Dat was dus 1 x en nooit meerquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit. Alsof je opeens een update krijgt over je eigen leven en hoe schandelijk je kan zijn.
Inderdaad, apart hoe dat werkt. Er worden wel opnames gemaakt maar ze zijn niet direct beschikbaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was dus 1 x en nooit meer
Daarna dus ook nooit meer zover heen geweest dat ik gaten had :$
Wel grappig met x en wiet dan, dat t op dat moment verdwijnt, maar ik weet wel gewoon alles de volgende dag :$
Hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog die avond met de zwarte gaten en de herinneringen later de volgende dag dat ik kotsend naast het zwembad had gelegen met een paar skinnydippende Canadezen. Dat was mooi.
Had nog ergens met een vriendin op een dorpspleintje met handen en voeten en belabberd Spaans wat hasj kunnen scoren, dat was denk ik de boosdoener voor dat het escaleerde.quote:
Tiffany Pollardquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Inderdaad, apart hoe dat werkt. Er worden wel opnames gemaakt maar ze zijn niet direct beschikbaar.
Ik leef op dit soort momenten, liefst iedere week twee maal aub.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog die avond met de zwarte gaten en de herinneringen later de volgende dag dat ik kotsend naast het zwembad had gelegen met een paar skinnydippende Canadezen. Dat was mooi.
Ik wil echt eens dit soort verhalen van jou irl aanhoren, lijkt me uiterst vermakelijk en goed voor een beetje bonding :$quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Had nog ergens met een vriendin op een dorpspleintje met handen en voeten en belabberd Spaans wat hasj kunnen scoren, dat was denk ik de boosdoener voor dat het escaleerde.
Ik weet niet, het is niet goed voor je.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leef op dit soort momenten, liefst iedere week twee maal aub.
Is goed hoor, ik neem wel negerkatwijn mee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil echt eens dit soort verhalen van jou irl aanhoren, lijkt me uiterst vermakelijk en goed voor een beetje bonding :$
Uiteraard deel ik mijn verhalen ook :$
quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik neem wel negerkatwijn mee.
Gato Negroquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is goed hoor, ik neem wel negerkatwijn mee.
GEDRAAG JE, HOSTI, OF JE GAAT WEER AAN DE LIJNquote:
Dat is waar maar als dat dan extreem in je karakter zit? Ik leef liever dertig jaar jonger met dit leven dan verzwolgen in een grijs saai leven eigenlijk...quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is niet goed voor je.
Beter eens in de tijd een kleine escapade en dan weer even terug het normale leven in. Gezond lichaam moet je koesteren enzo.
Howkeujquote:Op donderdag 11 juni 2015 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
GEDRAAG JE, HOSTI, OF JE GAAT WEER AAN DE LIJN
11/10 zou vlieg aan de muur willen zijnquote:
Met het juiste saaie leven kan ik erg tevreden zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is waar maar als dat dan extreem in je karakter zit? Ik leef liever dertig jaar jonger met dit leven dan verzwolgen in een grijs saai leven eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |