quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lagen vlak voor het eten wel te smoezen op bed, Gio iets over voor ie weggaat. Naomi leek ietwat gepikeerd en ze hielden ook de cameras in de gaten. Toen raar verhaal over vrijdag bloedprikken ivm teek van gio, Naomi was jaloers wilde dan ook graag naar eruit omdat tekenbeet, Goo zei jij mag pas over paar weken. Raar verhaal als het klopt.
Maar laten we idd hopen dat ie ook snel weg is.
De neukende boswachterquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:16 schreef markvanrinsum het volgende:
als je haar maar goed zit [ afbeelding ]
Ik heb zomaar het idee dat de FEBO hard bezig is de oude kliek te lozen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:19 schreef japie1971 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat een aanstaand vetrek van Gio er toch echt aan zit te komen. Ik gok begin juli...
het valt mij vooral op aan het veelvuldig plakken aan gio dat een tijdje een stuk minder was. Na 1 juli is hij de langstzittende utopiaan en is hij niet meer in te halen door Ivan. Daarom zal hij begin juli wel gaan wieberenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lagen vlak voor het eten wel te smoezen op bed, Gio iets over voor ie weggaat. Naomi leek ietwat gepikeerd en ze hielden ook de cameras in de gaten. Toen raar verhaal over vrijdag bloedprikken ivm teek van gio, Naomi was jaloers wilde dan ook graag naar eruit omdat tekenbeet, Goo zei jij mag pas over paar weken. Raar verhaal als het klopt.
Maar laten we idd hopen dat ie ook snel weg is.
Have fun met Willyquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef danaqui het volgende:
Wat een tooneelstuk weer![]()
Ik ga maar ff lekker met mezelf spelen, laters
Veel plezier.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef danaqui het volgende:
Speelsequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef danaqui het volgende:
meer die verdamte titel die leuk op je cv staat... .langstzittende lamlulquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat de FEBO hard bezig is de oude kliek te lozen.
Tmiquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef danaqui het volgende:
Of de stekker gaat er helemaal uit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat de FEBO hard bezig is de oude kliek te lozen.
i feel you...ik kan er ook niet meer naar kijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef danaqui het volgende:
squirt zequote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef danaqui het volgende:
Ik zeg: Iesje en een fles Martini erin, dan is er zo weer leven in de brouwerij!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef rowan634 het volgende:
nou wat een meidenavond, ze gaan naar bed
Scherp van Gio, en jouquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef Dotteke het volgende:
Noompje heeft nog iets leuks, maar ze kan het nog niet zeggen
Ze had zelf zoiets van ooooooooooooooooooooooo
GIo vraagt of ze het dan niet zelf verzonnen heeft omdat ze zo reageerde![]()
Ze zegt van wel en het is bijna rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |