Nee dat was toch al een keer eerder dat je langs roffa kwam?quote:
Zitten zeker leuke boeken tussen. Maar de rommel die ik moet lezen, is dat zeker niet. Bonita Avenue bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze die boeken schrijven.
Bedankt voor het aanbod.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal verklappen hoe het eindigt, dan hoef je 't niet meer te lezen.
Omdat het een episch verhaal is met veel interessante karakters.quote:
Is volgens mij niet bepaald een vetpot. Als is het onder de bekendere schrijvers wel een beetje een vies incestclubje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef netchip het volgende:
Neerlandici houden zichzelf in stand.En maar boeken schrijven, en maar boeken schrijven, en die vervolgens opdringen aan scholieren onder het motto: "Is goed voor jullie ontwikkeling!". Ja, betavakken zijn ook goed voor je algemene ontwikkeling, maar die worden ook aan niemand opgedrongen!
Heb jij VWO gedaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef pluff het volgende:
[..]
De nederlands boeken die ik heb gelezen voor vwo hebben mij alleen maar fucked up gemaakt.
Helder licht ben je ook.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:35 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja maar volgensmij heeft ze alles bij elkaar gelogen.
Je mag niet zelf je lijst samenstellen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef netchip het volgende:
[..]
Zitten zeker leuke boeken tussen. Maar de rommel die ik moet lezen, is dat zeker niet. Bonita Avenue bijvoorbeeld.
Jij hebt zeker Wolkers en Zwagerman gelezen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef pluff het volgende:
[..]
De nederlands boeken die ik heb gelezen voor vwo hebben mij alleen maar fucked up gemaakt.
Chickenchaser!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef Dqod het volgende:
Eens kijken of Fable nog naar behoren werkt op deze laptop. Latah![]()
Oh, dat weet ik niet meer... Maar als ik naar Enschede ga ga ik over Roosendaal, 's Hertogenbosch, Nijmegen, Deventerquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat was toch al een keer eerder dat je langs roffa kwam?
Dat is 't idd ook niet. Maar ik moet, als scholier, die boeken lezen, en het zijn gewoon tergend dikke boeken, die vaak ook nog eens saai zijn. Dus dat was een beetje mijn klacht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is volgens mij niet bepaald een vetpot. Als is het onder de bekendere schrijvers wel een beetje een vies incestclubje.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hebt zeker Wolkers en Zwagerman gelezen.
Ik heb morgen boek proefwerk. Bonita Avenue is 450 pagina's en ik kon werkelijk niet beginnen aan het boek. Moeilijk doorheen te komen. Dus nu maar samenvatting lezen. Schijnt goed te doen te zijn met samenvatting volgens klasgenoten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag niet zelf je lijst samenstellen?
Zwagerman is mijn held.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen discipline. :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:39 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik heb morgen boek proefwerk. Bonita Avenue is 450 pagina's en ik kon werkelijk niet beginnen aan het boek. Moeilijk doorheen te komen. Dus nu maar samenvatting lezen. Schijnt goed te doen te zijn met samenvatting volgens klasgenoten.
En nee, wij krijgen een boekenlijst waar wij boeken van moeten selecteren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag niet zelf je lijst samenstellen?
Klopt. Daarom volgend schooljaar ook een wiskundevak aan de uni volgen, zodat ik wel wat moet doen. Daar kom ik er hopelijk niet makkelijk vanaf.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen discipline. :$
haha wel "de buitenvrouw" van Joost Zwagerman idd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bestandstype wordt niet ondersteund?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom het filmpje dat ik heb gemaakt niet opent in Moviemaker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |