abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 juni 2015 @ 00:52:00 #1
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153429895
Ik had al wel eens wat gehoord van Breathearians die niet meer hoeven te eten en nu is er dus ook in Denemarken een training om dit te leren. Hier een verhaal van een meisje die niet meer hoeft te eten om te overleven.

Feyenoord!
  donderdag 11 juni 2015 @ 00:56:30 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153429960
Cool! Voor TRU 8-).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153430207
Fucking gevaarlijk en achterlijk. Zo kom je echt gegarandeerd in het ziekenhuis terecht.

En waar halen ze hun energie en essentiële voedingsstoffen eigenlijk precies vandaan? Of vekrijgen ze magisch het vermorgen om licht om te zetten in massa? Dir klinkt echt nog minder doordacht dan dat mens dat haar kind enkel rauw eten gaf. 8)7
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:07:26 #4
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153432330
quote:
13s.gif Op donderdag 11 juni 2015 01:21 schreef Rezania het volgende:
Fucking gevaarlijk en achterlijk. Zo kom je echt gegarandeerd in het ziekenhuis terecht.

En waar halen ze hun energie en essentiële voedingsstoffen eigenlijk precies vandaan? Of vekrijgen ze magisch het vermorgen om licht om te zetten in massa? Dir klinkt echt nog minder doordacht dan dat mens dat haar kind enkel rauw eten gaf. 8)7
Weet je wat fucking gevaarlijk en achterlijk is? Die mening van jou.

Dit gebeurt gewoon, het is echt en het kan. Kijk het filmpje maar voor de antwoorden op je vragen.
Feyenoord!
pi_153432463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:07 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Weet je wat fucking gevaarlijk en achterlijk is? Die mening van jou.

Dit gebeurt gewoon, het is echt en het kan. Kijk het filmpje maar voor de antwoorden op je vragen.
Mening? Basale biochemie en celbiologie is geen mening, dat zijn gewoon feiten.

Jij zou die training doen dus? Dan wens ik je veel succes, je gaat in het ziekenhuis eindigen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:51:07 #6
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153433114
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mening? Basale biochemie en celbiologie is geen mening, dat zijn gewoon feiten.

Jij zou die training doen dus? Dan wens ik je veel succes, je gaat in het ziekenhuis eindigen.
Inderdaad mening. Je ziet toch dat het werkt? Ik ga die training voorlopig niet doen aangezien ik voedsel veel te lekker vind. :)
Feyenoord!
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:52:35 #7
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_153433152
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:51 schreef Japie77 het volgende:
Je ziet toch dat het werkt?
We zien dat beweerd wordt dat het werkt.
pi_153433163
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Inderdaad mening. Je ziet toch dat het werkt? Ik ga die training voorlopig niet doen aangezien ik voedsel veel te lekker vind. :)
Ik zie een filmpje op internet? En dan zeg jij dat wetenschappelijke feiten meningen zijn, teringjantje. 8)7

Laat maar, dit gaat echt niks opleveren als je internet over wetenschap vertrouwt. _O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:57:04 #9
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153433244
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:52 schreef Kopiko het volgende:

[..]

We zien dat beweerd wordt dat het werkt.
Klopt.
Feyenoord!
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:02:03 #10
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153433351
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik zie een filmpje op internet? En dan zeg jij dat wetenschappelijke feiten meningen zijn, teringjantje. 8)7

Laat maar, dit gaat echt niks opleveren als je internet over wetenschap vertrouwt. _O-
Wetenschappelijke feiten zijn inderdaad ook meningen. De wetenschap word voortdurend aangepast en veranderd. Wetenschap is puur een methode om zaken te onderzoeken.

Waarom geloof jij dat iets de waarheid is als er het woordje wetenschappelijk bijstaat? Ik ga altijd bij mensen op mijn gevoel/intuitie af en ik kan je 100% verzekeren dat dit meisje de waarheid vertelt. Heb je het interview uberhaupt al bekeken?
Feyenoord!
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:12:54 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153433549
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:52 schreef Kopiko het volgende:

[..]

We zien dat beweerd wordt dat het werkt.
Wel eens inderdaad, er is in het verleden wel een experiment geweest met één of andere oude vent die in een lab-setting en geobserveerd wilde laten zien dat hij zonder eten kon overleven. Volgens mij was de uitkomst nogal verrassend, voor de wetenschappers in kwestie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:14:26 #12
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_153433571
Jasmuheen / Ellen Greve


Jasmuheen (wikimedia.commons, Wouter Hagens)

In de jaren negentig van de vorige eeuw leek een nieuwe dimensie aan het verschijnsel te zijn toegevoegd. Inedia werd niet meer alleen geclaimd maar ook verkondigd als een methode die door iedereen te leren is. De beroemdste voorvechtster hiervan was de Australische Jasmuheen (werkelijke naam: Ellen Greve).Ze heeft diverse boeken geschreven waarin zij de methode uitlegt.

Zij beweerde: ‘
Ik kan maandenlang leven op niets anders dan een kop thee’. Mijn lichaam draait op een ander soort voeding.
 Diverse interviewers constateerden dat zij volop voedsel in huis had, maar dat, beweerde zij, ‘was voor haar man’. In 1999 stemde zij erin toe om onder strenge controle van het Australische programma 60 Minutes haar methode te demonstreren en een week lang niet te eten . Dit mislukte—naar Greve beweerde doordat zij de eerste dag van het onderzoek in een hotelkamer aan een drukke weg verbleef. Stress en milieuverontreiniging, zei zij, beletten haar de benodigde voedingsstoffen uit de lucht op te nemen. ‘Ik heb om frisse lucht gevraagd. Zeventig procent van mijn voedingsstoffen komt uit frisse lucht. Ik kon niet eens ademhalen’, zei zij.
Op de derde dag werd de test verlegd naar een bergachtig gebied, waar zij volop frisse lucht kon opnemen en tevreden kon leven. Toen Greve vier dagen had gevast, deed de voorzitter van de afdeling Queensland van het Australisch Medisch Genootschap, dokter Berris Wink, een beroep op haar om het onderzoek af te breken. Volgens de arts waren Greves pupillen verwijd en sprak zij langzaam. De arts: ‘[Greve is] sterk uitgedroogd, … Haar hartslag was 
aan het eind van de test ongeveer tweemaal zo snel als toen ze begon. Als ze doorgaat, loopt ze het risico dat haar nieren uitvallen. 60 Minutes zou aansprakelijk zijn als het programma haar ertoe aanzette door te gaan. Ze moet nu ophouden’. 
Het onderzoek werd stopgezet.

Een aantal volgelingen van Jasmuheen hebben het ‘dieet’ niet overleefd (klik hier). Verity Linn (een 49-jarige Schotse van Australische afkomst), Timo Degen (een 31-jarige kleuteronderwijzer uit München) en Lani Marcia Roslyn Morris (53 jaar, uit Melbourne).
 Jasmuheen ontkende iedere betrokkenheid bij de drie sterfgevallen, en stelt dat zij niet verantwoordelijk is voor de handelwijze van haar volgelingen. Over de dood van Lani Morris zei zij dat Morris misschien ‘niet op een basis van integriteit leefde en niet de juiste motivatie had’.
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:14:28 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153433572
http://en.wikipedia.org/wiki/Prahlad_Jani#2003_tests

quote:
2003 tests

In 2003, Sudhir Shah and other physicians at Sterling Hospitals, Ahmedabad, India observed Jani for 10 days. He stayed in a sealed room . Doctors say that he passed no urine or stool during the observation, but that urine appeared to form in the bladder.[1] A hospital spokesperson said that Jani was physically normal, but noted that a hole in the palate was an abnormal condition.[1] The fact that Jani's weight dropped slightly during the 10 days has cast some doubt on his claim to go indefinitely without food.[8]
2010 tests

From 22 April until 6 May 2010, Prahlad Jani was again observed and tested by Sudhir Shah and a team of 35 researchers from the Indian Defence Institute of Physiology and Allied Sciences (DIPAS), as well as other organizations.[2][9][10][11] The director of DIPAS said that the results of the observations could "tremendously benefit mankind", as well as "soldiers, victims of calamities and astronauts", all of whom may have to survive without food or water for long durations.[12] The tests were again conducted at Sterling Hospitals.[13] Professor Anil Gupta of SRISTI,[14] involved in monitoring the tests, described the team as being "intrigued" by Jani's kriyas apparently allowing him to control his body's physiological functions.[15]

The team studied Jani with daily clinical examinations, blood tests, and scans. Round-the-clock surveillance was reportedly followed using multiple CCTV cameras and personal observation. The researchers say that Jani was taken out of the sealed room for tests and exposure to sun under continuous video recording.[16] According to the researchers, Jani's only contact with any form of fluid was said to be during gargling and occasional bathing starting from the 5th day of observation, and the toilet in Jani's room was sealed to test his claim that he did not need to urinate or defecate.[2]

After fifteen days of observation during which he reportedly did not eat, drink or go to the toilet, all medical tests on Jani were reported as normal[16] and researchers described him as being in better health than someone half his age.[2] The doctors reported that although the amount of liquid in Jani's bladder fluctuated and that Jani appeared "able to generate urine in his bladder",[15] he did not pass urine. Based on Jani's reported levels of leptin and ghrelin, two appetite-related hormones, DRDO researchers posited that Jani may be demonstrating an extreme form of adaptation to starvation and water restriction.[17] DIPAS stated in 2010 that further studies were planned,[18][19] including investigations into how metabolic waste material is eliminated from Jani's body, from where he gets his energy for sustenance, and how he maintains his hydration status.[20]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 11 juni 2015 @ 10:16:20 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153433610
one-liners en lolligheden verwijderd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 11 juni 2015 @ 14:34:36 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_153443014
Meest fascinerende TRU topic in lange tijd. Ik geloof er niet van dat het kan, maar de geciteerde stukken hierboven zullen vast het hele verhaal niet vertellen.
Anayway ik meld mij niet aan voor een experiment. Zelfs als het lukt om met een heel kleine hoeveelheid voedsel rond te komen, dan nog ben je verloren zodra je iets actiefs gaat ondernemen. Zodra je zoals ik graag op de fiets springt, dan heb je absoluut voedsel nodig, zon of geen zon.
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:25:21 #17
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153444461
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:20 schreef Coppi het volgende:
Meest fascinerende TRU topic in lange tijd. Ik geloof er niet van dat het kan, maar de geciteerde stukken hierboven zullen vast het hele verhaal niet vertellen.
Anayway ik meld mij niet aan voor een experiment. Zelfs als het lukt om met een heel kleine hoeveelheid voedsel rond te komen, dan nog ben je verloren zodra je iets actiefs gaat ondernemen. Zodra je zoals ik graag op de fiets springt, dan heb je absoluut voedsel nodig, zon of geen zon.
Als je gelooft in een materiele wereld dan kan het inderdaad niet.....

Heb je het filmpje gezien? Denk je dat ze liegt?

Serieuze vragen zonder sarcasme. Ik hou van mensen die niet gelijk iets de grond in boren of af zeiken maar zich verwonderen over iets.
Feyenoord!
pi_153444672
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je gelooft in een materiele wereld dan kan het inderdaad niet.....

Heb je het filmpje gezien? Denk je dat ze liegt?

Serieuze vragen zonder sarcasme. Ik hou van mensen die niet gelijk iets de grond in boren of af zeiken maar zich verwonderen over iets.
Nee, ik denk niet dat ze liegt. Ik geloof werkelijk dat ze gelooft dat dat wat ze beweert de waarheid is. Dat maak het alleen nog niet waar. Zo zijn er ook mensen die in kaboutertjes geloven, etc.
In ieder geval, dan een paar vragen. Ze heeft het over een of ander deel in de hersenen dat in december 2012 'latent actief' is geworden en de een of andere Kai van Lothus Healing door handoplegging kan activeren. Wat gebeurde er in december 2012 dat ervoor zorgde dat bij iedereen een deel in de hersenen opeens 'latent actief' werd en door deze Kai door handoplegging geactiveerd kan worden? Sterker nog, wat is latent actief? Zo ook, wat moet ik verstaan onder 'some energy work', zoals het meisje in het filmpje de activatie van dat deel in de hersenen omschreef? Welk deel van de hersenen is het eigenlijk? Wat hebben de hersenen eigenlijk te maken met de opname van voeding? Nou, begin daar maar mee.
Zo had ze het ook nog over dat ze geen voeding meer in de supmarkt wilde kopen omdat deze bewerkt zouden zijn met chemicaliën en/of bestijdingsmiddelen. Als alternatief had ze het over 'organisch voedsel'. Wat is het verschil tussen voedsel dat met chemicaliën en/of bestrijdingsmiddelen bewerkt is en organisch voedsel? Wat is organische voeding eigenlijk? Is er ook dan dus ook anorganische voeding? Wordt het wordt 'organisch' door dit soort dwerperij niet uit zijn verband gerukt?
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_153444903
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je gelooft in een materiele wereld dan kan het inderdaad niet.....

Heb je het filmpje gezien? Denk je dat ze liegt?

Serieuze vragen zonder sarcasme. Ik hou van mensen die niet gelijk iets de grond in boren of af zeiken maar zich verwonderen over iets.
Maar het stuk wat hier ook gepost is geeft toch aan dat het niet werkt? De post over 60 minutes.
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:45:56 #20
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153444935
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar het stuk wat hier ook gepost is geeft toch aan dat het niet werkt? De post over 60 minutes.
Zou niet weten waar je het over hebt....
Feyenoord!
  donderdag 11 juni 2015 @ 17:51:20 #21
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153445051
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:34 schreef PeteSampras het volgende:

[..]

Nee, ik denk niet dat ze liegt. Ik geloof werkelijk dat ze gelooft dat dat wat ze beweert de waarheid is. Dat maak het alleen nog niet waar. Zo zijn er ook mensen die in kaboutertjes geloven, etc.
In ieder geval, dan een paar vragen. Ze heeft het over een of ander deel in de hersenen dat in december 2012 'latent actief' is geworden en de een of andere Kai van Lothus Healing door handoplegging kan activeren. Wat gebeurde er in december 2012 dat ervoor zorgde dat bij iedereen een deel in de hersenen opeens 'latent actief' werd en door deze Kai door handoplegging geactiveerd kan worden? Sterker nog, wat is latent actief? Zo ook, wat moet ik verstaan onder 'some energy work', zoals het meisje in het filmpje de activatie van dat deel in de hersenen omschreef? Welk deel van de hersenen is het eigenlijk? Wat hebben de hersenen eigenlijk te maken met de opname van voeding? Nou, begin daar maar mee.
Zo had ze het ook nog over dat ze geen voeding meer in de supmarkt wilde kopen omdat deze bewerkt zouden zijn met chemicaliën en/of bestijdingsmiddelen. Als alternatief had ze het over 'organisch voedsel'. Wat is het verschil tussen voedsel dat met chemicaliën en/of bestrijdingsmiddelen bewerkt is en organisch voedsel? Wat is organische voeding eigenlijk? Is er ook dan dus ook anorganische voeding? Wordt het wordt 'organisch' door dit soort dwerperij niet uit zijn verband gerukt?
Heb jij de hele 21 december 2012 hype gemist? Volgens vele oude geschriften leven we in tijden van grote veranderingen. We vliegen nu door een ander deel van het universum wat ervoor zorgt dat er andere energien op aarde binnen komen wat ervoor zorgt dat mensen bewuster worden. Dat is het in het kort. En een effect hiervan is dus blijkbaar dat mensen geen eten meer nodig hebben om te overleven.

Het verschil tussen organisch (of in Nederland biologisch genoemd) voedsel is geen bestrijdingsmiddelen over groentes en geen dieren die volgepropt zijn met hormonen en anti biotica. Oftewel veel gezonder voedsel.

Energy work houdt zich bezig met de energiebanen in het lichaam.
Feyenoord!
pi_153445271
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zou niet weten waar je het over hebt....
Deze post

http://forum.fok.nl/rde/post_reply/2227646/1/50/153433571
pi_153445979
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Heb jij de hele 21 december 2012 hype gemist? Volgens vele oude geschriften leven we in tijden van grote veranderingen. We vliegen nu door een ander deel van het universum wat ervoor zorgt dat er andere energien op aarde binnen komen wat ervoor zorgt dat mensen bewuster worden. Dat is het in het kort. En een effect hiervan is dus blijkbaar dat mensen geen eten meer nodig hebben om te overleven.

Het verschil tussen organisch (of in Nederland biologisch genoemd) voedsel is geen bestrijdingsmiddelen over groentes en geen dieren die volgepropt zijn met hormonen en anti biotica. Oftewel veel gezonder voedsel.

Energy work houdt zich bezig met de energiebanen in het lichaam.
Ja, dat mag je me dan ook een keer uitleggen. Wat voor een krachten zijn dat dan, die sinds de 21ste december uit de kosmos op ons inwerken? Dan laten we de rest (het organische voedsel en de energiebanen in het lichaam) even voor wat het is.
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_153461392
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:25 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Als je gelooft in een materiele wereld dan kan het inderdaad niet.....

Heb je het filmpje gezien? Denk je dat ze liegt?

Serieuze vragen zonder sarcasme. Ik hou van mensen die niet gelijk iets de grond in boren of af zeiken maar zich verwonderen over iets.
Ik geloof inderdaad in een materiele wereld (op basis van de geeikte natuurkunde, dus ook met energie etc).

Ik weet niet of deze dame lieft dat kan ik moeilijk inschatten. Heb het filmpje uitgekeken, maar vooral omdat het een leuke dame is om naar te kijken ;-). Wel denk ik dat zij niet van "lucht"alleen leeft.Ik weet het vrij zeker. vergelijk het met een perpetum mobile, op het eerste gezicht lijkt het alsof er inderdaad en eeuwigwerkende machine is gevonden, maar als je beter kijkt vind je altijd een addertje.

waar het addertje zit weet ik niet, dan zou ik een maand samen met haar moeten leven. Drinkt ze misschien water met suiker? Eet ze terwijl ze slaapwandelt? Is ze toch een oplichter die geld verdiend met haar trucje? Of komt het doordat ze af en toe EET, zoals ze zelf verteld in het fimpje. Ze is niet eens vegetarisch :{

[ Bericht 4% gewijzigd door Coppi op 12-06-2015 08:52:49 ]
pi_153461475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Energy work houdt zich bezig met de energiebanen in het lichaam.
Energie heeft nogal de neiging om weg te lekken. Op het moment dat het weg is (bv in de vorm van warmteverlies, omdat je warmer bent dan je omgeving) moet je het aanvullen.
Mijn methode daarvoor is eten.Een trucje geperfctioneerd door miljoenen jaren historie. Planten hebben een nog betere truc, die doen aan fotosynthese. Die leven dus echt van lucht en licht.
Ik vraag mij af, als de dame in het filmpje in staat is om lichtenergie op te nemen, waarom is ze dan niet groen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')