Dat kan de Russische economie prima aan want dit betekent meer orders, EN er gaat binnenkort wat biljoentjes hun kant op van de uistaande Oekrainische gasschulden, die lekker door de EU (lees jullie) betaalt gaat worden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:56 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Je krijgsmacht moderniseren is prima, maar het gaat hier om een reactie op de plaatsing van Amerikaans wapentuig in Europa, ergo: het begin van een wapenwedloop en dat kan de Russische economie helemaal niet aan.
Want meer orders?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Dat kan de Russische economie prima aan want dit betekent meer orders, EN er gaat binnenkort wat biljoentjes hun kant op van de uistaande Oekrainische gasschulden, die lekker door de EU (lees jullie) betaalt gaat worden.
Werkelijk? Dan ga jij even uitleggen hoe het wel werk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Want meer orders?Dat is niet hoe zoiets werkt he
gewoon maar bij blijven bestellen want meer orders!!!!!
Biljoentjes aan gas![]()
![]()
Dat wordt flink stoken dan... meer dan de gehele economie van Rusland opstoken aan gas.
We gaan eraan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe zat China eigenlijk bij de vorige koude oorlog?
Hoorde deze ook bij de tweede wereld, en hoe zat het toen met de slagkrachtbvan China?
China is nu een van de grootste economien van de wereld, als zij samenspannen met Rusland zijn we als NATO wel echt de lul.
Duurt nog wel even, China wil suprematie bereiken tegen 2050, las ik ergens... Hebben ze Rusland niet voor nodig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:23 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe zat China eigenlijk bij de vorige koude oorlog?
Hoorde deze ook bij de tweede wereld, en hoe zat het toen met de slagkrachtbvan China?
China is nu een van de grootste economien van de wereld, als zij samenspannen met Rusland zijn we als NATO wel echt de lul.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Duurt nog wel even, China wil suprematie bereiken tegen 2050, las ik ergens... Hebben ze Rusland niet voor nodig.
*wil een grapje over onze defensie maken*quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar als je bijvoorbeeld strijdkrachten vergelijkt: USA 550.000 en 200.000 reserve, China 1,5 miljoen en 8 miljoen reserve.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
*wil een grapje over onze defensie maken*
Nederland: *alles verkocht*quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]USA 250 gevechtsvliegtuigen, China 4000.
Die zitten er allang in want vlak na de inname van de Krim werd er een miljarden deal gesloten met Rusland.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:33 schreef Infection het volgende:
Zo lang China zich maar buiten het huidige conflict houdt maak ik mij nog geen zorgen.
De tering, zou je bijna denken dat je zowel China als Rusland moet first-strike-nuken om het VS idee stand te kunnen laten houden. Anders maak je militair gezien gewoon geen kans, economisch maken de VS sowieso geen kans meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
Eurazië had me zo veel leuker geleken dan Eurabië..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De tering, zou je bijna denken dat je zowel China als Rusland moet first-strike-nuken om het VS idee stand te kunnen laten houden. Anders maak je militair gezien gewoon geen kans, economisch maken de VS sowieso geen kans meer.
Kwa troepen en wapentuig bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Die zitten er allang in want vlak na de inname van de Krim werd er een miljarden deal gesloten met Rusland.
Maw. China "steunt" Rusland economisch en zal absoluut niet meedoen aan sancties.
Oh dat hebben de Russen niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:37 schreef Infection het volgende:
[..]
Kwa troepen en wapentuig bedoel ik dan.
USA marine schepen 51, China 485.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De tering, zou je bijna denken dat je zowel China als Rusland moet first-strike-nuken om het VS idee stand te kunnen laten houden. Anders maak je militair gezien gewoon geen kans, economisch maken de VS sowieso geen kans meer.
271 schepen, zegt Wiki.quote:
Dat weet ik niet. heb alles van WIKI afgehaald en die 271 is dus inclusief alle bijkomende rommel. Dus misschien is de totale sterkte van de Chinezen nog wel veel meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
271 schepen, zegt Wiki.
En voordat je wijst op het verschil tussen oorlogs- en transportschepen; jij noemt ook het voltallige aantal schepen van China, inclusief transport en andere rotzooi.
Wat is jouw bron in godesnaam? De VS beschikt over 1000den jagers. 250 Is wat NL had tot een paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
Ja dat zat er aan te komen. Dat was een van de redenen om Lybiue aan te vallen want Ghadaffi wilde ook niet meer afrekenen in dollars.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:41 schreef Infection het volgende:
Toevallig zag ik dit net binnen komen rollen op twitter:
Russia’s Gazprom and China’s CNPC to exclude dollar from gas settlements
http://rt.com/business/267517-russia-china-gas-trade/
Nog wel meer zelfs, volgens Wiki:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
271 schepen, zegt Wiki.
En voordat je wijst op het verschil tussen oorlogs- en transportschepen; jij noemt ook het voltallige aantal schepen van China, inclusief transport en andere rotzooi.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat is jouw bron in godesnaam? De VS beschikt over 1000den jagers. 250 Is wat NL had tot een paar jaar geleden.
dit klopt inderdaad niet. De VS hebben de veruit de grootste luchtmacht ter wereld. Rusland (en misschien China, weet ik niet) hebben wel veel meer tanks en artillerie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef DUTCHKO het volgende:
Of anders Nederland wel. Die schijnen euro's te gebruiken!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:46 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja dat zat er aan te komen. Dat was een van de redenen om Lybiue aan te vallen want Ghadaffi wilde ook niet meer afrekenen in dollars.
https://nl.wikipedia.org/wiki/United_States_Air_Forcequote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:59 schreef Romanus het volgende:
[..]
[..]
dit klopt inderdaad niet. De VS hebben de veruit de grootste luchtmacht ter wereld. Rusland (en misschien China, weet ik niet) hebben wel veel meer tanks en artillerie.
Die knul is gewoon ingehuurd door de Russen om desinformatie te verspreiden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:00 schreef Infection het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/United_States_Air_Force
3857 vliegtuigen. Dat is toch wel iets meer inderdaad.
Ja precies, want een kogel uit een AK doet minder pijn dan een kogel uit een colt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:05 schreef PantaRhei het volgende:
Mensen die serieus aantallen militairen, schepen of vliegtuigen hier neerzetten____!
Het Russische leger is in de verste verte op hetzelfde niveau als dat van de VS. Het is verouderd en de moraal is laag. Over China hoeven we het niet eens te hebben, dat leger is een lachertje in vergelijking met de VS. De VS heeft het strategische overwicht op alle gebieden omdat het technisch veel verder is. Reminder: aantallen doen er al sinds WO2 niet meer toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |