Ja dat was het alquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Maar als je dat doet is de kans dat je je leven lang gratis seks van haar krijgt natuurlijk verkeken.
Ja, tof. Wilde toch ergens een tussenstop inplannen om doggy te laten plassen en zo. Dat kan dan net zo goed Nijmegen zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben voor om een terrasje te pakken, cq rondje te wandelen. If you're up for it
Whuuut, Pluff heeft het licht gezienquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Maar als je dat doet is de kans dat je je leven lang gratis seks van haar krijgt natuurlijk verkeken.
Kostte hem maar 4800 euro.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whuuut, Pluff heeft het licht gezien?
Ik zal verklappen hoe het eindigt, dan hoef je 't niet meer te lezen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste boek game of thrones is 553 pagina's. Nu al geen zin om te lezen.
Leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, tof. Wilde toch ergens een tussenstop inplannen om doggy te laten plassen en zo. Dat kan dan net zo goed Nijmegen zijn.
Wat heb je precies aan wraak? Je krijgt er het geld niet mee terug. Eerst vond je haar nog wel zieligquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:26 schreef pluff het volgende:
heeft iemand een link waar ik een brief of email heen kan sturen om roze-keuken-hoer haar belastingontduiking in nederland aan te geven of moet dit per telefoon?
http://www.belastingdiens(...)meld_misdaad_anoniem
hoeveel ze heeft ontdoken weet ik niet ( in ieder geval mijn bijdrages of telt dat niet?) , maar ik heb haar naam, haar "artiestennaam", telefoonnummers, bankrekening, woonadres, en ontvangstlocatie.
Waarom zou je?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste boek game of thrones is 553 pagina's. Nu al geen zin om te lezen.
Ja dat wilde ze niet, ze bleef om geld vragen.quote:
Tof. Het weekend komt jou het beste uit denk ik?quote:
Oh maar in roffa wil je niet stoppen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Het weekend komt jou het beste uit denk ik?
Ja maar volgensmij heeft ze alles bij elkaar gelogen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heb je precies aan wraak? Je krijgt er het geld niet mee terug. Eerst vond je haar nog wel zielig
Ik ben blij dat ze die boeken schrijven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef netchip het volgende:
Neerlandici houden zichzelf in stand.En maar boeken schrijven, en maar boeken schrijven, en die vervolgens opdringen aan scholieren onder het motto: "Is goed voor jullie ontwikkeling!". Ja, betavakken zijn ook goed voor je algemene ontwikkeling, maar die worden ook aan niemand opgedrongen!
Ja, check je WAquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tof. Het weekend komt jou het beste uit denk ik?
Oh dat was een eenmalig iets?quote:
De nederlands boeken die ik heb gelezen voor vwo hebben mij alleen maar fucked up gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:34 schreef netchip het volgende:
Neerlandici houden zichzelf in stand.En maar boeken schrijven, en maar boeken schrijven, en die vervolgens opdringen aan scholieren onder het motto: "Is goed voor jullie ontwikkeling!". Ja, betavakken zijn ook goed voor je algemene ontwikkeling, maar die worden ook aan niemand opgedrongen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |