Ik las negerkatzwijm..quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik neem wel negerkatwijn mee.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
11/10 zou vlieg aan de muur willen zijn
Ze gaat ook zwijmelen zodra ze mijn negerkat ziet :$quote:
wat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog die avond met de zwarte gaten en de herinneringen later de volgende dag dat ik kotsend naast het zwembad had gelegen met een paar skinnydippende Canadezen. Dat was mooi.
Verkapte zelfuitnodiging.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
11/10 zou vlieg aan de muur willen zijn
Biertje onder de deur doorschuiven, zijn lichaam heeft dat nodig vertelde hij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:08 schreef Dqod het volgende:
Zal gordijn wel stukje openlaten, kun je kijken hoe wij zitten ze zuipen :$
Waarom worden dit soort verhalen van vrouwen wel geaccepteerd, en ik die naast een hoer in slaap val en ze plundert mijn rekening niet?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog die avond met de zwarte gaten en de herinneringen later de volgende dag dat ik kotsend naast het zwembad had gelegen met een paar skinnydippende Canadezen. Dat was mooi.
Over welke tijdschalen hebben we het nu?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:09 schreef Ballet9 het volgende:
Ik doe weinig, maar de tijd gaay snel en dan denk ik; wat heb ik nou precies gedaan?herkenbaar?
Ik kan ook echt genieten van 't saaie normale leven maar ik heb toch echt wel regelmatig hele grote escapades nodig, van die gouden momentjes die niemand anders mee maakt, zal mijn ondergang wel wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met het juiste saaie leven kan ik erg tevreden zijn.
Momenteel kan het nog wat beter, maar dat ligt niet aan het gebrek aan escapades.
Ga wel met kratje buiten zuipen met Bonnie. #kampingleefquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:08 schreef Dqod het volgende:
Zal gordijn wel stukje openlaten, kun je kijken hoe wij zitten ze zuipen :$
Sowieso. Zet kratje voor m neerquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Biertje onder de deur doorschuiven, zijn lichaam heeft dat nodig vertelde hij.
Omdat het leven oneerlijk is en vrouwen alles mogen en jij niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom worden dit soort verhalen van vrouwen wel geaccepteerd, en ik die naast een hoer in slaap val en ze plundert mijn rekening niet?
Te vaak. Gebeuren ook wel dingen waar ik niet trots op benquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt nooit te diep in het glaasje/de fles gekeken?
Nou dan bobje.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Te vaak. Gebeuren ook wel dingen waar ik niet trots op ben
Zet ik raampje wel open. Kunnen we ook nog communiceren en kan Bonnie naar binnen als ze eten wil :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga wel met kratje buiten zuipen met Bonnie. #kampingleef
Paar uurquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over welke tijdschalen hebben we het nu?
Als je Bonnie zat bent, je weet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga wel met kratje buiten zuipen met Bonnie. #kampingleef
Nou en? Is die leef.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Te vaak. Gebeuren ook wel dingen waar ik niet trots op ben
Heb je geen zingeving in je leven?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:09 schreef Ballet9 het volgende:
Ik doe weinig, maar de tijd gaay snel en dan denk ik; wat heb ik nou precies gedaan?herkenbaar?
waarom praat je daar steeds overquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Waarom worden dit soort verhalen van vrouwen wel geaccepteerd, en ik die naast een hoer in slaap val en ze plundert mijn rekening niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |