P'sies...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:50 schreef just me het volgende:
Zo het is vrijdag, het zonnetje schijnt, wat wil je nog meer
Nee, voor de buurman.quote:
ik had net een mooie foto voor je, maar ja...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb iemand geblokkeerd in DM. Gelukkig heb ik nog net genoeg fatsoen om geen namen te noemen, maar ik snap het echt niet waarom ik dat niet zou mogen. Dat doet me oprecht pijn. Mijn fout. Gelukkig schijnt de zon vandaag. Fuck it!
Krijg ik nu ook allemaal hartjes en kusjes omdat ik zielig ben? Geen pics van tetten aub, want dat kan mijn hart niet aan.
Stuur die dan maar naar mij dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik had net een mooie foto voor je, maar ja...
![]()
Waarom heb je just-me geblokkeerd?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb iemand geblokkeerd in DM. Gelukkig heb ik nog net genoeg fatsoen om geen namen te noemen, maar ik snap het echt niet waarom ik dat niet zou mogen. Dat doet me oprecht pijn. Mijn fout. Gelukkig schijnt de zon vandaag. Fuck it!
Krijg ik nu ook allemaal hartjes en kusjes omdat ik zielig ben? Geen pics van tetten aub, want dat kan mijn hart niet aan.
Dat maakt niet uit, want Kingstown is vegetarisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n rij smilies valt toch geen gehakt van te maken?
Kingstown waait met alle winden mee in zijn roze string.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want Kingstown is vegetarisch.
Toevallig ik had toch maar... als het hem uitkomt.... weg gehaald.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kingstown waait met alle winden mee in zijn roze string.
Treehut overtreffen gaat niet meevallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig ik had toch maar... als het hem uitkomt.... weg gehaald.
Ik denk dat DDM bezig is met een mooie foto voor je.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
En godverdomme zit ik maar te wachten op stalkers via PM of DM, durven ze niet.
Volgens mij vertrouwd ze me niet daarmee.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat DDM bezig is met een mooie foto voor je.
Dat is raar!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij vertrouwd ze me niet daarmee.
Wat mag hoef je nog niet te doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:01 schreef Kingstown het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |