Die zijn twee jaar geleden ingevoerd, 19 januari 2013quote:Op zondag 14 juni 2015 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij aardig te verklaren is. Vorig jaar zijn de nieuwe idiote rijbewijsregels ingevoerd, dus iedereen heeft daarvoor nog even snel zijn rijbewijs gehaald. Inmiddels is de groep van destijds 18- en 19jarige wel uitgeput, en begint met toch maar aan het A1 of A2 rijbewijs.
Waar gaat het mis? Misschien kunnen we tips geven.quote:Op maandag 15 juni 2015 06:23 schreef Holy_Goat het volgende:
Zo.over 10 minuten les. Morgen avb en langzame slalom en uitwijk oefening lukken nog voor geen meter. Rest gaar prima. Heb al behoorlijk wat lessen gehad zelfs :\ tot nu toe valt het iig tegen, had gedacht dat die speciale verrichtingen me makkelijker af zouden gaan. Mijn stuur techniek is gewoon nog steeds niet top. Maarja. Ik denk ook teveel na.
zelfs in de spits. Heb daar auto gehaald. Enige moeilijke stukje was toen er op ten duur bij een kruising overal om mij heen fietsers stonden te treuzelen.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:55 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Winschoten ftw! Daar heb ik avd en examen voor auto gedaan, volgens mij is het de makkelijkste examenplaats van Nederland. Buiten de spits is het dood daar
De langzame slalom vond ik juist de moeilijkste oefening. Gas, koppeling, voetrem, sturen en afschuinen allemaal tegelijkertijd..quote:Op maandag 15 juni 2015 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar gaat het mis? Misschien kunnen we tips geven.
Gaat je achtje goed? Kun je goed afschuinen?
En snelle slalom, lukt die wel?
Langzame slalom vond ik juist 1 van de makkelijkste. Het is imo hetzelfde als stapvoets rijden. Wat vind je er lastig aan?
eensquote:Op maandag 15 juni 2015 08:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De langzame slalom vond ik juist de moeilijkste oefening. Gas, koppeling, voetrem, sturen en afschuinen allemaal tegelijkertijd..
Gaat het verhaaltje nog steeds opquote:Op maandag 15 juni 2015 06:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die zijn twee jaar geleden ingevoerd, 19 januari 2013
Ik hoorde pas na mijn examen dat je ook moest afschuinen. Had m altijd geleerd zonder afschuinen, puur op stuuruitslag. Iets in mij wil die slalom nu opnieuw proberen.quote:Op maandag 15 juni 2015 08:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De langzame slalom vond ik juist de moeilijkste oefening. Gas, koppeling, voetrem, sturen en afschuinen allemaal tegelijkertijd..
Werkt het dan niet om je rechterhand wat over het eind van de gashendel te doen? Dan kan je misschien makkelijker een constante hoeveelheid gas geven.quote:Op maandag 15 juni 2015 09:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eensen mijn rechterhand zit "los"
stuur naar links, meer gas, stuur naar rechts minder gas.
en ik krijg dat er niet uitgelukkig heb iknu mijn avr dus daar ben ik vanaf
dat hielp ietsquote:Op maandag 15 juni 2015 09:39 schreef BRooster het volgende:
[..]
Werkt het dan niet om je rechterhand wat over het eind van de gashendel te doen? Dan kan je misschien makkelijker een constante hoeveelheid gas geven.
Alle andere oefeningen gingen top. Maar daarnet met les gingen de langzame slalom en uitwijk oefening ook heel goed!quote:Op maandag 15 juni 2015 07:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar gaat het mis? Misschien kunnen we tips geven.
Gaat je achtje goed? Kun je goed afschuinen?
En snelle slalom, lukt die wel?
Langzame slalom vond ik juist 1 van de makkelijkste. Het is imo hetzelfde als stapvoets rijden. Wat vind je er lastig aan?
quote:Op maandag 15 juni 2015 09:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Alle andere oefeningen gingen top. Maar daarnet met les gingen de langzame slalom en uitwijk oefening ook heel goed!
De slalom doe ik puur op stuur uitslag overigens maar nu ging ie goed doordat ik geforceerd ver rechtdoor bleef kijken ipv naar de pionnen steeds. Bizar hoeveel verschil dat maakt.
De tip wat betreft los gas dat iemand hierboven zei ; dat in je oplossen door je duim tegen het vaste deel van je stuur te houden. Zeg maar vlak bij je start knop
Dankjequote:
gefeliciteerd manquote:Op maandag 15 juni 2015 11:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dankje![]()
had wel per ongeluk 2x een beetje voorgesorteerd en ging niet soepel genoeg over de landweggetjes. De spanning sloeg op mijn heupen.
gefeliciteerd!quote:
Moeten we eigenlijk een ritje op maken he!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk een ritje op maken he!
Nu lekker marktplaatsen voor een motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |