Door omstandigheden mocht ik vanaf mijn 19e geen auto o.i.d. meer rijden tot mijn 21ste (ongeluk gehad, been in de kreukels, zooi ijzer erin, niet fatsoenlijk kunnen lopen) dus toen ben ik pas begonnen met afrijden.quote:
Ik wel, maar ging liever de kroegen af en lol maken dan lessen vanaf mijn 18e. En toen ik eenmaal rustiger was (quote:
Ik toen juist wel, woonde nog thuis, bijbaantje, beetje bijdrage van de ouwe lui... Ik zou hem nu ook niet meer kunnen missen. Alleen voor werk al.quote:
Je kunt ook door de McDrive lopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik toen juist wel, woonde nog thuis, bijbaantje, beetje bijdrage van de ouwe lui... Ik zou hem nu ook niet meer kunnen missen. Alleen voor werk al.
en voor de McDrive natuurlijk
Fiets kan in NL i.i.g. wel (al zeuren ze er zoals gewoonlijk wel over naar ik begrepen heb). En anders zoquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook door de McDrive lopen
In Frankrijk in ieder geval wel
Ik elk land kun je door een McDrive lopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook door de McDrive lopen
Maar of je dan geholpen wordtquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik elk land kun je door een McDrive lopen
Het laatste is heb ik ook ooit eens gehad, maar gelukkig was ik met de autoquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar of je dan geholpen wordt
Maar was een keer in Frankrijk, het restaurant was dicht meet de McDrive nog open. Ja duh.
Om de muziek dan op je telefoon te krijgen zit je alsnog met iTunes te kutten. En of het nou op een Windows machine staat of op een Mac, het blijft een stuk hoerensoftwarequote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Juup© het volgende:
Iets voor jou m.b.t. jouw problemen met iBaggerTunes?
V&A / [TK] Apple iMac 24" (begin 2008) 2,8GHz
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om de muziek dan op je telefoon te krijgen zit je alsnog met iTunes te kutten. En of het nou op een Windows machine staat of op een Mac, het blijft een stuk hoerensoftware
Christus wat een geld nog.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Juup© het volgende:
Iets voor jou m.b.t. jouw problemen met iBaggerTunes?
V&A / [TK] Apple iMac 24" (begin 2008) 2,8GHz
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:10 schreef Juup© het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
In 2015 zijn er geen Luchtmachtdagen
Ik weet het, te triest voor woordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |