Gelukkig maar. Want gezakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.En zoals mijn examinator zei, vergeet niet dat er eigenlijk niks vanaf hangt.
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want gezakt.
Uitwijk waar ik zo tegenop zag ging perfect. Maar langzame slalom ging ik iets te langzaam waardoor ik laatste pion toch nog aantikte 2x. Moest ook halve draai rechtsom nog doen tot slot nadat alle andere dingen goed waren gegaan. Die kwam ik wat langzaam in waardoor hij vind dat ik niet goed liet zien dat ik kon afschuinen. De draai ging verder prima maar dus te langzaam en dus niet schuin genoeg. 2 fout maar wel in zelfde cluster dus de lul
Lame. Ligt er ook maar net aan wie je hebt volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:39 schreef Holy_Goat het volgende:
Snelle slalom moest trouwens over omdat hij te langzaam vond. Terwijl ik 33 reed
prima idee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:15 schreef Catch22- het volgende:
Dan kunnen we een New Riders Groningen Ritje doen
Honda cbs500 ofzo toch? Over een uurtje zit ik op de cbs600quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik mag vrijdag voor eerst de weg op met een motor <35kW.
Je kunt wel een beetje drukken natuurlijk, 55 in een lege 60 zone is echt wel heel langzaam. En zeker als alles heel overzichtelijk was, had je je instructeur eigenlijk niet mogen missen. Mijn instructeur pakt ook elk gaatje wat ik hem geef om me te leren mijn plek op de weg af te dingen. En op de momenten dat ik me dood schrik, leer ik het meest.quote:Op donderdag 18 juni 2015 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteren me rot geschrokken.
We reden op een 60km/u weggetje. Niemand in de buurt, goed overzicht. We reden denk ik 55km/u. Ineens komt de instructeur dichter naast me rijden (niet gezien) en draait vol zijn gas open icm koppeling. Om vervolgens te roepen dat ik door moest rijden. Wat een kutstreek.
Helemaal omdat ik niet op kop reed en ik er dus niks aan kon doen dat we niet harder reden.
Dat jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 08:51 schreef Nero22 het volgende:
Mijn instructeur gooide ook wel eens zijn BMW R1200GS Adventure binnendoor bij een bocht met het gas vol open.![]()
"Als ik er langs kan, kunnen scooters dat ook!"
quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:06 schreef Catch22- het volgende:
Ik moest wel doorrijden van hem, 10km te hard buiten bebouwde kom minimaal.
Altijd 10% te hard.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:06 schreef Catch22- het volgende:
Ik moest wel doorrijden van hem, 10km te hard buiten bebouwde kom minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |