Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Midden juli een weekje Denemarken op een camping met vrienden om te zuipen.![]()
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken.
Zo niet mijn ding, maar lijkt mij wel een avontuur, suc6 alvast!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef SeLang het volgende:
- De hele maand juli solo te voet met rugzak + tentje door arctisch Zweden, 450km Kungsleden trek
- Vanaf eind oktober 5 weken solo met rugzak + tentje door Patagonië (zuid Argentinië / Chili), af en toe treks maken van een aantal dagen maar de grote afstanden tussen plaatsen met bussen.
Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Midden juli een weekje Denemarken op een camping met vrienden om te zuipen.![]()
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken.
Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.quote:
Ik zelf vind Namibië gewoon een geweldig land, je hebt er de Kalahari, en de Namib wat heel droog is, maar dan rij je door de middele of no where over een gravel weg, en dan in eens staan er olifanten langs de weg, als of dat heel gewoon is. Maar er zijn ook groenere gebieden, Etosha is net een geweldig wat betreft dieren. Als je daar bent geweest, vind je geen ruk meer aan het Krugerpark.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.
We hebben een tussenoverstap van 12 uur in Rome vanuit Istanbul naar Amsterdam, dus een dagje erop uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.
Ik vlieg naar Guatemala eind september en vlieg 3 weken later vanuit Belize terug naar Nederland. Weet iemand of je in oktober goed kan snorkelen in Belize qua zicht, ondanks het regenseizoen. In Costa Rica viel dat vorig jaar wel ietsjes tegen namelijk.
Split is top!quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef _Loki het volgende:
Met z'n 4e in de auto naar Kroatië voor 2 weken, eerst wat dagen Zagreb en dan door naar Split.
Cool, zal echt een cultuurshock worden, wel een mooie ervaring.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:03 schreef totalvamp het volgende:
in November 8 maanden naar Japan(Osaka).
Verblijf in een appartement dat ik huur, met bad/douche/keuken.
Eindelijk een baas die naar het zuidoosten gaatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef miro86 het volgende:
Weekendje Keulen, lange weekend naar Dublin en bijna 3 weken Zuid-Oost Europa (Bulgarije/Macedonie).
In september nog 2 dagen Londen; waarschijnlijk nog een weekendje naar Berlijn.
In december en januari waarschijnlijk naar Centraal Amerika, maar we moeten nog een bestemming uitkiezen.
Daar hebben we zeker tijd voor, goede tip! Dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:27 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Split is top!
Als je tijd over hebt ook nog naar het eilandje Hvar gaan. Kan je vanaf Split met de boot naar toe.
http://3opreis.bnn.nl/bestemming/15/hvarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:41 schreef _Loki het volgende:
[..]
Daar hebben we zeker tijd voor, goede tip! Dank je
nah Japan voelt als mijn thuis, ik wen er zo aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Cool, zal echt een cultuurshock worden, wel een mooie ervaring.
Ik wil er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor het eten. nomnomquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:18 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nah Japan voelt als mijn thuis, ik wen er zo aan.
Geld over?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef miro86 het volgende:
Weekendje Keulen, lange weekend naar Dublin en bijna 3 weken Zuid-Oost Europa (Bulgarije/Macedonie).
In september nog 2 dagen Londen; waarschijnlijk nog een weekendje naar Berlijn.
In december en januari waarschijnlijk naar Centraal Amerika, maar we moeten nog een bestemming uitkiezen.
Zo duur is een vakantie erheen niet, je kunt als je op budget reist voor 1000 euro klaar zijn. Dit is dan met eten/reizen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik wil er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor het eten. nomnom
Ik reis altijd vrij goedkoop. Ik hoef geen 4 sterren hotel ofzo. Je hebt mensen die voor twee weekjes naar spanje gaan en 3000 euro uitgeven. Zo ben ik niet.quote:
Nouja alle tickets bij elkaar zijn toch al redelijk duur :p.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:35 schreef miro86 het volgende:
[..]
Ik reis altijd vrij goedkoop. Ik hoef geen 4 sterren hotel ofzo. Je hebt mensen die voor twee weekjes naar spanje gaan en 3000 euro uitgeven. Zo ben ik niet.
ik heb er 3 weken rond gereisd, geloof dat het me iets tussen de 1500 en 2000 euro heeft gekost, en dan heb ik nog redelijk on-zuinig gedaan. Nooit simpel openbaar vervoer, alleen toeristen busjes en lange afstandsbussen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:38 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Nouja alle tickets bij elkaar zijn toch al redelijk duur :p.
Ik was voor 3 weken costa rica ook exclusief ticket rond de 2000 euro kwijt. Hadden wij wel een auto gehuurd, wat natuurlijk al redelijk prijzig is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:08 schreef Roger_ het volgende:
[..]
ik heb er 3 weken rond gereisd, geloof dat het me iets tussen de 1500 en 2000 euro heeft gekost, en dan heb ik nog redelijk on-zuinig gedaan. Nooit simpel openbaar vervoer, alleen toeristen busjes en lange afstandsbussen.
Ticket , als je een beetje flexibel bent heb je voor 600,- tot 650,-
Dan heb je het toch nog redelijk goedkoop gedaan, Costa Rica is minstens dubbel zo duur als de rest van Centraal Amerika. Maar wat betreft luxe dan ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:22 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ik was voor 3 weken costa rica ook exclusief ticket rond de 2000 euro kwijt. Hadden wij wel een auto gehuurd, wat natuurlijk al redelijk prijzig is.
Nou dat geeft dan in ieder geval goede hoop dat ik dit jaar een stuk minder kwijt ben.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:40 schreef Roger_ het volgende:
[..]
Dan heb je het toch nog redelijk goedkoop gedaan, Costa Rica is minstens dubbel zo duur als de rest van Centraal Amerika. Maar wat betreft luxe dan ook een stuk beter.
Dat herken ik ja. Ik woon in Engeland en heb inmiddels meer van GB gezien dan bijna alle autochtonen die ik hier spreek.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:26 schreef Alentejana het volgende:
Ik maak wel eens wat binnenlandse tripjes en heb meer van het land gezien dan de gemiddelde Portugees en tourist...
Mooi verslag!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:36 schreef SeLang het volgende:
Ik heb afgelopen feb-maart een maand rondgereisd in Costa Rica (reisverslag), wat zo'n beetje het duurste land is in die regio. Totaal ter plekke omgerekend ¤853 uitgegeven inclusief ALLES. Dus het kan best voor redelijk weinig geld.
Ik wil best 2 weekjes komen paardrijden in ruil voor opassenquote:Op zondag 14 juni 2015 13:26 schreef Alentejana het volgende:
Ik woon in Portugal, ik ben permanent op vakantie...
Ik maak wel eens wat binnenlandse tripjes en heb meer van het land gezien dan de gemiddelde Portugees en tourist...
Door de paardjes en andere dieren kan ik niet makkelijk lang weg, maar als ik betrouwbare oppas zou kunnen vinden zou ik wel eens naar Italië willen.
Kom je nog langs Bariloche?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef SeLang het volgende:
- Vanaf eind oktober 5 weken solo met rugzak + tentje door Patagonië (zuid Argentinië / Chili), af en toe treks maken van een aantal dagen maar de grote afstanden tussen plaatsen met bussen.
Mijn fles Curry waar ik héél zuinig op was is leegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:07 schreef qwerty_x het volgende:
Nederland.
Een kans om me weer eens ongans te eten aan al die hollandse lekkernijen !!
plus uiteraard een volle koffer mee terug
Daar start ik. En dan terugvliegen vanaf Ushuaia.quote:
Meet?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daar start ik. En dan terugvliegen vanaf Ushuaia.
Ow dat kan misschien wel. Daar hebben we het tegen die tijd nog wel over. Ik ga eerst nog een maand naar zweden.quote:
Neem je dikke truien mee?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:04 schreef okedoei het volgende:
Op 5 juli vroeg in de ochtend vertrekt mijn vlucht naar Buenos Aires, Argentinië, waar ik twee weken blijf.![]()
Waarschijnlijk ook nog even de boot pakken voor een dagje Uruguay.
Ja het is daar nu winter.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Neem je dikke truien mee?Overigens is voor Nederlanders die vestingstadjes wel gewend zijn de Tigre-delta of een estancia bij San Antonio Oeste bezoeken wellicht interessanter.
Ze verkopen daar geen kerrie?quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn fles Curry waar ik héél zuinig op was is leeg
Hm, dat is een idee!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:00 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ze verkopen daar geen kerrie?
Ik mik sinds ik hier woon gewoon kerrie door de ketchup.
Maar ik ken dat extra zuinig doen, ik heb dat met Marmite, o wat erg, dat laatste drupje...
Ik ben te ziek om nog te reizen.Dus blijf ik lekker thuis en hier heb ik alles wat ik nodig heb.quote:
Oh, dat klinkt niet goed, zeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:28 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ik ben te ziek om nog te reizen.Dus blijf ik lekker thuis en hier heb ik alles wat ik nodig heb.
Ow,als Fok het maar doet dan is mijn vakantie compleet.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:54 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet goed, zeg.
Hoop dat jij het ook een beetje naar je zin hebt.
Ik fok ook op vakanties.. Wil ook altijd WiFi hebben in het hotel.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:56 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ow,als Fok het maar doet dan is mijn vakantie compleet..
Ik vermaak me wel en er komen wat vrienden slapen.
Dat werkt hier thuis gelukkig allemaal goed dat heft mijn pa aan laten leggen door Ziggo.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Ik fok ook op vakanties.. Wil ook altijd WiFi hebben in het hotel.![]()
Sterkte, trouwens!
Ga je voor de Thaise dames en gogo-bars?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:52 schreef Ericr het volgende:
Over 2 dagen voor twee weken naar Thailand (Bangkok en Phuket). Alles zelf geregeld inclusief de hotels. Meestal regelde ik dat ter plekke maar had geen zin om op vakantie nog te gaan vergelijken en misschien te maken te krijgen met te hoge prijzen per nacht.
De katoeys natuurlijk, wel mijn vrouw ergens dumpen als in aan kom in Bangkok dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ga je voor de Thaise dames en gogo-bars?
Je vrouw mag meedoen hoor. Is geen bezwáar.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
De katoeys natuurlijk, wel mijn vrouw ergens dumpen als in aan kom in Bangkok dan.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ga je voor de Thaise dames lady boys en gogo-bars?
Waarom Phuket? Ik vind dat persoonlijk een van de mindere plaatsen in Thailand, maar dat verschilt natuurlijk per persoon en ook van wat je zoekt op vakantie.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:52 schreef Ericr het volgende:
Over 2 dagen voor twee weken naar Thailand (Bangkok en Phuket). Alles zelf geregeld inclusief de hotels. Meestal regelde ik dat ter plekke maar had geen zin om op vakantie nog te gaan vergelijken en misschien te maken te krijgen met te hoge prijzen per nacht.
Ik hoop voor je dat de zon nog een beetje gaat schijnen deze zomer in Nederland.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:31 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Volgend jaar Amerika en deze zomer waarschijnlijk niets.
Plitvice meer en Dubrovnik niet te vergetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef _Loki het volgende:
Met z'n 4e in de auto naar Kroatië voor 2 weken, eerst wat dagen Zagreb en dan door naar Split.
Lekker. Zeker zonvakantie? Ik ga over 3 weken ofzo met de auto rond op het eiland.quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
De 3e "langere"vakantie dit jaar heb ik nu geboekt:
11 dagen naar Paphos, Cyprus eind september
Flores was mooi.quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:55 schreef Metalfreak het volgende:
3 weken Indonesië (Gili, Lombok, Komodo, Flores)
Helaas pas in oktober
vind je het niet te warm rond deze tijd dan? Ik ga zelf liever rond Sept Okt dan is het niet zo benauwd meerquote:Op maandag 6 juli 2015 16:56 schreef Simmertje het volgende:
12 dagen Tokyo met een maat. Hotel geboekt in Shinjuku. Is overigens 4de zomer op rij dat Japan op de planning staat.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 09:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker. Zeker zonvakantie? Ik ga over 3 weken ofzo met de auto rond op het eiland.
Haha ja eigenlijk is het veel maar voor mij is dat de Japan experience omdat ik altijd in deze periode ben geweest. Ook wel lekker om 's nachts nog met je t-shirt buiten te kunnen lopen!quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:36 schreef totalvamp het volgende:
[..]
vind je het niet te warm rond deze tijd dan? Ik ga zelf liever rond Sept Okt dan is het niet zo benauwd meer
Daar zou ik eerst ook heen haha, het is uiteindelijk Ossiachersee geworden!quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:33 schreef DjinN het volgende:
Kom ik aan met mijn 10 dagen naar Seeboden, Oostenrijk
Dit soort actiesquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Voor begin volgend (januari?) jaar speel ik met de gedachten eens naar de Poolcirkel te rijden. Gewoon, omdat het kan
Nice! Deze trip wil ook nog eens een x doen, veel plezier!quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef MiszSpace het volgende:
3,5 week naar Amerika! Eerste vijf dagen naar New York en daarna vlieg ik door naar de Westkust.
Daar pak ik de auto en reis ik rond. ( San Franscisco, Las Vegas, Los Angeles, San Diego en de natuurparken niet te vergeten!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noord-Frankrijk, originele keuze!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nice! Deze trip wil ook nog eens een x doen, veel plezier!Thanks dat gaat zeker goed komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Immer gerade aus!
Volgens mij heeft elk Spaanstalig land een Cartagenaquote:Op maandag 13 juli 2015 01:22 schreef Beathoven het volgende:
Huwelijksreis / vakantie was in Cartagena vorige maand en dat beviel prima.
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:34 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Thanks dat gaat zeker goed komen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik ook precies zo een keer gedaan, maar dan 4 weken en met een camper. Supermooi.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef MiszSpace het volgende:
3,5 week naar Amerika! Eerste vijf dagen naar New York en daarna vlieg ik door naar de Westkust.
Daar pak ik de auto en reis ik rond. ( San Franscisco, Las Vegas, Los Angeles, San Diego en de natuurparken niet te vergeten!)
Was het moeilijk om een visum te krijgen voor Rusland?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:59 schreef LordLynx het volgende:
Eerst een rondreis door Cappadocia gemaakt opgevolgd met een paar dagen luieren in Lara
Toen een citytrip Warschau en Moskou
Visum krijgen voor Rusland is nooit moeilijk. Het nieuwe visa center in Den Haag is bovendien bijzonder efficiënt. Inleveren documenten kost 5 minuten, ophalen een week later ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:22 schreef miro86 het volgende:
[..]
Was het moeilijk om een visum te krijgen voor Rusland?
Nee hoor, gewoon goed lezen wat je moet inleveren en na een weekje kon ik mijn paspoort weer ophalen, ging allemaal heel vlot en gemakkelijk. Uitnodiging heb je nog steeds nodig maar mijn hotel heeft deze gewoon kosteloos verstrekt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:22 schreef miro86 het volgende:
[..]
Was het moeilijk om een visum te krijgen voor Rusland?
Precies, het is hier tenminste niet zo warm, en ze eten hier normaalquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:15 schreef schaal_10 het volgende:
Nu vraag ik het me af: zijn er eigenlijk redenen om vrijwillig (dus niet-financiële redenen / jonge kinderen) in Nederland op vakantie te gaan?
Een reële kans op dagenlang 17-18°C en windkracht 6 of hoger, midden in de zomer. Een eetcultuur hebben we ook niet echt.
Snap dat ook nooit, maar goed het zal wel gaan om gemak en ongeïnteresseerde houding naar een andere culturen en natuur gebieden.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:15 schreef schaal_10 het volgende:
Nu vraag ik het me af: wat zijn nu eigenlijk hoofdredenen om vrijwillig (dus niet-financiële redenen / jonge kinderen) in Nederland op vakantie te gaan?
Een reële kans op dagenlang 17-18°C en windkracht 6 of hoger, midden in de zomer. Een eetcultuur hebben we ook niet echt.
Edit: vraagstelling gewijzigd.
Kun je net zo goed thuis blijven. (Even los van een weekendje weg natuurlijk, heb het echt over een vakantie)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Precies, het is hier tenminste niet zo warm, en ze eten hier normaal![]()
Er zijn natuurlijk zat redenen te bedenken. Nederland is mooi, schoon, ze spreken er geen buitenlands, je hoeft niet dagen in de auto te zitten, noem het maar op. Dat de redenen voor jou niet doorslaggevend zijn, dat kan natuurlijk
Tof! Hoe was China?quote:Op donderdag 6 augustus 2015 22:53 schreef CrashO het volgende:
Net terug uit China en eind deze week alweer op pad
Rrrrroadtrip door (Oost) Europa![]()
De (grove) planning is:
Nederland - Berlijn - Warschau - Krakau - Budapest - Belgrado - Zagreb - Innsbruck - <heul veel bergpassen in de Alpen> - Geneve - Monaco - Montpellier - Verdun - Nederland.
Maar afhankelijk van wat we onderweg tegenkomen en hoe ea bevalt kan de boel nog gaan schuiven
Dat is wel erg sneu zeg.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Precies, het is hier tenminste niet zo warm, en ze eten hier normaal![]()
Er zijn natuurlijk zat redenen te bedenken. Nederland is mooi, schoon, ze spreken er geen buitenlands, je hoeft niet dagen in de auto te zitten, noem het maar op. Dat de redenen voor jou niet doorslaggevend zijn, dat kan natuurlijk
In de regen in Nederland of met 30 in het zuiden lijkt me geen moeilijke keuze.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:38 schreef okedoei het volgende:
[..]
In de regen in Nederland of met 30 in het zuiden lijkt me geen moeilijke keuze.
Nee. Ik vond het niet nodig. Wel veel DEET gebruiken .quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:21 schreef Funk__Doc het volgende:
Weet iemand of malariapillen nodig zijn voor Guatemala & Belize?
Ik hoor namelijk tegenstrijdige berichten.
Benidormquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Verder: jij vindt het geen moeilijke keuze. Prima. Ik ga zelf ook liever ver weg. Maar je hebt nog niet uitgelegd waarom het sneu is.
Veul leuker dan Egypte, kutvolk!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:16 schreef einschtein het volgende:
Volgende week naar Kreta. Heul way anders dan het Egypte van vorig jaar.
Heel naar...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:56 schreef johanmulder het volgende:
In September 2 weken westkust USA en dan nog 1 week Maui, Hawaii. Zin aan!
Voor 3 weken naar de VS.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:56 schreef johanmulder het volgende:
Ik zie jou eigenlijk alleen maar negatieve reacties posten. Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:14 schreef okedoei het volgende:
[..]
Voor 3 weken naar de VS.![]()
Als ik ga dan ga ik minimaal 3 maanden. Je gaat nog veel spijt krijgen met je 3 weekjes.
Ja, volgende week donderdag vertrek ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik zie jou eigenlijk alleen maar negatieve reacties posten. Gaat het wel goed met je?
Fijn! Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:17 schreef okedoei het volgende:
[..]
Ja, volgende week donderdag vertrek ik.
Het is eigenlijk geen reis, want ik ga naar school in Michigan. Wel ga ik eerst nog 5 dagen naar New York, als je dat als reizen meetelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo, da's een beste tijdAlleen reizen of ook werken? Welke staten?
5 dagen naar New Yorkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:27 schreef okedoei het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen reis, want ik ga naar school in Michigan. Wel ga ik eerst nog 5 dagen naar New York, als je dat als reizen meetelt.
Ik ga wel in het regenseizoen en wil ook naar Antigua en omgeving plus de pacifische kust.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:49 schreef miro86 het volgende:
[..]
Nee. Ik vond het niet nodig. Wel veel DEET gebruiken .
Als je tijdens het regenseizoen in de jungle (buiten Flores en Livingston) verblijft, dan misschien wel. In de bergen heb je geen malaria
Doe dan niet zo sneu om zo te reageren op anderen die een bepaalde tijd op vakantie gaan. Je doet net alsof je 10 maanden gaat rondreizen, maar je gaat naar focking school toe.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:30 schreef okedoei het volgende:
[..]
De organisatie bepaalt dat, ik had ook niet kunnen gaan.
Nee, want ik heb toch ook gezegd dat ik naar een school ga. Dat jij niet kan lezen heb ik verder weinig mee te maken.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Je doet net alsof je 10 maanden gaat rondreizen
Michigan? Voor iemand die niet van kou houdt? Het is daar in de winter zo koud dat je niet buiten mag pissen omdat de zeik al bevroren is voordat het je pener heeft verlatenquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:27 schreef okedoei het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen reis, want ik ga naar school in Michigan. Wel ga ik eerst nog 5 dagen naar New York, als je dat als reizen meetelt.
Familie woont daar en ik vond de landschappen wel mooi daarquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Michigan? Voor iemand die niet van kou houdt? Het is daar in de winter zo koud dat je niet buiten mag pissen omdat de zeik al bevroren is voordat het je pener heeft verlaten![]()
Ik kan heel goed lezen, en ik zie de volgende reactiesquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:35 schreef okedoei het volgende:
[..]
Ik heb toch ook gezegd dat ik naar een school ga. Dat jij niet kan lezen heb ik verder weinig mee te maken.
Of iemand die 3 weken naar de US gaatquote:
Of iemand die in NL blijftquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:14 schreef okedoei het volgende:
[..]
Voor 3 weken naar de VS.![]()
Als ik ga dan ga ik minimaal 3 maanden. Je gaat nog veel spijt krijgen met je 3 weekjes.
En als je dan je eigen vakantieplannen openbaart, ga je 10 maanden weg naar de USA. maar als puntje bij paaltje komt blijk je daar naar school te gaan en ga je zelf ook maar een lang weekend naar NY.quote:
Gelukkig heeft de VS meer te bieden dan alleen New York. Daarom verkoop je nu vooral onzin.quote:
Juist, jaloers omdat je daar naar school toe gaat, in the middle of fucking winterquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:43 schreef okedoei het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de VS meer te bieden dan alleen New York. Daarom verkoop je nu vooral onzin.
Het is bovendien niet erg als je jaloers bent, maar jij doet niet eens de moeite om het een beetje te verbergen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Juist, jaloers omdat je daar naar school toe gaat, in the middle of fucking winter
quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:47 schreef okedoei het volgende:
Misschien wel handig om nu weer OT te gaan.
Anigua en Guate City zijn beide oké. Pacifische kust ken ik nauwelijks, ben alleen in Montericco geweest. Dat viel ook mee, maar in het regenseizone kan het behoorlijk anders zijn, vrees ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:33 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ik ga wel in het regenseizoen en wil ook naar Antigua en omgeving plus de pacifische kust.
Blik had gewoon helemaal gelijk overigensquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:47 schreef okedoei het volgende:
Misschien wel handig om nu weer OT te gaan.
Heel tof! Vorige zomer ook een rondrit gedaan bij de westkust. Heel erg mooi! In Oktober gaan wij ook richting Hawaii. Benieuwd. Veel plezier alvastquote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:56 schreef johanmulder het volgende:
Thanksquote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Blik had gewoon helemaal gelijk overigensJij had commentaar op iedereen zijn plannen (is dat soms wel OT?) maar ondertussen..:P Veel plezier op je ''rondreis''!
Ik weet het , het is wat aan de korte kant.quote:
Oh, vandaar. Nou, veel plezier daar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik weet het , het is wat aan de korte kant.
Maar druk met werk en zo
Haha, hoezo?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Veul leuker dan Egypte, kutvolk!
Het schijnt dat IS ook actief is in Egypte, misschien bedoelt ie datquote:
Heel mooi, welk(e) eiland(en) ga je bezoeken? Zelf doen we vanuit Maui nog een dagtripje Honolulu. Gekkenwerk eigenlijk, maar werk laat het niet toe meer vrij te plannen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 14:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Heel tof! Vorige zomer ook een rondrit gedaan bij de westkust. Heel erg mooi! In Oktober gaan wij ook richting Hawaii. Benieuwd. Veel plezier alvast
Vijf dagen op Maui, Kauai, Oahu & Big Island. Van alles wat dusquote:Op woensdag 12 augustus 2015 22:30 schreef johanmulder het volgende:
[..]
Heel mooi, welk(e) eiland(en) ga je bezoeken? Zelf doen we vanuit Maui nog een dagtripje Honolulu. Gekkenwerk eigenlijk, maar werk laat het niet toe meer vrij te plannen.
quote:
Ik ben een paar jaar geleden in Egypte geweest (Hurghada) met mijn toenmalige ex, bij aankomst werden wij als terroristen behandeld, moesten wel 5x ons paspoort laten zien, mensen totaal niet aardig, al het personeel op het resort man, geen vrouwen gezien daar, waren vast verstopt in hun grot, terugreis wederom als een stuk vuil behandeld en is mijn ex vriendin aangerand door het douane personeel, wat wil je beginnen daar? Bij de wc moest je geld geven aan een pauper ventje die je 1 velletje toiletpapier geeftquote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:15 schreef okedoei het volgende:
[..]
Het schijnt dat IS ook actief is in Egypte, misschien bedoelt ie dat
Zo onthoud ik Egypte niet. Ik zat zelf in Port Ghalib, in één of ander vrij nieuw resort. (Intercontinental The Palace). Waar iedereen gewoon aardig en behulpzaam was. Ondanks dat ik enorm op zag tegen de rit naar Luxor (4 of 5 uur rijden) met een of andere gekke (prive-)chauffeur, is ook dat volledig anders gegaan. Chauffeur was extreem aardig, legde ons zo nu en dan dingen uit onderweg, waar je op moet letten wanneer we in Luxor zijn, dat soort dingen. Was allemaal dik in orde.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een paar jaar geleden in Egypte geweest (Hurghada) met mijn toenmalige ex, bij aankomst werden wij als terroristen behandeld, moesten wel 5x ons paspoort laten zien, mensen totaal niet aardig, al het personeel op het resort man, geen vrouwen gezien daar, waren vast verstopt in hun grot, terugreis wederom als een stuk vuil behandeld en is mijn ex vriendin aangerand door het douane personeel, wat wil je beginnen daar? Bij de wc moest je geld geven aan een pauper ventje die je 1 velletje toiletpapier geeftnooit meer.
Ze is nu weer je vriendin/vrouwquote:
toenmaligquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ze is nu weer je vriendin/vrouw
Lekker in het Oosten...quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef Hallojo het volgende:
Begin september naar Letland, eind september naar Bulgarije en begin oktober naar Polen.
Zoals het spreekwoord zegt: Thuis, West, Oost Best!quote:
Polen is wel nice. Waar in Polen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef Hallojo het volgende:
Begin september naar Letland, eind september naar Bulgarije en begin oktober naar Polen.
Warschau!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:30 schreef okedoei het volgende:
[..]
Polen is wel nice. Waar in Polen?
Forever alonequote:
*zucht* En dan ga ik het nog proberen uit te leggen ook. Je had het over je "toenmalige ex". Ofwel, tóen was het je ex. Dus nu weer je vriendin/vrouw? Anders was het dus gewoon je toenmalige vriendin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
toenmalig
van die tijd vb: mijn toenmalige vriendin heette Hester Tegenstellingen: huidig tegenwoordig
Gevonden op http://www.muiswerk.nl/mowb/?word=toenmalig
Of toekomstige ex..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
*zucht* En dan ga ik het nog proberen uit te leggen ook. Je had het over je "toenmalige ex". Ofwel, tóen was het je ex. Dus nu weer je vriendin/vrouw? Anders was het dus gewoon je toenmalige vriendin.
Zo stelde een goede vriend van mijn ouders zijn vrouw altijd voor als "Mijn ex-verloofde"
Colombia, en daar hang ik nog steeds uit.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 07:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft elk Spaanstalig land een Cartagenadus waar was je?
Ik zag dit bij spuiten en slikken op reis die in Nepal was.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:33 schreef Tayu het volgende:
Over een paar weken weer naar Nepal.
Dit keer voor het eerst echt samen vakantie vieren met mijn lief daar. Zo heeft iedere schaduw ook zijn zonzijde. Sinds 25 april is vrijwel iedereen zonder werk in Nepal. Dus kaap ik hem nu weg uit de jungle, en gaan we vooral hier genieten van de prachtige omgeving: En daarna, komt hopelijk het toerisme weer op gang zodat iedereen weer een inkomen kan verdienen.
[ afbeelding ]
En dit is een bezoek aan Nederland:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 16:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik zag dit bij spuiten en slikken op reis die in Nepal was.
[ afbeelding ]
Crematie ceremonie in de "heilige" rivier
Doen dus 😀 tips welkom. Wij gaan eind september mega veel zin in.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 05:22 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit zeer sterk te overwegen eind dit jaar terug te gaan naar Sri Lanka. Eigenlijk ben ik er geen voorstander van om landen die me heel goed bevielen opnieuw te bezoeken: je moet de magie een beetje in stand houden immers. Maar man man man man man, wat is dat toch een geweldig land
Ja. Doen. Zo mooiquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Doen dus 😀 tips welkom. Wij gaan eind september mega veel zin in.
Protip: In Pattaya kun je goed zeevissen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:38 schreef JohanHakkelaar het volgende:
Over twintig dagen reis ik naar Thailand. Het wordt een combinatie van twee weken vakantie vieren en een week (vrijwilligers)werken.
Eerst een hele dag en nacht Bangkok met mijn vriendin. Vervolgens vanaf Don Mueang naar Hat Yai vliegen voor een zesdaagse self-drive door het diepe zuiden. Dan een kleine week in Maeklong en Pattaya en tot slot werken in Pak Kret.
Ik vis liever naar andere dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Protip: In Pattaya kun je goed zeevissen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:54 schreef borbit het volgende:
Ik verhuur een paar weken per jaar mijn appartement via AirBnB. Dan sluit ik me op tussen het plafond en het dak. En dan gluur ik naar de huurders. Genieten. Ik heb een laptop en koptelefoon voor de rustige tijden. En heb natuurlijk een flinke voorraad lekkere snacks aangelegd. Je moet jezelf immers verwennen tijdens vakantie.
Inca trail is leuk! Wel even van te voren conditie training doenquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Over 2 weken 12 dagen naar Oostenrijk. Een week voor kerst naar of Londen of Berlijn. In januari weer op wintersport en in April ga ik een langgekoesterde droom waarmaken en ga ik naar Peru, vooral voor de Inca Trail.
Elke dag, sinds we een hond hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:37 schreef EnochRoot het volgende:
[..]
Inca trail is leuk! Wel even van te voren conditie training doen
Dat haal je. Als je nergens uitstapt.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Over enkele weken wil ik weer eens met de auto op pad. Ik zit te denken aan de route: Oost-Brabant (woonplaats) - Kiel - Kopenhagen/Malmö - Gdansk - Berlijn - Texel - thuis. Dit alles in ca. 10 dagen.
*Pakt Google Maps erbij*. Hm, er zal inderdaad het één en ander aangepast moeten worden. Jammer dat de interessantere Poolse steden nogal uit de route liggen (Gdansk, Warschau, Krakau)quote:Op donderdag 3 september 2015 15:43 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dat haal je. Als je nergens uitstapt.
Klopt, is echt heel mooi, ben hier verleden jaar geweest. huur een autoquote:Op donderdag 3 september 2015 16:15 schreef xedrium het volgende:
De kust van Zuid-Spanje, hoorde van vriendinnen dat het daar echt mooi is!
Beetje karig hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 15:27 schreef BeamofLight het volgende:
2015:
Berlijn - week
Luxemburg - week - camping met kids
Londen - Midweek
Frankrijk - 2 weken - camping met kids
Geneve/Italie/Oostenrijk - 2 weken - hotels
Herfstvakantie - nog in te vullen
Kerstvakantie - Lanzarote - week
Verder niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |