quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zodat we alvast kunnen wennen?Ach die verhuizing ga jij toch ook niet meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zodat we alvast kunnen wennen?mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zodat we alvast kunnen wennen?Misstaat niet als zuidas kantoor, maar als uni?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
de binnenplaats heeft inderdaad erg veel charme, maar verder is het een bouwval. Al begrijp ik wel dat het nooit opgeknapt is omdat ze toch willen verhuizen.quote:Op zondag 14 juni 2015 11:35 schreef Mshauri het volgende:
Dat gegeil op de poort is leuk, maar het is gewoon hopeloos verouderde meuk daarbinnen. Roeterseiland is daarom een prima alternatief, het had veel erger gekund
quote:Op zondag 14 juni 2015 11:35 schreef Mshauri het volgende:
Dat gegeil op de poort is leuk, maar het is gewoon hopeloos verouderde meuk daarbinnen.
Dit. Ja, van binnen zijn zeker ook bij het academiegebouw genoeg lokalen driewerf waardeloos qua comfort. Maar het heeft zo zijn charme van de buitenkant dan. En die echt oude zalen met houten bankjes zijn driewerf kut om college in te hebben en/of nabespreking in te houden, maar het heeft wel wat. Geeft tenminste aan hoe oud de faculteiten al wel niet zijnquote:Op zondag 14 juni 2015 14:47 schreef eriksd het volgende:
Heeft ook wel zijn charme toch, die oude bedoening?
Bram_van_Loon, kom er maar in over het rendementsdenken.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Voegt zeker wat toe.
Erasmus geeft me altijd nog het gevoel van een afstudeerfabriek.
Huh?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee jij dan met je 5 voor inleiding rechtswetenschappen
Verschrikkelijk die binnenkant jaquote:Op zondag 14 juni 2015 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Ja, van binnen zijn zeker ook bij het academiegebouw genoeg lokalen driewerf waardeloos qua comfort. Maar het heeft zo zijn charme van de buitenkant dan. En die echt oude zalen met houten bankjes zijn driewerf kut om college in te hebben en/of nabespreking in te houden, maar het heeft wel wat. Geeft tenminste aan hoe oud de faculteiten al wel niet zijn
Vooral A900. Wat een verschrikkelijke zaal is dat, te kleine bankjes, te kleine tafeltjes, ik kan mn benen amper kwijt en ik heb een te dikke kont waardoor mn kont niet past op dat stoeltje.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dit. Ja, van binnen zijn zeker ook bij het academiegebouw genoeg lokalen driewerf waardeloos qua comfort. Maar het heeft zo zijn charme van de buitenkant dan. En die echt oude zalen met houten bankjes zijn driewerf kut om college in te hebben en/of nabespreking in te houden, maar het heeft wel wat. Geeft tenminste aan hoe oud de faculteiten al wel niet zijn
Bij inleidend Europees en inleidend internationaal belastingrecht? Dat was drama jaquote:Op zondag 14 juni 2015 15:26 schreef Tchock het volgende:
De UvA gebruikt de Poort ook niet echt op de meest efficiënte manier. Ik heb een keer een vak gevolgd wat zowel om 9 als om 1 uur werd gegeven. Kwamen al die ochtendmensen natuurlijk naar de late werkgroep, want dat mocht van de vakgroep. Daardoor waren er minder stoelen dan mensen en dus konden mensen die te veel waren weer naar huis - ook als ze origineel in de middaggroep zaten.
Maar ja dat vind ik dus eerder slecht beleid dan een slecht gebouw.
Balen. Erger dan een 4?quote:Op zondag 14 juni 2015 15:07 schreef Etsu het volgende:
Nou, vanaf 20 juni vorig jaar geen een onvoldoende meer gehaald. Wat is registergoederenrecht ook een kutvak.
Om te schamen gewoon.
Met een kater opstaan en dan je cijfer zien op een zondagmiddag is echt het kutste wat er bestaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |