Alles voor saaiheid en voorspelbaarheid dat is helemaal waar maar pssst vrouw zijn is geen baanquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is mijn baan als vrouw toch ook een beetje, niet?
Voorspelbaarheid is ook niet alles immers..
Met vrouw zijn kun je blijkbaar best goed verdienen, anders.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles voor saaiheid en voorspelbaarheid dat is helemaal waar maar pssst vrouw zijn is geen baan
Er staat een man achter me nu, maar die houdt niet van FAquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:02 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben nu benieuwd naar de voruw achter Mary, beetje Fleshgod Apocalypse luisteren.
Ja, dat komt er het meest in de buurt. Na al die waarschuwingen ook nog hèquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huilen van het lachen. Ik raap me hier voor de derde keer op.
IK voel me juist vreemd.. .te vreemd om nu te gaan slapenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, 1 ding is zeker: ik ga toch echt lachend naar bed vanavond dankzij dit topic.
They don't call it a job for nothing hè.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles voor saaiheid en voorspelbaarheid dat is helemaal waar maar pssst vrouw zijn is geen baan
Ik kan er niks aan doen, ik lach nu nog steedsquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat komt er het meest in de buurt. Na al die waarschuwingen ook nog hè.
Vreemd maar wel goed?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:03 schreef K44S het volgende:
[..]
IK voel me juist vreemd.. .te vreemd om nu te gaan slapen
Slaap lekker Samskequote:Op woensdag 10 juni 2015 23:05 schreef Samzz het volgende:
Mooi en zo. Ik ga slapen, morgen weer vroeg dag.
Kan bevestigen, lekker wijf zijn is prima manier om te slagen in deze wereld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met vrouw zijn kun je blijkbaar best goed verdienen, anders.
Oplossing voor je, geld ervoor vragen aan Pluffquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:04 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
They don't call it a job for nothing hè.
Maar vooruit, nee ik verdien er geen living mee.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er staat een man achter me nu, maar die houdt niet van FA
Helaas of gelukkig ben ik enkel een zedig zolderkamernerdmeisje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kan bevestigen, lekker wijf zijn is prima manier om te slagen in deze wereld.
Ik snap die man wel. Ergens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er staat een man achter me nu, maar die houdt niet van FA
Dat is fucked up.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas of gelukkig ben ik enkel een zedig zolderkamernerdmeisje.
Dat welquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, ik lach nu nog steeds
[..]
Vreemd maar wel goed?
Ik werk liever voor mijn eigen centjes ja, dank je.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oplossing voor je, geld ervoor vragen aan Pluff
Ook Loka zal moeten strijden voor haar plek op de ladder.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn in de wereld.
Maar wel een zedige met natte dromen toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas of gelukkig ben ik enkel een zedig zolderkamernerdmeisje.
Dudequote:Op woensdag 10 juni 2015 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel een zedige met natte dromen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |