quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!
[ afbeelding ]
Oh, wij hebben hem ook nog niet zo lang in gebruik. Komt wel goed danquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:25 schreef snoenk het volgende:
Nikoos ik heb ook de swaddle me gebruikt toen ze graag wapperde met dr armen en dan niet in slaap kon komen. Ik heb het niet afgebouwdgewoon geprobeerd of ze zonder wilde slapen en dat lukte toen.
Heb hem ook niet heel lang gebruikt, een maandje maar ofzo dus weet niet hoe het zit als je hem lang gebruikt
Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwordingquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef JufMariska het volgende:
Lieve Chanty en andere mama's, zullen we nog een afspraak maken? Geenals we het fijn vinden om even kindloos te zijn? We zijn ook nog *vul hier je naam in* ipv alleen maar moeder, en het is volkomen ok en gezond enzo om het lekker te vinden om even je eigen plan te kunnen trekken of zonder huils/gespitste oren te douchen/een broodje te eten of de deur uit te kunnen lopen met sleutels, pinpas & telefoon ipv bagage voor een week om een halfje bruin te gaan halen of een uurtje/dagje te gaan werken
![]()
En ontopic: wat fijn dat het zo goed ging
Envoor melkcomamini van Nikooos, en zittende Mauw, en het cutiepieduo van shop! En voor het eigen lijntje van stuiter-F
En dank voor kusjekroels voor het tandjesleed hier
En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebtquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwording
Ja dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebt![]()
Hilmo thanks! Voelde me echt al even onzeker er over dat ik gewoon te snel ga ofzo of niet nadenk wat ik er in schuif
Dat heb ik ook echt elke keer!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef BlueEyes het volgende:
Elke keer als ik Mauw zie ben ik verbaasd van het blonde koppie![]()
Mama haar schuld met haar donkere haar!
Ik lees vaak het huidige topic terug, dus vandaag heb ik mazzelquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:21 schreef Dyre het volgende:
Envoor een zittende M!
Fijn dat het toch zo goed ging Chanty
Verder heb ik niet bijgelezen en ik ga er geen sorry voor zeggen ook
Nou, laat ik er dan mezelf als negenmaander even in gooienquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef BlueEyes het volgende:
Elke keer als ik Mauw zie ben ik verbaasd van het blonde koppie![]()
Mama haar schuld met haar donkere haar!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Boh phaidra, ik vind jouw kindje echt om op te eten![]()
Ah ja, dan is het ook wel logisch! Fijn dat je dit zo kon doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben met verlof gegaan 1 week voor de laatste lesdag van de examenklassen, mijn teamleider stond paraat voor mijn klas, maar ze hebben verder geen vervangende mentor gekregen. Ik heb tijdens de zwangerschap steeds gezegd dat ik het idd zelf wilde doen omdat ik het zo leuk vond met ze en gelukkig stond mijn kind het me toe.
Ik ook volgend jaar weer mentor van een examenklas!Wat een voldoening geeft dat toch.
Normaal wel, dan ben ik eerst mentor van 3 vmbo GT en het jaar daarop 4GT, maar volgend jaar komt het niet zo goed uit (de mentoren van de huidige 3GT geven Duits en Wiskunde, vakken die niet iedereen in de vierde heeft, dus ze zouden hun mentor niet zien) dus hebben ze mij wederom 4GT gegeven omdat iedereen mijn vak toch wel heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het ook wel logisch! Fijn dat je dit zo kon doen..
En volgend jaar weer? Neem je dan geen klas mee? Ik was vorig jaar mentor van V4, dit jaar V5, en dus volgend jaar van V6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een gewone fiets hoor en echt geen enkel probleem...quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:27 schreef Hilmo het volgende:
Room wat lekker zo gefietst. Jullie horen mij ook nog wel over de fiets want we hebben gewone fietsen en ik vind het nu ook wat onzin..Kom ik vast op terug.
Net naar inloop uur geweest van CB. 8 maanden precies10,2 kg en 71 cm. Verpleegkundige was enthousiast over bv, bijvoeding rustig aan doen, ontwikkeling super
Ik paste ook niet tussen kinderstoeltje en gewoon stuur. En ik ben *klein*. Moederfiets ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja nou, ik snap t helemaal. Vond t eerst overdreven. Daar kom ik bij deze op terug. En zo dik ben ik ook niet, dus t ligt niet aan mij, haha. O vond mn bel wel tof trouwens. *pling!- Giebel*
Ja gaat snel. Sinds vorige week in mt80 (met 7mnd).quote:
Dan groeien ze goed. Zoontje van een collega zit met 14 maanden nog in 68. Ok, die was bij de geboorte iets meer dan 2 kilo. Slechte vergelijkingquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja gaat snel. Sinds vorige week in mt80 (met 7mnd).
Het is echt leuk als ze elkaar echt 'zien' en contact maken en om elkaar lachen(hier vanaf 2,5mnd-3mnd geloof ik)
Dat is idd een verschil !quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:18 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dan groeien ze goed. Zoontje van een collega zit met 14 maanden nog in 68. Ok, die was bij de geboorte iets meer dan 2 kilo. Slechte vergelijking
Maar nu al in maat 80. Gaat echt goed met ze!
Ik kan niet wachten tot de meiden elkaar echt gaan ontdekken! Lijkt me zo leuk!!
Hihi, ik heb veel kleertjes gekregen. Alleen niet allemaal handig. Ik heb heel veel rompers 50/56 gehad met lange mouwen. Daar zitten ze nu in, maar het wordt mooi weer. Of ik doe ze gewoon geen shirtje aan, want sommige rompers zijn te leuk om niet aan te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat is idd een verschil !
Peuter was bij de geboorte 3865gram maar zat met 12mnd in mt80. Ik koop niets meer in grotere maten(in de sale oid) want ik zit er behoorlijk naast. Zo heb ik nu 2 winter/herfstjasjes mt 74
Ja is echt heel erg leuk
zijn van die genietmomenten..zijn erg belangrijk als je t zo druk hebt.
Hoe gaat het met jou? Krijg je (huishoudelijke)hulp (van familie oid) zodat je ook wat tot rust kunt komen?
Je moet niks...quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet toch zo opstappen dat je stept met je ene been en dan het andere erbij trekken, zeg maar? Dat zie ik hier nog wel eens ontzettend fout gaan..
Komt dan niet de opstappolitie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je moet niks...je kan ook gewoon gaan zitten en dan wegfietsen.
Op het zadel blijven zitten en de voeten op de grond.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Komt dan niet de opstappolitie?.
Hoe doe jij het dan als je bijvoorbeeld voor een verkeerslicht moet wachten? Stap je dan helemaal af of sta je gewoon met de fiets tussen je benen, zeg maar?.
Ik heb smurf nog niet op de fiets gehad, maar mijn zadel staat zo dat ik met derriere op 't zadel met 1 voet (en 1x tenen, balanstechnisch) bij de grond kan. Opgelooooostquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan als je bijvoorbeeld voor een verkeerslicht moet wachten? Stap je dan helemaal af of sta je gewoon met de fiets tussen je benen, zeg maar?.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:04 schreef BlueEyes het volgende:
Omg terwijl ik dit tik doet er iemand een stap van tafeltje naar de bank zonder vasthouden maar echt gericht een duik
jup, dit!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:03 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik heb smurf nog niet op de fiets gehad, maar mijn zadel staat zo dat ik met derriere op 't zadel met 1 voet (en 1x tenen, balanstechnisch) bij de grond kan. Opgelooooost
Dan zet ik.mn voet aan de grond.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
en die van mij is 9,7 en 71 cm en ik kreeg dus de wind van voren op t CB. ik vind het nu officieel onzin...quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:29 schreef BlueEyes het volgende:
Hilmo, mijn jochie is 10,01 kilo en 78 cm én 3mnd ouder
Hoezo de wind van voren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en die van mij is 9,7 en 71 cm en ik kreeg dus de wind van voren op t CB. ik vind het nu officieel onzin...
Inclusief dequote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoezo de wind van voren?
Ik denk echt dat je 'mazzel' moet hebben met het CB.
En bij mij staat in het dossier: kinderverpleegkundige![]()
Synoniem voor: geen discussie mee voeren
lang verhaal dinsdag. zal t niet helemaal oprakelenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoezo de wind van voren?
Ik denk echt dat je 'mazzel' moet hebben met het CB.
En bij mij staat in het dossier: kinderverpleegkundige![]()
Synoniem voor: geen discussie mee voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M is zojuist weer op mij in slaap gevallen. popje. kon m zelfs slapend zn slaapzak aandoen
Kwak
Paaseimolletje is een gepatenteerde handelsnaam van Spees1!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef JufMariska het volgende:
Woah Blue!!
En btw: er viel hier net een ernstig verlaat kwartje; maanden geleden ging het hier over zetpilletjes, en schreef Away dat V nogal anti is en met hoofdletters protesteerde tegen het paaseimolletje. Toen was het net na pasen denk ik, want ik koppelde het daaraan, maar nu had ik 't net tegen J over een 'molletje' voor uk, en toen *kloink* parac-eta-molletje -> paas-ei-molletjeTranen over m'n wangen, alsnog
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Paaseimolletje is een gepatenteerde handelsnaam van Spees1!
Die van mij spartelt wel btw.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Dat is hier de langspeelplaat nu suze al een paar dagen zo'n last heeft."MOET SUZE PAASEIMOLLETJE MAMA? PAASEIMOLLETJE IN DE BILLEN? NIET POEPEN SUZE DAN PLAKKEN DE BILLEN" (?) x 100 he want als je twee bent telt alles pas echt als je het tig keer zegten bonuspunten bij herhalingen boven de 100
Oh en:
Fucktanden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Dat is hier de langspeelplaat nu suze al een paar dagen zo'n last heeft."MOET SUZE PAASEIMOLLETJE MAMA? PAASEIMOLLETJE IN DE BILLEN? NIET POEPEN SUZE DAN PLAKKEN DE BILLEN" (?) x 100 he want als je twee bent telt alles pas echt als je het tig keer zegten bonuspunten bij herhalingen boven de 100
Oh en:
Fucktanden
Oh, verkeerde bron onthouden, sowwy!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Oh en:
Fucktanden
Haha ja ze zijn soms wel hardhandige maar huilen niet. Zijn het vast gewendquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:32 schreef Chanty het volgende:
Net de filmpjes van Blue en Mauw kunnen zienMauw doet er verrassend lang over om het bord op de grond te keilen
Ik begin hier nog maar niet aan een bord…
En ik zag de dametjes van shop
En een melkcomababy… dat is zo lang geleden
Zoe dat ziet er ineens wat minder lief uit
En een hoop mooie stats!
Dat doen mijn meiden nu al. Als ze in de box liggen en er komt een hand voorbij een mond. Dan wordt er gelijk gesabbeld. En vorige keer lagen ze op schoot met de hoofden naar elkaar toe, ging de een bij de ander op het hoofd zuigen. Zo grappig om te zien!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Eten ze elkaar ook op, Zoë?
Ik zette mauwtje vanmiddag tegenover het achterbuurmeisje van 6 weken jonger. Trekt M. gewoon zo met twee handen de arm van die baby naar zich toe en hapt er in
zonnebrandcreme, zonnehoedje en strandparasol.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef snoenk het volgende:
Hehehe ik moest lachen sq
En wat gaan jullie baby's allemaal snel!
Vandaag naar het water geweest met O. Binnen 5 min zat ze helemaal onder het zand. En moet maar snel iets kopen voor schaduw (verkapte vraag hoe jullie dat doen en wat jullie hebben) want kinderwagen was 3 min. Leuk en toen wilde ze kijken naar alle mensen. Dus nu zelf in de schaduw gezeten maar ik hou wel van een beetje zon.
[ afbeelding ]
op elkaars hoofd zuigen!quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dat doen mijn meiden nu al. Als ze in de box liggen en er komt een hand voorbij een mond. Dan wordt er gelijk gesabbeld. En vorige keer lagen ze op schoot met de hoofden naar elkaar toe, ging de een bij de ander op het hoofd zuigen. Zo grappig om te zien!
Na het gezien te hebben bij Chanty hebben wij een strandtent gekocht bij de Aldi. Fijn ding! Weet alleen niet of ze er nu nog zijn..quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef snoenk het volgende:
Vandaag naar het water geweest met O. Binnen 5 min zat ze helemaal onder het zand. En moet maar snel iets kopen voor schaduw (verkapte vraag hoe jullie dat doen en wat jullie hebben) want kinderwagen was 3 min. Leuk en toen wilde ze kijken naar alle mensen. Dus nu zelf in de schaduw gezeten maar ik hou wel van een beetje zon.
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zette mauwtje vanmiddag tegenover het achterbuurmeisje van 6 weken jonger. Trekt M. gewoon zo met twee handen de arm van die baby naar zich toe en hapt er in
kannibaaltje in de dop .. ik zie het gewoon voor mequote:Op donderdag 11 juni 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:03 schreef snoenk het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copyright: Mijn vader, met zijn babybadderskills.
En heeft zij er vertrouwen in? Ik word namelijk ook altijd zenuwachtig als iemand die het beter kan op mn vingers kijktquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat is R. een schatje!
Leuke verhalen over tweelingen. Lijkt me heel druk, twee baby's, maar ook wel erg leuk.
Ik heb jullie tips weer eens nodig... over vier weken moet ik weer gaan werken en mijn moeder gaat 1 dag per week oppassen. Ik heb alleen het gevoel dat ze er nog niet klaar voor is. Ze vindt het bijvoorbeeld lastig om Sjaak te boeren en loopt nog steeds op haar tenen door het huis als hij slaapt.
Hoe hebben jullie zo'n eerste dag beleefd en hadden jullie er vertrouwen in?
Zou je niet eens lekker een avondje uit gaan met je vrouw?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat is R. een schatje!
Leuke verhalen over tweelingen. Lijkt me heel druk, twee baby's, maar ook wel erg leuk.
Ik heb jullie tips weer eens nodig... over vier weken moet ik weer gaan werken en mijn moeder gaat 1 dag per week oppassen. Ik heb alleen het gevoel dat ze er nog niet klaar voor is. Ze vindt het bijvoorbeeld lastig om Sjaak te boeren en loopt nog steeds op haar tenen door het huis als hij slaapt.
Tja, dat gaat mij dus never nooit lukken. Ik ben al blij als ik normaal bij de trappers kan als het zadel op z'n laagst staatquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:03 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik heb smurf nog niet op de fiets gehad, maar mijn zadel staat zo dat ik met derriere op 't zadel met 1 voet (en 1x tenen, balanstechnisch) bij de grond kan. Opgelooooost
Gaat nog eens 40% vanaf zag ik nadat ik dankbaar gebruik maakte van je tip, dus maar 6,- vandaag!quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:55 schreef Hilmo het volgende:
Oh ja, dat fijne HEMA kleed voor buiten, vandaag 50% korting voor 10 euro nu! Fijn spul voor op gras.
Vaak gaat het anders als ze alleen zijn met de baby. Mijn SM is bijv heel leuk als oma maar niet als man&ik erbij zijn. Dan wil ze bijv alleen maar kletsen. En als we weg zijn heeft ze alleen maar oog voor de kleinkinderen. Mijn moeder geeft altijd snel een baby terug als hij een beetje gek hoest ofzo of vaste voeding moet eten...of een schone luier moet. Maar ze zorgt super goed voor mijn tweeling + peuter.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat is R. een schatje!
Een pollen apparaat?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:34 schreef Radyhyn het volgende:
Fap wat ruk zeg! Mn man heeft er nu ook last van en die ziet er al zo ziek en belabbert uit met meds.. laat staan als je bijna geen spul mag gebruiken!
Wat hier wel hielp is een lucht/pollen filter apparaat op 1 (slaap)kamer en daar dan raam dicht houden. Soort van quarataine kamer... daar had hij dan geen last.. al was het maar voor de meest heftige dagen.
Hopelijk gaan die rotpollen snel uit de lucht en kan je wat met het lijstje van JM en de andere arts. Want stoppen met bv als het verder zo goed gaat zou echt zo zonde zijn
JM wat fijn dat L zo lekker heeft geslapen!!
Drinken en lachen... en dat er dan zo'n straaltje melk uit z'n mondhoek loopt
Mooie tijden. Had ro ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:30 schreef Selvaria het volgende:
Bah fap, sterkte.![]()
JM ook beterschap.
Doorslapende baby's!![]()
Die van mij kwam om 23.30, 02.50, 05.50 en net weer om 08.00.Tussendoor wel in haar eigen bedje geslapen!
Als je je zo erg verveeld mag je ook wel hier komem hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:41 schreef Chanty het volgende:
Vijf minuten. Hij heeft even geslapen en was ook even vrolijk. Begon tijdens het eten weer te brullen en toen ik hem kwam ophalen begon hij meteen weer te huilenNu is hij weer blij en graaft de papierbak uit...
En ik heb serieus 2 (!!!) uur staan stofzuigenZo nog dweilen en de wc en dan moet het redelijk goed zijn voor Hare Majesteit.
Nouquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je je zo erg verveeld mag je ook wel hier komem hoor
Je bent echt gek op je schoonma he
Hier ook gesopt, vier morgen mijn verjaardag (dinsdag echt jarig ) dus er moest wel.even opgeruimd en gepoetst worden.
Heel goed!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik moet ernstig stofzuigen en dweilen en was wegwerken.
Maar zit met mijn voeten in het badje in de tuin in de zon.
Tijdschriften te lezen november waar ik steeds niet aan toe kwam![]()
Prioriteiten stellen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:01 schreef Selvaria het volgende:
Wat fijn Rady!!
Wat goed van L Chanty! En succes met je schoonloeder.
Yes! Gisteren eindelijk N's lachje kunnen kieken.
Mnoohhhh te schattig!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Wat een enorme rijkdom heb je dan en wat maakt dat je 'kwetsbaar' soms he?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel goed!.
Wat een héérlijke dag, dit. I heeft in het zwembadje buiten zitten spelen en hij had zo veel plezier.. Hij ligt nu voor zijn derde dutje op bed en is elke keer uit zichzelf en zonder huilen in slaap gevallen. Ik ben zo trots, dankbaar en gelukkig dat ik er nu bijna van zit te janken.
.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:57 schreef Radyhyn het volgende:
Geen helmpje voor Vic!!Joepie!! Je ziet het zo wel inderdaad, maar je kunt er ook voor zorgen dat Vic superlang wordt en dat iemand op zijn hoofd kan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een F. die stapt naar onafhankelijkheid...
Ja, denk het welquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:36 schreef geppie het volgende:
Zouden jullie bij 40,01 graden koorts, diarree en bijna alleen maar slaaps de huisarts bellen?
Elke generatie wordt steeds langer toch?.. hoop ik...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Joepie!! Je ziet het zo wel inderdaad, maar je kunt er ook voor zorgen dat Vic superlang wordt en dat iemand op zijn hoofd kan kijken![]()
Ja ik ga maandag naar het CB, ik kijk wel even wat ze er daar van zeggen. Persoonlijk vind ik hem sinds 2 maanden geleden al best wel ontdeukt, als hij zo zou blijven de rest van zijn leven zou je het alleen zien als hij zijn hoofd zou scherenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:12 schreef Radyhyn het volgende:
Oei Geppie! HA bellen kan altijd toch.. sterkte en beterschap!
Dat is fijn Crump dat W het minder heeft. Als je twijfelt kan je altijd ff laten kijken/meten
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:01 schreef Selvaria het volgende:
Wat fijn Rady!!
Wat goed van L Chanty! En succes met je schoonloeder.
Yes! Gisteren eindelijk N's lachje kunnen kieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:40 schreef JufMariska het volgende:
Verder kan ik geen pa. meer zeggen
Pootjes omhoog en genieten van je mannen! Hoe is het met de doorkomende tandjes? Nog veel last?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Hehehe. In 2040 ben ik naar mijn kleinkinderen aan het loeren, dan doet hij met zijn haar wat hij wil. Comboverquote:Op vrijdag 12 juni 2015 17:26 schreef Radyhyn het volgende:
Dat is wel mooi dat je het idee hebt dat het alweer beter aan het worden is. De fysio zei ook dat je lichaam ook gewoon van zichzelf zal proberen alles weer symmetrisch te maken.
Misschien is kaal scheren straks wel helemaal 'in' in het futuristische jaar 2040
En aan mijn mans kant wordt het haar wel minder naar mate de jaren.. maar dat zijn voornamelijk de inhammen aan de voorkant.. kandie altijd een mat laten staan als hij 60 is.. over tokkie gesproken
Ja, met 4 maanden wou W ook nog niet lang op zijn buik. En op zijn zij was al helemaal niet tof!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:22 schreef geppie het volgende:
Daar zit mss wel wat in Crump, hier was ook met 4/5 maanden het 'ergst' en toen vond ze het op haar buik 'moeten' liggen hels. Nu ze idd wat meer beweegt/rolt is het rechtgetrokken. Nog niet helemaal rond maar goed.
Als je daarmee klaar bent heb ik ook nog wel een baby dat naast me 'kiekeboe' zit te spelen en dat heel lollig vindt. Die heeft ook dringend uitleg nodig. Ik wil slapenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:46 schreef JufMariska het volgende:
Hier ligt ook iemand in het bedje naast me heel enthousiast te kontwiebelen*legt concept 'bedtijd' nog 's uit*
Ja. Oh sorry zie nu pas het tijdstip!! Hoe is het nu behalve uitgeslapen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:36 schreef geppie het volgende:
Zouden jullie bij 40,01 graden koorts, diarree en bijna alleen maar slaaps de huisarts bellen?
Oh dat klinkt een stuk beter!! Helemaal naar die hoge koorts icm warm weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:34 schreef geppie het volgende:
Stuk vrolijker, koorts ietsje gezakt. Water/thee bliefte ze niet dus diksap gegeven en daar heeft ze nu 2x 120 cc van op. Thnx for asking
Ik mag er gelukkig wel blijven overdag. Ze liggen op de afdeling waar ze eerst ook lagen. Wel gek om daar dan weer terug naar toe te moeten. Ze worden gelijk ook nog een keer helemaal nagekeken. Hopelijk mogen we stoppen met de medicatie.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:15 schreef geppie het volgende:
Hier ook een gevalletje van 'We gaan nog niet naar bed, nog laaaange niet, nog laaaaange niet'maar deze gup heeft een gat in de dag geslapen dus ik had niet anders verwacht
![]()
Shop wat enorm klote dat ze er weer moeten blijven, mag jij er dan ook bij blijven of moet je weer terug naar huis
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:14 schreef Twinkle20 het volgende:
SQ live gespot![]()
We zijn even een weekendje weg.
Beeldscherm telefoon in duizend stukjes![]()
Dus reageren gaat effe minder goed. Maar volgende maand nieuw abbo
So I'll be back
Poeh, logisch dat je gesloopt bentquote:Op zaterdag 13 juni 2015 08:55 schreef geppie het volgende:
Morning!het was een interessante nacht. Madame ging pas om 1 uur slapen tot 3, heeft toen anderhalf uur gekrijst en nu slaapt ze nog. Koorts was vrijwel weg maar ik voelde wel een puntje van een kies. Volgens de dokter krijgen ze nooit zulke koorts van tanden en kiezen maar ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft.
Om half acht stond kind nummer 1 alweer aan mijn bed, mén wat voel ik me brak.
Fijn dat je er overdag bij mag blijven Shop, zal wel moeilijk zijn om ze daar achter te laten
![]()
Hoe was jullie nacht Skittles? In lavabed of bij mama getukt?
Ja heb ik ook gezien. O.a. bij dragen gewoon door het huis, als je hem uit de box haalt bijvoorbeeld, de baby met de buik naar beneden dragen. Tummy time bij jou op de borst of over je benen. Handoekrolletje onder de borst leggen. En rechtop telt ook voor de nek, dus draagdoek, veel over de schouder. Het leuk maken door er zelf voor te gaan liggen of hysterische speeltjes aan te bieden. Op de buik op een strandbal schijnt ook leuk te zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 04:58 schreef Amsel het volgende:
Ik kan het zo snel niet meer vinden, maar heb destijds een stuk op een Engelstalige site gelezen over hoe je 'tummy time' nog meer kunt oefenen dan alleen met op de buik liggen. Zal morgen even zoeken.
Leg je Q wel eens op je buik terwijl je zelf onderuitgezakt ligt? Dat werd hier altijd veel leuker gevonden dan op de grond op de buik te moeten liggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:31 schreef Gevalletje het volgende:
Zit half aangeschoten te zijn na 1 biertje na meer dan een jaar niks gedronken te hebben. Dacht al dat dat zou gebeuren!
Las snel iets dat het meevalt met het hoofdje van V, fijn! Had gister een baaldag na de nagym van de zwangerschapscursus. Dat kindjes die een stuk jonger zijn hun hoofd al moeiteloos optillen. Dat Q nu minder zin daarin lijkt te hebben dan even geleden. Ben gelijk bang dat er wat mis is en hij nooit z'n hoofd op zal tillen, nooit zal rollen of zitten of wat ook.. Moet hem meer op z'n buik leggen want z'n nek blijft veel te slap. Hij vindt het echt niks en gaat elke keer weer gillen, hoop dat ie het buikliggen uiteindelijk wel weer leuk gaat vinden. En dan uit zichzelf z'n hoofd zal willen optillen ipv z'n kont optillen en zich willen afzetten met z'n beentjes. Volgens de fysio vorige keer was er nog veel mogelijk met z'n hoofd, maar ben zelf bang dat z'n afplatting al te hevig is om nog zo weg te trekken..
Achja, verder drinkt ie goed en lacht ie veel gelukkig, daar lijkt niks mis
Dat laatste moet ik juist doen van mijn fysio met Michael. (is ca even oud als q). Ik gebruik alleen een dubbelgevouwen, opgerold moltonzeiltje. Die zijn net wat steviger dan een spuugdoekjequote:Op zaterdag 13 juni 2015 10:06 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Leg je Q wel eens op je buik terwijl je zelf onderuitgezakt ligt? Dat werd hier altijd veel leuker gevonden dan op de grond op de buik te moeten liggen.
En een opgerolde spuugdoek onder de oksels leggen helpt ook vaak om het wat langer uit te houden, maar dat is misschien nu nog te vroeg voor Q.
Ze krijgen allebei ijzer en N krijgt plasmedicatie.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:06 schreef Zoë23 het volgende:
Skittles
S wilde nooit in haar babykamer slapen. Met 14mnd hebben we het kleinste slaapkamertje leeggehaald, bedje in gezet en toen was het veel beter. Moest wel even in de kamer blijven tot ze sliep maar er was iig meer rust. opzich kwam het goed uit want nu slapen E en S in de grote babykamer .
Shoplijkt me ook vreemd. Wat voor medicatie krijgen ze nog?
Veel plezier ingee!
Leuk twinkle fijn weekend!
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 11:28 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ze krijgen allebei ijzer en N krijgt plasmedicatie.
Ow dan had ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je het thuis wilde opwarmen en dan in het tasje doen zodat het nog 3 uur warm was.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 12:36 schreef Risu het volgende:
Ja, ik was niet echt van plan het op te warmen. Gewoon 's ochtends kolfen en dan meteen meenemen in dat tasje. Dan komt het van 37 graden zeg maar. Dus dan ik het sowieso een stuk afgekoeld denk ik. En lukt het niet, dan ben ik er zelf nog gewoon. Maar opwarmen daar, weet ik niet of dat kan. Magnetron zullen ze wel hebben, maar daar begin ik niet aan. Dus als ze het niet koud wilt, dan zal ik onderweg toch gewoon live moeten voeden.
Ik heb ook geen opwarmgeval gekocht. Thuis kan het ook met warm water.
Ja, vond het niet echt tof. Maar ik moet er maar aan wennen denk ik, anders kom ik nooit de deur meer uit. Of iig pas als ze van de borst af is. Zou best kunnen dat ik het morgen nog even laat zitten en gewoon voed, en dan later thuis maar een keer koud proberen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je al eens gevoed in een restaurant of lunchtentje of zo, Risu?
+1!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Selvaria, je hebt onwijs je best gedaan en kiest nu voor wat het beste is voor je meisje. Daar hoef je je zeker niet schuldig om te voelen nee, heel goed juist!.
Ja, misschien moet je het gewoon nog wat vaker doen, Risu. Het klinkt allemaal een beetje omslachtig, zoals je het wilt doen met kolven en flesje. Overal kunnen voeden is juist een groot voordeel van bv geven, wat mij betreft!
Ja Mauwtje ook live mogen aanschouwenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 09:21 schreef Crumpette het volgende:
[..]oh wat balen van je telefoon!
![]()
SQ livemet mauw?
Leuk!quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:12 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja Mauwtje ook live mogen aanschouwen![]()
Wij kwamen net uit het zwembad. Ik zag SQ zitten en ik dacht: verrek die ken ik! (Van fotos dan he).
Ik weet niet wat SQ dacht![]()
![]()
Maar volgens mij dacht zij hetzelfde toen ze Bozilla zag![]()
![]()
Ik beloof dat ik maandag weer uitgebreid op iedereen reageer![]()
Maarvooral nu effe genieten.
O en nog een toevalligheidje voor mama's met babies met verlatingsangst: laat ze voortaan samen met broertje/zusje slapen. Hier liggen ze op vakantie soort van noodgedwongen samen op 1 kamer en dat staat garant voor dikke pret .. even 'praten' en zonder een kik in slaap vallen. Zo grappig om die twee af te luisteren
![]()
Dus ik denk dat we thuis ook een kleine volksverhuizing gaan houden
Jaaaaah een brusje voor Wquote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:46 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Leuk!
Moeten we wel eerst een broertje of zusje gaan maken![]()
Daar zijn babies voorquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef Selvaria het volgende:
Spannend krijgerrtje! Maar ook leuk, veel plezier!
Oh jongens ik heb zo'n tevreden kind vandaag!Slapen, lekker uit de fles drinken, lachen.
Het is echt waar, rustige blije baby is ook een rustige blije mama.
![]()
Ben ik trouwens de enige die de hele tijd als een junkie aan mn baby ruikt?
Ondergaat ie dat gewoon?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:24 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Daar zijn babies voor![]()
Of ze nu een dag oud zijn of 10 maanden. De mijnes krijgt, als ik in de buurt ben, regelmatig de knuffeldood
Fijn dat je weer een vrolijke, gezellige baby hebt. Wel jammer dat je eigenlijk nog door had willen gaan met BV. Maar een blije baby en een blije mama zijn veeeeeeel belangrijker.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:19 schreef Selvaria het volgende:
Spannend krijgerrtje! Maar ook leuk, veel plezier!
Oh jongens ik heb zo'n tevreden kind vandaag!Slapen, lekker uit de fles drinken, lachen.
Het is echt waar, rustige blije baby is ook een rustige blije mama.
![]()
Ben ik trouwens de enige die de hele tijd als een junkie aan mn baby ruikt?
azijnsokjes, hoofdeind van t bed/ledikant omhoog, veel water laten drinken en voor jezelfquote:Op zondag 14 juni 2015 08:18 schreef Zoë23 het volgende:
Selvaria
Fijne vakantie dames, lekker genieten!
E en S zijn ziek. En peuter..
We hebben PCM, neusspray, Luuf, ui(naast het bed) enz. Meiden hebben hun eigen fles,tuitbeker,bakje pap/lepel zodat ze elkaar niet verder aansteken. Bedjes worden voor het ochtendslaapje verschoond.. Is er nog iets wat ik kan doen?/moe
Haha kofffiiieee idd.quote:Op zondag 14 juni 2015 08:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
azijnsokjes, hoofdeind van t bed/ledikant omhoog, veel water laten drinken en voor jezelf![]()
beterscahap !
http://gezondheidstrainer.nl/natuurlijke-behandeling-koorts/quote:Op zondag 14 juni 2015 08:25 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha kofffiiieee idd.
Wat doen azijnsokjes?
Dankjewel!
quote:Een beproefd middel uit grootmoeders tijd: De huid kan bij koorts gestimuleerd worden door ‘azijnsokken’. Dompel sokken in een kommetje water met een scheut azijn en trek ze aan. Trek daaroverheen een tweede paar droge sokken. De azijnsokken voorkomen onder meer warmtestuwingen naar het hoofd.
ik heb toen ik zelf ziek was met koorts (gebeurt gelukkig zelden) ook een paar sokken in de azijn geweekt, (dus zonder water) aangetrokken en tweede paar eroverheen. volgende ochtend was ik koortsvrij. Men hoeft er niet in te geloven, maar ik gebruik de tip al jaren en het werkt bij mij(n kinderen) tot nu toe uitstekendquote:Op zondag 14 juni 2015 08:34 schreef Crumpette het volgende:
Ik heb zo het idee dat het hem meer zit in het water dan de azijn DJMO. Natte sokjes aandoen had ik al eerder een keer gehoord.
Of dat dan lekker is voor je kindje is weer een tweedepersoonlijk zou ik het liever niet willen, als ik ziek ben
en ook niet als ik niet ziek ben.
quote:Op zondag 14 juni 2015 09:12 schreef Fee-nix het volgende:
Fijne vakantie krijgerrtje! Hoe was de eerste nacht?
GM fijn dat ze het zo goed deed op de verjaardag.
O Zoë wat ruk... Beterschap voor je dames. En een knuf voor jou.
Ok... ik ben dus totaal niet bijgelezen en ik reageer een beetje hap snap... Even wennen, maar ik doe het gewoon. Living on the edge, jeweetz...
Mijn dame trekt zichzelf op! Op haar knietjes. Ze begon er van de week ineens mee. De eerste keer deed ze het aan een bierkrat. En nu doet ze het in de box ook. Enige lastige is, dat ze nog niet echt doorheeft dat ze niet moet loslaten als ze eenmaal op de knietjes zit. Al twee keer liet ze heel enthousiast en blij het randje van de box los. En dan is het dus: van onderennn. Bam, plat op haar achterhoofd. Schaap.
Plaatjes bij het praatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de knietjes!
S. 2014
J. 2016
Liefquote:Op zondag 14 juni 2015 09:29 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Beterschap met je dames Zoë!
Fijn dat het goed ging Nikoos. Volgende uitje al gepland?
Leuk Fee-nix om je meid op haar knietjes te zien!
De reden waarom we aan de slaapzak zijn gegaan; overdwars ligt het bed veel lekkerder natuurlijk
Heb vanmorgen gelijk de dekens en lakens er uit gehaald!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En later rolde hij van zijn rug op zijn zij, maar toen schrok hij van zichzelf en draaide hij terug![]()
*even op vingers telt; mijn grootouders, twee ooms, m'n vader en dus vanaf dinsdag ook m'n tante . Doet me eraan denken dat ik nog even wat witte rozen moet halen morgen. Rouwboeket heb ik al wel, maar bij elke begrafenis daar, ga ik bij de rest langs om een witte roos neer te leggen.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
DJMO, slim van de doek. Handig als je al weet hoe het eruit gaat zien daar
wha, wat kijkt hij wijs de Camera inquote:Op zondag 14 juni 2015 20:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Sjaak dacht vandaag: "ik heb mijn 12 weken sprong gehad dus nu kan ik nieuwe dingen." Vervolgens deed hij dit:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |