Ze is jaloers....quote:
Ik zet de Champagne vast koud.quote:
wtfquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:30 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Toekan heeft eerder haar verhalen ingezet dan ze van plan was.
Nu is de beurt aan Gio.
Colinda staat ook al met 1 poot buiten.
Dan Ivan eruit en de rest in 1 keer.
die zit dan allang in het vliegtuigquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:30 schreef IkFok het volgende:
En dan gaat ze gelijk naar Joey en die zegt hoop ik ROT OP
wie weet helpt het......quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Laaf - Leider - Toekan... Collie waarschijnlijk bij de volgende eliminatie..
De hele oude garde krijgt de toneelhaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peziesquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooi hebben ze eindelijk door dat die alles verpesten en tegen houden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
En dan zo snel mogelijk Ivan er achteraanquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
verwacht je dan iets als deze mensen eruit zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Mooi hebben ze eindelijk door dat die alles verpesten en tegen houden.
En ze vervangen ze door types als Rob, Gaby, Naomi, Gabriellequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Mooi hebben ze eindelijk door dat die alles verpesten en tegen houden.
Wat een afknapper als buiten toch niet haar grote liefde zitquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef Dotteke het volgende:
B en Col zitten weer lekker onduidelijk te praten of te wel te mompelen
Hoe graag B ook naar huis wil, ze heeft er toch moeite mee om de boel achter te laten.
Ben wel benieuwd wanneer ze het aan de groep gaat vertellen.
ik niet, van niemand daar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]
verwacht je dan iets als deze mensen eruit zijn?
Van wie?
Bassie... dan houdt het op
Ik verwacht niets meer , maar we krijgen nog 2 nieuwe en 3 nieuwe kandidaten .quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef japie1971 het volgende:
[..]
verwacht je dan iets als deze mensen eruit zijn?
Van wie?
Bassie... dan houdt het op
Als ze slim zijn types zoals Bas.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze vervangen ze door types als Rob, Gaby, Naomi, Gabrielle
ik geloof er niet meer in to be honest...quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik verwacht niets meer , maar we krijgen nog 2 nieuwe en 3 nieuwe kandidaten .
Dus even afwachten.
Krijgt hij ook een vibrator,moet hij niet meer klagen...quote:
jaaaquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Krijgt hij ook een vibrator,moet hij niet meer klagen...
sponsorcontractjes lopen tot einde jaar...... kan me geen andere 'goede reden' bedenken om deze meuk nog door te laten lopen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:38 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
alles is bijna uitgekauwd. Het bouwen, feesten, neuken, zuipen, roddelen, ruzie maken, schoonheidsrituelen, kinderfeestjes, bejaarden op de thee, mislukte goede doelen, etc.
Het is toch gewoon klaar.
Ik hoop van niet en dat ze zelf gaat de 25 stequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat ik ze (mijn ouders) een leuk feestje kan meegeven voor hun 50 jarige huwelijk, en zo niet komt het ook goed dan ga ik we wel voor werken. Iris schreef het is maar papier geld mama. Zo heb ik ze opgevoed en zo ben ik ook opgevoed, zegt Col
[ afbeelding ]
Col is er van overtuigd dat ze naar huis gestemd wordt
nieuwe SL ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Gabs is bang om alleen achter te blijven.
Je hebt Nicole toch zegt B
Ja, ik weet ook wel dat ik haar heb.......................SL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even door stoken nadat ze Gabri heeft weg gepikt bij Nicole .quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:38 schreef Dotteke het volgende:
Gabs is bang om alleen achter te blijven.
Je hebt Nicole toch zegt B
Ja, ik weet ook wel dat ik haar heb.......................SL
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:32 schreef japie1971 het volgende:
[..]
wie weet helpt het......Ik heb geen idee wat De Mol van plan is. Misschien willen ze het wel over een heel andere boeg gaan gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
lockdown tot einde jaar.. .loods plat en koeien terug naar boer John....quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:39 schreef IkFok het volgende:
Ze moeten alles plat schuiven met een shovel en 15 nieuwe erin dan kan het nog wat worden, Opnieuw beginnen
Die contractjes zijn voor ome John peanutsquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:39 schreef japie1971 het volgende:
[..]
sponsorcontractjes lopen tot einde jaar...... kan me geen andere 'goede reden' bedenken om deze meuk nog door te laten lopen...
Lang leven de ohmibod !!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef schizolientje het volgende:
ik geloof dat ze toch vibrators besteld hebben, op afstand bestuurbare, ga je veel van giechelen
Denk niet dat Boer John die koeien nog wil hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef japie1971 het volgende:
[..]
lockdown tot einde jaar.. .loods plat en koeien terug naar boer John....
stoppen doen ze denk ik niet meer tot einde jaar.. althans, dat kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat De Mol van plan is. Misschien willen ze het wel over een heel andere boeg gaan gooien.
Ik vind het triest dat ze nu haar ouders gebruikt als guilt-trip. Die dochters lijken volwassener als die heks, was ook te zien tijdens bezoek.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop dat ik ze (mijn ouders) een leuk feestje kan meegeven voor hun 50 jarige huwelijk, en zo niet komt het ook goed dan ga ik we wel voor werken. Iris schreef het is maar papier geld mama. Zo heb ik ze opgevoed en zo ben ik ook opgevoed, zegt Col
[ afbeelding ]
Col is er van overtuigd dat ze naar huis gestemd wordt
de negatieve publiciteit er omheen niet.....quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Die contractjes zijn voor ome John peanuts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |