Goed dat ze er even een cirkel getekend hebben, anders zie je dat natuurlijk niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:09 schreef Perrin het volgende:
Vrouw crasht in tunnel: remsporen op het plafond
[ afbeelding ]
tong80 dan schijnbaar ook voor Fok! aangezien zijn gebagger nagenoeg overal te vinden is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV doet ook veel voor de FP.
Gelukkig is het met jou altijd feest!quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
tong80 dan schijnbaar ook voor Fok! aangezien zijn gebagger nagenoeg overal te vinden is.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het met jou altijd feest!
Wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig is het met jou altijd feest!
Er is fik in IJmuiden, wat doe je hier nog.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:16 schreef YokiKater het volgende:
Toeter toeter toeter toeter toeter, met Yasmina op de scooter.
Pooierquote:
Oke.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er is fik in IJmuiden, wat doe je hier nog.
[..]
Pooier
Het is hier niet zo heel erg ver vandaan en ik zie geen rookwolken, dus het zal meevallen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er is fik in IJmuiden, wat doe je hier nog.
Jeej, mijn idee is overgenomenquote:Op donderdag 11 juni 2015 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is weer zo'n fantastisch idee van hem natuurlijk.
Joh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn wijk is ghetto
Totaal aantal inwoners: 11075
Totaal allochtonen: 7695 69.5 %
Westerse allochtonen: 1040 9.4 %
Niet-westerse allochtonen: 6655 60.1 %
Ik ken die man nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed geraden![]()
Nog eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijkquote:
quote:
Oh, dan is het Genemuiden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar maanden na deze opname pleegde hij zelfmoord. Zou ik ook doen als ik heel mijn leven overal weer die ene hit moet zingen.
Ja, wij kunnen nog gewoon Nederlands praten op straatquote:
Dat leek mij ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spitsvondig... - Ik zat te denken aan Arnemuiden.
Gewonnen.quote:Totaal aantal inwoners: 6725
Totaal allochtonen: 1905 28.3 %
Westerse allochtonen: 820 12.2 %
Niet-westerse allochtonen: 1085 16.1 %
Eiheuvel ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog eentje, om het af te leren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja:P:P:Pquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk wel stom dat ik zelf mee werk aan het aantal allochtonen:P
Eicol?quote:
SPOILER: CijferlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Proostquote:
Snap je nou mijn woordgrap nietquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef Fylax het volgende:
Nette lijst hoorSPOILER: CijferlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh die grap van vannacht?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jawel. Maar mensen negeren mijn grappen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die grap van vannacht?
Ghahahahahahahahahaha:P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn lach vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!SPOILER: CijferlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Eigen bedrijf', waar ging dat precies over?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Goed gedaanSPOILER: CijferlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu doorstromen naar de havo?
Daar kwam ik laatst nog langs met de trein.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet er nog één trouwens:
[ afbeelding ]
(alleen dit ene plaatje)
Hoe je een eigen bedrijf start, verschillende bedrijfsvormen etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
'Eigen bedrijf', waar ging dat precies over?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die grap van vannacht?
Ghahahahahahahahahaha:P![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Achteraf kloppen de kleuren niet meer, maar dat is mijn eigen schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
Nu doorstromen naar de havo?
Tatta's heb je alleen als er veel allochtonen zijnquote:
Mijn andere wijk:quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:29 schreef Fokker89 het volgende:
Totaal aantal inwoners: 9785
Totaal allochtonen: 1570 16.0 %
Westerse allochtonen: 535 5.5 %
Niet-westerse allochtonen: 1035 10.6 %
Mijn slang? Wat doe je?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tatta's heb je alleen als er veel allochtonen zijn
Gaat je vast lukken. Je basis (Nederlands, Engels, Wiskunde - drie onmisbare vakken) is prima.quote:
Ga je een vennootschap onder firma starten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe je een eigen bedrijf start, verschillende bedrijfsvormen etc.
Wat? Staat ook gewoon mijn naam inquote:
Dankje!quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken. Je basis (Nederlands, Engels, Wiskunde - drie onmisbare vakken) is prima.
Ja best wel hequote:
Is toch alweer normaal joh.quote:
Vanavond uiteten met mama en binnenkort met mijn twee vrienden gezellig drinken thuis.quote:
Pax en ik?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vanavond uiteten met mama en binnenkort met mijn twee vrienden gezellig drinken thuis.
Leukquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vanavond uiteten met mama en binnenkort met mijn twee vrienden gezellig drinken thuis.
OKquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Specularium het volgende:
Nu moet LTKDV weer een andere nemen.
Jup.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
LeukGa je naar de havo op de zelfde school?
Ik ga hier geen grappen over maken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee als je dat doet moet je het groot aanpakken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga hier geen grappen over maken.
Heel verstandig. Met de havo kun je daarna alle kanten op. En mocht je toch naar het mbo gaan, dan kun je de eerste klas doorgaans overslaan. Was in mijn tijd (ik klink nu als een ouwe lul) tenminste wel zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies! Dat is ook een van de redenen dat ik naar de havo wil.
Geen idee hoe dat nu gaat, maar dat zie ik dan wel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel verstandig. Met de havo kun je daarna alle kanten op. En mocht je toch naar het mbo gaan, dan kun je de eerste klas doorgaans overslaan. Was in mijn tijd (ik klink nu als een ouwe lul) tenminste wel zo.
Gewoon natte propjes met een rietje schietenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
In mijn tijd gooiden we nog wel eens een propje naar de leraar.
Gewoon stoppen met school en fulltime Redactie Frontpage worden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies! Dat is ook een van de redenen dat ik naar de havo wil.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met school en fulltime Redactie Frontpage worden.
Leuke nieuwe UI, trouwens.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon natte propjes met een rietje schieten
Bedankt Henk, met je ongeanimeerde vlammetjes.quote:
Wat een paardenlul is het ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt Henk, met je ongeanimeerde vlammetjes.
Ben niet zo van de bewegende UIenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedankt Henk, met je ongeanimeerde vlammetjes.
Voor jou altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon normaal doen met die ui's?
Ja, maar onze was echt ruk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:07 schreef YokiKater het volgende:
Worden er in deze hippe moderne tijd eigenlijk nog examenstunts gedaan?
2e klas ook, dat deed ik 7 jaar geleden ook, en nog heb ik een diploma.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel verstandig. Met de havo kun je daarna alle kanten op. En mocht je toch naar het mbo gaan, dan kun je de eerste klas doorgaans overslaan. Was in mijn tijd (ik klink nu als een ouwe lul) tenminste wel zo.
Wat is er jongen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig denkt niet dat hij nog antwoord krijgt van fokker89
Ik deed dat.... *slik* 22 jaar geleden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
2e klas ook, dat deed ik 7 jaar geleden ook, en nog heb ik een diploma.
Thnxquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteeeeeeeeeerd!
Heiloo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moest deze plaatsnaam nog raden:
[ afbeelding ]
Wow, ouwe lul.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deed dat.... *slik* 22 jaar geleden.
* Elfletterig voelt zich nu heel oud.
Ik had hier wel op gereageerd maar blijkbaar is dat van geen waarde voor jouquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets voor jou dus?quote:
Dat dacht ik al wel weer,quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon Heino.
Totaal niet grappig.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wees blij dat hij niet om Waspik gaat vragen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon Heino.
Totaal niet grappig.
+1 voor dit grapjequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat hij niet om Waspik gaat vragen.
Hoefde ook niet grappig te zijn. Is wel het correcte antwoord, trouwensquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon Heino.
Totaal niet grappig.
Das oudquote:
Die is veel te druk met serieuze FA dingen tegenwoordig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Tem hier nu was had hij nu wat gezegd.
Beetje mensen bannen en lachenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is veel te druk met serieuze FA dingen tegenwoordig.
Ik heb er al een.quote:
Ah, had ik dan weer over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had hier wel op gereageerd maar blijkbaar is dat van geen waarde voor jou
Ik begrijp dat je afhaakt als het een béétje inhoudelijk wordt.
quote:
Haha ik niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook 38 worden.
Als je een beetje matigt met drinken ja...quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook 38 worden.
Ik kan je, als man van goede smaak, ook dit boek aanraden:quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, had ik dan weer over het hoofd gezien.![]()
Was altijd wel leuk, in de stoptrein van Zwolle naar Enschede. Van die conducteurs / machinisten die geen zin hadden in alle tussenstations. Dan zeiden ze op een heel verveelde, langdradige toon: "Het volgende station is station Heinoooooo"....
FAquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is veel te druk met serieuze FA dingen tegenwoordig.
Ik ben al gestopt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je een beetje matigt met drinken ja...
Jij bent zeker zo'n type die altijd 29 blijft. Als je straks in september jarig bent, feliciteren mensen jou met de zesde keer dat je 29 wordt.quote:
Dat was vast een dikke pret in die trein.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, had ik dan weer over het hoofd gezien.![]()
Was altijd wel leuk, in de stoptrein van Zwolle naar Enschede. Van die conducteurs / machinisten die geen zin hadden in alle tussenstations. Dan zeiden ze op een heel verveelde, langdradige toon: "Het volgende station is station Heinoooooo"....
29 is ook vies oudquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die altijd 29 blijft. Als je straks in september jarig bent, feliciteren mensen jou met de zesde keer dat je 29 wordt.
Ik zag laatst een gitarist met die afbeelding van Heino op z'n shirt. Geniaalquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je, als man van goede smaak, ook dit boek aanraden:
[ afbeelding ]
Eeuwig 33.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n type die altijd 29 blijft. Als je straks in september jarig bent, feliciteren mensen jou met de zesde keer dat je 29 wordt.
Allemaal ff snel een foto maken van het stationsbordje en zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was vast een dikke pret in die trein.
Doe eens niet zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
Moet ik wel voor september voor de trein gaan liggen.
Misschien moet je toch maar met de auto naar het Noorden afreizen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
Net op de helftquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Sinds dat Tem FA is is mijn fok kapot.
Zul je zien dat je te dicht bij een station ligt en dat de trein net op tijd stopt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
Dat is omdat er heel veel gedev't wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Sinds dat Tem FA is is mijn fok kapot.
Ben je morgen jarig?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alles boven de 23 is al oud. Gelukkig ben ik nog lang geen 23.
Dat scheelt toch zeker vijf uur.
Verkapte "kijk mij eens bijna jarig zijn"-post....quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alles boven de 23 is al oud. Gelukkig ben ik nog lang geen 23.
Dat scheelt toch zeker vijf uur.
Vooral die kleurtjes zijn leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is omdat er heel veel gedev't wordt.
Kijk maar naar al die nieuwe dingetjes.
Heb je een adblocker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is allemaal nogal irritant. Qouten kan ik ook niet meer namelijk.
Ghahahahahaha!:Pquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zie helemaal geen kleurtjes. ALleen rood (maar ik gebruik die grid niet dus ik denk dat het daardoor komt).quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooral die kleurtjes zijn leuk.
quote:
Ik verwacht cadeautjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens bijna jarig zijn"-post....
Adblock, 6 maanden weg.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Pfff zelfs toen was ik al stokoud. Ik sta nu met 1 been in het graf. Anderhalf zelfs denk ik zo te voelen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Specularium het volgende:
1985, toen was ik al bijna chickies aan het hosselen in groep 1.
Is er ook een begrafenis meet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff zelfs toen was ik al stokoud. Ik sta nu met 1 been in het graf. Anderhalf zelfs denk ik zo te voelen.
Jij doet soms net alsof je al bejaard was op het moment dat je werd geboren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff zelfs toen was ik al stokoud. Ik sta nu met 1 been in het graf. Anderhalf zelfs denk ik zo te voelen.
Moeten jullie weten. Ik merk er toch niks van.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook een begrafenis meet?
Denk dat ik dat misschien wel was ja. Altijd een oud wijf geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij doet soms net alsof je al bejaard was op het moment dat je werd geboren.
Die zijn er wel. Mijn ideetje is overgenomen: FB / Headers boven de topics met subforumuitlegquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen kleurtjes. ALleen rood (maar ik gebruik die grid niet dus ik denk dat het daardoor komt).
Zet het anders even in je sig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Mijn ideetje is overgenomen: FB / Headers boven de topics met subforumuitleg
Trots als een aap met zeven lullen, natuurlijk.
Dus dankzij jou moet ik verder naar beneden scrollen voor contentquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Mijn ideetje is overgenomen: FB / Headers boven de topics met subforumuitleg
Netjes hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt me mee dat je nog geen stukje op de FP hebt staan er over.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen die levend wordt geboren, staat meteen ook met 1 been in het graf. Je weet toch nooit van tevoren wanneer het zover is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Pak jij de veren, dan regel ik pek.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus dankzij jou moet ik verder naar beneden scrollen voor content
Dat laatste is het probleem een beetje met Corry geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen die levend wordt geboren, staat meteen ook met 1 been in het graf. Je weet toch nooit van tevoren wanneer het zover is.
Leeftijd zegt niet zo veel hoor. Als je maar een beetje jong van geest blijft; veel belangrijker
Volgens mij ben ik ook niet jong van geest hoor. Jongeren zijn meestal niet zo zuur.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach joh, iedereen die levend wordt geboren, staat meteen ook met 1 been in het graf. Je weet toch nooit van tevoren wanneer het zover is.
Leeftijd zegt niet zo veel hoor. Als je maar een beetje jong van geest blijft; veel belangrijker
Ik heb een hooivork.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pak jij de veren, dan regel ik pek.
Nee joh, motherfucking turqoisequote:
De overgang was al een feit toen je van klas 1 naar klas 2 ging.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat ik dat misschien wel was ja. Altijd een oud wijf geweest.
Gewoon roze.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, motherfucking turqoise
[ afbeelding ]
Nee. Die headers waren niet mijn idee. Maar ze waren eerst donkergrijs met witte letters. Nu zijn ze in de kleur van het forum.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus dankzij jou moet ik verder naar beneden scrollen voor content
Ik wachtte eigenlijk tot jij dat ging schrijven. Oh, wacht...quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt me mee dat je nog geen stukje op de FP hebt staan er over.
* Perrin pakt de pot pek weer in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Die headers waren niet mijn idee. Maar ze waren eerst donkergrijs met witte letters. Nu zijn ze in de kleur van het forum.
Kan jij anders het FP artikel "de hoogtepunten van Fokker89 op de FP" schrijven?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wachtte eigenlijk tot jij dat ging schrijven. Oh, wacht...
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ook niet jong van geest hoor. Jongeren zijn meestal niet zo zuur.
Ja, en ik had hem mooi blauw, en nu in allemaal lelijke kleurtjesquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Die headers waren niet mijn idee. Maar ze waren eerst donkergrijs met witte letters. Nu zijn ze in de kleur van het forum.
Ik wil niet lullig doen, maar mijn eerste artikel was meteen het best gelezen van die weekquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij anders het FP artikel "de hoogtepunten van Fokker89 op de FP" schrijven?
Ging dat over Emmeloord?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar mijn eerste artikel was meteen het best gelezen van die week
Nah dag met mij en je bent depressief.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee.
Gooi er een paar glazen wijn in en je bent weer vrolijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dag met mij en je bent depressief.
Nee hoor. Dat helpt niks.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gooi er een paar glazen wijn in en je bent weer vrolijk.
Dit was mijn eerste berichtquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar mijn eerste artikel was meteen het best gelezen van die week
Ik word dat al als je hier postquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah dag met mij en je bent depressief.
Jezus Corrie, er is toch wel iets waar je blij van wordt? Zelfs timmmmm is minder deprimerend.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat al zou werken is het natuurlijk wel nepvrolijkheid he, dat telt niet.
Ik denk niet dat ik mijn eerste nog terugvind.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste berichtStyreenlucht verspreidt zich over Nederland
Alleen toen wist ik nog niet hoe het systeem werkte dus staat het niet onder mijn naam
Oké, bij deze:quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij anders het FP artikel "de hoogtepunten van Fokker89 op de FP" schrijven?
Telt wel, zijn dezelfde stofjes in je hersenen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat al zou werken is het natuurlijk wel nepvrolijkheid he, dat telt niet.
Zou niet weten wat. En nu ben ik al helemaal niet blij want mijn slaapkamer stinkt naar de BBQ van de buren.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus Corrie, er is toch wel iets waar je blij van wordt? Zelfs timmmmm is minder deprimerend.
Nou ik ga geen drugs innemen om vrolijk te worden iig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Telt wel, zijn dezelfde stofjes in je hersenen.
Ik wil je wel een foto van mij sturen, de meeste vrouwen lachen altijd als ze mij zien.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ga geen drugs innemen om vrolijk te worden iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Dit vond ik een beter stuk van je:quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Fylax het volgende:
Zoals beloofd.
Wat moeten we daar nou weer mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen lachen als ze een foto van mij zienquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil je wel een foto van mij sturen, de meeste vrouwen lachen altijd als ze mij zien.
Ja dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen lachen als ze een foto van mij zien
En geen: aaahhh wat leuk lach.
Geloof er niks van.quote:
Zoals beloofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:51 schreef svann het volgende:
[..]
Uhm... Juup postte het al eerder, terwijl ik het aan het typen was en bondage het overwoog.
Dacht dat je aansloot op die posts met je pic.
Er wordt duidelijk breed meegedacht.
Meer van die ga ik helemaal uit elkaar trekken, gahahahahaha!:Pquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen lachen als ze een foto van mij zien
En geen: aaahhh wat leuk lach.
Nooit geweten....quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/bij_deze_bij_dezen/
Zoals beloofd.
Mooie kapseltje Fylax! Ik denk dat je de vrouwen wel van je af moet slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer van die ga ik helemaal uit elkaar trekken, gahahahahaha!:P
#Takkiegaathierzoietsvanzeggen
Ik denk eerder de mannenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie kapseltje Fylax! Ik denk dat je de vrouwen wel van je af moet slaan.
Zou je hem niet even in zijn wangetjes willen knijpen?quote:
Gewoon een paar corrigerende tikken omdat hij weer tot 4 uur 's nachts op FOK! zitquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou je hem niet even in zijn wangetjes willen knijpen?
Ik denk dat er wel wat oude mannen zijn die daar een flink bedrag voor over hebben.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel wat oude mannen zijn die daar een flink bedrag voor over hebben.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooie kapseltje Fylax! Ik denk dat je de vrouwen wel van je af moet slaan.
"Nooit geweten dat het nog eens zo ver zou komen dat ik solliciteer naar de functie van NWS-mod. Het is haast niet te doen om een boegbeeld als Voorschrift op te volgen, maar ik wil het toch graag proberen. Bovendien: de plicht roept. Nu ik een Yvonne Award heb gewonnen door mezelf een jaar lang subtiel in te likken, voel ik de plicht om wat terug te doen voor FOK!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo begon ik mijn sollicitatie voor NWS-mod.
Dus ik had dat wel goed.
Lekker belangrijk joh.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest even iets typen en eten klaarmaken.
Speelt je 2-dagen-trauma weer op?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Nooit geweten dat het nog eens zo ver zou komen dat ik solliciteer naar de functie van NWS-mod. Het is haast niet te doen om een boegbeeld als Voorschrift op te volgen, maar ik wil het toch graag proberen. Bovendien: de plicht roept. Nu ik een Yvonne Award heb gewonnen door mezelf een jaar lang subtiel in te likken, voel ik de plicht om wat terug te doen voor FOK!
PS: Mocht ik worden aangesteld, is het dan mogelijk dat mijn username oranje wordt in plaats van blauw? Mijn UI bevat namelijk oranje vlammetjes en blauw vloekt daar nogal bij"
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Nooit geweten dat het nog eens zo ver zou komen dat ik solliciteer naar de functie van NWS-mod. Het is haast niet te doen om een boegbeeld als Voorschrift op te volgen, maar ik wil het toch graag proberen. Bovendien: de plicht roept. Nu ik een Yvonne Award heb gewonnen door mezelf een jaar lang subtiel in te likken, voel ik de plicht om wat terug te doen voor FOK!
PS: Mocht ik worden aangesteld, is het dan mogelijk dat mijn username oranje wordt in plaats van blauw? Mijn UI bevat namelijk oranje vlammetjes en blauw vloekt daar nogal bij"
Is geen oud zeer. Is gewoon sarcasmequote:Op donderdag 11 juni 2015 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Nou jongens, al het oud zeer, gooi het eruit!
quote:
Contradictio in terminis.quote:
Klopt wel, zijn allemaal vogels geworden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:07 schreef YokiKater het volgende:
Godsamme, er zit 1 of andere nagemaakte dino "expert" bij RTL Boulevard. Hij noemt de velociraptor gewoon een T-rex.Dafuq!
Dat is een ander verhaal. En dat de velociraptor in het echt kleiner was dan in de film klopt ook. Maar een velociraptor is géén tyranosaurus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, zijn allemaal vogels geworden.
Dat weet ik toch ook allemaal wel? Ik kijk geen Boulevard.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. En dat de velociraptor in het echt kleiner was dan in de film klopt ook. Maar een velociraptor is géén tyranosaurus.
Het zijn kippen. KFC-saurussen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel, zijn allemaal vogels geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |