quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah oke, ja af en toe, te weinig eigenlijk.
Al heb ik ze liever neit doordeweeks want is zo irritant dat je dan gelijk door moet naar t werk terwijl je eig dan in bed wilt blijven liggen.
Er schijnen programmatjes te zijn, waarmee je kan instellen dat die foto's voorbij laat flitsen om je dromen te beinvloeden. Er zijn ook hele guide's hoe je jezelf kan trainen om lucide te dromen enzo.quote:
Kon dat vroeger ook heel goed.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:57 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger onthield ik echt 3 dromen per nacht, ook op geoefend.
Dat heb ik mezelf toch echt wel weer afgeleerd, want gevoelsmatig slaap ik toch minder als ik zoveel onthoud / bewust droom
😏quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelden (dat ik me kan herinneren dan). Eens per twee weken zou vaak zijn.
Waarom? Die dromen zijn heel normaalquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms voel ik me schuldig nadien. :$
quote:
Maar nu moet ik elke keer bijkomen van hoe awesome ik ben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee joh, wees blij dat jij mogelijk afwijkt van de massa
Omdat ik zo'n makkelijk sletje ben in mijn dromen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar nu moet ik elke keer bijkomen van hoe awesome ik ben.
Omdat het maar dromen zijn. En je weet wat ene Marko B. zing toch?quote:
Hoe dan? Penissen die je in grote aantallen overal swaffelen ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij zijn het meestal penisdromen
Alsof ik kritisch ben in die dromen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n makkelijk sletje ben in mijn dromen.
Ik wil dan zomaar alle hete bois zonder dat ze moeite hebben me over te halen. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ja, mijn ultieme fantasie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef pluff het volgende:
[..]
Hoe dan? Penissen die je in grote aantallen overal swaffelen ofzo?
Godver. Zit nu met badjas opengeslagen hnnnggggquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n makkelijk sletje ben in mijn dromen.
Ik wil dan zomaar alle hete bois zonder dat ze moeite hebben me over te halen. :$
quote:
Oh ik vind seksdromen (als ze leuk zijn) juist wel wat hebben. Boeiend dat het niet echt isquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat het maar dromen zijn. En je weet wat ene Marko B. zing toch?
Geen moeite mee, alleen soms is het eenzaam.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis veel te veel gedoe om te proberen buiten de massa te horen
Ik was een keer bij een hoer, en zij vondt met vingers tikken op haar lichaam opwindend.quote:
Dat maakt voor de ervaring toch niet uit?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet wat ik hier normaal op antwoord he?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ik vind seksdromen (als ze leuk zijn) juist wel wat hebben. Boeiend dat het niet echt is
"eens in de zoveel tijd komen dromen uit" toch? dus daar moeten we dan maar op blijven hopen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas wel. In het echt is het een stuk leuker.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat maakt voor de ervaring toch niet uit?
Waarom is seks zo belangrijk voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:07 schreef pluff het volgende:
[..]
"eens in de zoveel tijd komen dromen uit" toch? dus daar moeten we dan maar op blijven hopen.
oh die wanhoop
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:03 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof ik kritisch ben in die dromen...Ja, ik dus ook niet, dus voel ik me schuldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het niet hoor. :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Helaas wel. In het echt is het een stuk leuker.
Ik ben niet degeen die over seks droomt. En al helemaal niet over piemelsquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom is seks zo belangrijk voor je?
Over iets dat in je eigen hoofd gebeurd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook niet, dus voel ik me schuldig.
Maar vertel eens in details erover.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
"Vrouwproblemen"quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik ben niet degeen die over seks droomt.
Dat was maar een woordgrapje. Volgens mij heb ik nooit over meer dan 1 penis gedroomd.quote:En al helemaal niet over piemels
Ja, dat ik het kan hebben wanneer ik wil en dat jij inmiddels al een jaar droog staat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet wat ik hier normaal op antwoord he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |