SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 12-06-2015 13:23:07 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Steek jij je lul maar lekker in de aarde vriend , koekoekquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef McNulty het volgende:
jakkenhakker ik neuk je moeder 1 uur lang
Liever doof dan blind.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef Ethanolic het volgende:
Jonges Ff een stelling
Liever blind dan kaal.
Discuss.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Lol blind no thanks, liever kaal
Er zijn veel alpha role models voor kale mannen. Pim Fortuyn, Professor Xavier, Johnny Sins, The Rock enz
dat vroeg ik toch niet sukkelquote:
Professor Xavierquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn veel alpha role models voor kale mannen. Pim Fortuyn, Professor Xavier, Johnny Sins, The Rock enz
Een van mijn passies is muziek luisteren. Geen boeken meer kunnen lezen is geen wereldramp. Geen (nieuwe) muziek kunnen luisteren daartegen wordt zwaar afkicken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:43 schreef Ethanolic het volgende:
veilig om te zeggen trouwens, ik denk dat iedereen liever doof dan blind is
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
een chago bitch maar wel met lekker lijf
Professor Xquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:53 schreef McNulty het volgende:
Iemand zoekt op een subtiele manier toestemming om fatty te mogen worden.
Technologie heeft oplossing voor doof, nog niet voor blind... Dus is geen keuze eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:46 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Een van mijn passies is muziek luisteren. Geen boeken meer kunnen lezen is geen wereldramp. Geen (nieuwe) muziek kunnen luisteren daartegen wordt zwaar afkicken.
/kaal of kammen
Slimme boi deze.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Technologie heeft oplossing voor doof, nog niet voor blind... Dus is geen keuze eigenlijk
Jamaar, kale mensen hebben dat soort problemen met haar nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Als je blind bent kan je dus ook niet meer naar jezelf kijken en weet je dus ook niet hoe je eventuele haar dan zit enzo dus echt wtf
Blind geboren worden en blind worden zijn twee hele verschillende dingen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:56 schreef JackieBrown het volgende:
Als je blind bent kan je dus ook niet meer naar jezelf kijken en weet je dus ook niet hoe je eventuele haar dan zit enzo dus echt wtf
ik neuk liever lekkere bitch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
Oke nog eentje, hebben jullie liever dat je vrouw na jaren relatie lief is maar wel dik wordt (niet volslank maar echt vormloos dik).. offf een chago bitch maar wel met lekker lijf
Dikke wijf...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
Oke nog eentje, hebben jullie liever dat je vrouw na jaren relatie lief is maar wel dik wordt (niet volslank maar echt vormloos dik).. offf een chago bitch maar wel met lekker lijf
Hey Corquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:04 schreef V1z0R het volgende:
Na jaren doe je toch bijna niks meer aan sex in de relatie dus 1x per maand goed zat zuipen en er overheen en daarnaast jonge hoeren neuken.
I know. Maar die vertiefte houding ontsiert elke vrouw.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef V1z0R het volgende:
Deze denk ik Nulty?
http://www.skoften.net/it(...)hemelsnaam_je_ballen
Maar dat is dik EN chago
Heerlijkquote:
Zij heeft d'r mooiboi die doet wat ze zegtquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
I know. Maar die vertiefte houding ontsiert elke vrouw.
Wut?????????quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zij heeft d'r mooiboi die doet wat ze zegt
Hij is de bijlmer ontsnapt en heeft nu alleen gezeik van z'n wijf, in plaats van gezeik van de boys omdat 'ie legit werkt plus gezeik van shaquisha in een 40m2 huurflatje met 2 kutkoters van lexxxus die d'r backstage heeft gepaald
hij heeft het eigenlijk vrij goed
AHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
Hey MsWeissFripsel
https://www.facebook.com/334722313397303/videos/399319733604227/
Godverquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:30 schreef Ethanolic het volgende:
Hey MsWeissFripsel
https://www.facebook.com/334722313397303/videos/399319733604227/
echt money maakt 'ie niet anders liep hij niet in die lelijke nep armani shirts, lef heeft hij ook niet anders had hij haar wel boks op de neus gegevenquote:
Hij klinkt als iemand waar je vrienden mee wil wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)-in-de-basic-fit-589
Whahaha
Hoe dat zo?quote:
hahahahaquote:Een dikke Turk die Ahmed heet begint een gesprek met me. Hij zegt dat hij vroeger een bekende dj was en veel geld had, maar nu werkt hij als beveiliger en daarom sport hij 's nachts. Hij heeft vier vriendinnen, waarvan hij uiteindelijk met één wil trouwen. Hij zegt dat de kans dat een vrouw vreemdgaat 100% is, en dat het eigenlijk allemaal hoeren zijn. Hij weet ook veel over de modewereld, bijvoorbeeld dat je sowieso je kontje moet opgeven als je wilt doorbreken als model, ongeacht je geslacht
Lekker varen vandaag, en de baas betaaltquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zoooo goede dag uitgekozen om vrij te zijn
hey setoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:33 schreef seto het volgende:
hey champy
hey no1
hey henk
hey awesome
hey beach
hey gekoeld
Slecht geslapen broeder?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:08 schreef Awesome_ het volgende:
Kanker allemaal maar ook een eind op hier. TR de kanker maar uit deze post.
Fopje. Rot op homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Chai het volgende:
Hey Deuce, je bent een plank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh christ ze heeft het nog gedaan ook. Het is wachten op de eerste "je durft écht niet in KPD te posten".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 uur mediteren per dag. Ik heb echt al kk veel moeite met 5minuten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:22 schreef JaqenHghar het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)onstop-meditatie-271
Gratis trippen
Wie zijn die dozen achterin hun auto dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef V1z0R het volgende:
Deze denk ik Nulty?
http://www.skoften.net/it(...)hemelsnaam_je_ballen
Maar dat is dik EN chago
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:22 schreef JaqenHghar het volgende:
http://www.vice.com/nl/re(...)onstop-meditatie-271
Gratis trippen
Niet wat voor jou Awesome? 9 dagen mediteren. Goed begin voor je NoFap.
quote:Als diner eten we penne. Honderden kleine, natte gaatjes staren me aan. Ik eet ze met een harde pik.
De grootste uitdaging zou ik zo lang zonder fatsoenlijk eten vinden. :$quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha
Het spacende gedeelte ja. Tien uur stilzitten is echt verschrikkelijk. Dan loop je als zo'n andre kuipers naar de eetzaal, gek. Zoveel gains die je gaat verliezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Srs lijkt me wel tof om een keer te doen.
Als je een paar dagen niet zonder gains kan heb je er bij voorbaat al te weinig.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het spacende gedeelte ja. Tien uur stilzitten is echt verschrikkelijk. Dan loop je als zo'n andre kuipers naar de eetzaal, gek. Zoveel gains die je gaat verliezen.
Lolquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:44 schreef Faeroer het volgende:
Alleen werkloze dobberneggerreddende kuthippies mediteren, met hun niet gewassen ANTIFA hoofden en gore bessen
Hahha wat cool.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
http://www.vice.com/nl/read/ik-ging-naar-diggerland-347
Heey Henk
Vetquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
Heey Henk
omgquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
Heey Henk
Fuck die bootjes in de efteling waar je 50 cent in moet gooien en dan 5 minuten kunt sturen vanaf de kantquote:
Eftelingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Fuck die bootjes in de efteling waar je 50 cent in moet gooien en dan 5 minuten kunt sturen vanaf de kant
Niet echt natspuiten maar iets anders zeker.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:06 schreef seto het volgende:
je moet als het mooi weer is naar walibi en dan naar die splash battle
kan je al die chicks met witte topjes helemaal natspuiten en ze vinden het niet erg
Helemaal koekwaus in de Villa Volta lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
EftelingAnderhalf uur in de rij staan in de fucking hete zon voor een ritje van 3 minuten.
De tweede keer met een herfstdag heen gegaan, nergens rijen
Ik was in het voorjaar op een hele regenachtige dag in de Eftelingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
EftelingAnderhalf uur in de rij staan in de fucking hete zon voor een ritje van 3 minuten.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Helemaal koekwaus in de Villa Volta lijkt me wel tof
Afgangquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik was in het voorjaar op een hele regenachtige dag in de Eftelingkon mooi alsnog een uur in de rij staan bij alle attracties
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:54 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha
Hey Weissmanquote:Een dikke Turk die Ahmed heet begint een gesprek met me. Hij zegt dat hij vroeger een bekende dj was en veel geld had, maar nu werkt hij als beveiliger en daarom sport hij 's nachts. Hij heeft vier vriendinnen, waarvan hij uiteindelijk met één wil trouwen. Hij zegt dat de kans dat een vrouw vreemdgaat 100% is, en dat het eigenlijk allemaal hoeren zijn. Hij weet ook veel over de modewereld, bijvoorbeeld dat je sowieso je kontje moet opgeven als je wilt doorbreken als model, ongeacht je geslacht.
Doordeweekse dag pakken tijdens schoolweken in de herfst inderdaad. Ben groot fan van pretparken maar heb een teringhekel aan loslopende kinderen en tokkie-ouders die gewenst hadden dat ze dat zaad doorgeslikt had ipv zwanger te raken. Zo ben ik ook in november in disneyland geweest. Wel alles in kerstsfeer, geen drukte. Was briljant.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik tan echt als een mallequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
AfgangIk houd ook niet zo van attractieparken. 1. Omdat ik geen geduldig persoon ben. 2. Ik heb een gingerhuidje die niet zo best tegen zonlicht kan.
Haha, jij hebt geen zielquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:10 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
AfgangIk houd ook niet zo van attractieparken. 1. Omdat ik geen geduldig persoon ben. 2. Ik heb een gingerhuidje die niet zo best tegen zonlicht kan.
Die met de laserguns? Word.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:13 schreef seto het volgende:
die buzz lightyear attractie is echt de vetste in heel disneyland
ik zou alleen daarvoor alweer naar disneyland gaan
Ik blijf mooi puurquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:11 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik tan echt als een mallebegin al mooie bruine benen te krijgen ^^
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Chai het volgende:
Hey Deuce, je bent een plank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg het even niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word jouw Allahdin sultan, jij mijn Jasmine met die Iran ogen komquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die met de laserguns? Word.
Al is de tower of terror toch ook wel redelijk briljant, en de Finding Nemo achtbaan aanzienlijk spannender dan je in eerste instantie zou denken.
Disneyland
Wat heeft ze nog gedaan ook?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh christ ze heeft het nog gedaan ook. Het is wachten op de eerste "je durft écht niet in KPD te posten".
Ik heb wel wat vitamine D voor je.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Straks lekker wat vitamine D pakken. It's a good day.
Ik wrijf wel over je lampquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik word jouw Allahdin sultan, jij mijn Jasmine met die Iran ogen kom
Het liefst 3 keer achter elkaar, als er geen rij staat. De sterrenhemelquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:18 schreef Questular het volgende:
Ok eerlijk zijn mensen, als je naar de efteling gaat pak je dan droomvlucht mee omdat je het stiekem gewoon leuk vindt?
hahahaha Fopje gaat full mental vriendquote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:06 schreef Awesome_ het volgende:
4 weken ban voor rot op homo. de gymclassic.
quote:
Ik kreeg altijd nachtmerries van die pratende afvalbakken toen ik als jonge Vikinggod dit land binnenkwam. Hebben ze die daar nog?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:18 schreef Questular het volgende:
Ok eerlijk zijn mensen, als je naar de efteling gaat pak je dan droomvlucht mee omdat je het stiekem gewoon leuk vindt?
goeie keuzes, die finding nemo is indd ook veel toffer dan de gemiddelde over de kop achtbaanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die met de laserguns? Word.
Al is de tower of terror toch ook wel redelijk briljant, en de Finding Nemo achtbaan aanzienlijk spannender dan je in eerste instantie zou denken.
Disneyland
Volwassen mensen zouden wat meer moeten "spelen" word je een vrolijker mens van ^^quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:31 schreef Awesome_ het volgende:
Pretparken. Ben je 10 of zo?
Doe mij maar een lekkere middag in het zonnetje in de voortuin. Blokje kaas en worst erbij. Beentjes op een kistje bier omhoog. Wit hempie aan en 100%NL uit de stereo.
Niet van dat blije.
hey henk
Nah.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou deze jongen relaxed zijn om in te liggen?
Wij hebben dit in de tuin staanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou deze jongen relaxed zijn om in te liggen?
Nice man.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Wij hebben dit in de tuin staan
[ afbeelding ]
als je de ruimte + financiën er voor hebt is dit echt een toppertje.
Rugstuk kun je neerklappen zodat het een 2 persoons ligbankje wordt
bij clumsy moet dat rugstuk dus permanent naar benedenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Wij hebben dit in de tuin staan
[ afbeelding ]
als je de ruimte + financiën er voor hebt is dit echt een toppertje.
Rugstuk kun je neerklappen zodat het een 2 persoons ligbankje wordt
Je miste bij die eerste een beetje de kans om te zeggen dat als een zonnebank de belasting al niet aan kan ik beter op de grond kan gaan liggen. Geeft niet, is nog vroeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:38 schreef seto het volgende:
[..]
bij clumsy moet dat rugstuk dus permanent naar beneden
Of te zeggen dat het balkon sowieso al krap is als CC er op staat.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je miste bij die eerste een beetje de kans om te zeggen dat als een zonnebank de belasting al niet aan kan ik beter op de grond kan gaan liggen. Geeft niet, is nog vroeg.
deze burn is zo zwak als je liftsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:38 schreef seto het volgende:
[..]
bij clumsy moet dat rugstuk dus permanent naar beneden
Echt een fatty sig heb je nu.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice man.
Wordt alleen krap op m'n balkon.
Hey doessie doe een mooie dierenplaatje dan. Of boody dat mag ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker weertje vandaag. Lekker van het zonnetje genieten.
Prachtig seto.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey nultyquote:
Loop je mij te bedreigen via dm?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:52 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik nog even terugkomen op deze post.
[..]
Prachtig seto.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey doessie doe een mooie dierenplaatje dan. Of boody dat mag ook.
MOARquote:
Die enorm grote kerel komt me bekend voor, is dit een "BN-er" of verzin ik dit zo maar?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:52 schreef no1uknow het volgende:
Mag ik nog even terugkomen op deze post.
[..]
Prachtig seto.
Waarom reageer je meteen zo passief agressief als je zelf wordt geburnt?quote:vrijdag 12 juni 2015 10:53 schreef seto het volgende:[/b]
[..]
hey nulty
hoe heb jij leren leven met het feit dat je zo boos wordt van mensen op de internets?
dat is het monster van laakkwartier vriendquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Die enorm grote kerel komt me bekend voor, is dit een "BN-er" of verzin ik dit zo maar?
is gwn normale vraag?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:05 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom reageer je meteen zo passief agressief als je zelf wordt geburnt?
Even wat gelezen over hem.... wat een beestquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:08 schreef seto het volgende:
[..]
dat is het monster van laakkwartier vriend
[..]
is gwn normale vraag?
blote bast?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:08 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen weekend maar zo voelt het al wel. Mis alleen een koud biertje, slecht geregeld voor mezelf
Hey Henk ben je op naaktstrand? Kom zo even naar homobosjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:08 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen weekend maar zo voelt het al wel. Mis alleen een koud biertje, slecht geregeld voor mezelf
iedereen die topic of sfeerverziekend bezig is of de boel loopt te ondermijnen iddquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Full reddit valt wel mee toch. Dit is alleen om die retards aan te pakken die komen kutten in allerlei topics. Voornamelijk KLB kleuters die uitzaaien over het forum.
Een beetje 'doe gewoon normaal, zo doe ik ook'-principe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen die topic of sfeerverziekend bezig is of de boel loopt te ondermijnen idd
Het overgrote deel van de users zal hier nooit mee te maken krijgen, maar wel merken dat de sfeer erop vooruit gaat
hangt van de situatie af. in principe niet tenzij grapje en mod dat ook zo opvat zou ik zeggen. Overleg dat met de mod.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mogen we nog wel "rot op homo" zeggen tegen mods?
Sowieso niet tegen iemand. Niet tegen mods, ook niet tegen iemand anders.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Mogen we nog wel "rot op homo" zeggen tegen mods?
quote:
quote:
Mag ik dan wel linken naar het topic in MED?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
iedereen die topic of sfeerverziekend bezig is of de boel loopt te ondermijnen idd
Het overgrote deel van de users zal hier nooit mee te maken krijgen, maar wel merken dat de sfeer erop vooruit gaat
Ik kan hem ook als topic pointer plaatsen? Is dat wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik dan wel linken naar het topic in MED?Het leek me gewoonweg relevant om hier te posten, gezien het postgedrag van enkele users (waaronder ondergetekende) hier. Slechts als heads-up.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Danny het volgende:
[..]
hangt van de situatie af. in principe niet tenzij grapje en mod dat ook zo opvat zou ik zeggen. Overleg dat met de mod.
popcorn.gifquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sowieso niet tegen iemand. Niet tegen mods, ook niet tegen iemand anders.
maar natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik dan wel linken naar het topic in MED?Het leek me gewoonweg relevant om hier te posten, gezien het postgedrag van enkele users (waaronder ondergetekende) hier. Slechts als heads-up.
Fopje. Zand erover dan? Jij zei wat dingen, ik zei wat dingen. Ik vind dat we de strijdbijl moeten begraven. Wat jij? Het leven is te kort om wrok te koesteren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Rot op h.....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fopje. Zand erover dan? Jij zei wat dingen, ik zei wat dingen. Ik vind dat we de strijdbijl moeten begraven. Wat jij? Het leven is te kort om wrok te koesteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor dit bezoek.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:33 schreef Danny het volgende:
[..]
maar natuurlijk
ga ik nu weer een deurtje verder. carry on
Ik zei wat dingen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fopje. Zand erover dan? Jij zei wat dingen, ik zei wat dingen? Ik vind dat we de strijdbijl moeten begraven. Wat jij? Het leven is te kort om wrok te koesteren.
Iedereen hanteert een andere methode hequote:
Hmm, denial isn't just a river in egypt. Maar goed, ik sta hier boven. We bedoelen hetzelfde. Let's agree to disagree.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zei wat dingen?![]()
Maare, van mijn kant is er geen strijdbijl hoor. Als er gewoon normaal gedaan wordt heb je van ons echt geen last.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm, denial isn't just a river in egypt. Maar goed, ik sta hier boven. We bedoelen hetzelfde. Let's agree to disagree.
Groetjes thuis!
Eens, maar jij kan toch niet per definitie de sociale norm stellen voor onderlinge verhoudingen tussen users hier, als ik bijvoorbeeld rot op homo tegen een user als seto zeg in de (zoals Danny het noemde) context van een grap?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Iedereen hanteert een andere methode heMaar het is vind ik het geen verschil of je nou tegen mij rot op homo zegt, of tegen een willekeurig ander iemand.
homoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Flinke jongen die mij nog homo durft te noemen.
leuk manquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:39 schreef Deuce92 het volgende:
Als je "rot op" tegen Ang3l zegt zeg je eigenlijk "rot op, homo".
Mag je dan helemaal geen "rot op" meer zeggen tegen de homoseksuele medemens?
Jullie mogen elkaar homo noemen of schatje of weet ik veel wat. Dat moeten jullie lekker zelf weten als jullie daar opgewonden van worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Eens, maar jij kan toch niet per definitie de sociale norm stellen voor onderlinge verhoudingen tussen users hier, als ik bijvoorbeeld rot op homo tegen een user als seto zeg in de (zoals Danny het noemde) context van een grap?
duidelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jullie mogen elkaar homo noemen of schatje of weet ik veel wat. Dat moeten jullie lekker zelf weten als jullie daar opgewonden van worden.
Het gaat mij erom, dat stel: Je bent nieuw op een forum, je komt hier binnen omdat je ook graag in de "gym" komt. En dat je dan van 10 man moet horen dat je moet "oprotten homo". Die zien we dan nooit meer terug.
Als we nu gaan zeggen dat het dat mag zeggen als je dat als grapje bedoeld, dan is het dus áltijd een grapjeDus gewoon nee. Het voegt totaal niks toe.
Wat kinderachtig joh. Smegmanus en LompeHork doen daar ook nooit moeilijk over. Dat is gewoon zo'n rolling gimmick van de Gym hier. Waarom raak je daar zo butthurt over?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
tr gezetquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:47 schreef Questular het volgende:
Wat heeft ie dan gedaan?
# 0 ban masterrace hier
Zie 4 posts boven jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat kinderachtig joh. Smegmanus en LompeHork doen daar ook nooit moeilijk over. Dat is gewoon zo'n rolling gimmick van de Gym hier. Waarom raak je daar zo butthurt over?
Wat heb jij tegen homo's? No homoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jullie mogen elkaar homo noemen of schatje of weet ik veel wat. Dat moeten jullie lekker zelf weten als jullie daar opgewonden van worden.
Het gaat mij erom, dat stel: Je bent nieuw op een forum, je komt hier binnen omdat je ook graag in de "gym" komt. En dat je dan van 10 man moet horen dat je moet "oprotten homo". Die zien we dan nooit meer terug.
Als we nu gaan zeggen dat het dat mag zeggen als je dat als grapje bedoeld, dan is het dus áltijd een grapjeDus gewoon nee. Het voegt totaal niks toe.
1 2 | [img=550]http://www.glittermaker.com/temp-images/9/461/glitter-baby-143410648776158.gif[/img] [img=550]http://www.glittermaker.com/temp-images/3/558/glitter-baby-143410650156582.gif[/img] |
Misschien is het nog een beetje auw van gisteravond.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat kinderachtig joh. Smegmanus en LompeHork doen daar ook nooit moeilijk over. Dat is gewoon zo'n rolling gimmick van de Gym hier. Waarom raak je daar zo butthurt over?
Ik wil bij deze even aangeven dat ik dit als grapje indexeer en mij dus ook niet aangevallen voel.quote:
Egte regelneef desequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:06 schreef seto het volgende:
je moet als het mooi weer is naar walibi en dan naar die splash battle
kan je al die chicks met witte topjes helemaal natspuiten en ze vinden het niet erg
en ik vind jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is helemaal niet tegen jullie gerichtquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:12 schreef stinkie het volgende:
aha, dus MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie dit kusknufkroel epistel is tegen ons gericht. Kijk Fopje meteen eens de grote jongen uithangen. Ik hoop dat het niet weer op een blamage voor je uitdraait.
Oh en
PS. Eindelijk van Tong80 af, goede zaak.
Dat zeggen ze allemaal. Je moet begrijpen dat wie meer hormoniaal zijn dan anderen vanwege het gebruik van creatine en whey. Ik spuit altijd m'n glutus maximus vol met whey, zodat het sneller z'n werk doet en ik geen scheetjes moet laten bij het squatten.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is helemaal niet tegen jullie gerichtIs voor iedereen.
Mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:17 schreef Faeroer het volgende:
Als jij gewoon normaal doet, doen wij dat ook.
Dan gebruik je toch een beetje extra foundationquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Vanmorgen door mijn dagcreme heen. Echt super vette T-zone nu.
De omschrijving afvoerpuntje is duidelijk op ons gericht Fopskequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is helemaal niet tegen jullie gerichtIs voor iedereen.
Ghehe, ja jullie zijn heel erg belangrijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
De omschrijving afvoerpuntje is duidelijk op ons gericht Fopske
Ik denk dat je haar gewoon ff moet dm'en deuce. Ze toont interesse.quote:
de baas was hier net zelf dus wat denk jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ghehe, ja jullie zijn heel erg belangrijk.
Als het met zo'n smily toontje is hoeft het voor mij niet meer.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Weissman is on break en jy gt gelyk rond slettuhquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Henk ben je op naaktstrand? Kom zo even naar homobosje
Nohomo
Ach de smiley is niet goed? Ahw.. Wees toch eens een vent man.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:25 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als het met zo'n smily toontje is hoeft het voor mij niet meer.
DM's en PM's ook niet trouwens, die lees ik toch niet.
De groeiten, ik ga beetje wandelen en kip eten.
Vent? Kom Scheepmakerskade Rdam 15-06-2015 rond lunchtijd, met je smily.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ach de smiley is niet goed? Ahw.. Wees toch eens een vent man.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:35 schreef VMSDKR het volgende:
Fopje, je bedoelt het vast goed maar je snapt zo weinig van de gym. Je weet niks.
Net als de overheid, die weet ook niks.
Maar die doen ook niks. Wat willen ze doen dan, de overheid?
Precies, niks. Ze doen niks. Helemaal niks.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:39 schreef Fopje het volgende:
Nogmaals, noem elkaar gerust homo. Wat dat is echt superlachen
Fopje is dat maatschepje onderin de pot B&F whey, maak er wat moois van.quote:
Jeetje Henk, deze verborgen agenda had ik van jou absoluut niet verwacht. Mag ik vragen als jij ambities hebt om moderator te worden?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:55 schreef fathank het volgende:
Doe toch niet zo verongelijkt met z'n allen. Heel fok weet heus wel hoe tof je bent.
De crew heeft bepaald, klaar. Soms moet je je een beetje aanpassen. Of gewoon oprotten. Homo.
Rot op homoseksuele collaborateur! Ze moesten je kaalskeren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:55 schreef fathank het volgende:
Doe toch niet zo verongelijkt met z'n allen. Heel fok weet heus wel hoe tof je bent.
De crew heeft bepaald, klaar. Soms moet je je een beetje aanpassen. Of gewoon oprotten. Homo.
Die linker zou je vast wel willen pijpen ofnie?quote:
Van z'n levensdagen niet. Maar het altijd op je strepen gaan staan om bepaalde dingen te zeggen of te doen omdat je vindt dat je daar recht op hebt omdat dat vroeger nou eenmaal ook zo was of om wat voor reden dan ook is een beetje treurig. Beetje het full-klokov klapjosti verhaal. De crew probeert weer wat van fok! Te maken en ik geef ze groot gelijk. Want heel fok is eigenlijk niet meer dan verzameling lolbroeken die denken dat ze alles mogen omdat ze een eigen computertje van pappie en mammie hebben gekregen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jeetje Henk, deze verborgen agenda had ik van jou absoluut niet verwacht. Mag ik vragen als jij ambities hebt om moderator te worden?
Treurwilg. Kom maar terug als je een keertje een donker meisje in het wild hebt gezien.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Rot op homoseksuele collaborateur! Ze moesten je kaalskeren.
Mocht ik na het sporten de weg naar huis niet overleven, het was een geweldige om bij zo een groep kwaliteits users te horen.quote:Vanaf het einde van de middag is er kans op onweer, mogelijk met hagel en windstoten. "Lokaal kan er veel neerslag in korte tijd vallen", aldus het KNMI. Weerbureau Weerplaza verwacht vooral veel overlast in de Limburgse heuvels. De waarschuwing geldt tot het einde van de avond.
Wat is jouw probleem dan? Jij bent ook niet weg te slaan hier, een van de meest grove reeksen hier op fok, dus kom je niet moreel verheven voelen klapjosti. Stiekem smul je er wel van. Homo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:10 schreef fathank het volgende:
Treurwilg. Kom maar terug als je een keertje een donker meisje in het wild hebt gezien.
Dat topic wat de aanleiding was loopt al een paar weken geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:09 schreef McNulty het volgende:
Wel grappig dat het nieuwe fok beleid vlak na het het bannen van /r/fatpeoplehate komt. Men voelde zich geïnspireerd zeg maar. Opeens.
Denk je dat ze mijn fokvriendinnetje wil worden?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar gewoon ff moet dm'en deuce. Ze toont interesse.
Heel huis Rothschild is de toegang ontzegt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:13 schreef Questular het volgende:
Kan JB nu ook niet posten nu Etha een ban te pakken heeft? Of gaat een ban niet via IP?
Is toch maar een kloon who caresquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:13 schreef Questular het volgende:
Kan JB nu ook niet posten nu Etha een ban te pakken heeft? Of gaat een ban niet via IP?
Je mag niet met een kloon posten als je een ban hebt. Kun je permaban krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:13 schreef Questular het volgende:
Welnee, die discussie in FB loopt al keilang.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:09 schreef McNulty het volgende:
Wel grappig dat het nieuwe fok beleid vlak na het het bannen van /r/fatpeoplehate komt. Men voelde zich geïnspireerd zeg maar. Opeens.
Dan had ik al 4 perma's moeten hebben. Als je met een kloon post wordt je originele ban verdubbelt, that's it.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je mag niet met een kloon posten als je een ban hebt. Kun je permaban krijgen.
Je bedoeld door de mods?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:30 schreef Questular het volgende:
Opzich is het niet erg dat de bezem er een beetje door heen gaat, soms is het nivo op fok aardig droevig.
Mijn probleem? Heb ik niet. Mijn aanpassingsvermogen is niet stuk. Wees gewoon een vent en stel je niet zo aan en hang niet de Quincy Gario uit. Einde algemene mededeling.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem dan? Jij bent ook niet weg te slaan hier, een van de meest grove reeksen hier op fok, dus kom je niet moreel verheven voelen klapjosti. Stiekem smul je er wel van. Homo.
Quincy Gario? Zeker omdat hij zwart is. Bah.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Mijn probleem? Heb ik niet. Mijn aanpassingsvermogen is niet stuk. Wees gewoon een vent en stel je niet zo aan en hang niet de Quincy Gario uit. Einde algemene mededeling.
Je aanpassingsvermogen is niet stuk maar je vermogen om een niet serieus bedoel post te signaleren wel. Duw hem ietsje verder erin. Xoxoxo Quincy.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:31 schreef fathank het volgende:
Mijn probleem? Heb ik niet. Mijn aanpassingsvermogen is niet stuk. Wees gewoon een vent en stel je niet zo aan en hang niet de Quincy Gario uit. Einde algemene mededeling.
Je valt nu wel onder de categorie flitsagenten, conducteurs en parkeerwachten hè.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:31 schreef clumsy_clown het volgende:
forumadmin zelfs.
I was the one who banned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |