Lekker vooruitzicht!quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Midden juli een weekje Denemarken op een camping met vrienden om te zuipen.![]()
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken.
Zo niet mijn ding, maar lijkt mij wel een avontuur, suc6 alvast!quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef SeLang het volgende:
- De hele maand juli solo te voet met rugzak + tentje door arctisch Zweden, 450km Kungsleden trek
- Vanaf eind oktober 5 weken solo met rugzak + tentje door Patagonië (zuid Argentinië / Chili), af en toe treks maken van een aantal dagen maar de grote afstanden tussen plaatsen met bussen.
Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.quote:Op donderdag 11 juni 2015 12:15 schreef Etsu het volgende:
Midden juli een weekje Denemarken op een camping met vrienden om te zuipen.![]()
Daarna ben ik een paar dagen in Nederland voor de laatste dingen, want daarna ga ik 1 week naar Istanboel, 9 dagen naar Cyprus (autootje gehuurd), 4 dagen Athene en als afsluiter 1 dagje Rome. In totaal 3 weken.
Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.quote:
Ik zelf vind Namibië gewoon een geweldig land, je hebt er de Kalahari, en de Namib wat heel droog is, maar dan rij je door de middele of no where over een gravel weg, en dan in eens staan er olifanten langs de weg, als of dat heel gewoon is. Maar er zijn ook groenere gebieden, Etosha is net een geweldig wat betreft dieren. Als je daar bent geweest, vind je geen ruk meer aan het Krugerpark.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:18 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Wat is daar zoal te doen? Heb altijd bij Namibië en omgeving het idee dat het één grote kale dorre vlakte is met amper inwoners.
We hebben een tussenoverstap van 12 uur in Rome vanuit Istanbul naar Amsterdam, dus een dagje erop uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Klinkt wel heel cool. Alleen 1 dagje Rome...Ik had aan 5 dagen amper genoeg :p.
Ik vlieg naar Guatemala eind september en vlieg 3 weken later vanuit Belize terug naar Nederland. Weet iemand of je in oktober goed kan snorkelen in Belize qua zicht, ondanks het regenseizoen. In Costa Rica viel dat vorig jaar wel ietsjes tegen namelijk.
Split is top!quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:20 schreef _Loki het volgende:
Met z'n 4e in de auto naar Kroatië voor 2 weken, eerst wat dagen Zagreb en dan door naar Split.
Cool, zal echt een cultuurshock worden, wel een mooie ervaring.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:03 schreef totalvamp het volgende:
in November 8 maanden naar Japan(Osaka).
Verblijf in een appartement dat ik huur, met bad/douche/keuken.
Eindelijk een baas die naar het zuidoosten gaatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef miro86 het volgende:
Weekendje Keulen, lange weekend naar Dublin en bijna 3 weken Zuid-Oost Europa (Bulgarije/Macedonie).
In september nog 2 dagen Londen; waarschijnlijk nog een weekendje naar Berlijn.
In december en januari waarschijnlijk naar Centraal Amerika, maar we moeten nog een bestemming uitkiezen.
Daar hebben we zeker tijd voor, goede tip! Dank jequote:Op vrijdag 12 juni 2015 06:27 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Split is top!
Als je tijd over hebt ook nog naar het eilandje Hvar gaan. Kan je vanaf Split met de boot naar toe.
http://3opreis.bnn.nl/bestemming/15/hvarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:41 schreef _Loki het volgende:
[..]
Daar hebben we zeker tijd voor, goede tip! Dank je
nah Japan voelt als mijn thuis, ik wen er zo aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Cool, zal echt een cultuurshock worden, wel een mooie ervaring.
Ik wil er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor het eten. nomnomquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:18 schreef totalvamp het volgende:
[..]
nah Japan voelt als mijn thuis, ik wen er zo aan.
Geld over?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef miro86 het volgende:
Weekendje Keulen, lange weekend naar Dublin en bijna 3 weken Zuid-Oost Europa (Bulgarije/Macedonie).
In september nog 2 dagen Londen; waarschijnlijk nog een weekendje naar Berlijn.
In december en januari waarschijnlijk naar Centraal Amerika, maar we moeten nog een bestemming uitkiezen.
Zo duur is een vakantie erheen niet, je kunt als je op budget reist voor 1000 euro klaar zijn. Dit is dan met eten/reizen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:23 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik wil er ooit nog wel een keer heen, alleen al voor het eten. nomnom
Ik reis altijd vrij goedkoop. Ik hoef geen 4 sterren hotel ofzo. Je hebt mensen die voor twee weekjes naar spanje gaan en 3000 euro uitgeven. Zo ben ik niet.quote:
Nouja alle tickets bij elkaar zijn toch al redelijk duur :p.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:35 schreef miro86 het volgende:
[..]
Ik reis altijd vrij goedkoop. Ik hoef geen 4 sterren hotel ofzo. Je hebt mensen die voor twee weekjes naar spanje gaan en 3000 euro uitgeven. Zo ben ik niet.
ik heb er 3 weken rond gereisd, geloof dat het me iets tussen de 1500 en 2000 euro heeft gekost, en dan heb ik nog redelijk on-zuinig gedaan. Nooit simpel openbaar vervoer, alleen toeristen busjes en lange afstandsbussen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:38 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Nouja alle tickets bij elkaar zijn toch al redelijk duur :p.
Ik was voor 3 weken costa rica ook exclusief ticket rond de 2000 euro kwijt. Hadden wij wel een auto gehuurd, wat natuurlijk al redelijk prijzig is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:08 schreef Roger_ het volgende:
[..]
ik heb er 3 weken rond gereisd, geloof dat het me iets tussen de 1500 en 2000 euro heeft gekost, en dan heb ik nog redelijk on-zuinig gedaan. Nooit simpel openbaar vervoer, alleen toeristen busjes en lange afstandsbussen.
Ticket , als je een beetje flexibel bent heb je voor 600,- tot 650,-
Dan heb je het toch nog redelijk goedkoop gedaan, Costa Rica is minstens dubbel zo duur als de rest van Centraal Amerika. Maar wat betreft luxe dan ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:22 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
Ik was voor 3 weken costa rica ook exclusief ticket rond de 2000 euro kwijt. Hadden wij wel een auto gehuurd, wat natuurlijk al redelijk prijzig is.
Nou dat geeft dan in ieder geval goede hoop dat ik dit jaar een stuk minder kwijt ben.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:40 schreef Roger_ het volgende:
[..]
Dan heb je het toch nog redelijk goedkoop gedaan, Costa Rica is minstens dubbel zo duur als de rest van Centraal Amerika. Maar wat betreft luxe dan ook een stuk beter.
Dat herken ik ja. Ik woon in Engeland en heb inmiddels meer van GB gezien dan bijna alle autochtonen die ik hier spreek.quote:Op zondag 14 juni 2015 13:26 schreef Alentejana het volgende:
Ik maak wel eens wat binnenlandse tripjes en heb meer van het land gezien dan de gemiddelde Portugees en tourist...
Mooi verslag!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:36 schreef SeLang het volgende:
Ik heb afgelopen feb-maart een maand rondgereisd in Costa Rica (reisverslag), wat zo'n beetje het duurste land is in die regio. Totaal ter plekke omgerekend ¤853 uitgegeven inclusief ALLES. Dus het kan best voor redelijk weinig geld.
Ik wil best 2 weekjes komen paardrijden in ruil voor opassenquote:Op zondag 14 juni 2015 13:26 schreef Alentejana het volgende:
Ik woon in Portugal, ik ben permanent op vakantie...
Ik maak wel eens wat binnenlandse tripjes en heb meer van het land gezien dan de gemiddelde Portugees en tourist...
Door de paardjes en andere dieren kan ik niet makkelijk lang weg, maar als ik betrouwbare oppas zou kunnen vinden zou ik wel eens naar Italië willen.
Kom je nog langs Bariloche?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:53 schreef SeLang het volgende:
- Vanaf eind oktober 5 weken solo met rugzak + tentje door Patagonië (zuid Argentinië / Chili), af en toe treks maken van een aantal dagen maar de grote afstanden tussen plaatsen met bussen.
Mijn fles Curry waar ik héél zuinig op was is leegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:07 schreef qwerty_x het volgende:
Nederland.
Een kans om me weer eens ongans te eten aan al die hollandse lekkernijen !!
plus uiteraard een volle koffer mee terug
Daar start ik. En dan terugvliegen vanaf Ushuaia.quote:
Meet?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daar start ik. En dan terugvliegen vanaf Ushuaia.
Ow dat kan misschien wel. Daar hebben we het tegen die tijd nog wel over. Ik ga eerst nog een maand naar zweden.quote:
Neem je dikke truien mee?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:04 schreef okedoei het volgende:
Op 5 juli vroeg in de ochtend vertrekt mijn vlucht naar Buenos Aires, Argentinië, waar ik twee weken blijf.![]()
Waarschijnlijk ook nog even de boot pakken voor een dagje Uruguay.
Ja het is daar nu winter.quote:Op zondag 21 juni 2015 11:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Neem je dikke truien mee?Overigens is voor Nederlanders die vestingstadjes wel gewend zijn de Tigre-delta of een estancia bij San Antonio Oeste bezoeken wellicht interessanter.
Ze verkopen daar geen kerrie?quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mijn fles Curry waar ik héél zuinig op was is leeg
Hm, dat is een idee!quote:Op zondag 21 juni 2015 15:00 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Ze verkopen daar geen kerrie?
Ik mik sinds ik hier woon gewoon kerrie door de ketchup.
Maar ik ken dat extra zuinig doen, ik heb dat met Marmite, o wat erg, dat laatste drupje...
Ik ben te ziek om nog te reizen.Dus blijf ik lekker thuis en hier heb ik alles wat ik nodig heb.quote:
Oh, dat klinkt niet goed, zeg.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:28 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ik ben te ziek om nog te reizen.Dus blijf ik lekker thuis en hier heb ik alles wat ik nodig heb.
Ow,als Fok het maar doet dan is mijn vakantie compleet.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:54 schreef agter het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet goed, zeg.
Hoop dat jij het ook een beetje naar je zin hebt.
Ik fok ook op vakanties.. Wil ook altijd WiFi hebben in het hotel.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:56 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ow,als Fok het maar doet dan is mijn vakantie compleet..
Ik vermaak me wel en er komen wat vrienden slapen.
Dat werkt hier thuis gelukkig allemaal goed dat heft mijn pa aan laten leggen door Ziggo.quote:Op zondag 21 juni 2015 21:58 schreef agter het volgende:
[..]
Ik fok ook op vakanties.. Wil ook altijd WiFi hebben in het hotel.![]()
Sterkte, trouwens!
Ga je voor de Thaise dames en gogo-bars?quote:Op maandag 22 juni 2015 12:52 schreef Ericr het volgende:
Over 2 dagen voor twee weken naar Thailand (Bangkok en Phuket). Alles zelf geregeld inclusief de hotels. Meestal regelde ik dat ter plekke maar had geen zin om op vakantie nog te gaan vergelijken en misschien te maken te krijgen met te hoge prijzen per nacht.
De katoeys natuurlijk, wel mijn vrouw ergens dumpen als in aan kom in Bangkok dan.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ga je voor de Thaise dames en gogo-bars?
Je vrouw mag meedoen hoor. Is geen bezwáar.quote:Op maandag 22 juni 2015 20:52 schreef Ericr het volgende:
[..]
De katoeys natuurlijk, wel mijn vrouw ergens dumpen als in aan kom in Bangkok dan.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:02 schreef agter het volgende:
[..]
Ga je voor de Thaise dames lady boys en gogo-bars?
Waarom Phuket? Ik vind dat persoonlijk een van de mindere plaatsen in Thailand, maar dat verschilt natuurlijk per persoon en ook van wat je zoekt op vakantie.quote:Op maandag 22 juni 2015 12:52 schreef Ericr het volgende:
Over 2 dagen voor twee weken naar Thailand (Bangkok en Phuket). Alles zelf geregeld inclusief de hotels. Meestal regelde ik dat ter plekke maar had geen zin om op vakantie nog te gaan vergelijken en misschien te maken te krijgen met te hoge prijzen per nacht.
Ik hoop voor je dat de zon nog een beetje gaat schijnen deze zomer in Nederland.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:31 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Volgend jaar Amerika en deze zomer waarschijnlijk niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |