterkste puntquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:10 schreef Strani het volgende:
Nederland gaat gewoon op z'n Grieks winnen.
Voor een wangquote:
Dit is Mortaxx' mening over vrouwenvoetbal:quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ga ik liever het g elftal van de lokale FC bekijken
Manli of Beixing?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook een hele goede schaatster trouwens.
Beperkt dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is Mortaxx' mening over vrouwenvoetbal:
[..]
Manli is al jaren gestopt en was wel iets beter, maar allebei zijn ze wereldtop (geweest)quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Alletwee maar ik dacht dat Beixing de beste was.
Het wordt tijd voor Lagerhuisquote:
Ik volg het schaatsen al jaren niet echt meer op de voet, eerlijk gezegd. Ik kijk af en toe. Ik mis de tijd van Ritsma, Postma en Zandstra..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manli is al jaren gestopt en was wel iets beter, maar allebei zijn ze wereldtop (geweest)
In het vrouwenboetbal eigenlijk ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:17 schreef Ferdii het volgende:
In fifa moet je in zo'n situatie altijd kappen rn dan schieten
Korte hoek wil ook nog wel eens lukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:17 schreef Ferdii het volgende:
In fifa moet je in zo'n situatie altijd kappen rn dan schieten
Vrouwenvoetbal hé, dus wegmerriën.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:19 schreef spijkerbroek het volgende:
wtf.. waarom hengst zij die bal niet gewoon weg..
quote:
Kunnen we die Middag niet ruilen met die duitse Mittag?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spitse speelt wel beter in de 2e helft ja. Middag blijft wel echt slecht
Zo zou ik ze niet willen omschrijven. Hooguit hun afwerking.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
Het is dat die Chinezen ook tyfusslecht zijn
Welke van de 11?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:23 schreef Ferdii het volgende:
Die Chinees met kort haar is gewoon een kerel
allemaalquote:
Precies al die chinezen zullen jaloers zijn zo lekker zij isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:25 schreef tralalala het volgende:
Nederland kan wel wat Hoogendijk gebruiken.
avond erin?quote:
Deze bevalt me stukken beter dan Geurts jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:27 schreef Nober het volgende:
Onze keepster
Geurts mag geblesseerd blijven.
Alvast een beetje inkomen voor komende avond.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik word een beetje depressief van dit Nederlandse team
NL is niks zonder albaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen wordt het niet anders.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Precies. Gelijkspelen vandaag en je staat al bijna in de achtste finales.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:28 schreef Simmertje het volgende:
Wat wil je in hun eerste WK? Beter resultaat voetbal op dit moment dan kansloos ten onder gaan.
Dan kijk ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alvast een beetje inkomen voor komende avond.
Is waar natuurlijk, maar je zit wel tegen een verliespartij aanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Gelijkspelen vandaag en je staat al bijna in de achtste finales.
Of die potten worden zo nat dat ze geen stap meer kunnen verzetten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:26 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Precies al die chinezen zullen jaloers zijn zo lekker zij is
gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alba en ik hebben net samen de kaarsjes uitgeblazen
maar ik heb nietquote:
vrouwen zijn gevoeligquote:
Hij kreeg niet eens een schopquote:
Zijn gewoon tranen van geluk dat ze een medische behandeling krijgt. In China zelf kan ze dat vergeten.quote:
die had zo mee kunnen doen jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij kreeg niet eens een schop
[ afbeelding ]
Nog niet te zeggen omdat ze als eerste, tweede of beste nummer drie door kunnen gaan in de poule.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:29 schreef TheVulture het volgende:
Tegen wie spelen ze eventueel in de achtste finale?
Miedema gaat zo verrassenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:34 schreef KingRoland het volgende:
Zulke momentjes heb je ook net zoals Messi in de CL finale. Onzichtbaar.
juichen.rarquote:
De stormram schijnt een surinamer van 1,50 te zien die de 100 meter in 9 seconden kan lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:38 schreef FritzWepper het volgende:
Hebben we een stormram in de selectie?
Churandy Martina??quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:39 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De stormram schijnt een surinamer van 1,50 te zien die de 100 meter in 9 seconden kan lopen
Dat gaat sowieso nooit lukken met Canada.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:40 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je wil de poule winnen want dan speel je tot de halve finale tegen nrs. 3 en 2.
Die zit op de bankquote:
Nelly Coomanquote:
Dan kom je in de kwartfinale al de V.S. tegen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso nooit lukken met Canada.
Lijkt me ook. zeker met het doelsaldo van Thailand en Ivoorkust, die vallen al af.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:41 schreef TheVulture het volgende:
4 punten lijken me sowieso wel genoeg voor een van de beste nummers 3
Ik zou er voor tekenenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:42 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dan kom je in de kwartfinale al de V.S. tegen.
Gewoon van Canada winnen volgende week.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 01:41 schreef TheVulture het volgende:
4 punten lijken me sowieso wel genoeg voor een van de beste nummers 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |