SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ya las ik vanmorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:11 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Gisteren zegt Ivan tegen LauB dat als er 1 vol van zeg zelf is het Joey is. lauB wel neeeee das helemaal niet waar. Die heeft een ijzeren deur voor haar kop![]()
![]()
Apart dat ze pas echt kritiek mogen/durven hebben op anderen als die eruit zijn, met name Vanessa. Denk dat ze wss ook wel wat over LauB te zeggen hebben na vrijdag.![]()
I love PB.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me duidelijk dat een aanstaand vetrek van Gio er toch echt aan zit te komen. Ik gok begin juli...![]()
Ik denk het ook zomaar ja en met name dan Nicole die LauB aardig door heeft wie en wat ze is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ya las ik vanmorgen.
Apart dat ze pas echt kritiek mogen/durven hebben op anderen als die eruit zijn, met name Vanessa. Denk dat ze wss ook wel wat over LauB te zeggen hebben na vrijdag.![]()
Wolter Kroes kappenquote:![]()
![]()
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Naomi gaat nooit meer op date met gio gio is whahahaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
De meesten daar zijn te dom om die toekan door te hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:20 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ik denk het ook zomaar ja en met name dan Nicole die LauB aardig door heeft wie en wat ze is.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Aber von PB können wir nicht winnen....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wolte lekker snellerquote:
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aber von PB können wir nicht winnen....![]()
![]()
Ze lagen vlak voor het eten wel te smoezen op bed, Gio iets over voor ie weggaat. Naomi leek ietwat gepikeerd en ze hielden ook de cameras in de gaten. Toen raar verhaal over vrijdag bloedprikken ivm teek van gio, Naomi was jaloers wilde dan ook graag naar eruit omdat tekenbeet, Goo zei jij mag pas over paar weken. Vreemd verhaal als het klopt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:19 schreef japie1971 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat een aanstaand vetrek van Gio er toch echt aan zit te komen. Ik gok begin juli...
Maar laten we idd hopen dat ie ook snel weg is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: