JA wist ik wel, maar ik weet niet wanneer ik moet stoppen met gek doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pls.
[..]
Dat was maar een woordgrapje. Volgens mij heb ik nooit over meer dan 1 penis gedroomd.
Gelukkig is t (iets) korter.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, dat ik het kan hebben wanneer ik wil en dat jij inmiddels al een jaar droog staat.
Over dat ik een vies meisje ben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over iets dat in je eigen hoofd gebeurd?
Hmm. Weet niet of dat een goed idee is. Mensen zouden mijn voorkeuren voor bepaalde handelingen eruit kunnen afleiden. Een beetje globaal dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar vertel eens in details erover.
Als je maar vies bent met de mensen waar je vies mee wil zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over dat ik een vies meisje ben.
[..]
Het lijkt mij echt moeilijk om goed over seks te dromen. Seks is altijd zo onvoorspelbaar of is dat niet zo en denk ik dat maar omdat ik alleen maar ervaring heb met "prostituee's"?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ik vind seksdromen (als ze leuk zijn) juist wel wat hebben. Boeiend dat het niet echt is
Ik durf niet zo schaamteloos vies te zijn als wanneer mijn onderbewustzijn alles in scene zet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je maar vies bent met de mensen waar je vies mee wil zijn.
Jij bent kinky nog in de dop. Sletjequote:Op woensdag 10 juni 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Weet niet of dat een goed idee is. Mensen zouden mijn voorkeuren voor bepaalde handelingen eruit kunnen afleiden. Een beetje globaal dan.
Ik kan me uit deze droom het lichaam van de man in kwestie nog levendig voor de geest halen, alleen het gezicht is niet blijven hangen. Het was een aantrekkelijke donkerharige man maar met een beetje meer lichaamshaar dan ik gewend was. Ik gedroeg me een beetje als een subje. :$
Maar behalve wat inleidende spelletjes was er nog geen sprake van echte actie.
De potentie blijk je wel te hebben, nu nog realiteit maken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf niet zo schaamteloos vies te zijn als wanneer mijn onderbewustzijn alles in scene zet.
Hoe weet jij of dat nog in de dop zit?quote:
Ik ga mijn overtuigingskracht maar eens inzetten dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De potentie blijk je wel te hebben, nu nog realiteit maken.
Omdat je er wel al over droomt maar nog remmingen heb irl. Ofzoiets?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe weet jij of dat nog in de dop zit?
Omdat het in je dromen niet onvoorspelbaar kan zijn? Ik volg je niet. Of is seks met hoeren altijd pijpen en neuken met condoom, timer erbij en geen zoenen of andere intimiteit? En heb je dan een vast ritueel qua standjes?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:16 schreef pluff het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt moeilijk om goed over seks te dromen. Seks is altijd zo onvoorspelbaar of is dat niet zo en denk ik dat maar omdat ik alleen maar ervaring heb met "prostituee's"?
ik kan volgensmij niet echt dromen van onvoorspelbare dingen...:@quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat het in je dromen niet onvoorspelbaar kan zijn? Ik volg je niet.
Verschilt elke keer. De eerste keer bij een nieuwe hoer is het de eerste paar minuten wel een beetje keuze uit een standaard ritueel als zij het niet onderbreekt en wat anders doet.quote:Of is seks met hoeren altijd pijpen en neuken met condoom, timer erbij en geen zoenen of andere intimiteit? En heb je dan een vast ritueel qua standjes?
Nee. Meestal heb je zeesterren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:24 schreef pluff het volgende:
[..]
ik kan volgensmij niet echt dromen van onvoorspelbare dingen...:@
[..]
Verschilt elke keer. De eerste keer bij een nieuwe hoer is het de eerste paar minuten wel een beetje keuze uit een standaard ritueel als zij het niet onderbreekt en wat anders doet.
Sommige hoeren zijn heel proactief, lijkt dat het meest op "onbetaalde seks"?
Volgens mij is dat een soort oerdrift of zo, want ik heb ook weleens dromen gehad van dat kaliber.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hmm. Weet niet of dat een goed idee is. Mensen zouden mijn voorkeuren voor bepaalde handelingen eruit kunnen afleiden. Een beetje globaal dan.
Ik kan me uit deze droom het lichaam van de man in kwestie nog levendig voor de geest halen, alleen het gezicht is niet blijven hangen. Het was een aantrekkelijke donkerharige man maar met een beetje meer lichaamshaar dan ik gewend was. Ik gedroeg me een beetje als een subje. :$
Maar behalve wat inleidende spelletjes was er nog geen sprake van echte actie.
M.E.T.H.O.D. MANquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:28 schreef HostiMeister het volgende:
Cash rules everything around me, Cream get that money, dolla dolla bill ya'll
Ik moest het googlen....quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee. Meestal heb je zeesterren.
Het voelde wel als oerdrift, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een soort oerdrift of zo, want ik heb ook weleens dromen gehad van dat kaliber.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef UitStraling het volgende:
Hier nog steeds een Pluff mono-klaag-zang
Heeft ze het "uitgemaakt" dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:30 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor.
Happy-times. Ik ben verlost van de ketting van roze-keuken-meid
Kut dat was uren geleden mijn ideequote:
Ja goed he. Ik wou dat jij mijn vader was.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kut dat was uren geleden mijn idee![]()
Goedkopere buitenlandse hoertjes lijken mij wel wat. Less talking(wat ik kan verkloten) more loving(wat ik moet oefenen om mijn misschien toekomstige vriendin niet teleur te stellen).quote:Nou ja nummer verwijderen en verder rollen in 't leven jongen
Ik ben de aller aller aller slechtste vader die je je maar ooit kunt voorstellenquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja goed he. Ik wou dat jij mijn vader was.
Ik ben er van overtuigd dat dat juist het goede is voor mijquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de aller aller aller slechtste vader die je je maar ooit kunt voorstellen
Ha dan win ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
I'll fuckin - I'll fuckin tie you to a fuckin bedpost with your ass cheeks spread out and shit, right, put a hanger on a fuckin stove and let that shit sit there for like a half hour, take it off and stick it in your ass slow like *Tssssssss*quote:
Best een bijzondere uitspraak eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit over meer dan 1 penis gedroomd.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:42 schreef K44S het volgende:
[..]
Ha dan win ikAls hoeren niet zouden tellen zou ik de winnaar zijn:') . en de ultieme winnaar zou dan schenkstroop zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig zijn er hoeren. En sommige zijn nog leuk en goed ook
Ik voel mij neger
Hosti, geef nog eens wat herrie weg die ik kan luisteren, ik zit zonder inspiratie en heb behoefte aan herriequote:Op woensdag 10 juni 2015 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I'll fuckin - I'll fuckin tie you to a fuckin bedpost with your ass cheeks spread out and shit, right, put a hanger on a fuckin stove and let that shit sit there for like a half hour, take it off and stick it in your ass slow like *Tssssssss*
[Rae] Yeah, I'll fuckin - yeah I'll fuckin lay your nuts on a fuckin dresser, just your nuts layin on a fuckin dresser, and bang them shits with a spiked fuckin bat
[Ooooohhhh] Whassup? BLAOWWW!!
[Meth] I'll fuckin - I'll fuckin pull your fuckin tongue out your fuckin mouth and stab the shit with a rusty screwdriver, BLAOWW!!
[Raek] I'll fuckin - I'll fuckin - I'll fuckin hang you by your fuckin dick off a fuckin twelve sto-story building out this motherfucker
[Meth] I'll fuckin - I'll fuckin sew your asshole closed, and keep feedin you and feedin you, and feedin you, and feedin you
Welke richting zoek je het?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hosti, geef nog eens wat herrie weg die ik kan luisteren, ik zit zonder inspiratie en heb behoefte aan herrie
is dit gay of hetero?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I'll fuckin - I'll fuckin tie you to a fuckin bedpost with your ass cheeks spread out and shit, right, put a hanger on a fuckin stove and let that shit sit there for like a half hour, take it off and stick it in your ass slow like *Tssssssss*
[Rae] Yeah, I'll fuckin - yeah I'll fuckin lay your nuts on a fuckin dresser, just your nuts layin on a fuckin dresser, and bang them shits with a spiked fuckin bat
[Ooooohhhh] Whassup? BLAOWWW!!
[Meth] I'll fuckin - I'll fuckin pull your fuckin tongue out your fuckin mouth and stab the shit with a rusty screwdriver, BLAOWW!!
[Raek] I'll fuckin - I'll fuckin - I'll fuckin hang you by your fuckin dick off a fuckin twelve sto-story building out this motherfucker
[Meth] I'll fuckin - I'll fuckin sew your asshole closed, and keep feedin you and feedin you, and feedin you, and feedin you
Ik doe niet aan hoeren, dan maar 10 jaar droog staan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:45 schreef pluff het volgende:
[..]
Als hoeren niet zouden tellen zou ik de winnaar zijn:') . en de ultieme winnaar zou dan schenkstroop zijn.
Gelukkig zijn er hoeren. En sommige zijn nog leuk en goed ook
en wat als 28 jaar en counting?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hoeren, dan maar 10 jaar droog staan.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hoeren, dan maar 10 jaar droog staan.
jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Pluff jonguh! Ben je van die roze keukenmeid af eindelijk?!
quote:[quote]Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef pluff het volgende:
Oke, die roze-keuken-hoer blijft maar om geld vragen. En ik denk dat ik het verkloot heb
zij 11:39 : zin vanavond in uur lekker seks 110 euro
ik 11:41 : Nee kan niet, waarom vraag je weer om geld is er wat aan de hand?
ik 11:50: hoe durf je om geld te vragen?
zij 11:52 : hoe durf je zo tegen mij te praten. Laat zitten aju
ik 11:56 : Je hebt al ruim 10000 zomaar van mij. Je zou mij niet meer als klant behandelen. Doe dat dan, vandaar!
zij 14:30 : Doe ik ook niet je mag me ook gewoon 110 geven.
ik 14:44 : Ik snap niet. "iedereen" mag toch voor 110?
ik 14:46: betaal mij eerst die 4800 terug met 43X een uur seks dan, of je mag het ook contant geven of overmaken.
zij 14:47: nee fijne dag
Hoerenstruggles. Dus ik naar het politibureau om aangifte te doen dat zij mijn pincode heeft afgekeken en mijn rekening heeft leeggemaakt. Gingen ze vragen stellen wie het was enzo, en eerst hield ik het vaag dat het een meisje was die ik een maandje kende en had ontmoet. Vroegen ze of zij bij mij thuis was geweest, en ik bij haar enzo. Dat was het geval. Toen vonden ze het kansloos om aangifte te doen....
Dus ik zeggen dat het een hoer was die ik ook zo had ontmoet. Gingen ze heel hard lachenen ze adviseerden mij om niet met dat soort dames om te gaan nadat ik zei dat het me al eens eerder was gebeurd voor 8000.
Maar heb ik het nu verkloot bij haar?
En wat is aju? Alsjeblieft of ajuu(van adieu?)
quote:
Iets met veel gif en een strak ritme.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Da's niet breed ofzo..
Geef eens iets meer van een referentiekader
Dat ligt er maar aan hoe je er zelf mee omgaat.quote:
Doe eens een voorbeeld, dat is makkelijker om de goede lijn te pakken..quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets met veel gif en een strak ritme.
Toch zou 't sommigen kunnen helpen aan wat meer schwung, joie de vivre en zwierigheid in hun loopje denk ikquote:
Ik moest ineens aan Biodanza denken..quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toch zou 't sommigen kunnen helpen aan wat meer schwung, joie de vivre en zwierigheid in hun loopje denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |