Nee , ze had mijn pinpas snachts toen ik lag te slapen gestolen en wist mijn pincode. Daar wilde ik aangifte van doen want dat gaat me echt te ver maar de politie lachte mij uit.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Grappig, ik had Fleshgod Apocalypse daarnet nog aan staan..
Metal chick?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef Scary_Mary het volgende:
Grappig, ik had Fleshgod Apocalypse daarnet nog aan staan..
Ja wie niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee , ze had mijn pinpas snachts toen ik lag te slapen gestolen en wist mijn pincode. Daar wilde ik aangifte van doen want dat gaat me echt te ver maar de politie lachte mij uit.
Hoezo weet ze jouw pincode.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee , ze had mijn pinpas snachts toen ik lag te slapen gestolen en wist mijn pincode. Daar wilde ik aangifte van doen want dat gaat me echt te ver maar de politie lachte mij uit.
Ik heb al 3 jaar seks met mijn hand en mijn hand geeft geld uit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Zo een vieze metalhippie nee.quote:
Had ze afgekeken toen ik geld voor haar pinde voor haar nieuwe schotelontvanger denk ik. Zij zegt dat ik hem zelf gegeven heb in mijn slaap. Maar heb inmiddels nieuwe pincodequote:
Die heeft ze hem ontfutseld tijdens een hete neuksessie. Hij deed 4x een bepaald aantal stoten.quote:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:56 schreef pluff het volgende:
[..]
Scaryquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een vieze metalhippie nee.
Hoi Thijs![]()
En ik moet Bloodbath met dinges nog luisteren, laatste album..
En dat na al die jaren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Huilen van het lachen. Ik raap me hier voor de derde keer op.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
She caught u slippin'quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Had ze afgekeken toen ik geld voor haar pinde voor haar nieuwe schotelontvanger denk ik. Zij zegt dat ik hem zelf gegeven heb in mijn slaap. Maar heb inmiddels nieuwe pincode
Wazig en geen hoogte van kunnen krijgen zoquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo een vieze metalhippie nee.
Hoi Thijs![]()
En ik moet Bloodbath met dinges nog luisteren, laatste album..
Heel onverwacht ja, dat ze nog meer geld wilde..quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Had ze afgekeken toen ik geld voor haar pinde voor haar nieuwe schotelontvanger denk ik. Zij zegt dat ik hem zelf gegeven heb in mijn slaap. Maar heb inmiddels nieuwe pincode
Hard huilen en dan tevreden en opgelucht lachen als je in de spiegel kijkt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is mijn baan als vrouw toch ook een beetje, niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wazig en geen hoogte van kunnen krijgen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |