zoals Jezus. ?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je geen zingeving in je leven?
Wowowow maat. WOWOWOWOWquote:
Boring jokequote:Op donderdag 11 juni 2015 00:12 schreef Scary_Mary het volgende:
Bonnie en zat? Must be St Claire dan..
Ik heb wat moeite met die acceptatie en de dag er na heb wens ik dat ik dat niet gedaan had, want waar was het nu allemaal voor.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb echt reuzesnel blackouts, na anderhalf flesje wijn beginnen ze al.
Had je lol? Nou dan. Fuck repercussies. Shit is niet altijd een mooi sprookje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met die acceptatie en de dag er na heb wens ik dat ik dat niet gedaan had, want waar was het nu allemaal voor.
BURNquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezus had lange lokken op zijn hoofd.
quote:
Jij ook hoiquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eeeeuhm was het niet gewoon veel logischer dat hij een olijftint en overbeharing had?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mis wat in die fotoquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nobody messes with tha BonBon
Mijn poep?quote:
Ik dacht Bonnie is wegwerpgezelschap, my bad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nobody messes with tha BonBon
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht Bonnie is wegwerpgezelschap, my bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |