quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Omg, ze deed het echt!
[ afbeelding ]
Oh, wij hebben hem ook nog niet zo lang in gebruik. Komt wel goed danquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:25 schreef snoenk het volgende:
Nikoos ik heb ook de swaddle me gebruikt toen ze graag wapperde met dr armen en dan niet in slaap kon komen. Ik heb het niet afgebouwdgewoon geprobeerd of ze zonder wilde slapen en dat lukte toen.
Heb hem ook niet heel lang gebruikt, een maandje maar ofzo dus weet niet hoe het zit als je hem lang gebruikt
Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwordingquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:45 schreef JufMariska het volgende:
Lieve Chanty en andere mama's, zullen we nog een afspraak maken? Geenals we het fijn vinden om even kindloos te zijn? We zijn ook nog *vul hier je naam in* ipv alleen maar moeder, en het is volkomen ok en gezond enzo om het lekker te vinden om even je eigen plan te kunnen trekken of zonder huils/gespitste oren te douchen/een broodje te eten of de deur uit te kunnen lopen met sleutels, pinpas & telefoon ipv bagage voor een week om een halfje bruin te gaan halen of een uurtje/dagje te gaan werken
![]()
En ontopic: wat fijn dat het zo goed ging
Envoor melkcomamini van Nikooos, en zittende Mauw, en het cutiepieduo van shop! En voor het eigen lijntje van stuiter-F
En dank voor kusjekroels voor het tandjesleed hier
En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebtquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vooral dat lijkt me een bizarre gewaarwording
Ja dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:57 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan doe je het een keer en dan vergeet je de helft want dat zit in de luiertas die je normaal gesproken bij je hebt![]()
Hilmo thanks! Voelde me echt al even onzeker er over dat ik gewoon te snel ga ofzo of niet nadenk wat ik er in schuif
Dat heb ik ook echt elke keer!quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef BlueEyes het volgende:
Elke keer als ik Mauw zie ben ik verbaasd van het blonde koppie![]()
Mama haar schuld met haar donkere haar!
Ik lees vaak het huidige topic terug, dus vandaag heb ik mazzelquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:21 schreef Dyre het volgende:
Envoor een zittende M!
Fijn dat het toch zo goed ging Chanty
Verder heb ik niet bijgelezen en ik ga er geen sorry voor zeggen ook
Nou, laat ik er dan mezelf als negenmaander even in gooienquote:Op donderdag 11 juni 2015 11:28 schreef BlueEyes het volgende:
Elke keer als ik Mauw zie ben ik verbaasd van het blonde koppie![]()
Mama haar schuld met haar donkere haar!
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
Boh phaidra, ik vind jouw kindje echt om op te eten![]()
Ah ja, dan is het ook wel logisch! Fijn dat je dit zo kon doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:09 schreef Selvaria het volgende:
Ik ben met verlof gegaan 1 week voor de laatste lesdag van de examenklassen, mijn teamleider stond paraat voor mijn klas, maar ze hebben verder geen vervangende mentor gekregen. Ik heb tijdens de zwangerschap steeds gezegd dat ik het idd zelf wilde doen omdat ik het zo leuk vond met ze en gelukkig stond mijn kind het me toe.
Ik ook volgend jaar weer mentor van een examenklas!Wat een voldoening geeft dat toch.
Normaal wel, dan ben ik eerst mentor van 3 vmbo GT en het jaar daarop 4GT, maar volgend jaar komt het niet zo goed uit (de mentoren van de huidige 3GT geven Duits en Wiskunde, vakken die niet iedereen in de vierde heeft, dus ze zouden hun mentor niet zien) dus hebben ze mij wederom 4GT gegeven omdat iedereen mijn vak toch wel heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het ook wel logisch! Fijn dat je dit zo kon doen..
En volgend jaar weer? Neem je dan geen klas mee? Ik was vorig jaar mentor van V4, dit jaar V5, en dus volgend jaar van V6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een gewone fiets hoor en echt geen enkel probleem...quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:27 schreef Hilmo het volgende:
Room wat lekker zo gefietst. Jullie horen mij ook nog wel over de fiets want we hebben gewone fietsen en ik vind het nu ook wat onzin..Kom ik vast op terug.
Net naar inloop uur geweest van CB. 8 maanden precies10,2 kg en 71 cm. Verpleegkundige was enthousiast over bv, bijvoeding rustig aan doen, ontwikkeling super
Ik paste ook niet tussen kinderstoeltje en gewoon stuur. En ik ben *klein*. Moederfiets ftw!quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Ja nou, ik snap t helemaal. Vond t eerst overdreven. Daar kom ik bij deze op terug. En zo dik ben ik ook niet, dus t ligt niet aan mij, haha. O vond mn bel wel tof trouwens. *pling!- Giebel*
Ja gaat snel. Sinds vorige week in mt80 (met 7mnd).quote:
Dan groeien ze goed. Zoontje van een collega zit met 14 maanden nog in 68. Ok, die was bij de geboorte iets meer dan 2 kilo. Slechte vergelijkingquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:06 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja gaat snel. Sinds vorige week in mt80 (met 7mnd).
Het is echt leuk als ze elkaar echt 'zien' en contact maken en om elkaar lachen(hier vanaf 2,5mnd-3mnd geloof ik)
Dat is idd een verschil !quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:18 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Dan groeien ze goed. Zoontje van een collega zit met 14 maanden nog in 68. Ok, die was bij de geboorte iets meer dan 2 kilo. Slechte vergelijking
Maar nu al in maat 80. Gaat echt goed met ze!
Ik kan niet wachten tot de meiden elkaar echt gaan ontdekken! Lijkt me zo leuk!!
Hihi, ik heb veel kleertjes gekregen. Alleen niet allemaal handig. Ik heb heel veel rompers 50/56 gehad met lange mouwen. Daar zitten ze nu in, maar het wordt mooi weer. Of ik doe ze gewoon geen shirtje aan, want sommige rompers zijn te leuk om niet aan te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Dat is idd een verschil !
Peuter was bij de geboorte 3865gram maar zat met 12mnd in mt80. Ik koop niets meer in grotere maten(in de sale oid) want ik zit er behoorlijk naast. Zo heb ik nu 2 winter/herfstjasjes mt 74
Ja is echt heel erg leuk
zijn van die genietmomenten..zijn erg belangrijk als je t zo druk hebt.
Hoe gaat het met jou? Krijg je (huishoudelijke)hulp (van familie oid) zodat je ook wat tot rust kunt komen?
Je moet niks...quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je moet toch zo opstappen dat je stept met je ene been en dan het andere erbij trekken, zeg maar? Dat zie ik hier nog wel eens ontzettend fout gaan..
Komt dan niet de opstappolitie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je moet niks...je kan ook gewoon gaan zitten en dan wegfietsen.
Op het zadel blijven zitten en de voeten op de grond.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Komt dan niet de opstappolitie?.
Hoe doe jij het dan als je bijvoorbeeld voor een verkeerslicht moet wachten? Stap je dan helemaal af of sta je gewoon met de fiets tussen je benen, zeg maar?.
Ik heb smurf nog niet op de fiets gehad, maar mijn zadel staat zo dat ik met derriere op 't zadel met 1 voet (en 1x tenen, balanstechnisch) bij de grond kan. Opgelooooostquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe doe jij het dan als je bijvoorbeeld voor een verkeerslicht moet wachten? Stap je dan helemaal af of sta je gewoon met de fiets tussen je benen, zeg maar?.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:04 schreef BlueEyes het volgende:
Omg terwijl ik dit tik doet er iemand een stap van tafeltje naar de bank zonder vasthouden maar echt gericht een duik
jup, dit!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:03 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik heb smurf nog niet op de fiets gehad, maar mijn zadel staat zo dat ik met derriere op 't zadel met 1 voet (en 1x tenen, balanstechnisch) bij de grond kan. Opgelooooost
Dan zet ik.mn voet aan de grond.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
en die van mij is 9,7 en 71 cm en ik kreeg dus de wind van voren op t CB. ik vind het nu officieel onzin...quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:29 schreef BlueEyes het volgende:
Hilmo, mijn jochie is 10,01 kilo en 78 cm én 3mnd ouder
Hoezo de wind van voren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en die van mij is 9,7 en 71 cm en ik kreeg dus de wind van voren op t CB. ik vind het nu officieel onzin...
Inclusief dequote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoezo de wind van voren?
Ik denk echt dat je 'mazzel' moet hebben met het CB.
En bij mij staat in het dossier: kinderverpleegkundige![]()
Synoniem voor: geen discussie mee voeren
lang verhaal dinsdag. zal t niet helemaal oprakelenquote:Op donderdag 11 juni 2015 19:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hoezo de wind van voren?
Ik denk echt dat je 'mazzel' moet hebben met het CB.
En bij mij staat in het dossier: kinderverpleegkundige![]()
Synoniem voor: geen discussie mee voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M is zojuist weer op mij in slaap gevallen. popje. kon m zelfs slapend zn slaapzak aandoen
Kwak
Paaseimolletje is een gepatenteerde handelsnaam van Spees1!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef JufMariska het volgende:
Woah Blue!!
En btw: er viel hier net een ernstig verlaat kwartje; maanden geleden ging het hier over zetpilletjes, en schreef Away dat V nogal anti is en met hoofdletters protesteerde tegen het paaseimolletje. Toen was het net na pasen denk ik, want ik koppelde het daaraan, maar nu had ik 't net tegen J over een 'molletje' voor uk, en toen *kloink* parac-eta-molletje -> paas-ei-molletjeTranen over m'n wangen, alsnog
quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:45 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Paaseimolletje is een gepatenteerde handelsnaam van Spees1!
Die van mij spartelt wel btw.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Dat is hier de langspeelplaat nu suze al een paar dagen zo'n last heeft."MOET SUZE PAASEIMOLLETJE MAMA? PAASEIMOLLETJE IN DE BILLEN? NIET POEPEN SUZE DAN PLAKKEN DE BILLEN" (?) x 100 he want als je twee bent telt alles pas echt als je het tig keer zegten bonuspunten bij herhalingen boven de 100
Oh en:
Fucktanden
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Dat is hier de langspeelplaat nu suze al een paar dagen zo'n last heeft."MOET SUZE PAASEIMOLLETJE MAMA? PAASEIMOLLETJE IN DE BILLEN? NIET POEPEN SUZE DAN PLAKKEN DE BILLEN" (?) x 100 he want als je twee bent telt alles pas echt als je het tig keer zegten bonuspunten bij herhalingen boven de 100
Oh en:
Fucktanden
Oh, verkeerde bron onthouden, sowwy!quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]![]()
Oh en:
Fucktanden
Haha ja ze zijn soms wel hardhandige maar huilen niet. Zijn het vast gewendquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:32 schreef Chanty het volgende:
Net de filmpjes van Blue en Mauw kunnen zienMauw doet er verrassend lang over om het bord op de grond te keilen
Ik begin hier nog maar niet aan een bord…
En ik zag de dametjes van shop
En een melkcomababy… dat is zo lang geleden
Zoe dat ziet er ineens wat minder lief uit
En een hoop mooie stats!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |