Dan stuur ik rond die tijd wel pics.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:58 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook. Jammer dat ik tegenwoordig tegen half 12 al wegdoezel.
Ligt eraan waarvan natuurlijk anders helpt het niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan stuur ik rond die tijd wel pics.
Met dit soort gasten is dat niet heel moeilijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:58 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook. Jammer dat ik tegenwoordig tegen half 12 al wegdoezel.
Ja en toen gooide ik dus een glas bier, ja en ik ving dat toen op haha.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Jeumig, dat biergooimoment was wel episch. Maar om ze nu als serieus onderdeel in een talkshow neer te zetten
Ik denk (hoop) dat het zo'n itempje is van een paar minuten. Mag toch niet hopen dat ze er serieus een kwartier over gaan praten terwijl er genoeg interessante dingen in de wereld gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Jeumig, dat biergooimoment was wel episch. Maar om ze nu als serieus onderdeel in een talkshow neer te zetten
Echt he. Zoveel trivialiteit kan ik niet meer aanquote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Bij RTL Late Night duiken dat soort items bijna elke dag op...quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Jovatov het volgende:
Mja, de VS veroveren is natuurlijk wel het ultieme imperialisme.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Amerika roept.
Die blinde fascinatie voor de vs![]()
Eva wil RTL Late Night zijn. Jammer.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:06 schreef alors het volgende:
Echt zo'n DWDD item. Gelukkig gaan we het straks over echt interessante dingen hebben, Tim Knol gaat over bier praten, en nog wat B-acteurs komen hun voorstelling pluggen.
Gekruisd met Jeroen van der Boom.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef gosschalks het volgende:
Ik dacht even dat dit Roel van Velzen was
quote:Op maandag 15 juni 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gekruisd met Jeroen van der Boom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |