Wat is normaal?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:02 schreef MadMaster het volgende:
En Danny is ook al boos: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Hoken met een streep door de oquote:
Ik geloof dat pas als ik de bewijzen voor ogen krijg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had net een mooie foto voor je, maar ja...
![]()
Ja, door een kennis van een kennis.quote:
De maker/maakster had wel beter eerst even de dode vliegjes van het kozijn weg kunnen halen, dit staat zo slordig.quote:
mezelf met heel veel moeite en tranen in m'n ogen op mijn bed laten zakken was het hoogst haalbare, wegduiken kan ik even nietquote:
Ik had een paar dagen geleden last van mijn rug, is wonderbaarlijk nu helemaal weg, alleen jammer dat ik nu opeens alweer 2 dagen last van mijn arm heb, dus wacht ik weer op een wonderbaarlijke genezing.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mezelf met heel veel moeite en tranen in m'n ogen op mijn bed laten zakken was het hoogst haalbare, wegduiken kan ik even niet
Dat ga je merken hè, had ik vroeger nooit verwacht, maar ik voel nu toch echt dat ik geen 25 jr. meer ben.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb last van een onwillig linkerbeen dan na 5 Km rennen begint te verzuren.
Word toch een dagje ouder.
Ja en zeker wanneer je leeft zoals ik, kreeg laatst kramp in mijn kuit toen ik sliep, werd helemaal gek.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ga je merken hè, had ik vroeger nooit verwacht, maar ik voel nu toch echt dat ik geen 25 jr. meer ben.
Qua verzuring blijft het bij mij hoofdzakelijk bij mijn gezicht als ik mijn zin niet krijg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb bijna altijd wel ergens pijn en een verzuurd gevoel, daar raak je tot op zekere hoogte aan gewend, maar deze acute pijn is nauwelijks te verdragen.
Kramp in je kuit, schei me uit man, dat heb ik ook wel eens, dan trekt mijn hele kuit samen en dat doet me een partij pijn joh, dat duurt dan een paar minuten en opeens is het weer weg. Heb het zelfs af en toe in mijn tenen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en zeker wanneer je leeft zoals ik, kreeg laatst kramp in mijn kuiten toen ik sliep, werd helemaal gek.
Naast een paard rennen op de keuring ga ik ook niet meer redden.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Qua verzuring blijft het bij mij hoofdzakelijk bij mijn gezicht als ik mijn zin niet krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |